00684-2015-0008
Технически редакции | ||
03.04.2015 16:01 ч. : | 03/04/2015 15:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.04.2015 16:01 ч. : | 03/04/2015 15:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Болница Лозенец, ул. Козяк 1, За: Григор Манчев, България 1407, София, Тел.: 02 9607270, Факс: 02 9624771
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.lozenetz-hospital.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=55.
Електронен достъп до информация: http://www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=55&order_id=89.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
“Доставка на консумативи и инструменти за операционен блок по обособени позиции за период от 12 месеца”
Обявлението обхваща обществена поръчка
“Доставка на консумативи и инструменти за операционен блок по обособени позиции за период от 12 месеца”
33162200, 33162000, 33169400, 33141641, 33141642, 33141000, 33140000, 33141600, 33195000, 33698000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
“Доставка на консумативи и инструменти за операционен блок по обособени позиции за период от 12 месеца”
НЕ
НЕ
12
Гаранция за участие: N Наименование Гаранции I. Консумативи и инструменти за апарати в операционен блок 2 460,00 /две хиляди четиристотин и шестдесет/ лв II. Консумативи, съвместими с електронож "Мартин" МВ -181 или еквивалентни 64,00 /шестдесет и четири/ лв III. Хирургически контейнери и аксесоари за стерилизация 790,00 /седемстотин и деветдесет/ лв ІV. Сонди 42,00 /четиридесет и два/ лв V. Стомни торбички и специални дренове 46,00 /четиридесет и шест/ лв VІ. Система за външна аспирация и дренаж 415,00 /четиристотин и петнадесет/ лв VII. Съдови заплатки 130,00 /сто и тридесет/ лв VIII. Сетове за машини за автохемотрансфузия 450,00 /четиристотин и петдесет/ лв IX. Консумативи, еквивалентни на такива за апарат LiDCO (Cardiac Output Monitoring System) 400,00 /четиристотин/ лв X. Механичен сет за биещо сърце 35,00 /тридесет и пет/ лв XI. Сетове за вакуум стабилизираща система за биещо сърце 100,00 /сто/ лв XII. Аортни пънчове 52,00 /петдесет и два/ лв XIII. Каротидни шънтове и дистални перфузионни катетри 40,00 /четиридесет/ лв Гаранцията за изпълнение е 3 % от стойността на договора без ДДС
Заплащането на стоките по договора се извършва отложено в срок до 60 /шестдесет/ дни след представяне на фактура
В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва самостоятелно или само в едно обединение.
НЕ
Участникът следва да представи: 1. Представяне на участника, което включва: 1.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 1.2. Оригинална декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, а именно: декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, по чл. 47, ал. 2, т. 1 и по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, изготвена по приложен към документацията за участие образец, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията следва де се включи и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя; . 2. При участници обединения – заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Оригинал на банкова гаранция за участие изготвена по приложения в документацията проект или заверено от участника копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Оригинална декларация, изготвена по приложен в документацията за участие образец за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП; 5. Оригинална декларация за участие/неучастие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, изготвена съобразно приложен в документацията за участие образец. В случай, че се предвижда участие на подизпълнители, следва се посочат видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. В този случай следва да се представи също декларация за съгласие от подизпълнителя, изготвена съобразно приложен към документацията за участие образец .6. Оригинална декларация за приемане на условията в проекта на договор, представляващ част от документацията за провеждане на процедурата, изготвена по приложен към документацията за участие образец;
Възложителят не поставя изисквания за представяне на документи за доказване на икономически и финансови възможности.
Възложителят не поставя изисквания за представяне на документи за доказване на икономически и финансови възможности.
