Версия за печат

01385-2015-0003

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 103552229

Ученическо и столово хранене ЕАД, гр. Варна, гр.Варна, ул. „Цанко Дюстабанов” №1, За: Атанас Янков, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 751072, E-mail: ushead2014@abv.bg, Факс: 052 744154

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ushvarna.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.ushvarna.com/.

Електронен достъп до информация: http://www.ushvarna.com/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на детското и ученическо хранене на територията на община Варна, по обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на изпълнение - на територията на Община Варна, франко складовете на кухненските блокове на ОДЗ, ЦДГ, ОДГ, СДГ, ЛДГ и ученически столове за всички обособени позиции, съгласно списък на обектите на „УСХ" ЕАД - гр. Варна, подробно описан в чл. 2, т. 14 от "Предмет на поръчката и откритата процедура", част от "Условията за участие в откритата процедура.
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на детското и ученическо хранене на територията на община Варна, по обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция № 1: „Периодична доставка на пиле и пилешки продукти” 2. Обособена позиция №2: „Периодична доставка на месо и колбаси“ 3. Обособена позиция № 3: „Периодична доставка на риба” 4. Обособена позиция №4: „Периодична доставка на млечни продукти” 5. Обособена позиция № 5: „Периодична доставка на плодове и зеленчуци – I район” 6. Обособена позиция № 6: „Периодична доставка на плодове и зеленчуци – II район” 7. Обособена позиция № 7: „Периодична доставка на препаботени: плодове, зеленчуци и ядки” 8. Обособена позиция № 8: „Периодична доставка на олио и яйца” 9. Обособена позиция № 9: „Периодична доставка на Бакалски стоки” 10. Обособена позиция №10: „Периодична доставка на мляко” 11. Обособена позиция №11: „Периодична доставка на хляб, мая и брашно” 12. Обособена позиция № 12: „Периодична доставка на боза” Забележка: Обособена позиция № 7 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания вписани в регистъра по чл. 29 от Закона за интеграция на хората с увреждания или еквивалентен регистър на държава - членка на Европейски съюз.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15112100, 15100000, 15200000, 15500000, 15300000, 03142500, 15411200, 15800000, 15511000, 15811100, 15898000, 15612000

Описание:

Прясно птиче месо
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Млечни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Птичи яйца
Олио за готвене
Различни хранителни продукти
Мляко
Хляб
Мая
Брашно от зърнени култури или брашно от зеленчуци и свързаните с тях продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на детското и ученическо хранене на територията на община Варна, по обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция № 1: „Периодична доставка на пиле и пилешки продукти” 2. Обособена позиция №2: „Периодична доставка на месо и колбаси“ 3. Обособена позиция № 3: „Периодична доставка на риба” 4. Обособена позиция №4: „Периодична доставка на млечни продукти” 5. Обособена позиция № 5: „Периодична доставка на плодове и зеленчуци – I район” 6. Обособена позиция № 6: „Периодична доставка на плодове и зеленчуци – II район” 7. Обособена позиция № 7: „Периодична доставка на препаботени: плодове, зеленчуци и ядки” 8. Обособена позиция № 8: „Периодична доставка на олио и яйца” 9. Обособена позиция № 9: „Периодична доставка на Бакалски стоки” 10. Обособена позиция №10: „Периодична доставка на мляко” 11. Обособена позиция №11: „Периодична доставка на хляб, мая и брашно” 12. Обособена позиция № 12: „Периодична доставка на боза” Забележка: Обособена позиция № 7 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания вписани в регистъра по чл. 29 от Закона за интеграция на хората с увреждания или еквивалентен регистър на държава - членка на Европейски съюз.

