00398-2015-0004

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет - София, бул.Акад.Ив.Евст.Гешов №15, ет.10, стая 23, За: инж.Симона Манолова, РБългария 1432, София, Тел.: 02 9152169, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152169

Място/места за контакт: Ръководител отдел Капитално строителство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://pk.mu-sofia.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE/00398-2015-0004.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински университет - София, бул.Акад.Ив.Евст.Гешов №15, ет.10, стая 10, За: инж. Даниела Илиева, РБългария 1432, София, Тел.: 02 9152172, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152172

Място/места за контакт: Експерт в отдел Капитално строителство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински университет - София, бул.Акад.Ив.Евст.Гешов №15, ет.10, стая 10, За: инж. Даниела Илиева, РБългария 1432, София, Тел.: 02 9152172, Факс: 02 9152172

Място/места за контакт: Експерт в отдел Капитално строителство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински университет - София, бул.Акад.Ив.Евст.Гешов №15, ет.10, стая 10, За: инж. Даниела Илиева, РБългария 1432, София, Тел.: 02 9152172, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152172

Място/места за контакт: Експерт в отдел Капитално строителство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИНЖЕНЕРИНГ (Инвестиционно проектиране и строителство) на обект: Реконструкция, преустройство, модернизация и въвеждане на енергоспестяващи мерки на КОМПЛЕКС ЗА ОБРАЗОВАНИЕ НА МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ-СОФИЯ-ФИЛИАЛ“ПРОФ.ИВАН МИТЕВ“-ВРАЦА, състоящ се от пет сгради и дворно място в УПИ VІІІ - „ЗА КОМПЛЕКС ЗА ОБРАЗОВАНИЕ“, и.п 12259.1027.118, кв.13 (бивш 264) по плана на гр. Враца, ж.к.“Източна –промишлена зона“, бул.“2-ри юни“ №179“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: КОМПЛЕКС ЗА ОБРАЗОВАНИЕ НА МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ-СОФИЯ-ФИЛИАЛ“ПРОФ.ИВАН МИТЕВ“-ВРАЦА- гр. Враца, ж.к.“Източна –промишлена зона“, бул.“2-ри юни“ №179
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е морално и материално остарялата сградна база на химическия техникум да се адаптира за КОМПЛЕКС ЗА ОБРАЗОВАНИЕ на Медицински университет – София, филиал „Проф. д-р Иван Митев“ – гр. Враца от съвременен тип, което не налага да се променя предназначението й. С възлагането от Медицински университет- София на инженеринг – проектиране и строителство на основен ремонт на съществуващ КОМПЛЕКС ЗА ОБРАЗОВАНИЕ се определят следните приоритети в рамките на адаптацията: След изясняване на необходимостта от конструктивно укрепване на сградите, при запазване на обемно-пространствените характеристики и в съответствие с действащата нормативна уредба, да се предвидят следните дейности: подмяна на покривните материали, улуци и водосточни тръби; полагане на външна топлоизолация по фасадните стени; цялостна подмяна на дограмата и вътрешните врати, като за всички прозорци се предвидят щори; събаряне на съществуващи вътрешни преградни стени и монтаж на нови леки преградни стени, в съответствие с новото функционално предназначение; ремонт на стени и тавани; нови подови настилки; нови стълбищни парапети; осигуряване на достъпна среда с асансьор за инвалиди; оборудване и обзавеждане; инсталации – възстановяване на съществуващите и проектиране на нови електрически, ВиК, ОВ, включително безжичен интернет за цялата територия на комплекса, видеонаблюдение, пожароизвестяване и др. строителни дейности; изпълнение на вертикална планировка, волейболно игрище и ограда на имота. За сградите няма запазена проектна документация

