Версия за печат

00044-2015-0038

BG-Перник: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция Пътна инфраструктура - Областно пътно управление гр. Перник, ул. Софийско шосе № 31, За: инж. Румен Сачански, Република България 2307, Перник, Тел.: 076 604433, E-mail: opu_pernik@abv.bg, Факс: 076 604210

Място/места за контакт: Директор

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: www.api.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Изграждане, ремонт и поддържане на републиканската пътна мрежа

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Осъществяване на жива охрана и охрана със СОТ на имоти-държавна собственост, стопанисвани от АПИ-ОПУ Перник"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
Място на изпълнение: област Перник
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Осъществяване на жива охрана и охрана със СОТ на имоти, държавна собственост, стопанисвани от АПИ-ОПУ Перник", както следва: 1. Охрана със СОТ на 5 обекта - охрана на помещение за продажба на винетни стикери в административната сграда на ОПУ Перник, находяща се на ул. "Софийско шосе" № 31 и на сгради и помещения в Районни пътни служби: гр. Перник, гр. Брезник, гр. Радомир и гр. Трън; 2. Физическа невъоръжена охрана /24 часова сменна с 4 охранители/ на 1 обект - контролно-пропускателен пункт в административната сграда на ОПУ Перник, ул. "Софийско шосе" № 31

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

"Осъществяване на жива охрана и охрана със СОТ на имоти, държавна собственост, стопанисвани от АПИ-ОПУ Перник", както следва: 1. Охрана със СОТ на 5 обекта - охрана на помещение за продажба на винетни стикери в административната сграда на ОПУ Перник, находяща се на ул. "Софийско шосе" № 31 и на сгради и помещения в Районни пътни служби: гр. Перник, гр. Брезник, гр. Радомир и гр. Трън; 2. Физическа невъоръжена охрана /24 часова сменна с 4 охранители/ на 1 обект - контролно-пропускателен пункт в административната сграда на ОПУ Перник, ул. "Софийско шосе" № 31

Прогнозна стойност без ДДС
123000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Документ за гаранция за участие в обществената поръчка.Гаранцията за участие е определена в абсолютна сума – 1 230 лв. Гаранцията се представя в оригинал, в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ-ОПУ Перник, IBAN: BG27UBBS80023106090607; BIC UBBSBGSF) или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя, като валидността й е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата е по образеца - Приложение № 15. Гаранцията за участие може да бъде издадена и по образец на банката, съдържащ изискуемата информация от Приложение № 15 от документaцията за участие, като в него е изрично записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя. 2.Оригинал на Гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 3 % от общата цена по договора без ДДС, в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ – ОПУ Перник: (Банка ТБ ОББ - Перник, IBAN: BG21UBBS80023300128739, BIC: UBBSBGSF) или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата е по образеца - Приложение № 16. Гаранцията за изпълнение може да бъде издадена и по образец на банката, съдържащ изискуемата информация от Приложение №16 от документaцията за участие, като в него е изрично записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

