Версия за печат

00571-2015-0013

BG-Бургас: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 812115210

Водоснабдяване и канализация ЕАД, гр. Бургас, гр. Бургас, кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов № 3, За: юрк. Йорданка Керанкова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871442; 0359 0886770016, E-mail: jkerankova@vik-burgas.com, Факс: 056 842979

Място/места за контакт: юрк. Йорданка Керанкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.vik-burgas.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=58/.

Електронен достъп до информация: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=58/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

"Осигуряване на охранителни услуги за срок от 3 години"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
област Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Осигуряване на охранителни услуги за срок от 3 години” Обособена позиция 1 – Извършване на охранителни услуги за стратегически обекти – язовири „Камчия” и „Ясна поляна”; Обособена позиция 2 - Извършване на охранителни услуги за технически обекти и касови салони на дружеството; Обособена позиция 3 - Осъществяване на въоръжена охрана и специализиран транспорт на парични средства на дружеството; Обособена позиция 4 – Осъществяване на охрана със СОТ на обекти на дружеството.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79700000, 79713000, 79711000

Описание:

Детективски и охранителни услуги
Охранителни услуги
Услуги чрез сигнално-охранителни системи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съобразно нуждите на възложителя по всяка обособена позиция.

Стойност, без да се включва ДДС
1900000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Вид и размер на гаранциите: Парична сума или банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника. Сумите да се превеждат по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC – CECBBGSF. Гаранция за участие: обособена позиция 1 – 4500,00 лв.; обособена позиция 2 – 12000,00 лв.; обособена позиция 3 -1500,00 лв.; обособена позиция 4 – 1000,00 лв. За всяка отделна обособена позиция се представя отделен документ (заверено копие на платежен документ при парична сума или оригинал на банкова гаранция) удостоверяващ представянето на гаранция за участие. Гаранция за изпълнение: 2% от прогнозната стойност на договора по съответната обособена позиция при сключването му. За всяка отделна обособена позиция се представя отделен документ (заверено копие на платежен документ при парична сума или оригинал на банкова гаранция) удостоверяващ представянето на гаранция за изпълнение. Гаранциите за участие на отстранените участници се освобождават в срок от пет работни дни след изтичане срока за оспорване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. Гаранциите на класираните участници в процедурата се освобождават в срок от пет работни дни след сключване на договор за обществена поръчка. При прекратяване на процедурата за възлагане на поръчката гаранциите на всички участници се освобождават в срок от пет работни дни след изтичане на срока за оспорване на решението за прекратяване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка е със собствени средства на Възложителя. Заплащането на услугата ще бъде извършено от Възложителя на Изпълнителя в български лева, чрез банков превод по сметката на Изпълнителя, в срок от 1-во до 15-то число на месеца, следващ месеца на изпълнението на услугата срещу представянето на оригинална фактура за извършената услуга.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на изискванията на Закона за обществените поръчки, както и на изискванията от Възложителя, посочени в обявлението и в документацията за участие. Когато Участникът е обединение, което не се е регистрирало като юридическо лице преди подаването на офертата, то следва да представи договор за създаването си (когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият) и регистрация съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат (ЗРБ). Изискването за отделни документи за всеки от членовете не се прилага, ако обединението е юридическо лице. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт, което се изисква от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Когато се предвижда участие на подизпълнители, в офертата се посочват: подизпълнителите, стойността, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка – вида на работите, които ще се изпълняват от подизпълнител.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1)Участникът да е включен в регистъра на Администратори на лични данни. 2)Участникът да представи валиден лиценз, даващ му право да извършва описаните по-долу видове охранителна дейност (за съответната обособена позиция). 3)Участникът да представи документи удостоверяващи притежаването на оръжие и разрешителни за носенето му (когато е необходимо), съобразно обособената позиция. 4)Униформа, отличителни знаци и външен вид на охранителите. Използването на фирмени униформи при осъществяването на охранителната дейност е задължително. 5)Участникът да представи примерни графици и справки за броя на охранителите, които ще изпълняват поръчката по съответната обособена позиция. Следва да се вземе в предвид, че при денонощен режим на работа на един охранител при невъоръжена охрана, съгласно разяснения на "Главна Инспекция по Труда" броят на охранителите за един денонощен пост не може да бъде под 5 човека – (за справка - http://www.gli.government.bg/page.php?c=69&d=679 6)При всички договори за охрана по съответната обособена позиция, свързани с човешкия фактор, следва да се отчита, че съгласно ЗЧОД, персоналът трябва да бъде назначен на трудов договор, с произтичащите от това задължения за фирмата - изпълнител стриктно да спазва трудовото и данъчно - осигурително законодателство. 7)Участникът да представи схеми и маршрути за редовна охрана, за действия при възникнали специфични или аварийни ситуации по съоръженията, планове за превантивни действия и реакция в съответни ситуации с препоръки за осигуряване сигурността на персонала и активите на Дружеството. 8)Наличие на система за продължаващо обучение, а не само за първоначална подготовка на охранителите, съгласно ЗЧОД. 9)Екипировка и въоръжение на охранителите, оборудване с технически средства за връзка с дежурните (радиообмен или друг вид връзка) съобразно обособената позиция. 10)Наличие на оперативен дежурен център, възможност за непрекъсната връзка на охранителите и осигуряване на подкрепа от дежурен екип при необходимост, съобразно обособената позиция. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата на участник, който: 1. Не е представил някой от документите, съгласно чл.56 от ЗОП и изискванията на документацията за участие ; 2. За когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП; 3. Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. Който е представил оферта в нарушение на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП. 5. За когото по реда на чл.68, ал.11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

