00038-2015-0033
Технически редакции | ||
29.05.2015 09:49 ч. : | 29/05/2015 09:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.05.2015 09:49 ч. : | 29/05/2015 09:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Габрово: Покупка
Доставки
Община Габрово, пл.Възраждане №3, За: Н. Димитров, РБългария 5300, Габрово, Тел.: 066 818382, E-mail: n.dimitrov@gabrovo.bg, Факс: 066 809371
Място/места за контакт: Община ГабровоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.gabrovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.gabrovo.bg.
Електронен достъп до информация: http://op.gabrovo.bg/164-.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Доставка на каменна сол за посипване на пътища /против заледяване/ за нуждите на ОП „Благоустрояване“ гр. Габрово, 2015-2017 г.“
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на настоящата процедура е доставка на каменна сол в насипно състояние е до 4 000 (четири хиляди) тона. Доставките ще се извършват периодично. Всяка доставка да се извършва в срок до 48 часа (четиридесет и осем часа) след писмена заявка от ОП „Благоустрояване” – гр. Габрово за необходимото количество каменна сол. Място на доставка гр. Габрово, бул.”Трети март” №53.
14410000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Максимален разполагаем финансов ресурс за дейността, предмет на настоящата обществена поръчка е до 440 000 лв. (четиристотин и четиридесет хиляди лева) без ДДС или 528 000 лв. (петстотин двадесет и осем хиляди лева) с ДДС. Доставка на каменна сол в насипно състояние до 4 000 (четири хиляди) тона. Доставките ще се извършват периодично. Всяка доставка да се извършва в срок до 48 часа (четиридесет и осем часа) след писмена заявка от ОП „Благоустрояване” – гр. Габрово за необходимото количество каменна сол. Място на доставка гр. Габрово, бул.”Трети март” №53.
НЕ
НЕ
30.04.2017 г.
1. Гаранция за участие Гаранцията за участие е в размер на 4 000 лв. (четири хиляди лева). В нареждането за плащане следва да бъде записано следното основание: „Доставка на каменна сол за посипване на пътища /против заледяване/ за нуждите на ОП „Благоустрояване“ гр. Габрово, 2015-2017 г.“ Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранциите за участие и изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №13 на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Габрово или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в Обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най – малко 30 дни от датата на приключване на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №14 на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Плащането ще се извършва от бюджета на Общинско предприятие „Благоустрояване”, гр. Габрово по банков път, с платежно нареждане, след двустранно подписан протокол за всяка извършена доставка и след представяне на оригинална фактура, в срок до 30 (тридесет) календарни дни по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ
Плик №1 “Документи за подбор” 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител. 2. Обща Оферта – попълва се Образец №1; Пояснение: Когато участникът в процедурата е обединение, офертата се попълва и подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението, съгласно договорът, който се изисква по-горе в указанията за участие в настоящата процедура. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 4. Представяне на участника: 4.1. Посочва се единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; /Образец №1.1./ 4.2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а”- „д”, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т.1, т. 2, т.2а, т.4 и т.5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП /Образец №2/ - Декларацията се попълва от представляващите участника. В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията, която е представена на чужд език се представя и в официален превод на български език. В случай, че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декларация се попълва и от подизпълнителите в съответствие с чл.47, ал.8 от ЗОП. Пояснение: В случай, че участникът е обединение документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. 5. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума по следната сметка на Възложителя: Банка: „ДСК” ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Гаранцията за участие е в размер на 4 000 лв. (четири хиляди лева) 6. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП, съдържаща посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Образец №3). 7. Договор за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или заверено копие. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор. Анексът следва да бъде представен в оригинал или заверено копие. Продължава в раздел VI.3.
няма
няма
1.Списък на доставките - еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка - Образец № 8; 1.1.Доказателство за извършена доставка - под формата на удостоверение, издадено от получателя на доставката или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за доставката. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целта трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от тези участници в обединението, чрез които се доказват критериите за подбор.
1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил минимум 1 доставка, еднаква или сходна с предмета на поръчката . За „доставки, сходни с предмета на поръчката”, възложителят ще приема доставки на сол за посипване на пътища /против заледяване/. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване за технически възможности на участниците се доказва от един или повече от участниците в обединението.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.gabrovo.bg. - Профил на купувача. Посочената цена от 8 лв с вкл ДДС се заплаща само в случаите посочени по-долу - Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на Община Габрово на адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” №3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
Заседателната зала - ет.3, Община Габрово
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с заверено пълномощно), както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Габрово, пл.Възраждане №3, в която се извършва отварянето на офертите.
НЕ
НЕ
8. Декларация от членовете на обединението/консорциума (Образец № 4) - ако е приложима. 9. Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Образец №5) 10. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 6); 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 7); 12. Доказателства за техническите възможности; 13. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал.8,т.2 от ЗОП - Обр. № 10. 14. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Образец №9). *** В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Образец № 9 не се попълва и не се прилага. 15. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Образец № 15. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 4. се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по т.12 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 2. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” Техническото предложение, включващо и срок за изпълнение, следва да бъде изготвено по образец от настоящата документация (Образец №11), при съблюдаване на техническите изискванията и условията за изпълнение. Към Техническото предложение се прилага и декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП /свободен текст/ - ако е приложима. 3. Плик №3 „Предлагана цена” Ценовата оферта се подготвя от участника на хартиен носител (Образец № 12). При изготвяне на офертата всеки Участник трябва да се придържа точно към условията, обявени от Възложителя на обществената поръчка, посочени в настоящата документация. Извън плик №3 с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в поръчката. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелства по чл.47,ал.2 т. 1-т.5 от ЗОП. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 52 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
29.05.2015 г.