00156-2015-0007

BG-Велинград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Велинград, бул. Хан Аспарух №35, За: Мария Николова, РБългария 4600, Велинград, Тел.: 0359 53140, E-mail: Velingrad@mbox.contact.bg, Факс: 0359 54341

Място/места за контакт: отдел АП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://m.velingrad.bg/.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=25963&companyId=21202.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконструкция на водопроводните и канализационните клонове по бул.”Съединение” – ЕТАП I, гр.Велинград

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: на територията на гр. Велинград
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проекта: „РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВОДОПРОВОДНИТЕ И КАНАЛИЗАЦИОННИ КЛОНОВЕ ПО БУЛ.«СЪЕДИНЕНИЕ», ГР. ВЕЛИНГРАД“ – включва реконструкция на линейната инфраструктура с възможности за изпълнение на два етапа. Предмет на настоящата обществена поръчка е ЕТАП I, които включва: Водопровод: Подмяна на основните клонове по ул.”Стамболийски”: oт „Клептуза” за с.Драгиново- от DN350e на DN355PEHD oт „Легоринец” от DN250 e на DN280 -200PEHD-Клон 1 oт „ПСПВ” към кв.”Каменица от DN250 e на DN250PEHD По улицата са предвидени подмяна на старите и амортизирани разпределителни водопроводи и нови такива с цел по равномерно разпределяне на водата към консуматорите и по добра работа на главните клонове. Предвидена е подмяна на съществуващ дървен водопровод DN200/80w на DN110GFR-PP-R. Към прилежащите на бул.”Съединение” улици са предвидени връзки със спирателни кранове до 3м навътре към улицата. Сградните водопроводни отклонения са предвидени да се изпълнят от разпределителните водопроводи. Канализация: Рехабилитация на гравитачни канализационни колектори: - ГЛАВЕН КОЛЕКТОР I (от пл."Македония" до ул."Сливница") Я120х80 бетон и дължина 1841м - ДУБЛИРАЩ КОЛЕКТОР по бул."Съединение" – ф300 бетон и дължина 272м - ПРОФИЛ К2 от ул.Криволак до ул.Сливница/ - ф500 бетон и дължина 397м За преценка на реалното състояние на канализационните колектори и откриване на компрометираните участъци, е необходимо те да бъдат прецизно инспектирани с помощта на CCTV-камера. Инспекцията ще даде ясна представа и насока за последващите мероприятия по рехабилитацията им. За постигането на този резултат, преди инспектирането. Почистването на колекторите от наноси, затлачвания и коренища ще се осъществи със. специализирана каналочистачна техника. След локализиране на повредите в канализацията, ще се пристъпи към рехабилитация на компрометираните участъци от колекторите. По предварителни данни Колектор I се намира в значително добро състояние, поради което ремонтните дейности по него ще се извършват по технология обмазване на компрометираните участъци с геополимерна замазка. За тази технология допринася и размера на самия колектор, който дава възможност за човешки достъп до участъка определен за ремонт. Малките диаметри на другите два участъка /ф300 и ф500/ не дават възможност да се рехабилитират посредством директна човешка намеса.Поради тази причина те ще се третират по технология CIPP /облицовка с втвърдяване на място/.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45231300, 45232100

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Спомагателни съоръжения към преносните и разпределителните водопроводи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В настоящия проект се предвижда подмяна на основните клонове по ул.’’Ал. Стамболийски”: От „Клептуза” за с.Драгиново- от DN350e на DN355PEHD От „Легоринец” от DN250e на DN280 - 200PEHD- Клон 1 От „ПСПВ” към кв.”Каменица от DN250e на DN250PEHD Етап 1 е с дължина по диаметри, както следва: DN355 – 1656м.; DN 280 - 1009м.; DN 250 - 1412м.; DN 200 - 510м.; DN 160 - 763м.; DN 125 - 355м.;DN 110 - 2659м.; DN 110 стъклофибърни за топла вода - 642м.; DN 90 – 446м. По улицата са предвидени подмяна на старите и амортизирани разпределителни водопроводи и нови такива с цел по равномерно разпределяне на водата към консуматорите и по добра работа на главните клонове. Предвидена е подмяна на съществуващ дървен водопровод DN200/80w на DN110GFR-PP-R Към прилежащите на бул.”Съединение” улици са предвидени връзки със спирателни кранове до 3м. навътре към улицата. Сградните водопроводни отклонения са предвидени да се изпълнят от разпределителните водопроводи. Предвидени са противопожарни хидранти през 150м, съгласно изискванията на Наредба N2 за противопожарните строително-технически норми. По главните водопроводи са предвидени автоматични въздушници на най-високите места. При второстепенните (разпределителни) клонове за въздушници служат сградните водопроводни отклонения. Предвидени са оттоци (задължителни пожарни хидрани) в най-ниските места на водопроводите. Предвидените за рехабилитация гравитачни канализационни колектори са: - ГЛАВЕН КОЛЕКТОР I (от пл."Македония" до ул."Сливница") Я120х80 бетон и дължина 1841м - ДУБЛИРАЩ КОЛЕКТОР по бул."Съединение" – ф300 бетон и дължина 272м -ПРОФИЛ К2 от ул.Криволак до ул.