неприложимо

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган (съдържащо дата и подпис на издателя и данни за контакт), или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Заверено копие на валидно разрешение (лиценз) за извършване на съответния вид охранителна дейност, издадено по реда на Закона за частната охранителна дейност, валидно за територията на цялата страна и/ или Бургаска област. Копие от лиценза по ЗЧОД за обхвата на предлаганите услуги, предмет на обществената поръчка. 3. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция. Копие от застраховка за професионална отговорност (когато е приложимо за съответната обособена позиция). Минималните изисквания за всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка са както следва: Участникът в процедурата трябва да е изпълнил или да е участвувал в изпълнението на минимум 2 (две) поръчки от подобен характер, сходен с предмета на поръчката, през последните три години назад (считано от датата на крайния срок за подаване на офертите). Представената информация за изпълнени договори ще докаже признат опит и конкурентноспособност на участника. Участникът в процедурата трябва да представи доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.2 от ЗОП. Документи, доказващи, че е лицензиран за извършване на дейността, за която участва. Лицензът трябва да бъде за извършване на дейността на територията на област Бургас или на територията на цялата страна. Участникът в процедурата да разполага с необходимото техническо оборудване: (огнестрелно оръжие, палки, белезници, радиостанции и др. помощни средства) и съответните разрешителни за ползването им. Да разполага с необходимите транспортни средства за изпълнението на поръчката, като посочи дали са собствени или наети (специализиран/и автомобил/и снабден/и с техническо оборудване за инкасова дейност съгласно чл.9 от Наредбата за реда и организиране на охраната при транспортиране на ценни пратки и товари за обособена позиция 3)

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участниците да отговарят на изискванията на Закона за частната охранителна дейност и наредба I-121 от 24.06.2004 г. за реда за организиране на охраната при транспортиране на ценни пратки и товари.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

ID номер 58

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.05.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
14.05.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.05.2015 г.  Час: 10:30
Място

гр .Бургас, кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов № 3, ет. 4, Конферентна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП. Когато участникът лично присъства на действията на комисията, следва да се представи лична карта и документ, удостоверяващ, че е законен представител на съответния участник, ако присъства упълномощен представител следва да се представи заверено пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в процедурата е безплатна, като Възложителят предоставя пълен достъп до нея по електронен път на Интернет адрес: www.vik-burgas.com в раздел Профил на купувача/ Обществени поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.03.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Извършване на охранителни услуги за стратегически обекти – язовири „Камчия” и „Ясна поляна”;
1) Кратко описание