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71000000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Инвестиционно проектиране и строителство на основен ремонт - Реконструкция, преустройство, модернизация и въвеждане на енергоспестяващи мерки на КОМПЛЕКС ЗА ОБРАЗОВАНИЕ НА МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ-СОФИЯ-ФИЛИАЛ“ПРОФ.ИВАН МИТЕВ“-ВРАЦА разположен в застроен поземлен имот с идентификатор 12259.1027.118, с площ от 19 018 кв.м, ведно с построените в него сгради, както следва: Обект №1 – „Учебен корпус“ – монолитна триетажна сграда със сутерен със застроена площ 945 кв.м, Обект №2 - „Физкултурен салон“ – едноетажна монолитна сграда със застроена площ 241 кв.м, Обект №3 – „Актова зала и библиотека“, състоящ се от две долепени сгради: сграда за актова зала и библиотека- монолитна двуетажна сграда и монолитна едноетажна сграда ползвана за ремонтна работилница ; обща застроена площ 347кв.м Обект №4 – „Гараж/паркинг“ – монолитна едноетажна сграда /допълващо застрояване/ със застроена площ 39кв.м Обект №5 – „Ограда на имота и вертикална планировка“ – поземлен застроен имот с площ 19018кв.м. Сградите са негодни за ползване. За сградите няма запазена проектна документация, поради което в предмета на инвестиционното проектиране за изпълнение на поръчката се изисква от участника преди разработване на инвестиционен проект във фаза Идеен проект и фаза Работен проект да извърши арх.заснемане на сградите и конструктивно обследване на конструкцията им /фаза ППП/. Количеството и обема на поръчката са пояснени в "Техническите спецификации" - Приложение №5 и Стойнастната сметка на Инвестиционното проектиране /Образец №23-1/ и Количествено -стойностната сметка на СМР по окрупнени показатели / Образец №23-2/ от документацията за участие. За целите на заданието е предоставен снимков материал.

Прогнозна стойност без ДДС
4780300 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