Сливница/ - ф500 бетон и дължина 397м По задание трасето е с обща дължина 2510 м', от които 1841м са изпълнени с яйцевиден профил 120x80, 397м – ф 500 мм и 272м – ф 300 мм. Участък Я120х80 върви по бул."Съединение", започва от ревизионна шахта на пл."Македония" и завършва при СРШ до ул."Сливница". Общият брой шахти по трасето е 27 броя, което включва 26 броя междушахтия. Участък с диаметър ф500 е продължение на ГЛАВЕН КОЛЕКТОР I /Я120х80/ и започва от ревизионна шахта на ул.Криволак и завършва при РШ до ул.Сливница. Общият брой шахти по трасето е 7 броя, което включва 6 броя междушахтия. Участък с диаметър ф300 върви по бул."Съединение", успоредно на ГЛАВЕН КОЛЕКТОР I /Я120х80/ в участъка от ул.Ив Павлов и завършва при РШ до ул.Сливница. Общият брой шахти по трасето е 6 броя, което включва 5 броя междушахтия. За преценка на реалното състояние на канализационните колектори и откриване на компрометираните участъци, е необходимо те да бъдат прецизно инспектирани с помощта на CCTV-камера. Инспекцията ще даде ясна представа и насока за последващите мероприятия по рехабилитацията им. За постигането на този резултат, преди инспектирането е необходимо, почистването на колекторите от наноси, затлачвания и коренища, което ще се осъществи със специализирана каналочистачна техника. След локализиране на повредите в канализацията, ще се пристъпи към рехабилитация на компрометираните участъци от колекторите. По предварителни данни Колектор I се намира в значително добро състояние, поради което ремонтните дейности по него ще се извършват по технология обмазване на компрометираните участъци с геополимерна замазка. За тази технология допринася и размера на самия колектор, който дава възможност за човешки достъп до участъка определен за ремонт. Малките диаметри на другите два участъка /ф300 и ф500/ не дават възможност да се рехабилитират посредством директна човешка намеса.Поради тази причина те ще се третират по технология CIPP /облицовка с втвърдяване на място/. РАБОТИ ПО ПОЧИСТВАНЕ И ОБСЛЕДВАНЕ (CCTV ИНСПЕКЦИЯ) НА ТРЪБОПРОВОДИТЕ За достъп на почистваща техника и на камера за CCTV обследване е предвидено да се ползват отворите на съществуващите ревизионни шахти. При проектната технология за диаметър ф300-500мм има възможност за полагане на участъци с дължина 100-120м

Прогнозна стойност без ДДС
2459867.56 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 24 000 (двадесет и четири хиляди) лева; 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Райфайзенбанк, клон Велинград Банков код (BIC): RZBBBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG 65 RZBBBG 9155 3320010530 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Велинград или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка. 2. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1 % от (едно на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: - по банков път по следната сметка: Банка: Райфайзенбанк, клон Велинград Банков код (BIC): RZBBBGSF,Банкова сметка (IBAN): BG 65 RZBBBG 9155 3320010530 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Предмета на настоящата процедура по възлагане на обществена поръчка се финансира както следва - 2 152 999,25 лв. без ДДС от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда /ПУДООС/ и 306 868,31 лв. без ДДС със средства от бюджета на община Велинград. Настоящата поръчка се обявява под условие, че бъде осигурен финансов ресурс от Предприятието за управление на дейностите по опазване на околната среда и от бюджета на община Велинград за 2015г. След отпускане на финансови средства от ПУДООС и Възложителя ще се извърши финансирането на обществената поръчка. ВАЖНО!!! В случай, че финансирането по проекта не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено или ще бъде осигурено частично финансиране на проекта, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи. При осигурено частично финансиране Възложителят си запазва правото да изпрати уведомление за изпълнението само на дейностите по вид и количество, за които има осигурено финансиране. В този случай при съгласие страните сключват анекс на основание чл.43 ал.2 т.1, б.“г“ от ЗОП. При несъгласие на Изпълнителя, той има правото да прекрати договора едностранно. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати дължимата цена без авансово плащане на части, както следва: 1. Междинни плащания - стойността на изпълнени и приети СМР, но не повече от 80 /осемдесет/ % от стойността на договора. За размера на сумата на искането за междинно плащане по договора се прилага фактура с приложени документи, съгласно Правилник за изпълнение и предаване на строително-монтажните работи, в съответствие с Наредба № 2/2003 г. и Наредба № 3/2003 г.; протокол за обема извършена работа, съответстваща на разходите. Заплащането се извършва в срок до 5 работни дни от получаване на средствата от ПУДООС. 