00479-2015-0005
Технически редакции | ||
05.05.2015 16:00 ч. : | 05/05/2015 15:31 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.05.2015 16:00 ч. : | 05/05/2015 15:31 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Балчик: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги
Услуги
Община Балчик, пл. 21-ви септември - 6, За: Милен Йорданов - ст. юрисконсулт, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.balchik.bg.
Адрес на профила на купувача: http://46.252.49.4:8081.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
«Избор на оператор на Претоварна Станция Балчик за управление на дейностите по приемане на ТБО от общините Шабла, Каварна и Балчик»
Обявлението обхваща обществена поръчка
Претоварната станция за отпадъци (ПСО) – Балчик ще обслужва общините Балчик, Каварна и Шабла в рамките на регионалната система за управление на отпадъците в регион Добрич. Теренът на площадката е в близост до местност Момчил, на около 6 км от град Балчик южно от пътя Дуранкулак - Варна. Заобиколен е от земеделски земи и кариери. След извършване на входящ контрол на отпадъците, разделно събраните зелени отпадъци ще се подават директно на площадка за компостиране на място, а смесените отпадъци ще постъпват за механично третиране в производственото хале. В производственото хале е разположена сортираща линия. Отпадъците се разтоварват в/пред зареждащ бункер, премиват през разкъсвач на торби, барабанно сито за отделяне на органичната фракция за компостиране, станция за ръчна сепарация на рециклируемите фракции, пресоване за транспортиране.
90000000, 90500000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Общия материален поток на генерираните неопасни отпадъци за общини Шабла, Каварна и Балчик възлиза на 22 624 тона/година
НЕ
НЕ
60
Гаранцията за участие в обществената поръчка е 1% от прогнозната стойност – 28 700,00 лева /двадесет и осем хиляди и седемстотин лева/. Върху гаранцията за участие не се начислява ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 /два/ % от стойността на договора без ДДС.
Финансирането на дейностите по депониране и третиране на твърди битови отпадъци в депо се осигурява от приходи от такса „битови отпадъци”. Финансирането на тези дейности и плащането по договора за изпълнение на обществената поръчка ще са в рамките на приетата съгласно чл. 66, ал. 1 от ЗМДТ от Общински съвет град Балчик план-сметка за всяка календарна година от действието на договора. Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на конкретно извършената работа за изтекъл период от един месец на база реално извършена работа по приетите единични цени на услугите, след подписване на протокол за приемане на извършената работа и представяне на фактура. Плащанията се осъществяват в срок до 10 (десет) календарни дни след датата на всеки отчетен период и след представяне от Изпълнителя на първични счетоводни документи. Всички плащания по изпълнението на обществената поръчка ще се извършват по банков път в български лева, съгласно представените от кандидата, избран за изпълнител, калкулации с елементи на ценообразуване и след издаване на съответната фактура. Единичните цени, предложени от изпълнителя са постоянни и не могат да бъдат актуализирани за периода на действие на договора.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
НЕ
Участниците в настоящата процедура следва да отговарят на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: а) Участникът следва да е изпълнил не по-малко от две услуги, сходни или еднакви с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. Участникът следва да представи удостоверения за добро изпълнение, издадени от съответните възложители по договорите, с посочен предмет, стойности, дата, на която е приключило изпълнението и място на изпълнение, както и дали са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания. б) Участникът е необходимо в двумесечен срок от подписване на договора да придобие за съответната площадка на ПС Балчик - Разрешение за извършване на дейности с отпадъци, издадено по реда на Закона за управление на отпадъците (ЗУО). в) Участникът следва да докаже, че за изпълнение на услугата разполага минимум със следния квалифициран персонал за изпълнение на поръчката: - технически ръководител – 1 бр. с висше образование еколог, инженерно-техническо или икономическо образование и опит в работа на минимум 3 години; - контрольор – 1 бр. със средно техническо или икономическо образование и опит минимум 2 години работа с компютър; - шофьори – 3 бр. - 1 бр. със средно образование и шофьорска книжка с категория „С“ и опит като шофьор минимум 2 години; - механик – 1 бр. със средно техническо; - сортировачи – 10 бр. – няма специфични изисквания за образование; - общ работник – 1 бр. – няма специфични изисквания за образование; - охрана – 4 бр. – няма специфични изисквания за образование.
Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности.
Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности.
1.Под „услуги, сходни или еднакви с предмета на поръчката“ следва да се разбират дейности, свързани с услуги по опериране на депа и/или претоварни станции на битови отпадъци, които включват всяка една от дейностите по приемане, теглене, на битови отпадъци, поддържане и опериране на ЛПСОВ (локално пречиствателно съоръжение и/или станция) за отпадни води, временно съхранение на опасни и специфични отпадъци и водене на записи и изготвяне на отчети относно приетите за третиране отпадъци. 2.Разрешение за извършване на дейности с отпадъци, издадено по реда на Закона за управление на отпадъците (ЗУО). 3.Декларация – списък на лицата, които ще бъдат пряко ангажирани при изпълнение на услугата – Образец № 8. Списъкът следва да бъде придружен с автобиографии на лицата отговарящи за контрола на извършването на услугата и/или имат водеща роля в изпълнението на основните дейности по договора (само за технически ръководител, контрольор и механик), към които се прилагат документи (копия), удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин образованието, квалификацията и опита на ангажираните лица. Представените автобиографии следва да бъдат подписани собственоръчно от съответните лица.
1) Участникът следва да е изпълнил не по-малко от две услуги, сходни или еднакви с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. Участникът следва да представи удостоверения за добро изпълнение, издадени от съответните възложители по договорите, с посочен предмет, стойности, дата, на която е приключило изпълнението и място на изпълнение, както и дали са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Под „услуги, сходни или еднакви с предмета на поръчката“ следва да се разбират дейности, свързани с услуги по опериране на депа и/или претоварни станции на битови отпадъци, които включват всяка една от дейностите по приемане, теглене, на битови отпадъци, поддържане и опериране на ЛПСОВ (локално пречиствателно съоръжение и/или станция) за отпадни води, временно съхранение на опасни и специфични отпадъци и водене на записи и изготвяне на отчети относно приетите за третиране отпадъци. 2.Участникът е необходимо в двумесечен срок от подписване на договора да придобие за съответната площадка на ПС Балчик - Разрешение за извършване на дейности с отпадъци, издадено по реда на Закона за управление на отпадъците (ЗУО). 3.Участникът следва да докаже, че за изпълнение на услугата разполага минимум със следния квалифициран персонал за изпълнение на поръчката: - технически ръководител – 1 бр. с висше образование еколог, инженерно-техническо или икономическо образование и опит в работа на минимум 3 години; - контрольор – 1 бр. със средно техническо или икономическо образование и опит минимум 2 години работа с компютър; - шофьори – 3 бр. - 1 бр. със средно образование и шофьорска книжка с категория „С“ и опит като шофьор минимум 2 години; - механик – 1 бр. със средно техническо; - сортировачи – 10 бр. – няма специфични изисквания за образование; - общ работник – 1 бр. – няма специфични изисквания за образование; - охрана – 4 бр. – няма специфични изисквания за образование.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
сградата на Община Балчик - заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Всяко решение, действие или бездействие на Възложителя в Обществена поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в десетдневен (10) срок от уведомяването му за съответното решение или действие. Ако лицето не е уведомено, жалбата може да се подаде в десетдневен (10) срок от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията се подава с копие до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
05.05.2015 г.