00571-2015-0019
Технически редакции | ||
23.04.2015 13:29 ч. : | 23/04/2015 13:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.04.2015 13:29 ч. : | 23/04/2015 13:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Бургас: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Водоснабдяване и канализация ЕАД, гр. Бургас, кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3, За: юрк. Йорданка Керанкова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871442; 0359 0886770016, E-mail: jkerankova@vik-burgas.com, Факс: 056 842979
Място/места за контакт: юрк. Йорданка КеранковаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-burgas.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=65/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на химически реагент коагулант – алуминиев сулфат AL2 (SO4)3 – кристален, за пречистване на питейни води в Пречиствателните станции за питейни води на Дружеството.
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на химически реагент коагулант – алуминиев сулфат AL2 (SO4)3 – кристален, за пречистване на питейни води в ПСПВ на Дружеството за срок от три години. 1.Гранулометрия: алуминиев сулфат AL2 (SO4)3 – кристален, с размер на частиците 0,3- 5,0 мм. 2.Пакетаж : торби (чували) по 50 кг., фолирани на палети. 3.Съдържание на активно вещество: не по-малко от 16% - AL2O3.
24313123
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съобразно необходимостта на възложителя. Прогнозно количество 1500 тона за целия срок на договора.
НЕ
36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Вид и размер на гаранциите: Парична сума или банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника. Сумите да се превеждат по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC – CECBBGSF. Гаранция за участие: на основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП възложителят не изисква гаранция за участие в процедурата. Гаранция за изпълнение: 2% от прогнозната стойност на договора при сключването му. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихви за периода, в който средствата са престояли законно при него.
Собствено финансиране. Дължимата от Възложителя сума за всяка доставка се заплаща по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни считано от представянето на оригинална фактура и подписан приемателно – предавателен протокол, по сметка посочена от Изпълнителя.
неприложимо
неприложимо
Доказателства за техническите възможности и/ или квалификация по чл.51 от ЗОП: * При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност): ** Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения документите, които са на чужд език, се представят и в превод. 1. Списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган (съдържащо дата и подпис на издателя и данни за контакт), или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Под „сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира доставка на коагуланти за пречистване на питейни и отпадъчни води. 2. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоката със съответните спецификации или стандарти: - Санитарно разрешително от МЗ за използване на продукта за пречистване на питейни води. - Декларация за съответствие на продукта предмет на договора с изискванията на БДС EN 878:2005, описващ характеристиките на алуминиевия сулфат, определящ изискванията за алуминиевия сулфат и даващ информация за неговата употреба при пречистването на водите за питейни нужди Минималните изисквания за всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка са както следва: Участникът в процедурата следва да е изпълнил минимум 3 (три) доставки еднакви или сходни с предмета на поръчката, с обем не по-малко от 1000 тона на стойност не по-малко от 600 000 (шестстотин хиляди) лева без ДДС през последните три години назад (считано от датата на крайния срок за подаване на офертите). Представената информация ще докаже признат опит, конкурентноспособността и пазарните позиции на участника. Санитарно разрешително от МЗ за използване на продукта за пречистване на питейни води. Декларация за съответствие на продукта предмет на договора с изискванията на БДС EN 878:2005, описващ характеристиките на алуминиевия сулфат, определящ изискванията за алуминиевия сулфат и даващ информация за неговата употреба при пречистването на водите за питейни нужди.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ID номер 65
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
180
гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.4, Конферентна зала.
Отварянето на офертите е публично при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП. Когато участникът лично присъства на действията на комисията, следва да се представи лична карта и документ, удостоверяващ, че е законен представител на съответния участник, ако присъства упълномощен представител следва да се представи заверено пълномощно. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите промяната се публикува на интернет адреса на Възложителя – www.vik-burgas.com в раздел Профил на купувача/ Обществени поръчки.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
2018 година.
НЕ
Процедурата се възлагапо реда на чл.103, ал.1 във връзка с чл.14, ал.3, т.2 и чл.104, ал.2 от ЗОП. Документацията за участие в процедурата е безплатна, като Възложителят предоставя пълен достъп до нея по електронен път на Интернет адрес: www.vik-burgas.com в раздел Профил на купувача/ Обществени поръчки.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
23.04.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