2. Окончателното плащане е сумата равна на разликата между стойността на актуваните и приети за изпълнени СМР между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, и получените суми от междинни плащания. Окончателно плащане се извършва след представяне на Разрешение за ползване. За размера на сумата при искане за окончателно плащане по договора ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ прилага фактура с приложени документи, съгласно Правилник за изпълнение и предаване на строително-монтажните работи, в съответствие с Наредба № 2/2003 г. и Наредба № 3/2003 г.; протокол за обема извършена работа, съответстваща на разходите. Заплащането се извършва в срок до 5 работни дни от получаване на средствата от ПУДООС.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, Документът трябва да бъде представен от Участника в офертата в копие, под формата на нотариално заверен препис, или в оригинал. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Определен е представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващият текст да бъде добавен в допълнително споразумение, ., подписано от лицата в обединението.Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение -допълнителното споразумение следва да бъде подписано с нотариална заверка на подписите и представено в офертата в копие, под формата на нотариално заверен препис, или в оригинал.В случай, че участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, всеки един от участниците трябва да отговаря на описаните по-горе административни изисквания по ЗОП. Когато участникът е чуждестранно физическо, юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изисквания в държавата, в която са установени. В този случай, декларациите, които са на чужд език, следва да бъдат представени и в превод.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: По отношение на участника трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2, т.3 и т.4, ал.2 т.1, т.2а (предл.първо), т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатиране наличието, на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Ще бъде отстранен от участие в поцедурата и участник,който е свързано лице или свързано предприятие с други кандидати или участници в настоящата процедура в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП или е лице, което попада в хипотезата на чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Лицето, което ще участва пряко в изпълнението на строителството трябва да е вписано в ЦПРС и да има издадено удост-е от Камарата на строителите за изпълнение на строежи за съотв. категория, предмет на наст. общ. поръчка. В тази връзка, участниците доказват посоченото, съгласно чл. 49,ал.1 ат ЗОП. В случай, че участникът е чужд. лице, което не е вписано в ЦПРС и не попада в хипотезата на чл. 3, ал. 2, изр. второ от ЗКС, следва към датата на подаване на офертата си, същият да приложи декларация (св. текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информацияия: http://register.ksb.bg/),отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител в 25-дн. срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител ще представи изискваните по настоящата точка документ, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. Когато участникът е обединение или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обединението, съответно подизпълнител, който ще поеме извършването на строителството. 1. Съдържание на плик № 1 с надпис „Документи за подбор”. 1.1.Оферта, попълнена по образец - Образец № 1. 1.2. Документ/и, съдържащи посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и/или декларация за регистрация по закона за търговския регистър (Образец №2); 1.3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата. 1.4. Договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия. 1.5. Декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП за отсъствие на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП - Образец № 3 (оригинал). 1.6. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника,съгл.т.IІІ.2.2.Мин.изисквания за ик. и фин. възм. 1.7. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника,съгл.т.IІІ.2.3. Мин.изисквания за технически възможности и квалификация 1.8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (Образец № 7) за използване/неизползване на подизпълнители. 1.9.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител 1.10. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие 1.11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, в случаите по чл. 28, ал. 5 от ЗОП 1.12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора 1.13. Декларация за извършено посещение и оглед на обекта 1.14. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП 1.15. Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгл. чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП Плик 2„Предложение за изпълнение на поръчката”,съдържащ "Техническо предложение" и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП/ако е приложимо/ Плик 3 „Предлагана цена"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съответствието с поставеното изискване се доказва с един или няколко от следните документи: - Удостоверение от банка; - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.Участниците следва да имат предвид разпоредбата на чл. 50, ал. 3 от ЗОП.