Версия за печат

00165-2012-0014

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на образованието и науката, бул. Княз Дондуков № 2А, За: Силвия Йоцова, България 1000, София, Тел.: 02 9217671, E-mail: upo@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: Емилияна Димитрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://minedu.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://minedu.government.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: Р01-18 от 24.02.2012 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00165-2012-0014
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

„Специализирани счетоводни услуги на Министерство на образованието, младежта и науката, в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” проект по проект BG051PO001-3.2.03-0001 „Управление за ефективно професионално образование"


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: D01-4277 от 08.08.2013 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Рамково споразумение

III.3) Изпълнител по договора

„Коларов консулт“ ЕООД, район Красно село, ж.к. Бели брези, ул. „Битоля” №20, България 1680, София, Тел.: 02 9427134, E-mail: niki_akula@abv.bg, Факс: 02 9427134

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Специализираните счетоводни услуги, които изпълнителите на поръчката трябва да реализират се изразяват в следното: 1. Оперативна обработка на счетоводната документация и други документи, свързани с финансирането на проек по ОП РЧР.2. Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди. 3. Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проектите. 4. Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки отнационални и европейски контролни органи. Описаните услуги, които са детайлизирани в документацията, ще се възлагат на потенциалните изпълнители по рамковото споразумение, като едно възлагане ще включва извършването на всички описани дейности, необходими за счетоводното обслужване на един самостоятелен проект.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

08.08.2013 г. 

Крайна дата

31.10.2014 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
6479.04 BGN с ДДС 20%
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 100% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

31.10.2014 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
6479.04 BGN с ДДС 20%
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

13.05.2015 г. 


Възложител

Трите имена: Емилияна Михайлова Димитрова
Длъжност: ръководител на проекта