Стойност, без да се включва ДДС
13186000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Гаранциите за участие за всяка обособена позиция, определени при спазване на изискванията на чл.59, ал.2 от ЗОП и представени като парична сума или банкова гаранция са както следва: 1. За ОП № 1– 5 400 лв. 2. За ОП №2 – 10 700 лв. 3. За ОП № 3 – 15 500 лв. 4. За ОП №4 - 16 000 лв. 5. За ОП № 5 – 15 400 лв. 6. За ОП № 6 – 15 400 лв. 7. За ОП № 7 –9 100 лв. 8. За ОП № 8 – 3 600 лв. 9. За ОП №9 –9 100 лв. 10. За ОП №10 – 11 700 лв. 11. За ОП №11 – 19 600 лв. 12. За ОП № 12 –360лв.Забележка: За Обособена позиция № 7 не се изисква гаранция за участие в случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания. При условие, че участникът представи гаранцията за участие под формата на парична сума, същата следва да се внесе с платежно нареждане към сметка с IBAN: BG 27CECB97901034546601 и BIC: CECBBGSF, ЦКБ АД-клон Варна. При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, той трябва да депозира към комплекта офертни документи, освен оригинала и копие от банковата гаранция, заверено лично от него. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, при настъпване обстоятелствата по чл.61 от ЗОП. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. На основание чл. 59, ал. 3 от ЗОП, възложителят определя гаранция за изпълнение на всеки отделен договор в размер на 1% от стойността на договора за всяка обособена позиция, които следва да се внесат от спечелилия за съответната обособена позиция участник по сметка на възложителя или да представи банкова гаранция преди подписването на договора.Забележка: Гаранция за изпълнение не се изисква за Обособена позиция №7 в случай, че участникът определен за изпълнител е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания. Ако Участникът представя Банкова гаранция за изпълнение на договор, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 60 дни след изтичане срока на договорите за изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.Внасянето на гаранциите за участие и изпълнение се извършва с платежно нареждане към бюджет за всяка обособена позиция поотделно по IBAN: BG 27CECB97901034546601 и BIC: CECBBGSF, ЦКБ АД-клон Варна. Забележка: Банковите гаранции за участие и изпълнение следва да са адресирани до “Ученическо и столово хранене” ЕАД – гр. Варна – гр.Варна, ул. „Цанко Дюстабанов” №1. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранцията за участие по реда на чл.62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от бюджета на ‘’УСХ’’ ЕАД. Заплащането ще се извършва въз основа на издадена фактура до пето число на следващия месец, на база формираните цени за текущия месец, в който е осъществена заявката и на база стоковите разписки, изготвени от Изпълнителя и подписани подписани от материално отговорното лице към съответния обект. Плащането ще се извършва до 60 (шестдесет) календарни дни от датата на издаване на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

