00007-2015-0001
Технически редакции | ||
19.06.2015 14:12 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.06.2015 14:12 ч. : | 19/06/2015 13:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.06.2015 14:12 ч. : | 19/06/2015 13:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.06.2015 14:12 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-гр. Мездра: 26 - Услуги в областта на културата, спорта и развлеченията
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Мездра, ул. Христо Ботев №27, За: Диана Павлова, Република България 3100, гр. Мездра, Тел.: 0910 92116, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523
Място/места за контакт: Община МездраИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mezdra.bg.
Адрес на профила на купувача: www.mezdra.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за изпълнение на услуги по провеждане на инициативи за социално включване и взаимно опознаване.
Предвижда се изпълнението на следните услуги: 1. Осигуряване на посещение на куклен театър – 1 520 билета.Изпълнителят, трябва да организира 4 посещения на куклен театър, включващи закупуване на билети, транспорт и застраховка за участниците. 2. Организиране на два похода във Врачански Балкан под надслов „Алея на приказките“. За всеки един поход Изпълнителя следва да осигури: организиран транспорт за всички участници - 44 души (40 деца и 4 възрастни); застраховки за всички участници; закуска, обяд и напитки за всички участници; организиране на еднодневна програма за всички участници (провеждане на спортни и ролеви игри); провеждане на опознавателна беседа за историята на Врачански Балкан; осигуряване на медийно отразяване на събитието, чрез прес-съобщение в електронно или печатно издание; 3. Организиране на две посещения на Детска зоологическа градина (Зоопарк) – град София. За всяко едно посещение Изпълнителя следва да осигури: организиран транспорт за всички участници - 44 души (40 деца и 4 възрастни); застраховки за всички участници; закуска, обяд и напитки за всички участници; провеждане на опознавателна беседа свързана с дейността на Зоопарк - София; осигуряване на медийно отразяване на събитието, чрез прес-съобщение в електронно или печатно издание; 4. Организиране на два пикника и велотура с участие на родители и деца в местност, намираща се в близост до град Мездра. За всеки един пикник и велотур Изпълнителя следва да осигури: организиран транспорт за всички участници - 50 души (30 деца и 20 възрастни); водещ на събитието; кетъринг за 50 души (кафе, чай, студен сандвич, безалкохолни напитки, вода); изработване на информационни материали свързани с провеждане на събитието – постери и банер; 5. Организиране на три Зелено училище. За всяко едно зелено училище Изпълнителя следва да осигури: организиран транспорт за всички участници - 34 души (30 деца и 4 възрастни); застраховки за всички участници; хотелско настаняване за всички участници (по 2 нощувки); осигуряване на изхранване за всички участници (по 2 закуски, 2 обяда, 2 вечери и 4 кафе-паузи, безалкохолни напитки, вода); осигуряване; осигуряване на зала за провеждане на занимателните събития; медийно отразяване на събитието, чрез прес-съобщение в електронно или печатно издание; 6. Организиране на две участие на традиционни фестивали на ромското изкуство, провеждани на територията на България. За всяко едно участие Изпълнителя следва да осигури: организиран транспорт за всички участници - 17 души (15 деца и 2 възрастни); застраховки за всички участници; хотелско настаняване за всички участници (по 2 нощувки); осигуряване на изхранване за всички участници (по 2 закуски, 2 обяда, 2 вечери и 4 кафе-паузи, безалкохолни напитки, вода); медийно отразяване на събитието, чрез прес-съобщение в електронно или печатно издание; 7. Организиране на пет мултикултурни школи за деца и родители в целевите детски градини. За всяка една мултикултурна школа Изпълнителя следва да осигури: модератор/лектор за събитието; техническо обезпечаване на събитието (зала и съответното аудио-визуално оборудване); изработване на информационни материали свързани с провеждане на събитието (постери ,банер и презентация); брандиеране на зала ; изработване на покани – 30 броя; материали за участниците (тефтер, химикал и папка) за 30 души; кетъринг (кафе, чай, студен сандвич, безалкохолни напитки, вода) за 30 души; медийно отразяване на събитието, чрез прес-съобщение в електронно или печатно издание;
80000000, 80110000, 80500000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
2
Фондация Общество на познанието, ЕИК 131180266, ул. Гордьо войвода - бивша детска градина, Република България 4800, Девин, Тел.: 0887 137033
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Компонент 2 на Програма BG06 „Деца и младежи в риск“ по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009 – 2014 г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
19.06.2015 г.
Фондация Общество на познанието, ЕИК 131180266 гр. Девин, ул. Гордьо войвода Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД, ЕИК 201557566 гр. София, ЖК Люлин, бл.303, вх.А, ап.4
ПРИЛОЖЕНИЕ Г