Версия за печат

01098-2015-0005

BG-Силистра: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение - Силистра АД, ул. Петър Мутафчиев №80, За: Г.Георгиев, РБългария 7500, Силистра, Тел.: 086 818447, Факс: 086 823917

Място/места за контакт: Г.Георгиев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://mbal-silistra.bg/tender/%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D1%85%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Отдление по Хемодиализа.
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на разтвори за хемодиализа; на медицински изделия и лекарствени продукти за перитонеално диализно лечение за нуждите на МБАЛ Силистра АД гр. Силистра по обособени позиции”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33692800, 33181520

Описание:

Разтвори за диализа
Консумативи за бъбречна диализа

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОП включва три обособени позиции - Позиция №1 „Разтвори за хемодиализа”;Позиция №2 - „Медицински изделия за перитонеално диализно лечение”;Позиция №3 – „Лекарствени продукти за перитонеално диализно лечение”.

Прогнозна стойност без ДДС
110000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер: - за позиция №1 - 300 лв.; за позиция №2 - 10; за позиция №3 – 200 лв; вносима по посочената сметка / или в касата на ЛЗ/, или банкова гаранция за срока на валидност на предложението. Гаранция за изпълнение на договора - 3 % от стойността на поръчката, за която е сключен договора с определения Изпълнител, внесена по посочената сметка или безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност до приключване изпълнението на договора. “МБАЛ – Силистра”АД гр.Силистра, ул.”Петър Мутафчиев “№80 „ДСК” ЕАД гр. Силистра IBAN BG34STSA93000000582642 BIC /SWIFT/ STSABGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Със собствени средства в български лева чрез банков превод, разсрочено в срок 60 дни, след представяне на следните документи: доставна фактура, предавателно-приемателен протокол и писмена заявка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Представяне на участника /по образец/, което да включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал.9 от ЗОП по образец. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал.7 - по образец. Декларация за срока на доставка - поставена в плик №2. Декларация за срока на отложено плащане / 60 календарни дни/ - поставена в плик №2. Оторизация от производителя /заверено копие/ за продуктите за които участникът подава оферта. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите; Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, декларацията за срока на доставка и декларацията за отложено плащане, и ако е приложимо - декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника Декларация за приемане на условията в проекта на договора – свободен текст. Декларации по образец. Попълнена спецификация . Документи изискуеми в техническите условия към описанието на всяка позиция. При участници обединения- копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението- и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В документът за създаване на обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Списък на документите, които се съдържат в офертата, с подпис на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма поставено условие.
Минимални изисквания: Няма поставено условие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности - по чл.51, ал.1 т.1 от ЗОП –списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга.
Минимални изисквания: Доказателства за техническите възможности - по чл.51, ал.1 т.1 от ЗОП –списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга– минимум 3.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.07.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Посочената цена е за лица поискали да получат същата на хартиен носител. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това: в брой в Административната сграда на „МБАЛ-Силистра” етаж втори стая „Каса”; фактурира в счетоводството на „МБАЛ Силистра” АД, гр. Силистра, ул.”Петър Мутафчиев” № 80 - всеки работен ден от 07.30 ч. до 12.00 ч. и от 12.30 до 16.30ч.; или по банкова сметка на Възложителя : „МБАЛ -Силистра” АД, а именно: „ДСК” ЕАД гр. Силистра -IBAN BG34STSA93000000582642; BIC /SWIFT/ STSABGSF - с платежно нареждане в оригинал /като възложителят изпраща документацията за сметка на лицето поискало същата/ - на цена 5 лв. с ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.07.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.07.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. Силистра, ул. “Петър Мутафчиев»” № 80 «Административна сграда» ет.2.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите и ценовите оферти, могат да присъстват лица съгласно чл.68 ал.3 и чл.69а ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Посочените срокове са намалени на основание чл.14 ал. 3 – прилагане на опростени правила.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Позиция №1 „Разтвори за хемодиализа”.
1) Кратко описание

Позиция №1 „Разтвори за хемодиализа” - съгласно изискванията на спецификацията.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33692800

Описание:

Разтвори за диализа

3) Количество или обем

Съгласно спецификацията

Прогнозна стойност, без ДДС
70000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Позиция №2 „Медицински изделия за перитонеално диализно лечение”.
1) Кратко описание

Позиция №2 - „Медицински изделия за перитонеално диализно лечение”, включваща: - Трансферен сет; - Клампи; - Титаниеви адаптери; - Перитониални катетри с различна дължина;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33181520

Описание:

Консумативи за бъбречна диализа

3) Количество или обем

Съгласно спецификацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
2000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Позиция №3 – „Лекарствени продукти за перитонеално диализно лечение”.
1) Кратко описание

Позиция №3 – „Лекарствени продукти за перитонеално диализно лечение”, включваща: - САРD за възрастни - Торби х 2 литра с необходимите аксесоари съгласно техническата спецификация;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33692800

Описание:

Разтвори за диализа

3) Количество или обем

Съгласно спецификацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
38000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12