320


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранцията за участие е в размер на 47 800,00 (четиридесет и седем хиляди и осемстотин) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: Медицински университет-София- Ректорат IBAN: BG78BPBI79403363987201 BIC: BPBIBGSF ЮРОБАНК И EФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия. 2.Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 3.Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка – 3 % от стойността на договора, без включен ДДС и без стойността на непредвидените разходи, със срок на валидност най–малко 180 (сто и осемдесет) дни след срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 4.Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 5.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за изпълнение на поръчката се финансират и плащат от Медицински университет - София. Пплащанията ще бъдат извършени по ред, начин и срокове съобразно условията на договора за инженериг от МУ-София-Ректорат.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение /сдружение/ от физически и юридически лица Възложителя не изисква учредяване на юридическо лице, за да се участва в процедурата, но в случаи, че подобно обединение /сдружение/ бъде избрано за изпълнител на обществената поръчка договорът за изпълнение ще бъде сключен след като участника извърши регистрирация в регистър БУЛСТАТ и данъчна регистрация на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При подписване на договора за общ. поръчка, участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1-4 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 4 и 5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и в съответната чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от цената за изпълнение на договора без ДДС. 3. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ и данъчна регистрация на създаденото обединение, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на ФЛ и/или ЮЛ. 4. В случай,че участникът избран за изпълнител е посочил в офертата, че при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнители в срок от три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. 5. Копие от валидна полица за застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ в качеството на проектант със застрахователна сума в размер на не по-малко от минималната застрахователна сума определени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. 6. Копие от валидна полица за застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ в качеството на строител със застрахователна сума в размер на не по-малко от минималната застрахователна сума определени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството и се представя при издаване на Разрешение за строеж за строеж предмет на договора.. Застраховките по т.5 и т.6 трябва да обезпечават отговорността на Изпълнителя за изпълнение на всички негови задължения като строител и проектант по договора за изпълнение на тази обществена поръчка. Условията на застраховките трябва да отговарят на Договора за възлагане на обществената поръчка. 7. В случай, че участникът, определен за Изпълнител, не представи някой от изброените по-горе документи, Възложителят не сключва договор за обществената поръчка в съответствие с чл. 42, ал. 1 от ЗОП и Възложителят може да определи за Изпълнител участникът, класиран на второ място, или да прекрати процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ, а в случай че участникът не посочва ЕИК, се представя оригинал или копие на УАС, издадено от ТР към АВ /заверено от участника копие/; Копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ. УАС - оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ.Заверено от участника копие от удостоверение с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС)/заверено от уч.копие/. При участници обединения–дог. за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обеoдинението с посочване на представляващия. Чужд. юридически лица прилагат еквивалентен документ на съд. или админ.орган от държавата, в която са установениОфертата за участие трябва да бъде изготвена на български език. Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език, като само документът за регистрация, респ. за самоличност се представя в официален превод.В случаите, когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения офертата се подава на български език при условията на чл.56, ал.4 от ЗОП. Документите, за които не се изисква оригинал могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника.Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език, като само документът за регистрация, респ. за самоличност се представя в официален превод.Докум., за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: -при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1, т.1 от б. „а“ – „д“, т.2, т.3 и т.4 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.55, ал.7 и чл.8, ал.8, т.2; -в случай, че участникът не е представил липсващите документи и не е отстранил несъответствията, изброени в протокола по чл.68 ал.7 от ЗОП в срок; -в случай, че заменените или представените от участника нови документи съгл. чл.68, ал.9 от ЗОП отново не отговарят на заложените от Възл. критерии за подбор; -чието предложение не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; - е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 от ЗОП; -представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от Закона за обществените поръчки (Офертата не съдържа три отделни запечатани непрозр. и надписани плика: Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възлож., съгласно чл. 56, ал.1,т.1-6, т.8, т.11-14, Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т.7 за изпълнение на поръчката съобразно избрания от Възлож. критерии и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“);-при надвишаване на финансовия лимит, определен от Възложителя;- на основание чл.58, ал.3 от ЗОП в случай, че след отправена от Възлож.