00156-2015-0007
Технически редакции | ||
25.05.2015 16:31 ч. : | 25/05/2015 16:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.05.2015 16:31 ч. : | 25/05/2015 16:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Велинград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Велинград, бул. Хан Аспарух №35, За: Мария Николова, РБългария 4600, Велинград, Тел.: 0359 53140, E-mail: Velingrad@mbox.contact.bg, Факс: 0359 54341
Място/места за контакт: отдел АПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://m.velingrad.bg/.
Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=25963&companyId=21202.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Реконструкция на водопроводните и канализационните клонове по бул.”Съединение” – ЕТАП I, гр.Велинград
Възлагане на обществена поръчка
Проекта: „РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВОДОПРОВОДНИТЕ И КАНАЛИЗАЦИОННИ КЛОНОВЕ ПО БУЛ.«СЪЕДИНЕНИЕ», ГР. ВЕЛИНГРАД“ – включва реконструкция на линейната инфраструктура с възможности за изпълнение на два етапа. Предмет на настоящата обществена поръчка е ЕТАП I, които включва: Водопровод: Подмяна на основните клонове по ул.”Стамболийски”: oт „Клептуза” за с.Драгиново- от DN350e на DN355PEHD oт „Легоринец” от DN250 e на DN280 -200PEHD-Клон 1 oт „ПСПВ” към кв.”Каменица от DN250 e на DN250PEHD По улицата са предвидени подмяна на старите и амортизирани разпределителни водопроводи и нови такива с цел по равномерно разпределяне на водата към консуматорите и по добра работа на главните клонове. Предвидена е подмяна на съществуващ дървен водопровод DN200/80w на DN110GFR-PP-R. Към прилежащите на бул.”Съединение” улици са предвидени връзки със спирателни кранове до 3м навътре към улицата. Сградните водопроводни отклонения са предвидени да се изпълнят от разпределителните водопроводи. Канализация: Рехабилитация на гравитачни канализационни колектори: - ГЛАВЕН КОЛЕКТОР I (от пл."Македония" до ул."Сливница") Я120х80 бетон и дължина 1841м - ДУБЛИРАЩ КОЛЕКТОР по бул."Съединение" – ф300 бетон и дължина 272м - ПРОФИЛ К2 от ул.Криволак до ул.Сливница/ - ф500 бетон и дължина 397м За преценка на реалното състояние на канализационните колектори и откриване на компрометираните участъци, е необходимо те да бъдат прецизно инспектирани с помощта на CCTV-камера. Инспекцията ще даде ясна представа и насока за последващите мероприятия по рехабилитацията им. За постигането на този резултат, преди инспектирането. Почистването на колекторите от наноси, затлачвания и коренища ще се осъществи със. специализирана каналочистачна техника. След локализиране на повредите в канализацията, ще се пристъпи към рехабилитация на компрометираните участъци от колекторите. По предварителни данни Колектор I се намира в значително добро състояние, поради което ремонтните дейности по него ще се извършват по технология обмазване на компрометираните участъци с геополимерна замазка. За тази технология допринася и размера на самия колектор, който дава възможност за човешки достъп до участъка определен за ремонт. Малките диаметри на другите два участъка /ф300 и ф500/ не дават възможност да се рехабилитират посредством директна човешка намеса.Поради тази причина те ще се третират по технология CIPP /облицовка с втвърдяване на място/.
45000000, 45231300, 45232100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
В настоящия проект се предвижда подмяна на основните клонове по ул.’’Ал. Стамболийски”: От „Клептуза” за с.Драгиново- от DN350e на DN355PEHD От „Легоринец” от DN250e на DN280 - 200PEHD- Клон 1 От „ПСПВ” към кв.”Каменица от DN250e на DN250PEHD Етап 1 е с дължина по диаметри, както следва: DN355 – 1656м.; DN 280 - 1009м.; DN 250 - 1412м.; DN 200 - 510м.; DN 160 - 763м.; DN 125 - 355м.;DN 110 - 2659м.; DN 110 стъклофибърни за топла вода - 642м.; DN 90 – 446м. По улицата са предвидени подмяна на старите и амортизирани разпределителни водопроводи и нови такива с цел по равномерно разпределяне на водата към консуматорите и по добра работа на главните клонове. Предвидена е подмяна на съществуващ дървен водопровод DN200/80w на DN110GFR-PP-R Към прилежащите на бул.”Съединение” улици са предвидени връзки със спирателни кранове до 3м. навътре към улицата. Сградните водопроводни отклонения са предвидени да се изпълнят от разпределителните водопроводи. Предвидени са противопожарни хидранти през 150м, съгласно изискванията на Наредба N2 за противопожарните строително-технически норми. По главните водопроводи са предвидени автоматични въздушници на най-високите места. При второстепенните (разпределителни) клонове за въздушници служат сградните водопроводни отклонения. Предвидени са оттоци (задължителни пожарни хидрани) в най-ниските места на водопроводите. Предвидените за рехабилитация гравитачни канализационни колектори са: - ГЛАВЕН КОЛЕКТОР I (от пл."Македония" до ул."Сливница") Я120х80 бетон и дължина 1841м - ДУБЛИРАЩ КОЛЕКТОР по бул."Съединение" – ф300 бетон и дължина 272м -ПРОФИЛ К2 от ул.Криволак до ул.Сливница/ - ф500 бетон и дължина 397м По задание трасето е с обща дължина 2510 м', от които 1841м са изпълнени с яйцевиден профил 120x80, 397м – ф 500 мм и 272м – ф 300 мм. Участък Я120х80 върви по бул."Съединение", започва от ревизионна шахта на пл."Македония" и завършва при СРШ до ул."Сливница". Общият брой шахти по трасето е 27 броя, което включва 26 броя междушахтия. Участък с диаметър ф500 е продължение на ГЛАВЕН КОЛЕКТОР I /Я120х80/ и започва от ревизионна шахта на ул.Криволак и завършва при РШ до ул.Сливница. Общият брой шахти по трасето е 7 броя, което включва 6 броя междушахтия. Участък с диаметър ф300 върви по бул."Съединение", успоредно на ГЛАВЕН КОЛЕКТОР I /Я120х80/ в участъка от ул.Ив Павлов и завършва при РШ до ул.Сливница. Общият брой шахти по трасето е 6 броя, което включва 5 броя междушахтия. За преценка на реалното състояние на канализационните колектори и откриване на компрометираните участъци, е необходимо те да бъдат прецизно инспектирани с помощта на CCTV-камера. Инспекцията ще даде ясна представа и насока за последващите мероприятия по рехабилитацията им. За постигането на този резултат, преди инспектирането е необходимо, почистването на колекторите от наноси, затлачвания и коренища, което ще се осъществи със специализирана каналочистачна техника. След локализиране на повредите в канализацията, ще се пристъпи към рехабилитация на компрометираните участъци от колекторите. По предварителни данни Колектор I се намира в значително добро състояние, поради което ремонтните дейности по него ще се извършват по технология обмазване на компрометираните участъци с геополимерна замазка. За тази технология допринася и размера на самия колектор, който дава възможност за човешки достъп до участъка определен за ремонт. Малките диаметри на другите два участъка /ф300 и ф500/ не дават възможност да се рехабилитират посредством директна човешка намеса.Поради тази причина те ще се третират по технология CIPP /облицовка с втвърдяване на място/. РАБОТИ ПО ПОЧИСТВАНЕ И ОБСЛЕДВАНЕ (CCTV ИНСПЕКЦИЯ) НА ТРЪБОПРОВОДИТЕ За достъп на почистваща техника и на камера за CCTV обследване е предвидено да се ползват отворите на съществуващите ревизионни шахти. При проектната технология за диаметър ф300-500мм има възможност за полагане на участъци с дължина 100-120м
НЕ
3
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 24 000 (двадесет и четири хиляди) лева; 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Райфайзенбанк, клон Велинград Банков код (BIC): RZBBBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG 65 RZBBBG 9155 3320010530 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Велинград или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка. 2. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1 % от (едно на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: - по банков път по следната сметка: Банка: Райфайзенбанк, клон Велинград Банков код (BIC): RZBBBGSF,Банкова сметка (IBAN): BG 65 RZBBBG 9155 3320010530 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат.
Предмета на настоящата процедура по възлагане на обществена поръчка се финансира както следва - 2 152 999,25 лв. без ДДС от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда /ПУДООС/ и 306 868,31 лв. без ДДС със средства от бюджета на община Велинград. Настоящата поръчка се обявява под условие, че бъде осигурен финансов ресурс от Предприятието за управление на дейностите по опазване на околната среда и от бюджета на община Велинград за 2015г. След отпускане на финансови средства от ПУДООС и Възложителя ще се извърши финансирането на обществената поръчка. ВАЖНО!!! В случай, че финансирането по проекта не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено или ще бъде осигурено частично финансиране на проекта, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи. При осигурено частично финансиране Възложителят си запазва правото да изпрати уведомление за изпълнението само на дейностите по вид и количество, за които има осигурено финансиране. В този случай при съгласие страните сключват анекс на основание чл.43 ал.2 т.1, б.“г“ от ЗОП. При несъгласие на Изпълнителя, той има правото да прекрати договора едностранно. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати дължимата цена без авансово плащане на части, както следва: 1. Междинни плащания - стойността на изпълнени и приети СМР, но не повече от 80 /осемдесет/ % от стойността на договора. За размера на сумата на искането за междинно плащане по договора се прилага фактура с приложени документи, съгласно Правилник за изпълнение и предаване на строително-монтажните работи, в съответствие с Наредба № 2/2003 г. и Наредба № 3/2003 г.; протокол за обема извършена работа, съответстваща на разходите. Заплащането се извършва в срок до 5 работни дни от получаване на средствата от ПУДООС. 2. Окончателното плащане е сумата равна на разликата между стойността на актуваните и приети за изпълнени СМР между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, и получените суми от междинни плащания. Окончателно плащане се извършва след представяне на Разрешение за ползване. За размера на сумата при искане за окончателно плащане по договора ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ прилага фактура с приложени документи, съгласно Правилник за изпълнение и предаване на строително-монтажните работи, в съответствие с Наредба № 2/2003 г. и Наредба № 3/2003 г.; протокол за обема извършена работа, съответстваща на разходите. Заплащането се извършва в срок до 5 работни дни от получаване на средствата от ПУДООС.
В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, Документът трябва да бъде представен от Участника в офертата в копие, под формата на нотариално заверен препис, или в оригинал. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Определен е представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващият текст да бъде добавен в допълнително споразумение, ., подписано от лицата в обединението.Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение -допълнителното споразумение следва да бъде подписано с нотариална заверка на подписите и представено в офертата в копие, под формата на нотариално заверен препис, или в оригинал.В случай, че участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, всеки един от участниците трябва да отговаря на описаните по-горе административни изисквания по ЗОП. Когато участникът е чуждестранно физическо, юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изисквания в държавата, в която са установени. В този случай, декларациите, които са на чужд език, следва да бъдат представени и в превод.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена Възложителя изпраща документацията за сметка на лицето отправило искането. Заинтересованото лице трябва да изпрати по факс на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платена сума и адрес, на който да бъде изпратена документацията. Закупуването на документацията за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - Банкова сметка на община Велинград: банка Райфайзенбанк, клон Велинград IBAN: BG 47 RZBB 91558420010506, BIC: RZBBBGSF, ВИД ПЛАЩАНЕ: 447000
Български
180
гр.Велинград, бул.“Хан Аспарух“ № 35, малка заседателна зала, ет.ІІ на общинска администрация
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата,в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби е съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 от ЗОП
25.05.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