РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Отдление по Хемодиализа.
Код NUTS:
BG325
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
„Доставка на разтвори за хемодиализа; на медицински изделия и лекарствени продукти за перитонеално диализно лечение за нуждите на МБАЛ Силистра АД гр. Силистра по обособени позиции”.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33692800, 33181520
Описание:
Разтвори за диализа
Консумативи за бъбречна диализа
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
ОП включва три обособени позиции - Позиция №1 „Разтвори за хемодиализа”;Позиция №2 - „Медицински изделия за перитонеално диализно лечение”;Позиция №3 – „Лекарствени продукти за перитонеално диализно лечение”.
Прогнозна стойност без ДДС
110000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер:
- за позиция №1 - 300 лв.; за позиция №2 - 10; за позиция №3 – 200 лв;
вносима по посочената сметка / или в касата на ЛЗ/, или банкова гаранция за срока на валидност на предложението.
Гаранция за изпълнение на договора - 3 % от стойността на поръчката, за която е сключен договора с определения Изпълнител, внесена по посочената сметка или безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност до приключване изпълнението на договора.
“МБАЛ – Силистра”АД гр.Силистра, ул.”Петър Мутафчиев “№80
„ДСК” ЕАД гр. Силистра
IBAN BG34STSA93000000582642
BIC /SWIFT/ STSABGSF
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Със собствени средства в български лева чрез банков превод, разсрочено в срок 60 дни, след представяне на следните документи: доставна фактура, предавателно-приемателен протокол и писмена заявка.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Представяне на участника /по образец/, което да включва:
а) посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;
б) декларация по чл. 47, ал.9 от ЗОП по образец.
Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал.7 - по образец.
Декларация за срока на доставка - поставена в плик №2.
Декларация за срока на отложено плащане / 60 календарни дни/ - поставена в плик №2.
Оторизация от производителя /заверено копие/ за продуктите за които участникът подава оферта.
Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите;
Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, декларацията за срока на доставка и декларацията за отложено плащане, и ако е приложимо - декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП.
Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника
Декларация за приемане на условията в проекта на договора – свободен текст.
Декларации по образец.
Попълнена спецификация .
Документи изискуеми в техническите условия към описанието на всяка позиция.
При участници обединения- копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението- и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В документът за създаване на обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП.
Списък на документите, които се съдържат в офертата, с подпис на участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма поставено условие.
Минимални изисквания: Няма поставено условие.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности - по чл.51, ал.1 т.1 от ЗОП –списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга.
Минимални изисквания: Доказателства за техническите възможности - по чл.51, ал.1 т.1 от ЗОП –списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга– минимум 3.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.07.2015 г. Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Посочената цена е за лица поискали да получат същата на хартиен носител. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това: в брой в Административната сграда на „МБАЛ-Силистра” етаж втори стая „Каса”; фактурира в счетоводството на „МБАЛ Силистра” АД, гр. Силистра, ул.”Петър Мутафчиев” № 80 - всеки работен ден от 07.30 ч. до 12.00 ч. и от 12.30 до 16.30ч.; или по банкова сметка на Възложителя : „МБАЛ -Силистра” АД, а именно: „ДСК” ЕАД гр. Силистра -IBAN BG34STSA93000000582642; BIC /SWIFT/ STSABGSF - с платежно нареждане в оригинал /като възложителят изпраща документацията за сметка на лицето поискало същата/ - на цена 5 лв. с ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.07.2015 г. Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.07.2015 г. Час: 10:00
Място
гр. Силистра, ул. “Петър Мутафчиев»” № 80 «Административна сграда» ет.2.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
При отваряне на офертите и ценовите оферти, могат да присъстват лица съгласно чл.68 ал.3 и чл.69а ал. 3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
Посочените срокове са намалени на основание чл.14 ал. 3 – прилагане на опростени правила.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Позиция №1 „Разтвори за хемодиализа”.
1)
Кратко описание
Позиция №1 „Разтвори за хемодиализа” - съгласно изискванията на спецификацията.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33692800
Описание:
Разтвори за диализа
Прогнозна стойност, без ДДС
70000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Позиция №2 „Медицински изделия за перитонеално диализно лечение”.
1)
Кратко описание
Позиция №2 - „Медицински изделия за перитонеално диализно лечение”, включваща:
- Трансферен сет;
- Клампи;
- Титаниеви адаптери;
- Перитониални катетри с различна дължина;
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33181520
Описание:
Консумативи за бъбречна диализа
Прогнозна стойност, без ДДС
2000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Позиция №3 – „Лекарствени продукти за перитонеално диализно лечение”.
1)
Кратко описание
Позиция №3 – „Лекарствени продукти за перитонеално диализно лечение”, включваща:
- САРD за възрастни - Торби х 2 литра с необходимите аксесоари съгласно техническата спецификация;
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33692800
Описание:
Разтвори за диализа
Прогнозна стойност, без ДДС
38000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12