Версия за печат

01258-2015-0001

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община-район Искър, бул. Кръстю Пастухов №18, За: Ростислава Игнатова, България 1592, София, Тел.: 02 9784945, E-mail: r.ignatova@iskar-sofia.com, Факс: 02 8722062

Място/места за контакт: Отдел Правно обслужване и човешки ресурси

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://raioniskar.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://raioniskar.bg/?c=buyer_profile/show/175&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община-район Искър, бул.Кръстю Пастухов №18, За: Ростислава Игнатова, България 1592, София, Тел.: 02 9790737

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Охрана на общинските училища и детски заведения на територията Столична община – район „Искър“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
Място на изпълнение: ОДЗ №4 „А. Каралийчев” – ж.к.”Дружба”1, ул.”Фестивална” №1 ОДЗ №13 „Калинка” – ж.к.”Дружба”1, ул. 50-36 ОДЗ №36 „Пеперуда” – ж.к.”Дружба”1, ул. ”Иван Арабаджията” №40 ОДЗ №77 „Ханс Кристиян Андерсен” – ж.к.”Дружба”2, ул. ”Ханс Кристиян Андерсен” ОДЗ №85 „Звездичка” – ж.к.”Дружба”2 ОДЗ №85 „Звездичка” – филиал „Враня“ ОДЗ №88 „Детски рай” – ж.к.”Дружба”2, ул.”5003” ОДЗ №96 „Росна китка“ - ж.к.”Дружба”1, ул. „Полк. Чудомир Топлодолски“ ЦДГ №108 „Детско царство“ – ж.к.”Дружба”1, ул. „5048“ ЦДГ №108 „Детско царство“ филиал ЦДГ №21 „Ежко –Бежко“ – с. Бусманци, ул. „Крива ливада“ №11А 4 ОУ „Проф. Джон Атанасов” – ж.к.”Дружба”, ул.”Тирана” №12 65 ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“” – с. Бусманци, ул.”Просвета” №16 68 СОУ „Акад. Никола Обрешков“ – ж.к. „Дружба“2 69 СОУ „Димитър Маринов“ – ж.к. „Дружба“….. 89 ОУ „Д-р Христо Стамболски“ - ж.к. „Дружба“….. 108 СОУ „Никола Беловеждов“ - ж.к. „Дружба“1….. 150 ОУ "Цар Симеон Първи" - ж.к. „Дружба“2….. 163 ОУ „Черноризец Храбър“ - ж.к. „Дружба“ 2, ул. „Обиколна“27
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Охрана на общинските училища и детски заведения на територията Столична община – район „Искър", която ще се осъществява с различен режим-физическа охрана и/или охрана със СОТ, в зависимост от индивидуалната необходимост на всеки охраняван обект.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Охрана на общинските училища и детски заведения на територията Столична община – район „Искър, съгласно пълното описание на поръчката и техническото задание, посочение в документацията за участие в нея, а именно 11 детски заведения и 8 училища, намиращи се на територията на СО-район "Искър"

Прогнозна стойност без ДДС
390000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

Прогнозен график за следващи поръчки в месеци

24

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в процедурата е в размер на 3900лв, представена в една от следните форми: а) банкова гаранция или б)парична сума, преведена по сметка на СО-район "Искър", в Общинска банка – клон Слатина, IBAN BG43 SOMB 9130 3317 6221 01, BIC SOMBBGSF 2.Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността му, представена преди подписването му в една от следните форми: а)като банкова гаранция или б) парична сума, преведена по сметка на СО-район "Искър", в Общинска банка – клон Слатина, IBAN BG43 SOMB 9130 3317 6221 01, BIC SOMBBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

съгласно проекта на договор приложен към документацията за участие

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят не може да изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта. Не се допуска до участие в процедурата участник, който не отговаря на законовите изисквания или на някое от условията на Възложителя в тази документация. Участникът не може да бъде отстранен от процедурата за възлагане на обществената поръчка на основание на неговия статут или правната му форма, когато той или участниците в обединението имат право да предоставят съответната услуга в държавата-членка, в която са установени. В случай, че участникът е обединение, участниците в обединението сключват споразумение. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице към офертите се представя и копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществена поръчка и за периода на изпълнение на договора. Представляващият може да бъде определен и с друг документ, подписан от участниците в обединението (съгласно чл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП), когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Не се допуска участник да участва в офертата на друг участник под каквато и да е форма, включително участниците да сключват споразумения помежду си във връзка с поръчката, както и да си възлагат работи като подизпълнители един на друг за целите на изпълнението на тази поръчка. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и е посочено като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Всеки участник може да представи само една оферта по настоящата обществена поръчка. В откритата процедура за възлагане на обществената поръчка не може да участва лице, което е свързано с друг участник в процедурата. Свързани лица или свързани предприятия (по смисъла на §1, т. 24 от Допълнителните разпоредби на ЗОП) не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата. В случаите, когато предвижда участие на подизпълнители участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да представи Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. Участникът, които е подал самостоятелна оферта и в същото време е посочен като подизпълнител в офертата на друг участник, се отстранява от участие. Изпълнителят сключва договор за подизпълнение с подизпълнителите, посочени в офертата.Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира съгласието си да участва като такъв в изпълнението на поръчката. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискването е за наличие на финансов ресурс в размер на 200 000 (двеста хиляди) лева, представляващи по- малко от 50% от прогнозната стойност на поръчката с ДДС. Това обстоятелство се доказва с един или няколко от следните документи: 1. Удостоверение от банка, доказващо, че участникът разполага за изпълнение на поръчката със собствен или привлечен финансов ресурс в размер не по-малък от 200 000 (двеста хиляди) лева; 2. Годишния финансов отчет за последната приключила финансова година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, доказващи, че участникът разполага за изпълнение на поръчката със собствен или привлечен финансов ресурс в размер не по- малък от 200 000 (двеста хиляди) лева. Участникът може да не представи годишния си финансов отчет или някоя от съставните му части ако са публикувани в публичен регистър в Република България. В този случай участникът посочва информация за органа, който поддържа регистъра; 3. Всеки друг документ по смисъла на чл. 50, ал. 2 от ЗОП, който доказва, че участникът разполага за изпълнение на поръчката с финансов ресурс 200 000 (двеста хиляди) лева.
Минимални изисквания: Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение на предмета на настоящата поръчка, съответстващо на изискванията на Възложителя, т.е. че разполага с финансов ресурс (за осигуряване на униформено облекло, средства за принуда и защита, технически средства за проверка на посетители, багаж , средства за връзка (комуникации), средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, дежурен оперативен център, автомобили, допълнителен ресурс от охранители за реагиране при кризисни ситуации и други) за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Наличието на опит се доказва чрез списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. В списъка се посочват стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. В тези случаи доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. За доказване на възможността за осигуряване на квалифициран персонал за изпълнение на услугата участниците представят:- списък на осигурени лица по трудови правоотношения, придружен от справка за актуалното състояние на всички действащи трудови договори към датата на откриване на процедурата, издадено от съответната териториална дирекция на Национална агенция за приходите или съответен документ по националното законодателство – когато участник е чуждестранно лице – най-малко 100/сто/ човека;- декларация от управителя, че всички лица – ръководители на охранителната дейност и охранители, отговарят на специфичните изисквания на ЗЧОД при назначаването и изпълнението на дейността им по охрана и изискванията, указани в настоящата документация;- списък декларация на 50 (петдесет) броя удостоверения за завършено обучение на охранителите издадени от Център за професионално обучение за последните 3 години;- копие от програма за обучение на охранителите в съответствие с чл.28 от ЗЧОД, включително и такава за обучение на охранителите за работа с деца в учебни и детски заведения. 3.За доказване на техническо оборудване се представя: списък-декларация на МПС (с посочване на марка, модел и Регистрационен номер), с които участникът разполага за изпълнение на поръчката;списък-декларация за наличие на позволените от ЗЧОД помощни и предпазни средства за самозащита. 4. Участниците в процедурата трябва да разполагат с технически системи за сигурност.За наличие на технически системи за сигурност се представя: списък с използваните средства; за наличие на оборудван с технически средства дежурен център се представя кратко описание на дежурния център и снимков материал. 5.За доказване наличието на индивидуална лицензия за използване на индивидуално определен ограничен ресурс - радиочестотен спектър за подвижна радиослужба - PMR, за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди по Закона за електроните съобщения, с териториален обхват най-малко на територията на Столична община, издадена от Комисия за регулиране на съобщенията се представя копие от лиценза. 6.За доказване наличие на лиценз за извършване на частна охранителна дейност, който да включва дейността по чл. 5 ал. 1 т. 2 от ЗЧОД се представя копие на лиценза. 7.Копие на валидни притежавани Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 (БДС, EN) или еквивалент с обхват включващ охранителна дейност и Сертификат за управление на здравето и безопасността при работи BS OHSAS 18001:2007 (БДС, EN) или еквивалентна, отговарящ на предмета на поръчката /охранителна дейност. 8.За доказване наличието на GPS система за контрол се представя копие на договор за наличие на GPS или всеки докумуент, доказващ обстоятелството, включително и платажен такъв.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има опит в областта на предмета на поръчката-за последните 3(три) години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил/извършва минимум две услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката.За целите на настоящата поръчка „услуги, сходни с предмета на поръчката“ се считат услугите, свързани с предоставяне на охрана – жива охрана и СОТ на учебни заведения. 2.Участниците в процедурата трябва да са обучавали охранителния персонал в лицензиран от Националната агенция за професионално образование и обучение учебен център - собствен или по договор – задължително и по програма за обучение на охранителите за работа с деца в учебни и детски заведения. 3.Участниците в процедурата трябва да разполагат с необходимото техническо оборудване, като посочения минимален брой МПС да е предназначен само за изпълнение на охранителната услуга по настоящата поръчка: наличие на минимум 5 /пет/ патрулни МПС за реагиране на сигнали от СОТ и за контрол и помощ на охранителите, в т.ч. през почивните и празничните дни;наличие на позволените от Закона за частна охранителна дейност помощни и предпазни средства за самозащита. 4.Участниците в процедурата трябва да разполагат с технически системи за сигурност: за охранителите на пост да бъде осигурена съответната система за връзка; изградена система за комуникация, контрол и проверка на получени сигнали; наличие на оборудван с технически средства дежурен център за получаване на сигнали, контрол и помощ през цялото денонощие, за всички дни включително празнични и почивни дни. 5.Участникът да притежава индивидуална лицензия (валидно разрешение) за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс - радиочестотен спектър за подвижна радиослужба - PMR, за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди по Закона за електроните съобщения, с териториален обхват най-малко на територията на Столична община, издадена от Комисия за регулиране на съобщенията. 6.Участникът да притежава валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност по смисъла на Закона за частната охранителна дейност или участниците да са търговци, регистрирани в държава - членка на Европейския съюз, в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или в Конфедерация Швейцария, които имат право да извършват такава дейност съгласно законодателството на държавата, в която са установени, и удостоверят, че отговарят на изискванията на Закона за частната охранителна дейност.Лицензът може да бъде за извършване дейността на територията на цялата страна или на територията на Столична община. 7.Участникът да е внедрил:Система за управление на качеството ISO 9001:2008 (БДС, EN) или еквивалентна с обхват включващ охранителна дейност; Система за управление на здравето и безопасността при работи BS OHSAS 18001:2007 (БДС, EN) или еквивалентна с обхват, отговарящ на предмета на поръчката / охранителна дейност. 8.Участниците в процедурата да разполагат с GPS система за контрол на патрулните автомобили.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за частната охранителна дейност(ЗЧОД)