Документи за представяне на участниците, които включват: -Представяне на участник -Декларация за единния идентификационен код (ЕИК) -Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП -Оригинал на банкова гаранция за участие в процедурата или копие от документа за внесена гаранция Доказателства за техническите възможности и професионална квалификация на участника: -Разрешение за търговия на едро с медицински изделия в съотв. с чл.77 от ЗМИ, издадено от ИАЛ или друг документ, удостоверяващ правото им да търгуват с мед. изделия издаден от компетентен орган на съответната държава -Оторизационно писмо на името на участника от производителят на мед. изделие или упълномощеният му представител -Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или друга еквивалентна система за управление на качеството с обхват на сертификация с обхват сходен с предмета на поръчката / обособената позиция, за която кандидатства -Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП за изпълнени доставки от участника еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. Към декларацията участниците представят доказателства за извършените доставки под формата на удостоверения -Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП за образованието, професионалния опит и квалификация на екипа за изпълнение на поръчката -Декларация за осигуряване на необходимите количества на оферираните продукти за целия срок на договора -Декларация, че участникът ще осигури мостри на всеки един от оферираните артикули в срок до 3 /три/ работни дни след поискване -Декларация по чл. 55, ал.5 и ал.6 от ЗОП -Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП -Декларация за съгласие за участие като подизпълнител -Доказателства, че участникът ще разполага с ресурсите на трето лице като предварителен договор или декларация от третото лице. -Декларация по чл.4, ал.7 и чл.6, ал.5 от ЗМИП -Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП -Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици -Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата Предложението на участника за изпълнение на поръчката следва да бъде изготвено съгласно образеца в Приложение № 2 към документацията и да съдържа: -Tехническо предложение -Сертификат по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен на производителя -Подробни проспекти на бълг. език с пълни техн. показатели и параметри на предлаганите продукти и указания за употреба -Декларация за остатъчен срок на годност на оферираните продукти мин. 70% -Към Предложението за изпълнение на поръчката, участникът може да приложи, ако прецени за необходимо, и Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП
Възложителят ще отстранява от участие в откритата процедура всеки участник, който не отговаря на нормативноустановените изисквания, на изискванията в ЗМИ и на специалните изисквания, посочени в настоящата документацията за участие или е представил Предложение за изпълнение на поръчката, което е непълно /трябва да се оферират всички подпозиции от съответната обособена позиция/ и/или не отговаря на Техническата спецификация и изискванията на Възложителя. Изисквания към участниците: - да имат право да осъществяват търговия на едро с медицински изделия в съответствие с чл. 77 от ЗМИ. - да са оторизирани от производителя на медицинското изделие или упълномощения представител по смисъла на чл. 10, ал. 2 от ЗМИ да продават медицинските изделия в България. - да имат внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват сходен с предмета на поръчката/обособената позиция, за която кандидатстват. - да имат опит в доставката на медицински консумативи по предмета на поръчката. Като през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, са изпълнили договори с идентичен или сходен предмет на обществената поръчка. - да разполагат с екип от експерти, които да изпълнят професионално и качествено поръчката, включително и специалисти, отговарящи за контрола на качеството. - да разполагат с помещения за съхранение и търговия на едро с медицински изделия, в съответствие с изискванията на чл. 78 ал. 2 от ЗМИ, гарантиращи своевременно изпълнение на поръчката. - да притежават или разполагат с транспортни средства, осигуряващи правилното съхранение на медицинските изделия при разпространението и транспортирането им, в съответствие с изискванията на чл. 78 ал. 2 от ЗМИ. - да осигурят необходимите количества на оферираните продукти за целия срок на договора. - да осигурят мостри на всеки един от оферираните артикули в срок до 3 /три/ работни дни след поискване. - да докажат съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Третото/ите лице/а може да бъде/ат посочено/ите подизпълнител/и, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. - могат да посочат без ограничения ползването на подизпълнители. Изисквания към изпълнението на обществената поръчка: Участниците трябва да оферират медицински изделия, които притежават сертификат за качество и декларация за съответствие, в съответствие с изискванията на чл. 14 от ЗМИ, както и нанесена "СЕ" маркировка, в съответствие с изискванията на чл. 8 и чл. 15 от ЗМИ. Участниците трябва да оферират продукти на производител, който е внедрил стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен. Оферираните продукти трябва да имат остатъчен срок на годност минимум 70 % /седемдесет процента/. Участниците трябва да имат подробни проспекти на български език с пълни технически показатели и параметри на предлаганите продукти и указания за употреба.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Административна сграда на болница "Лозенец"
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 ЗОП
03.04.2015 г.
Консумативи и инструменти за апарати в операционен блок
33162200
Описание:
Консумативи и инструменти за апарати в операционен блок
Консумативи, съвместими с електронож "Мартин" МВ -181 или еквивалентни
33162000
Описание:
Консумативи, съвместими с електронож "Мартин" МВ -181 или еквивалентни
Хирургически контейнери и аксесоари за стерилизация
33169400
Описание:
Хирургически контейнери и аксесоари за стерилизация
Сонди
33141641
Описание:
Сонди
Стомни торбички и специални дренове
33141642
Описание:
Стомни торбички и специални дренове
Система за външна аспирация и дренаж
33141000
Описание:
Система за външна аспирация и дренаж
Съдови заплатки
33140000
Описание:
Съдови заплатки
Сетове за машини за автохемотрансфузия
33141600
Описание:
Сетове за машини за автохемотрансфузия
Консумативи, еквивалентни на такива за апарат LiDCO (Cardiac Output Monitoring System)
33195000
Описание:
Консумативи, еквивалентни на такива за апарат LiDCO (Cardiac Output Monitoring System)
Механичен сет за биещо сърце
33141600
Описание:
Механичен сет за биещо сърце
Сетове за вакуум стабилизираща система за биещо сърце
33141600
Описание:
Сетове за вакуум стабилизираща система за биещо сърце
Аортни пънчове
33698000
Описание:
Аортни пънчове
Каротидни шънтове и дистални перфузионни катетри
33141642
Описание:
Каротидни шънтове и дистални перфузионни катетри