00145-2014-0260

BG-гр. Шумен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛЕН ОСИГУРИТЕЛЕН ИНСТИТУТ чрез ТП на НОИ - Шумен, бул. Симеон Велики № 60, За: Димитър Чакъров, Лалка Илиева и Юрий Йорданов, Република България 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 855890; 054 855815; 054 855807, E-mail: ObshtestveniPorachki@shumen.nssi.bg, Факс: 054 855840

Място/места за контакт: ТП на НОИ - Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/shu/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=33&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fshu%2F2014%2F27%2D2014%2D%D0%A0%D0%94%20198&RecSrc=%2Ftp%2Fshu%2F2014%2F27%2D2014%2D%D0%A0%D0%94%20198.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ Шумен”, с две обособени позиции : ПОЗИЦИЯ 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ Шумен – съгласно приложение № 1. ПОЗИЦИЯ 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ Шумен – съгласно приложение № 4.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Шумен, бул.”Симеон Велики” № 60
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - гр. Шумен, индивидуализирани по видове и прогнозни количества в техническите спецификации от документацията за участие.Количествата посочени в техническите спецификации са прогнозни, без възложителят да се ангажира с тяхното усвояване. Възложителят може да заявява артикули извън номенклатурата посочена в техническите спецификации, по официален каталог/списък на участника актуален към момента на подадената заявка, съдържащ цялата гама на предлаганите артикули със съответните продажни цени без включен ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197600, 22850000, 22852000, 22852100, 30145100, 30197210, 30197220

Описание:

Принадлежности за офиса
Третирана хартия и картон
Класьори и аксесоари за тях
Папки за сортиране
Папки за досиета
Ролки за калкулатори
Папки с пръстени за захващане на страниците
Кламери

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена за периодични доставки; тежест: 95
Показател: Предложена търговска отстъпка; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 587704 от 25.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 636072 от 02.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДогОП-1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ Шумен – съгласно приложение № 1
V.1) Дата на сключване договора
01.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ “СТИЛ-МАРИАНА МАРИНОВА”, ЕИК 127025751, ул. ”ВЪЗРОЖДЕНЕЦ” № 5А, Република България 9700, гр.Шумен, Тел.: 054 831268, E-mail: pegas.mariana@abv.bg, Факс: 054 831268

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4100 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4100 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ДогОП-2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ Шумен – съгласно приложение № 4
V.1) Дата на сключване договора
01.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ “СТИЛ-МАРИАНА МАРИНОВА”, ЕИК 127025751, ул. ”ВЪЗРОЖДЕНЕЦ” № 5А, Република България 9700, гр.Шумен, Тел.: 054 831268, E-mail: pegas.mariana@abv.bg, Факс: 054 831268

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3300 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3300 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. “МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН” ООД, със седалище и адрес на управление гр. София, бул. “Витоша” № 146, вх. Б, ет. 5 и ЕИК 000708921. 2. „ПЪСТРОЦВЯТ“ ЕООД, със седалище и адрес на управление: гр. Шумен, ул.“ИВАН РИЛСКИ“ № 5, вх. Б, ет. 6, ап. 37 и ЕИК 200507450. 3. ЕТ “СТИЛ-Мариана Маринова”, със седалище и адрес на управление: гр. Шумен, ул. “Възрожденец” № 5А и ЕИК 127025751. 4. “ОФИС КОНСУМАТИВИ” ООД, със седалище и адрес на управление гр. Пловдив, ул. “Професор Иван Шишманов” № 4, ап. 1 и ЕИК 201417931. 5. КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, със седалище и адрес на управление гр. София, бул. “Цариградско шосе” № 139 и ЕИК 000885099.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор