00147-2015-0003
Технически редакции | ||
11.05.2015 14:17 ч. : | 11/05/2015 13:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.05.2015 14:17 ч. : | 11/05/2015 13:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Трън: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Трън, пл. „Владо Тричков” № 1, За: инж. Евгения Такова, Република България 2460, Трън, Тел.: 07731 9616, E-mail: obshtina_tran@mail.bg, Факс: 07778 7315
Място/места за контакт: гр. Трън, община Трън, етаж 1, стая 4Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://tran.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://tran.bg/op.php?.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Закупуване, чрез доставка на 1 бр. нов колесен багер с челен товарач за нуждите на община Трън.”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на обществената поръчка е доставката и гаранционното и сервизно обслужване в рамките на гаранционния срок на един брой колесен багер-челен товарач, както следва: закупуване, чрез доставка на 1 бр. нов колесен багер с челен товарач за нуждите на община Трън с работни и експлоатационни характеристики, подробно описани в раздел „ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ” Гаранционно поддържане на багера - смяна на дефектирали части или цялостна подмяна на дефектирала машина или оборудване по време на гаранционният срок. Сервизно обслужване на багера по време на гаранционният му срок, по график и с обхват, определен от производителя на багера. Обучение на служителите на Възложителя за работа с багера. В предложената от участниците цена на багера, те задължително следва да включат: цена на доставка, гаранционно поддържане, обучение, сервизното му обслужване по време на гаранционният срок, включително консумативи, труд, транспорт и др.
43262000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Доставка на един брой нов колесен багер - челен товарач. Гаранционно поддържане и сервизно обслужване в рамките на гаранционният му срок. Обучение на служители.
НЕ
20
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: оригинал или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума - в размер на 1 000,00 (хиляда) лева, преведена по сметка на Община Трън IBAN: BG88STSA93003300722169, BIC код:STSABGSF, "Банка ДСК" АД, клон Трън или оригинал на банкова гаранция за участие на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. Определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: парична сума в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, преведена по сметка на Община Трън IBAN: BG88STSA93003300722169, BIC код:STSABGSF, "Банка ДСК" АД, клон Трън или оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е безусловна и неотменима в полза на Възложителя и да бъде със срок не по-кратък от 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията следва да се представи към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. В случай, че срокът на банковата гаранция изтича преди срока на договора, изпълнителят е длъжен един месец преди изтичането на срока на валидност на банковата гаранция да удължи нейното действие. В противен случай Възложителят усвоява сумата по гаранцията. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са описани в проекто договора за възлагане на обществената поръчка.
Срок за плащане - до тридесет календарни дни, считано от датата на получаване на стоката и придружаващите я документи. Плащането се извършва в български левове, с платежно нареждане по банкова сметка, посочена от Изпълнителя. Възложителят извършва окончателното плащане по договор за обществена поръчка, за който има сключени договори за подизпълнение, след като получи от изпълнителя доказателства, че е заплатил на подизпълнителите всички работи, приети по реда на чл.45б, ал.1 от ЗОП /когато е приложимо/. Финансиране - собствени средства на Възложителя.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя документ, с който е създадено обединението, съдържащо изискванията на възложителя посочени в документацията за участие в процедурата.
Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят пристъпва към отстраняване на участник поради липса на документи, или несъответствие с критериите за подбор, или несъответствие с други изисквания по настоящата процедура след прилагане на реда по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Когато не е приложено споразумение/договор за създаването на обединение или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата открита процедура. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: a) Документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; б) Документите по чл. 56, ал. 1, т.1, б. „в“ и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения: а) Офертата се подава на български език; б) Документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод; в) Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Съгласно т. 16а от §1 от Допълнителните разпоредби на ЗОП - "Официален превод" е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
150
Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:00 часа на 11.06.2015г., в община Трън, гр. Трън, площад "Владо Тричков" № 1, сградата на общинската администрация.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с изрично пълномощно). Представителите на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел представят документ, доказващ статута им. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
На основание чл. 64 от ЗОП, срокът от 40 дни е намален със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, защото от датата на публикуване на обявлението възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Интернет адреса на възложителя посочен в Раздел І.1: http://tran.bg/op.php?., раздел "Профил на купувача – Процедури по ЗОП". ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ: Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет-страницата на Община Трън на адрес: http://tran.bg/., раздел "Профил на купувача – Процедури по ЗОП" - http://tran.bg/op.php?. Изтеглянето на документацията от посочения адрес е свободно и безплатно. РАЗЯСНЕНИЯ: Всяко заинтересовано лице може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Разясненията по документацията ще се публикуват в 4-дневен срок от получаване на искането на страницата на Община Трън - http://tran.bg/., раздел "Профил на купувача – Процедури по ЗОП" - http://tran.bg/op.php?. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали. СЪОБЩЕНИЕ ЗА ОТВАРЯНЕ НА ЦЕНОВИТЕ ОФЕРТИ Комисията чрез съобщение ще обяви не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти, на интернет страница на Община Трън - http://tran.bg/., раздел "Профил на купувача – Процедури по ЗОП" - http://tran.bg/op.php?., датата, часа и мястото на отварянето.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
11.05.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