В обектите следва да се доставя и приема само продукция клас екстра, първи или А, за плодове, зеленчуци, месо и субпродукти от домашни птици и яйца: съобразно изискванията на технически спецификации/технологична документация (ТС/ТД) на производителя, Наредба № 16/28.05.2010г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци, Наредба №1/09.01.2008г. за изискванията за търговия с яйца за консумация, Наредба №32/23.06.2006г. за окачествяване, съхраняване и предлагане на пазара на месо и черен дроб от домашни птици, утвърден стандарт „Стара планина“ от 02.08.2010г. или еквивалентно. Комуникацията между възложителя и участниците, свързани с настоящата процедура се провежда на български език. Ред за комуникация: Комуникацията между възложителя и участниците се осъществява само в писмен вид. Обменът на информация между възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: лично; по пощата с обратна разписка на посочения от участника в административните сведения адрес; по електронна поща, по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; чрез комбинация от посочените по-горе начини. За получено ще се счита уведомление, което е получено, както следва: лично; на посочения от участника адрес за кореспонденция; на посочения от участника e-mail адрес, по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Право на участие в откритата процедурата имат всички български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техните обединения. Всяка оферта задължително съдържа три отделни запечатани плика: Плик №1: „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”: 1. Административни сведения за участника - попълнен и подписан образец; 2. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. В този случай се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващия обединението. Документът, с който е създадено обединението /договор или друг/ следва да е подробен и да съдържа информация за разпределението на средствата и дейностите между участниците в обединението. 3. Документ за внесена гаранция за участие за всяка обособена позиция, за която участникът кандидаства. При условие, че участникът представи банкова гаранция, то той трябва да депозира, освен оригинала и копие от банковата гаранция, заверено лично от него. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. 4. Образец №1 за запознаване с условията на участие – попълнен образец. 5. Декларация Образец №2 по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който е: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 3. обявен в несъстоятелност; 4. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 5. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 6. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 7. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 8. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Продължава в VІ. 3) Допълнителна информация (в приложимите случаи) от настоящото обявление.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1 Декл. №5 по чл.51,ал.1,т.1 от ЗОП, съдържаща списък на дост., които са еднакви или сходни с предмета на общ. поръчка, изпълнени през последните 3 г., считано от датата на подаване на оферт., като се посочват предмета, стойностите, период на изпълнение и получателите, придружена с доказ., посочени в ЗОП, а именно:Доказ. за извършената доставка се предоставя под формата на удостов., издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на пуб. регистър, в който е публикувана информ. за достав. или услугата. Декл. №9, съдържаща списък на транспортните средства, придружена от заверени от участника копия на документи, удостов. декларираните факти и обстоятелства, свързани с разполагаемите /собственост или право на ползване/ трансп. средства, с не по-кратък срок от срока на действие на дог. за изпълнение на обособ. позиция, за която участва; както и удостов. за регистр. за превоз на хранителни стоки, издадено от съответнатаОДБХ, Районна здравна инспекция или друга институция, в зависимост от вида на хран. продукти, регистрационен талон и контролен талон за извършен годишен техн. преглед, удостов. изправността на предвиденото за изпълнение на обособ. позиция, за която участва, трансп. средство към датата на подаване на офертата.Декл., съдърж. списък на лицата, отг. за изпълнение на поръчката, като се посочва и обособ. позиция, за изпълнението на която всяко от лицата е отговорно - Декл. №10, посочващ образованието, профес. квалификация и профес. опит на лицата, посочени от участника.4. Удостов. за регистрация по чл.12 от ЗХ – копие, заверено от участника. 5.Заверено от участника копие на сертификат за внедрена система за управление на безопасността на храните НАССР или еквивалентен сертификат с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката. 6. Декл. от участника за доставка на хранит. продукти в добър търговски вид, с ненарушена цялост на опаковката и с 70% остатъчен гаранц. срок към датата на доставката. 7. Декл., в която участника се задължава да доставя хранит. продукти, придружени с търговски документи за качество или копие на техническата документация на всеки продукт от техническата спецификация, или друг документ, удост. качеството на хранителните продукти. 7.1.Участникът има задължение да доставя хранителни продукти само клас екстра, първи или А, за плодове, зеленчуци, месо и субпродукти от домашни птици и яйца: съобразно изискванията на технически спецификации/технологична документация (ТС/ТД) на производителя, Наредба № 16/28.05.2010г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци, Наредба №1/09.01.2008г. за изискванията за търговия с яйца за консумация, Наредба №32/23.06.2006г. за окачествяване, съхраняване и предлагане на пазара на месо и черен дроб от домашни птици, утвърден стандарт „Стара планина“ от 02.08.2010г. и други посочени по-долу или еквивалентно. 8. Декларация на участника, съдържаща списък на собствени или наети за срока на договора складови помещения, отговарящи на изискванията за разделност по съхранение на хранителните стоки. За сухи продукти помещенията следва да са с температури на въздуха 18 градуса, приветливи и отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания, като се прилагат и удостовернията за регистрация по закона за храните от съответната ОДБХ на помещенията. Забележка: Под „сходни с предмета на обособената позиция” се разбират доставки на хранителни продукти, съответстващи на обособената позиция, за която участникът кандидатства.Заб.: За Обос. поз. №7 в представянето на участ., което се съдържа в оферт., се включва декларация, с която се декларира дали участ., съответно всеки от участниците в обедин.,е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участн.следва да има опит при изпълн. на доставки,които са еднакви или сходни с предм. на обособ.поз. за която участва, по настоящата общ. поръч., изпълнени през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата. 2.Участн. следва да разполага с мин. 3 бр.спец.трансп.средства, регистрир. в ОДБХ и отговарящи на санит.-хиг. изискв. за транспорт на хран. продукти за цялостно изпълн. на поръчката. Трансп. средства със спец. предн. трябва да осигуряват съотв. температ. параметри и условия за превоз на различни групи храни. Мотиви:Предвид обществ. значимост на предмета на процед.,Възлож. залага такъв брой автомобили/но не по–малко от посочения в т.2./, който в случай, на рекламация, би осигурил навременна доставка на хранит.продукти. Заб.: Ако участн. участва за повече от една обос.позиция, то той следва да осиг.автом. за изпълн. на поръчката по всяка позиц. В случай на приг. на трансп. средство (според удостов. за регистр. за превоз на хран.стоки), се допуска участн. да представи едно и също трансп.средство за разл. обос. поз. 3 Участн. следва да притеж. персонал за изпълн. на поръч., който да е в мин. изиск. състав от 3 души за всяка обос. поз. по наст. общ. поръчка, както следва:1 отг. по контрола на кач., 1 шофьор, притеж.свид. за правоуправление на МПС, валидно за катег. на предвид.трансп. средство за изпълнение на поръч.,респ. на всяко от предвид. трансп. средства за изпълнение на поръчката и 1 общ работ.Заб.:•Ако участн. участва в повече от една обос. позиция се допуска отг. по контрол на кач-вото да е едно и също лице в съотв. позиции.•В случай на приг. на трансп.средство(според удостов. за регистр. за превоз на хран.стоки),се допуска участн. да представи един и същ шофьор и един и същ общ работ. за съотв. позиции. 4.Участн. следва да прит. валид.регистр. за производство и/или търговия с хран. продукти за съотв. обос.позиц., за която участва. 5.Участн. следва да прит. Удост. за регистр. по чл.12 от ЗХ, от което да е видно, че има право да търгува с хран. продукти по обос. позиция, за която участва. 6 Участн.следва да прит. система за упр. на безоп. на храните НАССР или еквив.7. Участн.,избран за изпълн.,следва да доставя хран. продук. в добър търг. вид, с ненар. цялост на опаковката и с 70% остатъчен гаранц. срок към датата на доставката. 8 Участн., избран за изпълн., следва да доставя хранит. продукти, придр. с търг. докум. за кач-во или копие на технич. докум. на всеки продукт от технич. спец., или друг док., удостов. кач-вото на хран. продукти. 9.В обектите на Възл., посочени в чл.2 ал.14 от наст.докум. следва да се доставя и приема само продукция клас екстра,първи или А, за плодове, зеленчуци, месо и субпродукти от дом.птици и яйца: съобр. изискв. на тех.спец./технолог. докум.(ТС/ТД) на производ.,Наредба №16/28.05.2010г. за изискв. за кач. и контрол за съотв. на пресни плодове и зеленчуци, Наредба №1/09.01.2008г.за изискв. за търговия с яйца за консумация, Наредба №32/23.06.2006г. за окачеств., съхр. и предлагане на пазара на месо и черен дроб от дом. птици, утвърд. стандарт „Стара планина“ от 02.08.2010г. и др. посочени по-долу илиеквив. 10.Участн. следва да разполага със склад.помещ., отгов. на изискв. за раздел. по съхр. на хран.стоки. За сухи продукти помещ. следва да са с темпер. на въздуха 18 град., приветливи и отгов. на санит.-хиг. изискв. За всички обос.поз. участн.следва да разп. и с помещ., снабдени с плюс. или съотв. мин.хлад. камери, отгов. на санит.-хиг.изискв.,с приложени удостов. за регистр. по ЗХ от съотв.обос. ОДБХ.Предвид значим. на общ. поръчка, Възл. не допуска съхр. на хран.прод. при доставчика в помещ., неотгов. на изискв. според ЗХ. за поз., по които канд.участн.и залага наличие на докум., удост.регистр. на склад.помещ. от съотв. ОДБХ.Заб.: критер. за подбор за Обос.поз.№7 не се прилагат за участници,които са специализ. предприятия или кооперации на хора с увреждания вписани в регистъра по чл.29 от Зак. за интегр. на хор. с уврежд.или еквив.рег. на държ.-членка на Европ.съюз

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.05.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.05.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.05.2015 г.  Час: 10:00
Място

сградата на „Ученическо и столово хранене” ЕАД, гр. Варна, ул. „Цанко Дюстабанов” №1.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно. • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. • За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници, при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП: 6.1 Декларация № 5 по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП; 6.2. Декларация , съдържаща списък на транспортните средства; 6.3. Декларация, съдържаща списък на лицата, отговорни за изпълнение на поръчката; 6.4. Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните – копие, заверено от участника. 6.5 Заверено от участника копие на сертификат за внедрена система за управление на безопасността на храните НАССР или еквивалентен сертификат с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката.6.6. Декларация от участника за доставка на хранителните продукти в добър търговски вид, с ненарушена цялост на опаковката и с 70% остатъчен гаранционен срок към датата на доставката. Декларация, в която участника се задължава да доставя хранителните продукти, придружени с търговски документи за качество или копие на техническата документация на всеки продукт от техническата спецификация, или друг документ, удостоверяващ качеството на хранителните продукти. Декларация на участника, съдържаща списък на собствени или наети за срока на договора складови помещения, отговарящи на изискванията за разделност по съхранение на хранителните стоки; 7. Списък на документие, съдържащи се в офертата.ПЛИК №2: с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” с означения за съответната позиция/позиции. Ако участникът подава оферти за повече от една обособена позиция, то в плик №2 следва да се поставят отделни непрозрачни пликове с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” за съответните обособени позиции, за които участникът кандидатства. ПЛИК №3: с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” с означения за съответната позиция/позиции. Ако участникът подава оферти за повече от една обособена позиция, то в плик №3 следва да се поставят отделни непрозрачни пликове с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” за съответните обособени позиции поотделно, за които участникът кандидатства. Забележка: Когато за обособена позиция №2 участват специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, вписани в регистъра по чл. 29 от Закона за интеграция на хората с увреждания или еквивалентен регистър на държава - членка на Европейски съюз и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на Възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежат на обжалване по реда на Част четвърта „Обжалване и контрол“, глава единадесета „Обжалване“ от ЗОП. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице по реда и условията на чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 7 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Периодична доставка на пиле и пилешки продукти”
1) Кратко описание

Доставка на пиле и пилешки продукти за нуждите на детското и ученическо хранене на територията на община Варна

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15112100

Описание:

Прясно птиче месо

3) Количество или обем

1. Пиле цяло замразено, натурално - до 45275 кг. ; 2. Пилешко бутче натурално - до 13608 кг.; 3. Пилешка пържола от бут без кожа - до 24985 кг.; 4. Пилешко филе - замразено без кост - до 15988 кг.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
540000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Периодична доставка на месо и колбаси“
1) Кратко описание

Доставка на на месо и колбаси за нуждите на детското и ученическо хранене на територията на община Варна,

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Телешко месо, шол – до15827 кг.; Свинско бут без кост - до 35804 кг.; Мляно месо - със съдържание 60% телешко и 40 % св. месо- до 28647 кг.; Кайма - със съдържание 60% телешко и 40 % св.месо - до 28647 кг.; Свински врат без кост - до 1263 кг.; Агнешко месо- до 2100 кг.; Кренвирши- до 988 кг.; Шпек салам - до 13154 кг.; Луканка- до 1512 кг.; Пуешка шунка- до 2268 кг.; Свинско филе - до1554 кг.; Шунка свинска - до 5602 кг.;Телешко в естествено черво. ‘’ТЕЧ’’ - до 243 кг.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1070000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Периодична доставка на риба”
1) Кратко описание

Доставка на риба за нуждите на детското и ученическо хранене на територията на община Варна,

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15200000

Описание:

Риба и други водни животни, преработени и консервирани

3) Количество или обем

1. Риба “Скумрия” 3/5 /неизчистена, с глава/ - до 8328 кг. 2. Замразено филе “Скумрия” - до 45028 кг. 3. ХЕК- Замразена - до 5040 кг. 4. Пангасиус- Замразена - до 14757 кг.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1550000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Периодична доставка на млечни продукти”
1) Кратко описание