А. Осигуряване на денонощна целогодишна въоръжена охрана за: Язовирна стена „Камчия” и съоръженията към нея; Язовирна стена „Ясна поляна” и съоръженията към нея; Б. Осигуряване на невъоръжена охрана за административната сграда, складове и гаражи на язовирен район „Камчия” от 19,00 часа до 07,00 часа през работните дни и денонощно през празнични и почивни дни. В. Осигуряване на въоръжена охрана за язовирно езеро „Камчия” и „Ясна Поляна” с бързоходни плавателни средства както следва

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

според нуждите на Възложителя

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
450000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Извършване на охранителни услуги за технически обекти и касови салони на дружеството;
1) Кратко описание

А. Осигуряване на денонощна въоръжена охрана за производствени обекти: Пречиствателна станция за питейни води „Камчия”; Пречиствателна станция за питейни води „Ясна поляна”; Язовир „Ново Паничарево” и съоръженията към него. За трите обекта е необходимо да се обособи по един двусменен денонощен пост. Б. Осигуряване на дневна въоръжена охрана: Осигуряване на въоръжена охрана за касовите салони на „ВиК” ЕАД, Бургас, в рамките на работното им време. Работно време за касов салон ж-к”Славейков” гр. Бургас”: 07.30 – 19.00 часа. Работно време за останалите касови салони в гр. Бургас и извън гр. Бургас: 08.00 – 17.00 часа. В. Осигуряване на денонощна невъоръжена охрана: ПСОВ „Бургас”, гр. Бургас включително в съботни и неделни, празнични и почивни дни; ПСОВ „Меден Рудник”, гр. Бургас включително в съботни и неделни, празнични и почивни дни; Базата на звено „Автотранспорт”, складова база и „МТС” на „ВиК” ЕАД, гр. Бургас, ул. „Комлушка низина” №36 (срещу УСМ) Помпена станция с. Бата – озонаторно; Водоснабдителна система Тръстиково – Дебелт, следните подобекти: три кладенеца и една помпена станция, намиращи се в землището на с. Дебелт и четири кладенеца, намиращи се в землището на с. Тръстиково. Базата „Меден Рудник” на „ВиК” ЕАД в ж. к. „Меден Рудник”, гр. Бургас – включително в съботни и неделни, празнични и почивни дни; Базата на район „Север” на „ВиК” ЕАД в ж. к. „Славейков”, гр. Бургас – включително в съботни и неделни, празнични и почивни дни; Г. Осигуряване на нощна невъоръжена охрана: Техническа база, ТЕ район Руен; Складово помещение на база ТЕ район гр. Карнобат.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

според нуждите на Възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1200000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Осъществяване на въоръжена охрана и специализиран транспорт на парични средства на дружеството;
1) Кратко описание

Осигуряване на инкасова дейност по маршрут в градовете Бургас, Поморие, Несебър, Средец, Обзор, Созопол, Царево. Работно време за касов салон ж-к ”Славейков” гр. Бургас: 07.30 – 19.00 часа. Работно време за останалите касови салони в гр. Бургас и извън гр. Бургас: 08.00 – 17.00 часа.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

според нуждите на Възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
150000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Осъществяване на охрана със СОТ на обекти на дружеството.
1) Кратко описание

Обектите ще се охраняват с проводни линии. Сигнално- охранителната техника е собственост на Възложителя. Работно време за касов салон ж-к”Славейков” гр. Бургас: 07.30 – 19.00 часа. Работно време за останалите касови салони в гр. Бургас и извън гр. Бургас: 08.00 – 17.00 часа.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000, 79711000

Описание:

Охранителни услуги
Услуги чрез сигнално-охранителни системи

3) Количество или обем

според нуждите на Възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
100000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36