покана, участник не удължи срока на валидност на офертата в определения от Възложителя срок; -на основание чл.62а от ЗОП в случай, че след покана и в определения от Възлож срок, участник не представи отново гаранция за участие; (продължава в раздел VI.3)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - удостоверение от банка, издадено след датата на откриване настоящата процедура - оригинал; - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосоченото изискване се прилага за обединението като цяло. Участникът може да не представя годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: Наличие на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер не по-малък от 1 912 200 ( един милион деветстотин и дванадесет хиляди и двеста) лева) без ДДС. В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискването се доказват от един или повече от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 8 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, включително инженеринг, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на оферта /Образец № 12/, а за строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката към списъка се прилагат : а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Списък на услугите, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на оферта, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката с посочване на стойностите, датите и получателите /образец № 13/. Към списъка се прилагат доказателства за извършените услуги; 3. Справка-декларация за екипа от технически лица /проектанти и ръководни служители/, отговарящи за изпълнението на поръчката /Образец № 14/. 4. Автобиографии на екипа от технически лица /проектанти и ръководни служители/, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за изпълнение на поръчката /Образец №15/. 5. Декларация за ангажираност на експерт за участие в екипа за изпълнение на поръчката /Образец № 16/. 6. За отговорник по контрола на качеството - Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент 7. За координатор по безопасност и здраве - Удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно. 8. удостоверения за пълна проектантска правоспособност на проектантите по съответната част за 2015г., издадени от КАБ или КИИП, а за участници чуждестранни лица – еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. 9.Сертификат за внедрена система, съгласно БДС EN ISO 9001:2008 - „Система за управление на качеството” или еквивалент, с обхват инженеринг и/или строителство. 10. Сертификат за внедрена система съгласно БДС EN ISO 14001:2004 – „Системата за управление на околната среда” или еквивалент, с обхват инженеринг и/или строителство.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е изпълнил през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата: а. строителство поне на един обект сходно с предмета на поръчката изпълнено на инженеринг /инвестиционно проектиране – фаза идеен и/или работен проект и строителство / с разгъната застроена площ най малко /РЗП=3150кв.м или на комплекс от сгради с обща разгъната застроена площ най-малко от 4100кв.м, включително изпълнение на вертикална планировка на терени с площ от 2000кв.м до 17000кв.м. или б. изпълнено строителство сходно с предмета на поръчк *За еднакво или сходно /проектиране и строителство/ или строителство ще се счита: „Изготвяне на инвестиционно проектиране и/ или строителство на сгради с обществено-обслужващо предназначение, съгласно Номенклатурата по Приложение №2 от НАРЕДБА № 1 ОТ 30 ЮЛИ 2003 Г. ЗА НОМЕНКЛАТУРАТА НА ВИДОВЕТЕ СТРОЕЖИ, включително и реконструкция, преустройство, модернизация и въвеждане на енергоспестяващи мерки, с арх.заснемане и конструктивно обследване за установяване на сеизмичната им устойчивост“, *(най малко първа група строежи, четвърта категория съгласно чл.8, ал.2, т.3 от НАРЕДБА № 1 ОТ 30 ЮЛИ 2003 Г. ЗА НОМЕНКЛАТУРАТА НА ВИДОВЕТЕ СТРОЕЖИ) *Когато участникът е обединение това минимално изискване трябва да бъде изпълнено общо от обединението. 2. Участникът следва да има внедрена система съгласно БДС EN ISO 9001:2008 - „Система за управление на качеството” или еквивалент с обхват инженеринг (проектиране и строителство) , проектиране и/или строителство. 3 Участникът следва да има внедрена система съгласно БДС EN ISO 14001:2004-„Системата за управление на околната среда” или еквивалент с обхват инженеринг (проектиране и строителство) , проектиране и/или строителство. *Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. В случай че участникът е обединение, изискванията за сертификация се прилагат и съответно доказват за един или повече от участниците в обединението. 4. Минимални изисквания към участниците относно ключови експерти: Персоналът, който ще отговаря за изпълнение на поръчката – ключовите експерти, следва да притежават опит и квалификация за работа при изграждането на сгради с обществено-обслужващо предназначение, сходно с предмета на поръчката, т.е. да са участвали в проектирането и/или изпълнението на сгради с обществено-обслужващо предназначение сходно с предмета на поръчката. Минимални изисквания към ръководния персонал (ключови експерти): Ръководител на проекта, Ръководител на проектантския екип, Ръководител на екипа за извършване на строителството А. Ръководител на проекта - ключов експерт: Предлагания за тази позиция експерт трябва да има опит като ръководител на строителство и/или проектиране на сгради на подобни обекта. Признава се само подобна длъжност, заемана в сферата на основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или модернизация и/или ново строителство на подобни обекти. Ръководителят на проекта трябва да бъде дипломиран строителен инженер/архитект с образователна степен магистър или еквивалентна. Професионален опит : 10 години Б. Ръководител на проектантския екип-ключов експерт : Предлаганият за тази позиция експерт трябва да има опит като ръководител на проектантски екип за проектиране на подобни обекти. Признава се само подобна длъжност заемана в сферата на проектиране на подобни проекти. Ръководителят на екипа трябва да бъде дипломиран архитект/строителен инженер с образователна степен магистър или еквивалентна. Професионален опит : 10 години В. Ръководител на екипа за изпълнение на строителството –ключов експерт: Предлаганият за тази позиция експерт трябва да има опит като ръководител на строителен екип за строителсто на подобни обекти. Признава се само подобна длъжност, заемана в сферата на основен ремонт /реконструкция/ рехабилитация /модернизация и/или ново строителство...(продължава)
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показатели - ТП = Т1х35% + Т2х30% + Т3х10% + Т4х20% +T5х5%; тежест: 65
Показател: Финансови показатели ФП= (Цобщ-min / Цобщ-i) х 100%; тежест: 35
Показател: Където Т1 – оценка на концептуалното идейно предложение - тегловен коефициент – 35%;; тежест: 35
Показател: Т2- оценка на технология и организация за изпълнение на поръчката/ проектиране и строителство - тегловен коефициент – 30%;; тежест: 30
Показател: Т4-срок на изпълнение на предмета на поръчката – тегловен коефициент -20%;; тежест: 20
Показател: Т3-оценка на управление на риска – тегловен коефицент-10%; тежест: 10
Показател: Т5 – искано авансово плащане - тегловен коефициент – 5%;; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.07.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

