00568-2015-0004

BG-Созопол: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Созопол, пл.Хан Крум №2, За: Галина Георгиева и Божана Вълкова-Чампарова-юристи, България 8130, Созопол, Тел.: 0550 25773, E-mail: Otdel_pnous@abv.bg, Факс: 0550 25773

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.sozopol.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=229&Itemid=154.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Созопол
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника съобразно нуждите на Община Созопол.” Стоките и материалите да се доставят и разтоварват от Изпълнителя на упълномощени от Възложителя лица, в сградата на Община Созопол, находяща се в гр. Созопол, пл. „Хан Крум” № 2.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197000

Описание:

Дребно офис оборудване


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
66000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок на доставка, след подадена заявка от Възложителя(приравнен в часове); тежест: 40
Показател: Срокът за реакция при рекламация от Възложителя(приравнен в часове); тежест: 20
Показател: Ценово предложение:-Единична цена по приложение 1-А / ежедневни канцеларски материали/с тежест 70%;-Единична цена на всички допълнителни канцеларски материали, приложение 1-Б с тежест 10%; Единична цена приложение 2 – консумативи с тежест 20%; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 644864 от 26.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 8-293 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
04.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Комплекс 2000 ООД ЕИК 102663899, ул.Сан Стефано № 129, България 8000, Бургас, Тел.: 056 840655, Факс: 056 810780

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 66000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 66000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Кооперация Панда" ЕИК 000885099 "Комплекс 2000"ООД ЕИК 102663899 "Метро кеш енд кери България"ЕООД ЕИК 121644736 "Копи Ко"ООД ЕИК 102921196 "Стеди Бургас "ООД ЕИК 200522865


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор