00398-2015-0004
Технически редакции | ||
05.06.2015 15:09 ч. : | 05/06/2015 15:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.06.2015 15:09 ч. : | 05/06/2015 15:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Медицински университет - София, бул.Акад.Ив.Евст.Гешов №15, ет.10, стая 23, За: инж.Симона Манолова, РБългария 1432, София, Тел.: 02 9152169, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152169
Място/места за контакт: Ръководител отдел Капитално строителствоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://pk.mu-sofia.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE/00398-2015-0004.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Медицински университет - София, бул.Акад.Ив.Евст.Гешов №15, ет.10, стая 10, За: инж. Даниела Илиева, РБългария 1432, София, Тел.: 02 9152172, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152172
Място/места за контакт: Експерт в отдел Капитално строителствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Медицински университет - София, бул.Акад.Ив.Евст.Гешов №15, ет.10, стая 10, За: инж. Даниела Илиева, РБългария 1432, София, Тел.: 02 9152172, Факс: 02 9152172
Място/места за контакт: Експерт в отдел Капитално строителствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Медицински университет - София, бул.Акад.Ив.Евст.Гешов №15, ет.10, стая 10, За: инж. Даниела Илиева, РБългария 1432, София, Тел.: 02 9152172, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152172
Място/места за контакт: Експерт в отдел Капитално строителствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ИНЖЕНЕРИНГ (Инвестиционно проектиране и строителство) на обект: Реконструкция, преустройство, модернизация и въвеждане на енергоспестяващи мерки на КОМПЛЕКС ЗА ОБРАЗОВАНИЕ НА МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ-СОФИЯ-ФИЛИАЛ“ПРОФ.ИВАН МИТЕВ“-ВРАЦА, състоящ се от пет сгради и дворно място в УПИ VІІІ - „ЗА КОМПЛЕКС ЗА ОБРАЗОВАНИЕ“, и.п 12259.1027.118, кв.13 (бивш 264) по плана на гр. Враца, ж.к.“Източна –промишлена зона“, бул.“2-ри юни“ №179“
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на поръчката е морално и материално остарялата сградна база на химическия техникум да се адаптира за КОМПЛЕКС ЗА ОБРАЗОВАНИЕ на Медицински университет – София, филиал „Проф. д-р Иван Митев“ – гр. Враца от съвременен тип, което не налага да се променя предназначението й. С възлагането от Медицински университет- София на инженеринг – проектиране и строителство на основен ремонт на съществуващ КОМПЛЕКС ЗА ОБРАЗОВАНИЕ се определят следните приоритети в рамките на адаптацията: След изясняване на необходимостта от конструктивно укрепване на сградите, при запазване на обемно-пространствените характеристики и в съответствие с действащата нормативна уредба, да се предвидят следните дейности: подмяна на покривните материали, улуци и водосточни тръби; полагане на външна топлоизолация по фасадните стени; цялостна подмяна на дограмата и вътрешните врати, като за всички прозорци се предвидят щори; събаряне на съществуващи вътрешни преградни стени и монтаж на нови леки преградни стени, в съответствие с новото функционално предназначение; ремонт на стени и тавани; нови подови настилки; нови стълбищни парапети; осигуряване на достъпна среда с асансьор за инвалиди; оборудване и обзавеждане; инсталации – възстановяване на съществуващите и проектиране на нови електрически, ВиК, ОВ, включително безжичен интернет за цялата територия на комплекса, видеонаблюдение, пожароизвестяване и др. строителни дейности; изпълнение на вертикална планировка, волейболно игрище и ограда на имота. За сградите няма запазена проектна документация
45000000, 71000000
Описание:
НЕ
НЕ
Инвестиционно проектиране и строителство на основен ремонт - Реконструкция, преустройство, модернизация и въвеждане на енергоспестяващи мерки на КОМПЛЕКС ЗА ОБРАЗОВАНИЕ НА МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ-СОФИЯ-ФИЛИАЛ“ПРОФ.ИВАН МИТЕВ“-ВРАЦА разположен в застроен поземлен имот с идентификатор 12259.1027.118, с площ от 19 018 кв.м, ведно с построените в него сгради, както следва: Обект №1 – „Учебен корпус“ – монолитна триетажна сграда със сутерен със застроена площ 945 кв.м, Обект №2 - „Физкултурен салон“ – едноетажна монолитна сграда със застроена площ 241 кв.м, Обект №3 – „Актова зала и библиотека“, състоящ се от две долепени сгради: сграда за актова зала и библиотека- монолитна двуетажна сграда и монолитна едноетажна сграда ползвана за ремонтна работилница ; обща застроена площ 347кв.м Обект №4 – „Гараж/паркинг“ – монолитна едноетажна сграда /допълващо застрояване/ със застроена площ 39кв.м Обект №5 – „Ограда на имота и вертикална планировка“ – поземлен застроен имот с площ 19018кв.м. Сградите са негодни за ползване. За сградите няма запазена проектна документация, поради което в предмета на инвестиционното проектиране за изпълнение на поръчката се изисква от участника преди разработване на инвестиционен проект във фаза Идеен проект и фаза Работен проект да извърши арх.заснемане на сградите и конструктивно обследване на конструкцията им /фаза ППП/. Количеството и обема на поръчката са пояснени в "Техническите спецификации" - Приложение №5 и Стойнастната сметка на Инвестиционното проектиране /Образец №23-1/ и Количествено -стойностната сметка на СМР по окрупнени показатели / Образец №23-2/ от документацията за участие. За целите на заданието е предоставен снимков материал.