При условията на чл.28, ал.7 от ЗОП Възложителят ще предоставя документацията на хартиен носител на заинтересованите лица, за което те ще заплащат сума в размер на 6.00 /шест/ лева. Сумата следва да бъде внесена в касата на Ректората на Медицински университет – София, бул.”Акад. Ив.Евст. Гешов” №15, ет.10, ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00ч. и от 13.00-15.30ч. или по банков път на следната банкова сметка на Медицински университет - София : Медицински университет-София- Ректорат , IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD , БНБ – София. *Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акд. Ив.Евст. Гешов”, ет.10, ст.10, сградата на НЦООЗ срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.9152 169 или 9152 172 . * Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие на сайта на Медицински университет - София на интернет адрес : http://mu-sofia.bg/ , профил на купувача - http://pk.mu-sofia.bg/: Рубрика: "Обществени поръчки по ЗОП".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.07.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.07.2015 г.  Час: 11:00
Място

Медицински университет – София – Ректорат, гр. София, бул.”Акад.Иван Евст. Гешов”№ 15 /сградата на НЦОЗА/ зала № 6, ет. 12

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Продължение от поле III.2.1.:......- при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика; -при непредставяне на ISO 9001:2008 - „Система за управление на качеството” или еквивалент; -при непредставяне на EN ISO 14001:2004 – „Системата за управление на околната среда” или еквивалент;при непредставяне на доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП.(Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за първа група строежи, четвърта категория или друга еквивалентна регистрация за участник чуждестранно лице, съгласно законодателството в страната на участника, което да му позволява извършване на строителните работи, предмет на настоящата поръчка.); -при непредставяне на доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 2 от ЗОП.(Участникът трябва да има за всеки един от проектантите по съответните части удостоверения за пълна проектантска правоспособност за 2015г., издадени от КАБ или КИИП, а за участници чуждестранни лица – еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени). 2.Продължение от поле III 2.3 /минимални изисквания/:.... на подобни обекти.Ръководител на екипа за изпълнение на строителството трябва да бъде дипломиран строителен инженер с образователна степен магистър или еквивалентна. Професионален опит: 10 години Г. Проектантски екип: Проектантският екип се състои от правоспособни физически лица с образователна степен магистър или еквивалентна по специалност, съответстваща на проектната част, за която ще отговаря, най-малко по един проектант за отделните части, както следва: Архитектура, Интериор и обзавеждане, Геодезия, Конструктивна,Технически контрол по част "Конструктивна", Водопровод и канализация, Отопление, вентилация и климатизация, Енергийна ефективност, Пожарна безопасност, Електрическа – силнотокова и слаботокова, Паркоустройство и благоустройство, Организация и безопасност на движението и пътна част, Управление на отпадъците, ПОИС и ПБЗ. *Правоспособните физически лица от проектантския екип за проектиране на отделните части на проекта трябва да притежават пълна проектантска правоспособност по съответните специалности съгласно изискванията на Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), или призната професионална квалификация, съгл. чл.10 от ЗКАИИП, като всеки един от тях трябва да е проектирал (като проектант с пълна проектантска правоспособност), съответната проектна част на поне 1 (един) сходен проект. Д. Екип за изпълнение на строителството: Експертите, отговорни за изпълнението на строителството трябва да имат завършено висше техническо образование, степен магистър или еквивалентна. В екипа следва да бъдат включени най-малко следните експерти: *Технически ръководител на строежа - Трябва да е изпълнявал такава длъжност на поне 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката. Попълва се допълнителна таблица към автобиографията „Опит в изпълнението на подобни проекти”. Той трябва да е технически правоспособно лице съгласно изискванията на чл. 163а от ЗУТ. Професионален опит най-малко 5 /пет/ години. *Отговорник по контрола на качеството - Трябва да е изпълнявал такава длъжност на поне 1 (едни) обект, сходен с предмета на поръчката. Попълва се допълнителна таблица към автобиографията „Опит в изпълнението на подобни проекти”. Да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент. Професионален опит най-малко 3 /три/ години. *Координатор по безопасност и здраве - Трябва да е изпълнявал такава длъжност на поне 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката. Попълва се допълнителна таблица към автобиографията „Опит в изпълнението на подобни проекти”. Да притежава удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно. Професионален опит най-малко 3/три/ години.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка, като срокът за обжалване е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Решенията на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата по реда на Глава 11 от ЗОП. На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да се подава от посочените в чл. 120, ал. 8 от ЗОП лица в 10-дневен срок. Жалба срещу решение на Възложителя, с изключение на решението за определяне на Изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка „спиране на процедурата”. Жалбата се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба не може да се подава пред КЗК след сключването на договор за обществена поръчка.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