От одобрения бюджет на Областно пътно управление Перник към Агенция "Пътна инфраструктура". ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ месечна такса за охрана на обектите в срок до 30 дни от датата на получаване на фактурата. Заплащането ще се извършва в левове, по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно (солидарно) за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При подписване на договора за обществената поръчка участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи следните документи, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предостяването им безплатно на възложителя: 1.Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в държавата, в която участникът е установен, не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и в съответната чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2.Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ и данъчна регистрация на създаденото обединение, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. 3.В случай, че в офертата си участникът, избран за изпълнител е заявил ползването на подизпълнител/подизпълнители, при сключването на договора, той представя и оригинал на договора за подизпълнение. 4.В случай, че участникът, избран за изпълнител е посочил в офертата, че при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнители в срок от три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал.2 от ЗОП. 5.Нотариално заверено копие на Лиценз за упражняване на дейността съгласно ЗЧОД. 6.Оригинал на Гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 3 % от общата цена по договора без ДДС, в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (адм-та на АПИ–ОПУ Перник: (Банка ТБ ОББ - Перник, IBAN: BG21UBBS80023300128739, BIC: UBBSBGSF) или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя.Когато гар-та е под формата на банк. гаранция, същата е по образ.- Прил. №16.Гар-та за изпълн-е може да бъде изд. и по образец на банката, съдържащ изискуемата инф-я от Прил. №16 от док-та за уча-ие, като в него е изрично записано, че гар-та е безусл. и неотменима в полза на Възл-ля. Уч-кът избира сам формата на гар-та за изп-ие. 7.Нот. завер. копие на Сертификат за система за управление на качеството. 8.Чужд. лице, определено за Изп-л на общ. п-ка, при подписването на дог-ра следва да представи документ/и от компетентните бълг. институции, удост-ряващ/и, че е получил съотв-те разрешения за пребиваване (визи) и разрешения за работа за общия бр. раб-ници и служ-ли, посочени от него, ако е приложимо. В случай, че уч-кът, опр-н за Изп-тел, не представи някой от док-те по т.1-8, Възл-лят не скл. д-р за общ.п-ка в в съответствие с чл.42, ал.1 от ЗОП и Възл-лят може да определи за Изп-л уч-кът, кл-ран на второ място, или да прекрати проц-та.Ако след получ. покана клас-ят на вт. място уч-к откаже да подпише дог-ра, Възл-лят прекрат. проц-рата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:1. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя, съгл. чл.56, ал.1, т.1 – т. 5, т. 8, т. 11 – т.14 от ЗОП, а именно: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.2. Представяне на участника – попълва се и се подписва по приложения образец. Представя се от участника или ако участникът е обединение – от всяко физическо или юридическо лице, което участва в него. В това представяне се включва: посочване на единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща инф-я в съотв-ие със зак-вото на д-вата, в която уч-кът е установен, както и адрес, вкл. електр., за кореспонденция при провеждането на проц-та.Чуждестрр юр. лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или адм. орган в д-вата, в която са уст-ни.Част от това представяне е и декл-та по чл.47, ал.9 от ЗОП, попълнена и подписана по образец.Представя се от участника или ако участникът е обединение – от всяко физическо или юридическо лице, което участва в него.3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представл. уч-ка в проц-рата (ориг-л), когато офертата не е подп-на от управл-щия и предст-ляващ уч-ка съглл акт-та му регистрация.4.При уч-ци обед-ния – копие на дог-ра за обед-ние, а когато в дог-ра не е посочено лицето, което представл. уч-ците в обед-то - и документ, подписан от лицата в обед-ето, в който се посочва представляващият. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че уч-те в обед-то поемат солид. отг-ст за уч-то в общ. поръчка и за целия п-д на изп-ие на договора.5.Декл-я за липса на обстоятелства по чл.47, ал.8 от ЗОП – представя се от всеки подизп-л. Попълва се и се подписва по обр. /ако е приложимо/. 6.Декл-ция за солид. отг-ст (съгласно обр.) - представя се от всеки чл. на обединението, когато се уч-ва под такава форма.7.Док-т за гар-ия за уч-ие в общ-та пор-ка. Гар-та за уч-ие е опр-на в абсол сума – 1 230 лв.Гар-та се представя в оригинал, в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банк. сметка на Възложителя (адм-та на АПИ-ОПУ Перник, IBAN: BG21UBBS80023300128739, BIC: UBBSBGSF) или безусл. и неотменима банк. гар-ция, изд. в полза на Възл-ля. Когато гар-та е под формата на банк. гаранция, същата е по обр. Гар-та за уч-ие може да бъде издадена и по образец на банката, съдържащ изискуемата инф-ция в приложението, като в него е изрично записано, че гар-та е безусл. и неотм-ма в полза на Възл-ля. 8.Док-ти–доказ-ва за ик.-то и фин.-то съст-ие по чл.50 от ЗОП. 9.Док-ти–док-ва за техн. възм-ти и/или квал-ция по чл.51 от ЗОП.10.Декл-я по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП.10.Декл-я по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на свързаност с друг уч-к в проц-та, съгласно чл.55, ал.7 от ЗОП и чл.8, ал.8,т.2 ЗОП.11.Декл-я, че не са налице забр. осн-я по ЗИФОДРЮПДР, св-те с тях лица и техните действителни собств-ци (ориг-л).Декл-та се попълва и подп. по прил-я обр., като е достатъчно декл-та да бъде представена от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват уч-ка в обед-то.12. Декл-я за ползване на ресурсите на трети лица–(ако е приложимо).13.Декл-я за съгласие за участие като подизпълнител.14.Декл-я по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП, за спазване на из-та за закрила на зает-та, мин. цена на труда и усл-та на труд.15.Декл-я за приемане на усл-та в проекта на д-р. Плик №2 се представя в запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предл-ие за изп-ие на поръчката“, като в него се поставят док-те, св. с изп-то на пор-та. Техн. предложение за изп-ие на пор-та, включващо срок за изпълнение и План за охрана на обекта.Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, ако е приложимо.Плик №3 се представя в отд. запечатан и непрозр. плик с надпис „Предл. цена”, като в него се поставят док-те, свързани с предл. цена за изпълн-е на пор-та: 1.Ценова оферта по обр.2.Фин.разчет по обр.