00222-2015-0003

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие Ръководство на въздушното движение, бул. Брюксел № 1, За: Тодор Митов, Република България 1540, София, Тел.: 02 9371942, E-mail: todor.mitov@bulatsa.com, Факс: 02 9803864

Място/места за контакт: бул. Брюксел № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bulatsa.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.bulatsa.com/обществени-поръчки/обществени-поръчки-по-зоп/основни-и-текущи-ремонти-в-обекти-на-дп-рвд.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: управление на въздушното движение

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Основни и текущи ремонти в обекти на ДП РВД“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко изпълнители

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие в месеци

36

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
2000000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Основни и текущи ремонти в обекти на ДП РВД“. Поръчката предвижда сключване на рамково споразумение с потенциални изпълнители за извършването на основни и текущи ремонти в обекти на ДП РВД, представляващи строително-монтажни работи, възлагани с конкретните договори ще се изразяват основно, но не само, в следните работи: основен и/или текущ ремонт на сгради; енергоефективно саниране; достъпна архитектурна среда; газифициране; зидарски работи и преградни вътрешни стени; мазачески работи; бояджийски работи; облицовъчни работи; дърводелски работи; изолационни работи – хидроизолационни, топлоизолационни и пароизолационни; облицовъчни работи и дограми – фасадни и интериорни, инсталационни работи – ВиК, Ел и ОВКИ; пътни настилки и тротоари; вертикална планировка и др.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхватът и обемът на отделните поръчки, възлагани въз основа на рамковото споразумение, ще зависи от конкретната необходимост на предприятието, както и от изискванията на нормативната уредба в срока на рамковото споразумение. Възложителят ще конкретизира обема на работа и максималния срок за изпълнение при възлагане на всеки отделен договор в рамките на споразумението при отправянето на писмена покана за представяне на оферта за изпълнение на конкретна поръчка до потенциалните изпълнители, с които е сключено рамково споразумение.

Прогнозна стойност без ДДС
2000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в размер на 15 000 (петнадесет хиляди) лева в една от следните форми: - парична сума или - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя по образец (съгласно Приложение № 4 от Документацията за участие) и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите, т.е. 120 (сто и двадесет) дни след крайния срок за подаване на офертите. 2. Гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от стойността без ДДС за всеки конкретен договор. Представя се преди подписването му в една от следните форми: - парична сума или - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя по указания във всеки конкретен договор образец и валидност съгласно клаузите на всеки конкретен договор. В случай, че гаранциите по т. 1. и т. 2. бъдат представени като парични суми, същите са платими по следната банкова сметка на ДП „РВД”: „УниКредит Булбанк” АД, „Агенция Митница Летище София”, гр. София, бул. „Христофор Колумб” № 1, Банков код BIC: UNCRBGSF, Банкова сметка IBAN: BG80UNCR76305000044414.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на Рамково споразумение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в процедурата могат да бъдат лица: - които са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на обекти от първа група – строежи от първа до пета категория; втора група – строежи от първа до четвърта категория; трета група – строежи от първа до трета категория; четвърта група – строежи от първа до четвърта категория; пета група; - които са вписани в Регистъра на лицата, извършващи дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност – газопроводи, газови и/или отоплителни инсталации. - за които не са налице обстоятелстватапо чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; - които не са свързани с друг участник по смисъла на чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за които не е налице обстоятелството по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Съответствието с тези изисквания се доказва от участниците с представяне на: - копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за съответната група и категория строежи; - копие на валидно удостоверение по чл. 36 от Закона за техническите изисквания към продуктите, издадено от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор (ДАМТН) за вписване на участника в регистъра на лицата, извършващи дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност – газопроводи, газови и/или отоплителни инсталации. - декларации по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1и ал. 5 от ЗОП и чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Удостоверение от банка, в това число: (банкова атестация и/или банково удостоверение и/или банково извлечение от сметка и/или др.), издадени в рамките на не повече от 90 (деветдесет) дни преди датата на представяне на офертата на участника, които да удостоверяват наличието на собствени финансови средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма на разполагаеми средства в указания от възложителя размер. - Годишния финансов отчет за 2014 г. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
Минимални изисквания: Участниците следва да докажат, че разполагат с финансов ресурс, необходим за изпълнение на поръчката в размер на 100 000 (сто хиляди) лв., които са по-малко от 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка и са необходими за закупуване на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други до извършване на плащане за изпълнени и приети видове строително-ремонтни работи.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - копия на валидни сертификати по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен за управление на качеството, по ISO 14001:2004 или еквивалентен за управление на околната среда и по OHSAS 18001:2007 или еквивалентен за управление на здравословните и безопасни условия на труд, с обхват, включващ предмета на настоящата поръчка; - списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, който списък съдържа информация за вида (включително по коя от точките на ал. 1 на чл. 137 от ЗУТ се категоризират изпълнените СМР) и местоположението на строежите, стойността на изпълнените СМР и датите на приключване на изпълнението, както и данни за контакт с възложителите. Списъкът следва да бъде попълнен съгласно Приложение № 3 от документацията и при възможност в него трябва да се посочат публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане в експлоатация на описаните в списъка строежи, както и данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството. В случай че не са посочени публични регистри или в посочените регистри не се съдържа изискваната информация по отношение на поне два от описаните строежи, списъкът трябва да бъде придружен от някой от следните документи, удостоверяващи данните в списъка: • удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя, и данни за контакт с него, или • копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; - Списък на предложения екип, който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката, с точно посочване на позицията, за която се предлага всяко лице, образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на всяко от тях, придружен от декларация за ангажираност от посочените в списъка лица, че ще бъдат на разположение за срока на рамковото споразумение.
Минимални изисквания: - Участниците следва да са сертифицирани по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен за управление на качеството, по ISO 14001:2004 или еквивалентен за управление на околната среда и по OHSAS 18001:2007 или еквивалентен за управление на здравословните и безопасни условия на труд, с обхват, включващ предмета на настоящата поръчка; - през последните пет години, участниците трябва да са изпълнили успешно поне два сходни строителни обекти (преди крайната дата за подаване на оферта и приключили преди крайния срок за подаване на офертата по настоящата обществена поръчка). Под сходни строителни обекти по смисъла на настоящата процедура се има предвид реконструкция и/или основен ремонт на административни сгради или обекти/сгради за широко обществено ползване/обслужване; - Участниците следва да имат на разположение за срока на рамковото споразумение екип от ключови експерти (инженерно-технически състав), притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката в което число минимум: • Ръководител обект/Технически ръководител, който: има висше образование, с професионална квалификация „строителен инженер”, специалност, намираща приложение в едно или повече от следните професионални направления: „Промишлено и гражданско строителство, „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна; има минимум 5 г. професионален стаж и доказан опит като ръководител на група в реконструкция на сгради от социалната инфраструктура (жилищни и/или административни сгради или обекти/сгради за широко обществено ползване/обслужване); • Отговорник по контрола на качеството, който: има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ; притежава минимум 3 г. професионален опит по специалността; има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството или еквивалентно; • Координатор по ЗБУТ – лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно и минимум 3 год. професионален опит по специалността; • Ключови експерти (части АС и СК, ВиК, „Електрическа“, „Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация“, „Газоснабдяване“, „Геодезия”, „Паркоустройство и благоустройство”), които: имат висше образование, с професионална квалификация релевантна на съответната част и минимум 3 години професионален опит по специалността.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 – Предлагана цена; тежест: 50
Показател: П2 – Оценка на предложените специфични мероприятия за осигуряване на качеството на ремонтните дейности, по безопасни и здравословни условия на труд, по опазване на околната среда и оценка на риска за изпълнение на поръчката ; тежест: 40
Показател: П3 – Надбавка над минимално изискуемите гаранционни срокове, съгласно Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 648848 от 17.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.05.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.05.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.05.2015 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, бул. "Брюксел" № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

І. Съгласно методиката за оценка Показател 2: „Оценка на предложените специфични мероприятия за осигуряване на качеството на ремонтните дейности, по безопасни и здравословни условия на труд, по опазване на околната среда и оценка на риска за изпълнение на поръчката” (П2) съдържа следните подпоказатели: 1. Предложени специфични мероприятия по безопасни и здравословни условия на труд за отделните групи дейности, както следва: - Архитектурно-строителни и конструктивни работи; - ВиК инсталации; - ТОВК инсталации; - Електро инсталации; - Газоснабдителни инсталации; - Вертикална планировка и инфраструктура. 2. Предложени специфични мероприятия по опазване на околната среда за отделните групи дейности, както следва: - Архитектурно-строителни и конструктивни работи; - ВиК инсталации; - ТОВК инсталации; - Електро инсталации; - Газоснабдителни инсталации; - Вертикална планировка и инфраструктура. 3. Оценка и мерки за преодоляване на риска за изпълнение на СМР при: - Неблагоприятни климатични условия; - Проблеми при организацията и изпълнението на технологичните процеси; - Изпълнение на СМР успоредно с непрекъснат режим на работа на персонала на ДП РВД. Начинът за оценка е както следва: - 100 т. – при предложение на специфични мероприятия по безопасни и здравословни условия на труд, опазване на околната среда и оценка на риска за изпълнение на поръчката, съдържащо подробен анализ и по трите подпоказателя. - 50 т. – при предложение на специфични мероприятия по безопасни и здравословни условия на труд, опазване на околната среда и оценка на риска за изпълнение на поръчката, в което един от гореописаните подпоказатели е формално разписан. - 1 т. – при предложение на мероприятия по безопасни и здравословни условия на труд, опазване на околната среда и оценка на риска за изпълнение на поръчката, в което и трите гореописани подпоказатели са формално разписани.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