00040-2015-0007

BG-Свиленград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Свиленград, бул. България №32, За: инж.Грозденка Дюлгерова, Янка Грудева, Република България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74308; 0379 74309, E-mail: op_otdel@abv.bg, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 308, 309

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://svilengrad.nit.bg/obshhestveni-porchki/%E2%80%9Eremont-na-uliczi-v-kv.-%E2%80%9Ekap.-petko-vojvoda%E2%80%9D,-gr.-svilengrad,-obshhina-svilengrad%E2%80%9D/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Свиленград, бул. България №32, За: Мария Димитрова, Република България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74302, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 302

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонт на улици в кв. „Кап. Петко войвода”, гр. Свиленград, община Свиленград”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: кв. „Кап. Петко войвода”, гр. Свиленград, община Свиленград
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Конкретната цел на поръчката е ремонт на 1253 м. улици в кв. „Кап. Петко войвода”, гр. Свиленград.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45221230, 44912400, 45233252

Описание:

Шахти
Бордюри
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ремонт на 1253 м. улици в кв. „Кап. Петко войвода”, гр. Свиленград. Изкоп в земни почви вкл. натоварване, транспорт и разтоварване - 10 км; Доставка, полагане и уплътнение на несортиран трошен камък за основа-45см; Битумен разлив преди полагане на плътен асфалтобетон; Доставка и полагане неплътен асфалт биндер - 5см; Доставка и полагане на плътен асфалт тип А - 4см ; Разваляне на съществуващи бордюри и полагане на нови с размери 15/25/100 Нови дъждоприемни шахти (с бетонови решетки) в зоната на пътното платно. Максимално допустимата обща стойност на поръчката за извършване на СРР не трябва да надвишава 333 324 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
333324 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора.Гаранцията за участие в абсолютна сума в размер 3 000 лв. Забележка: Банковата гаранция за участие трябва да е задължително със срок, покриващ минимум срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Забележка: Гаранцията за изпълнение на договора, в случай че е банкова да е със срок на валидност минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Гаранцията се представя като парична сума, внесена по банкова сметка BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград или като безусловна банкова гаранция в оригинал. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извърши по банков път, по банкова сметка посочена от Изпълнителя по следния начин: - авансово плащане в размер на 3% от цената за изпълнение на Договора, платими след подписване на договор и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя; - първо междинно плащане ще се извърши при реализиране до 25% на сто от цената за изпълнение на Договора, платими в срок от 30 /тридесет/ дни след представяне на Протокол за установяване на извършени натурални видове СМР – Протокол образец №19, придружен от сертификати за качество на вложените материали, декларации за съответствие на вложените материали със съществените изисквания към строителните продукти и оригинална фактура представена от Изпълнителя. -второ междинно плащане ще се извърши при реализиране до 25% на сто от цената за изпълнение на Договора, платими в срок от 30 /тридесет/ дни след представяне на Протокол за установяване на извършени натурални видове СМР – Протокол образец №19, придружен от сертификати за качество на вложените материали, декларации за съответствие на вложените материали със съществените изисквания към строителните продукти и оригинална фактура представена от Изпълнителя. -трето междинно плащане ще се извърши при реализиране до 25% на сто от цената за изпълнение на Договора, платими в срок от 30 /тридесет/ дни след представяне на Протокол за установяване на извършени натурални видове СМР – Протокол образец №19, придружен от сертификати за качество на вложените материали, декларации за съответствие на вложените материали със съществените изисквания към строителните продукти и оригинална фактура представена от Изпълнителя -окончателно плащане ще се извърши до 30 /тридесет/ дни след представяне на Протокол за установяване на извършени натурални видове СМР – Протокол образец №19, придружен от сертификати за качество на вложените материали, декларации за съответствие на вложените материали със съществените изисквания към строителните продукти и оригинална фактура представена от Изпълнителя, като размера на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспадат аванса и общата сума на междинните плащания В случай на сключен договор за подизпълнение, окончателното плащане се извършва след като ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представи доказателства, че е заплатил на подизпълнителя всички работи, приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в присъствието на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и на подизпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Представяне на участника (Приложение №1), включващо: -Посочва се ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата.При участници обединения копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 2.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал или копие от документа за внесена гаранция за участие под формата на парична сума 3.Декларация, списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на поръчката (Приложение №2); 4.Декларация, съдържаща списък на техническите лица (Приложение №3), които ще бъдат ангажирани с обекта на обществената поръчка; Професионални автобиографии на техническите лица, които ще бъде ангажирани с обекта на обществената поръчка (Приложение №4), придружена от Декларация за ангажираност/разположение (Приложение №5) 5.Списък –декларация на изискуемата техника (Приложение №10.). 6.Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Приложение № 6). Забележка: Наличието на обстоятелства по чл.47,ал.1 и ал.2,т.1,т.2а,т.4 и т.5 от ЗОП води до отстраняване на участие в процедурата. 7.Оригинал на декларация за липса на свързаност по чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Приложение №7); 8. Декларация за ползването на подизпълнители (Приложение №8); участникът декларира, дали ще ползва/няма да ползва подизпълнители и посочва списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката (ако има такива), и вида и дела на тяхното участие (в процент от стойността на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител). 9. Декларации за съгласие за участие от подизпълнител (и) по образец (Приложение №9). 10. Ценова оферта (Приложение №11 и КСС - 11.1) 11. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП (Приложение №12); 12.Техническо предложение по образец (Приложение №13) 13. Декларация за приемане условията в проекта на договор.- (Приложение № 14). 14.