Доставка на млечни продукти за нуждите на детското и ученическо хранене на територията на община Варна

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

1. Сирене “Краве” - бяло саламурено (без саламурата) – до 55742 кг.; 2. Кашкавал от краве мляко – вакумиран по БДС - до 11035 кг.; 3. Краве масло, блок. - до 24151 кг.; 4. Извара от обезмаслено мляко – до 11396 кг.; 5. Сухо мляко - до 6854 кг.; 6. Кашкавал пита-до 29948 кг. 7. Крема сирене– до 56044 кг.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1600000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Периодична доставка на плодове и зеленчуци – I район”
1) Кратко описание

Доставка на на плодове и зеленчуци – I район за нуждите на детското и ученическо хранене на територията на община Варна

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Пипер -до 8685 кг.; Домати - до 45920 кг.; Краставици - до 42603 кг.; Картофи късни - до 98940 кг.; Картофи ранни пресни - до 32980 кг.; Зеле бяло - до 47558 кг.; Сух лук - до 24968 кг.; Ряпа - до 2479 кг.; Тиквички - до 9390 кг.; Салатки - до 7157 бр.; Цвекло червено - до 3720 кг.; Моркови пресни - до 24776 кг.; Магданоз - до 14000 кг.; Целина - до 12600 кг.; Копър - до 10500 кг.; Зелен лук - до 2100 кг.; Чесън сух - до 927 кг.; Сини сливи - до 3528 кг.; Череши - до 15120 кг.; Киви - до18855 кг.; Ягоди - до 7106 кг.; Ябълки пресни - до 157768 кг.; Банани- до 83623 кг. ; Портокали - до 68116 кг.; Грейпфрут - до 19968 кг.; Праз - до 7560 кг.; Лимони - до 4178 кг.; Пъпеши пресни - до 23012 кг.; Тикви - до 32710 кг.; Дини пресни - до 61578 кг., Кайсии пресни -до 26762 кг. ; Праскови пресни - до 26712 кг.; Нектарини - до 16465 кг.; Мандарини - до 19076 кг. ; Круши -до 72289 кг.; Зелен чесън - до 1750 кг.; Ананас - до 23013 кг. ; Грозде десертно - до 59472 кг.; Репички - до 2873 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1540000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Периодичната доставка на плодове и зеленчуци – I район ще се извършва по обекти, както следва: ЦДГ №2 „Пламъче", ОДЗ №1 „Маргаритка", ОДЗ №16 „Българче", ОДЗ №11 „Детски свят", ОДЗ №12 „Първи юни", ОДЗ № 10 "Приказка", ОДЗ № 8 "Лястовичка", ОДЗ №15 „Морска Звездица", ЦДГ №43 „Синчец", ОДЗ №3"Делфинче", Стол 45 ОУ „Н. Вапцаров“, Стол 16 СОУ „Гео Милев“, ЦДГ №32 „Моряче", ЦДГ №45 „Пролет", ЦДГ №7 „Изворче", ЦДГ №14 „Успех", ОДЗ №13 „Детска радост", ОДЗ №6 „Палечко", ЦДГ №8 „Хр. Ботев", ЦДГ №8А „Хр. Ботев", ЦДГ №43А „Синчец“




Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Периодична доставка на плодове и зеленчуци – II район”
1) Кратко описание

Доставка на плодове и зеленчуци – II район за нуждите на детското и ученическо хранене на територията на община Варна