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът може да доказва наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. удостоверениe от банкa; 2. годишният финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. Участникът може да не представя годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване за финансовото и икономическото състояние се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансовото и икономическото състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности кандидатът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: да разполага с финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер на 60 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Изискването по т. ІІІ.2.3. т.1 (дясно) се доказва, чрез представянето на: списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, който се попълва по приложения образец.Списъкът съд. информация за стойностите, датите и получателите на услугата, заедно с доказателство за извършената услуга.Доказателство за извършени услуги се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.2.Изискв-то по ІІІ.2.3.,т.2 (дясно) се доказва, чрез представянето на Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на ОП, попълнена по приложения образец.3.Из-та по ІІІ.2.3.,т.3 (дясно) се доказват, със следните документи: а) Списък с лицата по т. ІІІ.2.3.,т.3 (дясно), съд-щ: служител/експерт; образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение), професионална квалификация; проф. опит в областта (месторабота, период, длъжност, основни функции). Списъкът се попълва съгл. прилож. образец. б) В случай че експерт/експерти, посочен/и в списъка не е служител/работник на участника, този експерт представя декларация за ангажираност по приложения образец.4.Изискв-то по ІІІ.2.3.,т.4 (дясно) се доказва,чрез представяне на Лиценз за упражняване на дейността, съгласно ЗЧОД;5.Документ за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентeн), в обхват, приложим към предмета на поръчката, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation), за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.6.Документ за внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 (или еквивалентeн), в обхват приложим към предмета на поръчката, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Евр. орг-я за акр-ция (European Cooperation for Accreditation), за съотв. обл. или да отг-т на изискв-та за призн-не съгл. чл.5а, ал.2 от З-на за нац. акр-ция на органи за оцен-не на съотв-то; В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по този раздел се прилагат и съответно доказват от един или повече от участниците в обединението, чрез к/о обединението док. съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т 6 от ЗОП. Участник може да док. съответствието си с изискванията за техн. възможности с възможностите на едно или повече трети лица, за к/о представя декларация, съгл. прилож. образец и като представи док-ва, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица за срока на изпълнение на договора. Трети лица може да бъдат посочените от участника подизпълнители, свързани предприятия и др. лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Уч-кът може да представи удост-е за рег-ция в офиц. списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. В този случай Възложителят не може да отстрани участника от процедура по възлагане за обществена поръчка или да откаже да сключи договор с него на основание, че не е представил някой от документите по чл.47, ал.10 от ЗОП, чл.51 от ЗОП и чл. 53, ал.1 от ЗОП, при условие че обст-то се док. от представеното удостоверение.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и/или квалификация:1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил услуги, сходни с предмета на обществената поръчка – за осъществяване на охранителна дейност.2.Участникът трябва да разполага с техническо оборудване за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката.3.Участникът трябва да разполага с екип от ключови специалисти за изпълнение на услугата: лица, осигуряващи изпълнение на услугата, свързани с предмета на обществената поръчка, с необходимата квалификация и професионален опит, съгласно чл.27 от Закона за частната охранителна дейност: Ръководителят на охранителна дейност да е лице, което работи по основно трудово правоотношение на длъжност "ръководител на охранителна дейност", съгласно Националната класификация на професиите с не по-ниско от средно образование. Лицата, извършващи охранителна дейност, да са пълнолетни и дееспособни лица с не по-ниско от средно образование за длъжността "ръководител на охранителна дейност", а за длъжността "охранител" - с не по-ниско от основно образование. 4.Участникът трябва да притежава Лиценз за упражняване на дейността, съгласно ЗЧОД; 5. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентeн), в обхват, приложим към предмета на поръчката, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation), за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието; 6.Участникът трябва да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 (или еквивалентeн), в обхват, приложим към предмета на поръчката. издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation), за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т.1. трябва да бъдат изпълнени от обединението или от участник в него, с изключение на изискването по т.4. и т.5, което се изпълнява от всеки член на обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно ЗЧОД и Наредба № 9 от 4 декември 2006 г. за придобиване на квалификация по професия "Охранител" (обн. ДВ бр. 13/2007 г.) .

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.05.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.05.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на ОПУ Перник, гр. Перник, ул. Софийско шосе № 31, 2 етаж, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ОПУ Перник.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

05.2019 г.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

05.2019 г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на уч-те: 1. Предлага се за отстраняване участник, к/о не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП. 2. Предлага се за отстраняване участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и чл. 47, ал. 2, т. 1, 2а, 4 и 5 от ЗОП. 3. Предлага се за отстраняване участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. Предлага се за отстраняване участник, който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 5. Предлага се за отстраняване участник, за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна инф-я за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор. 6. Когато след покана от В-ля и в опр-я в нея срок участникът не удължи срока на валидност на офертата си той се отстранява от участие. 7. Когато офертата на участник съд. предложение с числово изражение, к/о подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същия показател за оценка, освен ако участникът не докаже, че предложението (предложената цена) е формирано обективно, съгласно изискванията на ЗОП. 8. Участник се отстранява, ако Техническото предложение не отговаря на Техническата спецификация и изискванията на Възложителя. 9. Участник,който е предложил цена за изпълнение на поръчката над определената от Възложителя прогнозна стойност на ОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: - изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; - получаване на решението за избор на Изпълнител или за прекратяване на процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