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с необходим финансов ресурс за осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други под формата на пари в брой, кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 1 220 000,00 лева (един милион двеста и двадесет хиляди лева).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказва се с представянето на Декларация, съдържаща Списък на обектите за строителство, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата процедура , и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Попълва се и се представя приложеният образец. Представя се в оригинал с подпис и свеж печат. 2. удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи за съответната категория, предмет на настоящата обществена поръчка. Участниците доказват посоченото, съгласно чл. 49,ал.1 от ЗОП. В случай, че участникът е чуждестранно лице, което не е вписано в ЦПРС и не попада в хипотезата на чл. 3, ал. 2, изр. второ от ЗКС, следва към датата на подаване на офертата си, същият да приложи декларация (св. текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/) 3. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на заверени от участника копия на валидни към датата на подаване на офертата сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието за внедрени: ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент с обхват според предмета на поръчката, за която участникът представя оферта, и по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен с обхват според предмета на поръчката. Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 4. Поставените изисквания следва да бъдат доказани с представяне на декларация (Образец № 5), съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. 5. Поставените изискване следва да бъде доказани с представяне на декларация (Образец № 6), съдържаща списък и описание на строителни машини и техническо оборудване, което участникът ще осигури за изпълнение предмета на поръчката. * Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите посочени в предходното изречение трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. ** При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има изпълнено строителство през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко 1 обект за изпълнение на строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката. Под „строителството сходно с предмета на поръчката“, следва да се разбира: Изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на външни водопроводни и канализационни мрежи (без в това число да са включени договори, имащи характер на осъществяване на текущи ремонти). 2. Участникът следва да притежава регистрация в професионален регистър съгласно Закона за камарата на строителите и издадените разрешения за строеж на обектите, включени в обхвата на настоящата процедура, съответно за строежи от четвърта група, II–ра категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, буква „б“ от ЗУТ 3. Участниците трябва да притежава следните сертификати: по стандарт БДС ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен с обхват според предмета на поръчката; по стандарт БДС ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен с обхват според предмета на поръчката. 4. Участникът трябва да осигури за изпълнение на поръчката персонал, който трябва да отговаря на следните изисквания: • Ръководител на обекта: - строителен инженер с висше образование по специалност ВиК, ХМС, ХТС и образователно-квалификационна степен – магистър. - Трудов стаж по специалността – минимум 7 години; • Инженер по Геодезия: - инженер с висше образование по специалност „Геодезия” и образователно-квалификационна степен – магистър. - Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; • Специалист контрол на качеството: - притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по – малко от 1 г. като СКК. • Координатор по безопасност и здраве: - отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; 5. Участникът трябва да осигури строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на поръчката, минимум както следва: багер - 5бр., самосвал - 4бр., Бордови автомобил - 2 бр., Автокран до 10т. -1бр., булдозер - 1бр.;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 10
Показател: Техническо предложение ; тежест: 40
Показател: Ценово предложение ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.06.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена Възложителя изпраща документацията за сметка на лицето отправило искането. Заинтересованото лице трябва да изпрати по факс на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платена сума и адрес, на който да бъде изпратена документацията. Закупуването на документацията за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - Банкова сметка на община Велинград: банка Райфайзенбанк, клон Велинград IBAN: BG 47 RZBB 91558420010506, BIC: RZBBBGSF, ВИД ПЛАЩАНЕ: 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.06.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр.Велинград, бул.“Хан Аспарух“ № 35, малка заседателна зала, ет.ІІ на общинска администрация

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата,в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