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Пипер -до 8685 кг.; Домати - до 45920 кг.; Краставици - до 42603 кг.; Картофи късни - до 98940 кг.; Картофи ранни пресни - до 32980 кг.; Зеле бяло - до 47558 кг.; Сух лук - до 24968 кг.; Ряпа - до 2479 кг.; Тиквички - до 9390 кг.; Салатки - до 7157 бр.; Цвекло червено - до 3720 кг.; Моркови пресни - до 24776 кг.; Магданоз - до 14000 кг.; Целина - до 12600 кг.; Копър - до 10500 кг.; Зелен лук - до 2100 кг.; Чесън сух - до 927 кг.; Сини сливи - до 3528 кг.; Череши - до 15120 кг.; Киви - до18855 кг.; Ягоди - до 7106 кг.; Ябълки пресни - до 157768 кг.; Банани- до 83623 кг. ; Портокали - до 68116 кг.; Грейпфрут - до 19968 кг.; Праз - до 7560 кг.; Лимони - до 4178 кг.; Пъпеши пресни - до 23012 кг.; Тикви - до 32710 кг.; Дини пресни - до 61578 кг., Кайсии пресни -до 26762 кг. ; Праскови пресни - до 26712 кг.; Нектарини - до 16465 кг.; Мандарини - до 19076 кг. ; Круши -до 72289 кг.; Зелен чесън - до 1750 кг.; Ананас - до 23013 кг. ; Грозде десертно - до 59472 кг.; Репички - до 2873 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1540000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Периодичната доставка на плодове и зеленчуци – IІ район ще се извършва по обекти, както следва: ЦДГ №28 „Карамфилче", ЦДГ №35 „Незабравка", ОДЗ №14 „Дружба", ОДЗ №5 „Славейче", ЦДГ №15 „Гълъбче", ЦДГ №21 „Калина малина", ЦДГ №30 „Мечо Пух", Стол 2 МГ“Д-р П.Берон", ОДГ №9 „Ален Мак", ЛДГ № 20 „Бриз", ОДЗ №4 „Чайка“, ОДЗ № 4А, ОДЗ № 2 „Д-р П.Берон“, ОДЗ № 2А „Д-р П.Берон“, ЦДГ № 38 „Ян Бибиян“, Стол №7 СОУПЧЕ „А.С.Пушкин“, ЦДГ № 16 „А.С.Пушкин“, Стол №39 СОУ „Кл.Охридски“, ЦДГ № 4 „Теменужка“, ЦДГ № 1 „Светулка“, ЦДГ № 12 „Пинокио“, ЦДГ № 18 „Морски свят“, ЦДГ № 22 „Горска приказка“, ОДЗ № 25 „Люляче“, ЦДГ № 17 „Валентина Терешкова“




Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция „Периодична доставка на препаботени: плодове, зеленчуци и ядки”
1) Кратко описание

Доставка на препаботени: плодове, зеленчуци и ядки за нуждите на детското и ученическо хранене на територията на община Варна.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Замразени Броколи- до 5040 кг.; замразена царевица - до 100 кг.; замразен грах - до 14092 кг.; замразен спанак - до 8246 кг.; замразен пипер ивица - до 4113 кг.; замразен гювеч - до 8174 кг.; зелен фасул замразен - до 12408 кг.; замразен микс зеленцуци - до 4334 кг.; замразен печен пипер - до 655 кг.; консервирани домати - до 122391 бр.; паприкаш - до 15937 бр. ; консервиран гювеч - до 9919 бр.; лютеница - до 19202 бр; доматено пюре - до 6291 бр.; консервиран грах - до 3991 бр.; консерва печен пипер - до 3750 бр.; консервирани гъби - до 4234 бр.; консервирани краставички - до 10766 бр.; конфитюр разни - до 14394 бр.; мармалад - до 6955 бр.; компот праскова - до 31933 бр.; компот кайсия - до 40037 бр.; компот дюля - до 8588 бр.; компот круша - до 15492 бр.; компот слива без костилка - до 16572 бр.; компот малина - до 23103 бр.; компот череша - до 7258 бр.; натурален сок 100% - до 53827 бр.; компот ягода - до 21168 бр.; нектар - праскова, кайсия, комбинация от морков и ябълка - до 31298 бр.; сок ябълка - до 31752 бр.; орехи / ядка цяла/ - до 504 кг.; овесени ядки - 7 157 бр.; мюсли - до 3 911 кг;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
910000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция „Периодична доставка на олио и яйца”
1) Кратко описание

