00267-2015-0049
Технически редакции | ||
03.06.2015 15:41 ч. : | 03/06/2015 15:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.06.2015 15:41 ч. : | 03/06/2015 15:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
Доставки
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Тодор Тодоров - Директор на дирекция Обществени поръчки; Дарина Шаркова - гл. експерт дирекция ОП, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656760, E-mail: otdel_op@abv.bg
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки.Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150529kFIE1615423.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Кмет на община Пловдив; Дирекция Обществени поръчки, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724
Място/места за контакт: ДеловодствоРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Доставка на три броя употребявани репатриращи автомобила тип „паяк“ за нуждите на ОП „Паркиране и репатриране“ - Община Пловдив”.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на поръчката обхваща еднократна доставка на три броя употребявани репатриращи автомобила тип „паяк“ в съответствие с условията и техническите спецификации, посочени в документацията за участие. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ предоставя гаранция за техническа изправност на автомобилите за срок от 3 (три) месеца, считано от датата на прехвърляне на собствеността на автомобилите.
34144700
Описание:
НЕ
НЕ
Доставка на три броя употребявани репатриращи автомобила тип „паяк“ в съответствие с условията и техническите спецификации, посочени в документацията за участие. Прогнозната стойност на поръчката е 150 000 лв. с ДДС. Прогнозната стойност е максимална и не може да бъде надвишавана.
НЕ
НЕ
4
Участниците следва да представят гаранция за участие под формата на банкова гаранция (оригинал) или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума. Гаранцията за участие е определена в размер на 1200 лв. (хиляда и двеста лева). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато се представя банкова гаранция, същата следва да бъде със срок на валидност не по-кратък от 180 (сто и осемдесет) дни от датата, посочена за дата на получаване на офертата, а условията за задържането и усвояването й, записани в нея, следва да бъдат съобразени с чл. 61, ал. 1 и 2 от ЗОП. Банкова сметка на Община Пловдив: IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF, ТБ ИнвестБанк АД - клон Пловдив. Гаранцията за изпълнение е определена на 4% (четири процента) от общата стойност на договора без ДДС.
Средствата се осигуряват от бюджета на ОП „Паркиране и репатриране“ – Община Пловдив. Заплащането на доставените автомобили ще се извърши по банков път, в срок съгласно техническото предложение, и след представяне на съответните документи, доказващи изпълнението предмета на договора.
ДА
В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко лице, което отговаря на предварително обявените условия. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта и само за пълния обем на поръчката. Не се предоставя възможност за представяне на варианти в офертите. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. За да бъде допуснат до участие в процедурата, участникът трябва да отговаря на предварително обявените условия в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие, както и да представи всички изискуеми документи, изготвени съгласно условията на настоящата документация. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: -за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП; -който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл. 58, ал. 3 и чл. 62а от ЗОП. -който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; -който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; Съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС), на дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в процедура по реда на ЗОП, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружеството, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: І. Плик №1 с надпис „Документи за подбор”, в който участникът трябва да постави следните документи: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Документът „Оферта”, изготвен по образец. 3.Представяне на участника, което включва: а) посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за ТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; б) адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; в) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвена по образец. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документите по т. 3 се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението. 4.При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, по образец. 7.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители, по образец, а когато участникът предвижда участие на подизпълнители - и декларация за съгласие за участие а участие като подизпълнител, по образец. 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, по образец. 9. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, по образец. Когато участник в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език, а документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод. ІІ. Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който участникът трябва да постави попълнен документа „Техническо предложение”, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие, с приложени необходимите документи съгласно документацията за участие. Ако е приложимо, се прилага и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. ІІІ. Плик №3 с надпис „Предлагана цена”, в който участникът трябва да постави документа „Ценово предложение”, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Всички документи, съдържащи се в Пликове №1, 2 и 3 от офертата на участника, трябва да са попълнени на български език, без поправки и/или изтривания. Документите в офертата трябва да са подписани само от лица с представителни функции, назовани в документа за регистрация в Агенцията по вписванията – Търговски регистър или в удостоверението за актуално състояние, или от изрично упълномощени за това лица. Във втория случай в офертата трябва да се представи нотариално заверено пълномощно.
Не се поставят изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците.
Не се поставя.
Не се поставят изисквания за техническите възможности на участниците.
Не се поставя.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Зала № 36 на Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, гр. Пловдив
Отварянето на офертите, в т.ч. и на плика с предлагана цена, е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица.
НЕ
Датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, ще бъдат обявени чрез съобщение в профила на купувача, не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне. В „Профил на купувача“ възложителят ще публикува и всички съобщения до участниците, както и разяснения по документацията за участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.
03.06.2015 г.