НЕ
320
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранцията за участие е в размер на 47 800,00 (четиридесет и седем хиляди и осемстотин) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: Медицински университет-София- Ректорат IBAN: BG78BPBI79403363987201 BIC: BPBIBGSF ЮРОБАНК И EФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия. 2.Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 3.Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка – 3 % от стойността на договора, без включен ДДС и без стойността на непредвидените разходи, със срок на валидност най–малко 180 (сто и осемдесет) дни след срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 4.Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 5.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Средствата за изпълнение на поръчката се финансират и плащат от Медицински университет - София. Пплащанията ще бъдат извършени по ред, начин и срокове съобразно условията на договора за инженериг от МУ-София-Ректорат.
Когато участникът е обединение /сдружение/ от физически и юридически лица Възложителя не изисква учредяване на юридическо лице, за да се участва в процедурата, но в случаи, че подобно обединение /сдружение/ бъде избрано за изпълнител на обществената поръчка договорът за изпълнение ще бъде сключен след като участника извърши регистрирация в регистър БУЛСТАТ и данъчна регистрация на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
При подписване на договора за общ. поръчка, участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1-4 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 4 и 5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и в съответната чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от цената за изпълнение на договора без ДДС. 3. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ и данъчна регистрация на създаденото обединение, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на ФЛ и/или ЮЛ. 4. В случай,че участникът избран за изпълнител е посочил в офертата, че при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнители в срок от три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. 5. Копие от валидна полица за застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ в качеството на проектант със застрахователна сума в размер на не по-малко от минималната застрахователна сума определени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. 6. Копие от валидна полица за застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ в качеството на строител със застрахователна сума в размер на не по-малко от минималната застрахователна сума определени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството и се представя при издаване на Разрешение за строеж за строеж предмет на договора.. Застраховките по т.5 и т.6 трябва да обезпечават отговорността на Изпълнителя за изпълнение на всички негови задължения като строител и проектант по договора за изпълнение на тази обществена поръчка. Условията на застраховките трябва да отговарят на Договора за възлагане на обществената поръчка. 7. В случай, че участникът, определен за Изпълнител, не представи някой от изброените по-горе документи, Възложителят не сключва договор за обществената поръчка в съответствие с чл. 42, ал. 1 от ЗОП и Възложителят може да определи за Изпълнител участникът, класиран на второ място, или да прекрати процедурата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
При условията на чл.28, ал.7 от ЗОП Възложителят ще предоставя документацията на хартиен носител на заинтересованите лица, за което те ще заплащат сума в размер на 6.00 /шест/ лева. Сумата следва да бъде внесена в касата на Ректората на Медицински университет – София, бул.”Акад. Ив.Евст. Гешов” №15, ет.10, ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00ч. и от 13.00-15.30ч. или по банков път на следната банкова сметка на Медицински университет - София : Медицински университет-София- Ректорат , IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD , БНБ – София. *Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акд. Ив.Евст. Гешов”, ет.10, ст.10, сградата на НЦООЗ срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.9152 169 или 9152 172 . * Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие на сайта на Медицински университет - София на интернет адрес : http://mu-sofia.bg/ , профил на купувача - http://pk.mu-sofia.bg/: Рубрика: "Обществени поръчки по ЗОП".
Български
180
Медицински университет – София – Ректорат, гр. София, бул.”Акад.Иван Евст. Гешов”№ 15 /сградата на НЦОЗА/ зала № 6, ет. 12
Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
1.Продължение от поле III.2.1.:......- при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика; -при непредставяне на ISO 9001:2008 - „Система за управление на качеството” или еквивалент; -при непредставяне на EN ISO 14001:2004 – „Системата за управление на околната среда” или еквивалент;при непредставяне на доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП.(Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за първа група строежи, четвърта категория или друга еквивалентна регистрация за участник чуждестранно лице, съгласно законодателството в страната на участника, което да му позволява извършване на строителните работи, предмет на настоящата поръчка.); -при непредставяне на доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 2 от ЗОП.(Участникът трябва да има за всеки един от проектантите по съответните части удостоверения за пълна проектантска правоспособност за 2015г., издадени от КАБ или КИИП, а за участници чуждестранни лица – еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени). 2.Продължение от поле III 2.3 /минимални изисквания/:.... на подобни обекти.Ръководител на екипа за изпълнение на строителството трябва да бъде дипломиран строителен инженер с образователна степен магистър или еквивалентна. Професионален опит: 10 години Г. Проектантски екип: Проектантският екип се състои от правоспособни физически лица с образователна степен магистър или еквивалентна по специалност, съответстваща на проектната част, за която ще отговаря, най-малко по един проектант за отделните части, както следва: Архитектура, Интериор и обзавеждане, Геодезия, Конструктивна,Технически контрол по част "Конструктивна", Водопровод и канализация, Отопление, вентилация и климатизация, Енергийна ефективност, Пожарна безопасност, Електрическа – силнотокова и слаботокова, Паркоустройство и благоустройство, Организация и безопасност на движението и пътна част, Управление на отпадъците, ПОИС и ПБЗ. *Правоспособните физически лица от проектантския екип за проектиране на отделните части на проекта трябва да притежават пълна проектантска правоспособност по съответните специалности съгласно изискванията на Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), или призната професионална квалификация, съгл. чл.10 от ЗКАИИП, като всеки един от тях трябва да е проектирал (като проектант с пълна проектантска правоспособност), съответната проектна част на поне 1 (един) сходен проект. Д. Екип за изпълнение на строителството: Експертите, отговорни за изпълнението на строителството трябва да имат завършено висше техническо образование, степен магистър или еквивалентна. В екипа следва да бъдат включени най-малко следните експерти: *Технически ръководител на строежа - Трябва да е изпълнявал такава длъжност на поне 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката. Попълва се допълнителна таблица към автобиографията „Опит в изпълнението на подобни проекти”. Той трябва да е технически правоспособно лице съгласно изискванията на чл. 163а от ЗУТ. Професионален опит най-малко 5 /пет/ години. *Отговорник по контрола на качеството - Трябва да е изпълнявал такава длъжност на поне 1 (едни) обект, сходен с предмета на поръчката. Попълва се допълнителна таблица към автобиографията „Опит в изпълнението на подобни проекти”. Да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент. Професионален опит най-малко 3 /три/ години. *Координатор по безопасност и здраве - Трябва да е изпълнявал такава длъжност на поне 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката. Попълва се допълнителна таблица към автобиографията „Опит в изпълнението на подобни проекти”. Да притежава удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно. Професионален опит най-малко 3/три/ години.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка, като срокът за обжалване е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Решенията на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата по реда на Глава 11 от ЗОП. На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да се подава от посочените в чл. 120, ал. 8 от ЗОП лица в 10-дневен срок. Жалба срещу решение на Възложителя, с изключение на решението за определяне на Изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка „спиране на процедурата”. Жалбата се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба не може да се подава пред КЗК след сключването на договор за обществена поръчка.
05.06.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