Доставка на олио и яйца, за нуждите на детското и ученическо хранене на територията на Община Варна.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15411200, 03142500

Описание:

Олио за готвене
Птичи яйца

3) Количество или обем

яйца кокоши, клас "А" - L - до 1 409 890 бр.; олио - до 78 845 л.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
360000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Периодична доставка на Бакалски стоки
1) Кратко описание

Доставка на бакалски стоки за нуждите на детското и ученическо хранене на територията на Община Варна.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

захар - до 75318 кг.; захар пудра - до 1341 кг.; макарони - до 49836 бр.; макарони пълнозърнести - до 7820 бр.; фиде - до 11894 бр.; спагети - до 14394 бр.; кус кус - до 6048 бр.; юфка -до 5040 бр.; сол йодирана с калиев йодат - до 11995 кг.; халва тахан кутия - до 8573 кг.; халва тахан полиетиленова опаковка - до 7770 кг.; диетични бисквити с овесени ядки - до 8870 бр.; бисквити меки - до 30222 бр.; бисквити твърди 330 гр. - до 22848 бр.; бисквити твърди 180 гр. -до 21840 бр.; безглутенови биксвити - до 490 бр., ориз - до 35623 кг.; червен пипер сладък - до 2601 кг.; ванилия - до 100800 бр.; какао на прах - до 1260 кг.; черен пипер - до 13104 бр.; чай билков пакетиран - до 28597 бр.; корнфлекс - до 3528 кг.; маслини черни - до 8750 кг.; джоджен - до 5040 кг.; амонячна сода - до 6149 бр.; галета - до 12802 бр.; бял сух боб - до 21933 кг.; мед пчелен - натурален 100% - до 8386 кг.; грис царевичен - до 490 кг.; грис пшеничен - до 12701 кг.; нишесте бяло пшенично - до 81648 бр.; нишесте царевично - до 501 кг.; брашно царевично - до 501 кг.; жито/грухана пшеница - до 17136 кг.; оцет винен 6% - до 9315 бр.; пастет детски - до 61488 бр.; леща - до 14373 кг.; чубрица суха - до 605 кг.; хлебна сода/сода бикарбонат - до 18547 кг.; канела - до 20362 бр.; лимонтузу - до 10382 бр.; бакпулвер - до 8870 бр.; дафинов лист - до 3931 бр.; кимион млян - до 1613 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
910000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Периодична доставка на мляко
1) Кратко описание

Доставка на мляко, за нуждите на детското и ученическо хранене на територията на Община Варна

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15511000

Описание:

Мляко

3) Количество или обем

прясно мляко 2% найлонови пликове - до 187 620 л.; прясно мляко 2% тетрапак кутии - до 140 000 л.; кисело мляко 2% - до 203 011 кг.; кисело мляко 3,6 % - до 227 203 кг.; плодово прясно мляко 200 мл - до 1 008 л.; плодово кисело мляко - до 5 524 кг.;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1170000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Периодична доставка на хляб, мая и брашно
1) Кратко описание

Доставка на хляб, мая и брашно, за нуждите на детското и ученическо хранене на територията на Община Варна

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15811100, 15898000, 15612000

Описание:

Хляб
Мая
Брашно от зърнени култури или брашно от зеленчуци и свързаните с тях продукти

3) Количество или обем

закуски кифли 70гр. - до 770 384 бр.; закуски кифли 100 гр. - до 88 331 бр.; закуски кифли 120 гр. -88 342 бр.; козунак и козуначено руло - до 210 000 бр.; сладкарски изделия - до 770 384 бр.; сухар - до 3 437 бр.; бутер тесто - 800 гр. - до 18 326 кг.; кори за баница - до 20 403 кг.; брашно тип 500 - до 83 664 кг. ; мая - до 1 503 кг.; хляб - стандарт "България" - до 475 433 бр.; хляб пълнозърнест - до 208 505 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1960000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Периодична доставка на боза
1) Кратко описание

Доставка на боза за нуждите на детското и ученическо хранене на територията на Община Варна

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

боза - до 45 451л.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
36000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24