Пълномощно, нотариално заверено в случай, че офертата се подписва от пълномощник; 15.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Органите, от които участниците могат да получат информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в страната са: НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ МИНИСТЕРСТВО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ АГЕНЦИЯ ПО ЗАЕТОСТТА ГЛАВНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ТРУДА * Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл.56,ал.1,т.1,буква „а” и „б” от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл.56,ал.1,т.1, буква”в” и т.4 и 5 от ЗОП се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. Декларацията по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. * Чуждестранни участници: Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56,ал.1,т.1 от ЗОП се представя в официален превод, документите по чл.56,ал.1,т.4,5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -Удостоверение от банка, издадено не по-рано от един месец преди датата на отваряне на офертата в настоящата процедура (оригинал); или -Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за предходната финансово приключила година (когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен). В случай, че годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, са публикувани в публичен регистър в Република България, участникът следва да посочи информацията за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с финансов ресурс, необходим за изпълнението на поръчката, в размер не по-малък от 100 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Декларация, съдържаща списък на техническите лица (Приложение №3), които ще бъдат ангажирани с обекта на обществената поръчка; Професионални автобиографии на техническите лица, които ще бъде ангажирани с обекта на обществената поръчка (Приложение №4), придружена от Декларация за ангажираност/разположение (Приложение №5). -декларация - списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка (Приложение №2), изпълнено през последните 5(пет) години (считано от датата за подаване на офертата), който съдържа стойностите, датите и възложителите и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. - Копие от валиден сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват в областта на строителство и/или реконструкции, и/или ремонти на пътна/улична мрежа – представя се заверено от участника копие. - Копие от валиден сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. - Копие от валиден сертификат за въведена система за безопасни условия на труд в строителството съгласно стандарта BG OHSAS 18001:2007 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие.Сертификатите задължително следва да се представят в превод на български език. -Документи, удостоверяващи наличието на собствена или наета лаборатория за изпитване на асфалтобетонови смеси към съответната асфалтова база; или договор за извършване на изпитване в акредитирана лаборатория (като договорът трябва да е със срок минимум срока на договора за СРР и да е придружен с копие от валиден сертификат на акредитирана лаборатория); копие от валиден сертификат на акредитирана лаборатория. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участника представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица. -Списък –декларация на изискуемата техника (Приложение №10.). Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникт представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица.
Минимални изисквания: 1. При изпълнението на дейностите по СМР участникът следва да разполага минимум със следните технически лица: •Технически ръководител (1 бр.) – строителен инженер (транспортно строителство или пътно строителство или еквивалентно) или строителен техник с професионален опит от минимум 5 (пет) години. •Координатор по (ЗЗБУТ) – минимум 1 (един) човек, който да има професионален опит на тази позиция и да отговаря на изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд и да притежава квалификация съгласно Наредба №2/22.03.2004г. или еквивалентна за минималните изисквания за ЗБУТ (Здравословни и безопасни условия на труд) при извършване на строителни дейности. •Инженер-геодезист (1 бр.) - да има професионален опит като инженер-геодезист не по-малко от 3 (три) години; 2.Участникът (сумарно обединението) да е извършил строителство най- малко на три обекта, еднакви или сходни с предмета на поръчката (пътно строителни работи – включително ново строителство, ремонт, реконструкция и/или рехабилитация на пътна/улична мрежа), изпълнен през последните 5(пет) години(считано от датата на подаване на офертата). 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват в областта на строителство и/или реконструкции, и/или ремонти на пътна/улична мрежа; внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен; внедрена система за безопасни условия на труд в строителството съгласно стандарта BG OHSAS 18001:2007 или еквивалентен; 4.Участникът да разполага с асфалтова база при изпълнение на поръчката или да представи договор за доставка, и/или закупуване на асфалтова смес, като асфалтовата база да притежава сертификат за наличие на производствен контрол. 5.Участникът (сумарно обединението) в откритата процедура трябва да разполага с оборудване, транспорти средства и механизация за изпълнение на дейностите по предмета на поръчката, което задължително включва минимум: 1.Автогрейдер -1бр. 2.Автобагер-1бр. 3.Валяк вибрационен-над 10т.-1бр. 4.Автогудронатор-1бр. 5.Валяк вибрационен - до 5т.-1бр. 6.Асфалтополагач-1бр. 7.Самосвал-1бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.06.2015 г.  Час: 09:00
Място

Малката заседателна зала на Общинска администрация, Свшлинград, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Общинска Администрация - Свиленград.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в обществената поръчка с приложенията може да бъде намерена в „Профил на купувача” на електронната страница на Община Свиленград на следния адрес:http://svilengrad.nit.bg/obshhestveni-porchki/%E2%80%9Eremont-na-uliczi-v-kv.-%E2%80%9Ekap.-petko-vojvoda%E2%80%9D,-gr.-svilengrad,-obshhina-svilengrad%E2%80%9D/. Изтеглянето на документацията е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в размер на 4.80 лв. с вкл. ДДС. Заплащането се извършва по банков път по банкова сметка: IBAN BG51DEMI92408400034740, BIG: DEMIBGSF, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград, код 447000 или на място в ОбА -Свиленград. В случай, че се заплаща на място в ОбА- Свиленград е необходимо: предварително да се вземе талон от стая 308 на ОбА, след което се заплаща на касата на информационен център (8:30 до 16:00 часа) в Общинска администрация – Свиленград и се получава от стая 302. При поискване от заинтересованото лице, възложителят изпраща документацията на хартиен носител за сметка на лицето, отправило искането. До 7 дни преди изтичането на срока за подаване на офертите по предмета на процедурата всеки участник може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