00964-2015-0007
Технически редакции | ||
14.05.2015 16:20 ч. : | 14/05/2015 15:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.05.2015 16:20 ч. : | 14/05/2015 15:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Генерал Тошево: 24 - Образователни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Генерал Тошево, ул.Васил Априлов № 5, За: Галина Димова, началник отдел ССД, РБългария 9500, Генерал Тошево, Тел.: 05731 2020, E-mail: mail@toshevo.org, Факс: 05731 2505
Място/места за контакт: отдел Собственост и стопански дейностиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toshevo.org.
Адрес на профила на купувача: http://toshevo.org/g/?p=5207.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Генерал Тошево, ул.Васил Априлов 5, За: Тодорка Даскалова, РБългария 9500, Генерал Тошево, Тел.: 05731 2487, E-mail: mail@toshevo.org, Факс: 05731 2505
Място/места за контакт: Център за информация на гражданитеИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.toshevo.org.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Организиране и провеждане на професионално обучение на регистрирани безработни лица по специалност „Озеленяване и цветарство”, с код по СППОО: 6220301, за придобиване на І-ва квалификационна степен”.
Възлагане на обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка има за цел организиране и провеждане на курс за професионално обучение за придобиване на квалификация на регистрирани в ДБТ безработни лица, въз основа на подписано за 2015 г. с Министерство на труда и социалната политика споразумение по Проект „Красива България”. Курсът за професионално обучение е по специалността: „Озеленяване и цветарство”, код по СППОО 6220301, за придобиване на I квалификационна степен.
80530000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
съгласно Техническо задание на Възложителя Общият брой на курсистите е 15 (петнадесет) човека. Курсът за професионално обучение е с продължителност 300 (триста) учебни часа (41 работни дни).
НЕ
41
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът трябва да представи в офертата си документ за внесена/учредена гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие, представлява 1 % от прогнозната стойност и е в размер на 67,50 лв. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: парична сума, внесена в брой на касата на Община Генерал Тошево или чрез банков превод по банкова сметка на Община Генерал Тошево, както следва: „Токуда Банк” АД, офис Генерал Тошево, ВIC: CREXBGSF IBAN: BG04 CREX 9260 3314 7087 01, или се представя под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие.При представяне на гаранцията за участие в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията – задължително се записва "Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Организиране и провеждане на професионално обучение на регистрирани безработни лица по специалност „Озеленяване и цветарство”, с код по СППОО: 6220301, за придобиване на І-ва квалификационна степен”.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере да представи гаранцията за участие да бъде под формата на банкова гаранция, тя трябва да отговаря на следните условия:1.Банковата гаранция да бъде безусловна и неотменима, с възможност да се усвои изцяло от Община Генерал Тошево, в зависимост от претендираното обезщетение;2.Да е със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата /90 дни от датата на представяне на офертата/ и че се отнася за настоящата обществена поръчка. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Генерал Тошево, че гаранцията е валидна 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата /90 дни от датата на представяне на офертата/ и че се отнася за настоящата обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора има обезпечителна и обезщетителна функция, т.е. от една страна цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума внесена в брой на касата на Община Генерал Тошево или чрез банков превод по банкова сметка на Община Генерал Тошево, както следва: „Токуда Банк” АД, офис Генерал Тошево, ВIC: CREXBGSF IBAN: BG04 CREX 9260 3314 7087 01, или се представя под формата на банкова гаранция. Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Гаранцията следва да се представи към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.В случай, че участникът избран за изпълнител, представи банкова гаранция, то същата следва да бъде безусловна и неотменима, със срок на валидност – най-малко 30 календарни дни след изтичане на крайния срок на действие на договора за изпълнение. Възложителят при необходимост, може да поиска от Изпълнителя да удължи банковата си гаранция за изпълнение на поръчката. Условията и сроковете, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава са уредени в проекта на договора за възлагане на обществената поръчка и от разпоредбите на ЗОП. Договорът не се сключва, преди да бъде представена гаранция за изпълнение.
Услугата, предмет на обществената поръчка, включително стипендиите и транспортните разходи на курсистите, се финансират по Проект „Красива България” въз основа на сключено Споразумение № РД09-9 от 11.03.2015 г. между Община Генерал Тошево и МТСП. Плащанията по договора ще се извършват съгласно реда и условията посочени в проекто-договора: 1. авансово плащане - включващо 50% от стойността на професионалното обучение и 100 % - стойността за стипендии на обучаемите, което се извършва в срок до 15 работни дни след представяне в РЗИПКБ на коректно изготвени и попълнени документи по Приложение № 1 към проекто-договора; 2. окончателно плащане – в срок до 25 работни дни след представяне в РЗИПКБ на коректно изготвени и попълнени документи по Приложение № 2 към проекто-договора.
В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква регистриране на юридическо лице преди подписване на договора.
ДА
Участникът следва да е лицензиран съгласно разпоредбите на Закона за професионалното образование и обучение за упражняване на професионална дейност, свързана с извършване на професионални обучения. За доказване на това изискване участникът представя заверено копие от Лицензия, издадена от Националната агенция за професионално образование и обучение /НАПОО/ или посочва номера на лицензията в Регистъра на лицензираните ЦПО .
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
сградата на Община Генерал Тошево - гр.Генерал Тошево , ул."Васил Априлов"№5 , ет.3, заседателна зала
Право да присъстват при първоначално отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти (Плик №3) имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
продължение от раздел ІІІ.2.1. 6. Доказателства за техническите възможности на участниците,както следва:6.1 Декларация-Списък на услугите,които са еднакви или сходни с предмета на общ.поръчка(Обр.№5);Към Декларацията-Списък на услугите се прилагат доказателства за изпълнените услуги.Доказателствата се предоставят под формата на удостоверение,издадено от получателя или от компет.орган, или чрез посочване на публ.регистър,в който е публикувана информация за услугите.6.2. Списък на преподавателския състав за специалността, включена в предмета на настоящата поръчка–в свободен текст,който трябва да съдържа името,труд.стаж,образованието,проф.квалификация и проф.опит на преподавателите;7.Завер.копие от Лицензия, издадена от НАПОО,удостоверяваща упражняването на проф.дейност,свързана с извършване на проф.обучения или посочване номера на лицензията в Регистъра на лицензираните ЦПО;8.Описание на Материално—техническата база за провеждане на проф. обучение,(Обр.№ 6);9.Декларация по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП ,(Обр.№7);10.Декларация по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП (Обр.№ 8);11.Декларация по чл.55,ал.5 от ЗОП(Обр.№9) - ако е приложимо;12. Представяне на подизпълнителя - (ако е приложимо);13. Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор,(Обр.№10);14.Други документи, изискани в Документацията за участие или по преценка на участника.Съдържание на Плик № 2:1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката,(Обр.№11).Ако е приложимо се прилага и Декларация по чл.33,ал.4 от ЗОП,(Обр.№12);2.Учебна програма за съответното обучение, заверена от НАПОО (заверено копие);Съдържание на Плик №3:1.Ценово предложение, (Обр.№13) и План – сметка,(Обр.№14). Община Генерал Тошево предоставя пълен достъп по елекронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1. от настоящото обявление. Документацията за участие в процедурата е безплатна.В „Профил на купувача“ възложителят ще публикува и всички съобщения до участниците, както и разяснения по документацията за участие.Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП Възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване н аоферти при обществени поръчки на стойност по чл.14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10-дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата (чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП). Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата, се подават в срока, определен в чл.120, ал.7 от ЗОП.
14.05.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