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена-; тежест: 50
Показател: Технически показател-където Подпоказател К1 - План за организация на охраната на всеки един обект – максимален брой точки - 30 т.; Подпоказател К2 - Общ план за действие на охраната при екстремални ситуации -максимален брой точки - 20 т.; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 651992 от 27.02.2015 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 651993 от 27.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 8 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Участниците получават пълен достъп до нея на интернет страницата на район "Искър": www.raioniskar.bg, раздел „Профил на купувача” в досието на обществената поръчка на адрес: http://raioniskar.bg/?c=buyer_profile/show/175&lang=bg . В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес СО-район "Искър", бул. "Кръстю Пастухов" №18, Деловодство след заплащането й в касата на СО-район "Искър" на същия адрес. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG52SOMB91303117622101, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка АД, ФЦ Слатина.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.06.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр.София, бул. "Кръстю Пастухов" №18, ет. 3, зала 301

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответноизрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на профила на купувача на СО-район "Искър" , най-малко два работни дни преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

24 месеца

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

24 месеца

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Възможно е да се възложи /чрез процедура на договаряне без обявление/, повторение на услугата от същия изпълнител, при условията на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП. 2. Възложителят ще се възползва от възможността предоставена от нормата на чл.64 от ЗОП за съкращаване на крайния срок за получаване на оферти. Въз основа на чл.64, ал.2 от ЗОП и импортирано предварително обявление за обществена поръчка с № на импорта в РОП-651992 от дата27.02.2015г. и Съобщение за публикуване на предварително обявление на Профила на купувача с № на импорта в РОП651993 от дата 27.02.2015г, срокът се съкращава от 52 на 36 дни. На основание чл. 64, ал.3 срокът се съкращава с още 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес http://raioniskar.bg/?c=buyer_profile/show/175&lang=bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