00035-2015-0001

BG-Костинброд: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Костинброд, ул. Охрид № 1, За: Ангел Милчев, Димитър Петров, Р България 2230, Костинброд, Тел.: 0721 68752, E-mail: obshtina@kbrod.net, Факс: 0721 68777

Място/места за контакт: Община Костинброд, гр. Костинброд, ул. Охрид 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kostinbrod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://kostinbrod.bg/archives/7379.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на детските заведения, училищните столове и на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на Община Костинброд с две обособени позиции: обособена позиция № 1: „Доставка на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на детските заведения и училищните столове на територията на община Костинброд“, обособена позиция № 2: „Доставка на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на община Костинброд

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Костинброд
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договорите са за ДОСТАВКА на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на детските заведения, училищните столове и на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на Община Костинброд Доставките на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб ще се извършва по предварителна заявка. При доставките за отделните видове продукти трябва да бъдат спазени изискванията към разфасовката и опаковката им, посочени в техническите спецификации на всяка обособена позиция. Всяка доставка да бъде удостоверена с документ датата на производство на съответния продукт и срока на годност. За всички хранителни продукти трябва да бъдат спазени изискванията за качество, стандартите на съответните производители и действащите нормативни актове в Република България и регламентите на ЕС, регламентиращи производство, предлагането и транспортирането на хранителни продукти в страната. При всяка доставка на хранителни продукти, се изготвя стокова разписка за получените количества, към която се прилагат съпроводителните документи за качество, срок на годност и произход /сертификат на доставените стоки. Въз основа на всички тези изброени документи изпълнителят издава данъчна фактура за извършените през месеца доставки - за плащане по банков път.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000, 15900000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Различни хранителни продукти
Напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
237517.15 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

ОП-2015-1

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 648014 от 11.02.2015 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 648013 от 11.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 44-1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на детските заведения и училищните столове на територията на община Костинброд“
V.1) Дата на сключване договора
14.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КРИСИ-2007 ЕООД, ул. Шопска комуна, №62, Р България 2234, с. Петърч, община Костинброд, Тел.: 0888 346401, E-mail: gosho74@abv.bg, Факс: 02 9842149

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 216000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 204173.65 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 44-2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка на хранителни и млечни продукти, месо и месни продукти, плодове, зеленчуци и хляб за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на община Костинброд”
V.1) Дата на сключване договора
14.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КРИСИ-2007 ЕООД, Шопска комуна, №62, Р България 2234, с. Петърч, община Костинброд, Тел.: 0888 346401, E-mail: gosho74@abv.bg, Факс: 02 9842149

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 41000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 33343.5 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

«Ес Енд Ди Корпорейшън» ЕООД, ЕИК:115755582 - гр.Пловдив, ул. Васил Левски, №174, представлявана от Делко Костадинов «ЕТ Македония – Иван Даньовски», ЕИК:121272823 - гр.София, кв. Овча купел 1, ул. Лиляче, №19, представлявана от Иван Даньовски «България Сървиз» ЕООД, ЕИК:202329644 - гр.София, ул. Незабравка, №25, представлявана от Румен Ковачев «Аллур» ООД, ЕИК:202896153 - гр.София, бул. Проф. Цветан Лазаров, №4-8, борса Къра, склад №216, представлявана от Росен Ценов «Макрон» ООД, ЕИК:121373911 - гр.София, ж.к. Дианабад, бл. 3А, ет. 14, ап.84, представлявана от Милен Петров «Криси 2007»ЕООД, ЕИК:175270007 – с.Петърч, община Костинброд, ул. Шопска комуна, №62


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор