00197-2015-0004
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.05.2015 13:15 ч. : | 20/05/2015 11:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.05.2015 13:15 ч. : | 20/05/2015 11:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Водоснабдяване и канализация ЕООД, бул. Шести септември № 250, За: инж. Невяна Божилова, инж. Донка Александрова, Р България 4006, Пловдив, Тел.: 032 605945; 032 605955, E-mail: vik_op@vik.bg, Факс: 032 635431
Място/места за контакт: Договорноправен отделИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.vik.bg/public-procurement/?category=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Извънгаранционно обслужване и ремонт на багери NEW HOLLAND LB 95B, В110В и минибагери Кубота КХ41-3, собственост на “ВиК” ЕООД - Пловдив”
Възлагане на обществена поръчка
Извънгаранционно обслужване и ремонт на багери NEW HOLLAND LB 95B, В110В и минибагери Кубота КХ41-3, собственост на “ВиК” ЕООД - Пловдив, в сервизната база на “ВиК” ЕООД – Пловдив и/или сервизната база на участника, определен за изпълнител в резултат на проведената процедура, за срок от 3 (три) години след подписване на договор с избрания за Изпълнител участник. Изискванията към ремонтните работи са описани в приложените към документацията за участие Технически спецификации.
50200000 (IA23)
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Точното количество на ремонтните работи не може да бъде посочено към момента. На извънгаранционна поддръжка подлежат 15 (петнадесет) багера NEW HOLLAND LB 95B, 15 (петнадесет) броя багера NEW HOLLAND В110В и 2 (два) минибагера Кубота КХ41-3. Посочените в Техническите спецификации позиции са примерни, не са задължителни за Възложителя, като същият си запазва правото да ги променя съобразно възникналата необходимост и възможностите на Дружеството.
НЕ
36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участниците са длъжни да представят като част от офертата си гаранция за участие при условията на чл. 59, ал. 2 и чл. 60, ал. 1 ЗОП, в размер на 1000 (хиляда) лева. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметкаIBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, или внесена в касата на “ВиК” ЕООД - Пловдив, или банкова гаранция. Когато участникът представи банкова гаранция за участие, същата трябва да бъде със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител на поръчката, при подписването на договора представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка. Гаранцията се представя в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, или внесена в касата на “Водоснабдяване и канализация” ЕООД – Пловдив, или банкова гаранция, в размер на 2 % (два процента) от очакваната стойност на договора, посочена в обявлението, при условията на чл. 59, ал. 3 и чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Когато участникът, определен за изпълнител, представи банкова гаранция за изпълнение, същата трябва да бъде със срок на валидност, не по-кратък от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на действие на договора.
Със собствени средства, в левове, по банков път, разсрочено, до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на необходимите документи за извършения ремонт и надлежно оформена данъчна фактура. Поради спецификата на поръчката и предлаганите услуги, срокът за плащане може да бъде удължен до 60 (шестдесет) календарни дни.
Да, съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП
Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците в съответствие с чл. 50 от ЗОП - не се изискват.
Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на Участниците в съответствие с чл. 51 от ЗОП - представят се следните документи: списък на основните договори за услуги по гаранционно и извънгаранционно поддържане на багери/минибагери, извършени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен от доказантелство за извършената услуга. Да се представят минимум 2 (две) удостоверения за добро изпълнение от Възложители, посочени в списъка, съдържащи периода, стойността и вида на услугата, с телефони за връзка и лице за контакт; описание на техническото оборудване, сервизната база, възможности за осигуряване на качеството; списък на техническите лица, отговарящи за ремонта, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. Да се посочи тяхната професионална квалификация и трудов стаж (без да се прилагат копия на дипломи и сертификат); оторизационни писма и/или друг аналогичен документ, доказващ, че участниците са оторизирани от фирмите-производители на багерите NEW HOLLAND и минибагери Кубота за извършване на този вид услуга, валидни към момента на подаване на офертата; декларации от представляващия относно условията на Възложителя, описани в т. 3, 4, 5, 6 и 7 от Техническите условия на приложените към документацията Технически спецификации.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ОПО-1-04
НЕ
ДА
Документацията може да бъде изтеглена безплатно от сайта на Възложителя. Документацията за участие може да бъде получена всеки работен ден от 09,00 до 16,00 часа в срок до 28-ия /двадесет и осмия/ календарен ден от деня, следващ датата на изпращане на обявлението за обществена поръчка за публикуване в РОП, в Административната сграда на “ВиК” ЕООД – Пловдив, бул. “Шести септември” № 250, отдел “Договорно-правен”, стая 301, срещу представяне на документ за платени невъзстановими 5 (пет) лева, без ДДС, в касата на Дружеството. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка, след предварително писмено заявление на факс: 032/63-54-31, заедно с копие от платежното нареждане за внесени невъзстановими 5 (пет) лева, без ДДС, по банкова сметка на възложителя IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, реквизити за издаване на фактура, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията. Всяко заинтересовано лице може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие до 7 (седем) дни, преди изтичането на срока за получаване на офертите. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали.
Български
120
Заседателна зала в Административна сграда на Дружеството - гр. Пловдив, бул. "Шести септември" № 250
Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Май 2018 година
НЕ
Срокът за подаване на оферти е намален съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Обменът на информация между кандидати/участници и Възложителя, Решенията на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях, могат да се връчват лично срещу подпис или да се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис, или чрез комбинация от тези средства по избор на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 (т. 1, 2 и 5) и ал. 5 от ЗОП, който не е представил някой от документите, изискуеми по чл. 56 от ЗОП, който е представил оферта, неотговаряща на предварително обявените условия на Възложителя, описани в настоящото обявление и документацията за участие, който е представил оферта, неотговаряща на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно ЗОП
20.05.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