00909-2015-0005
Технически редакции | ||
30.03.2015 12:08 ч. : | 30/03/2015 11:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.03.2015 12:08 ч. : | 30/03/2015 11:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Варна: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ВВМУ Н.Й.Вапцаров, ул. Васил Друмев №73, За: Радко Радев, Република България 9026, Варна, Тел.: 052 552226, E-mail: legal@naval-acad.bg, Факс: 052 303163
Място/места за контакт: ВВМУИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://pp.naval-acad.bg/?page_id=405.
Адрес на профила на купувача: http://pp.naval-acad.bg/?page_id=405.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Отбрана
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на материали и услуги за поддръжка на казармено-жилищния фонд във ВВМУ “Н.Й. Вапцаров” по следните обособени позиции: ПОЗИЦИЯ 1 - Строителни материали; ПОЗИЦИЯ 2 - В и К материали; ПОЗИЦИЯ 3 - Електрически материали; ПОЗИЦИЯ 4 - Дърводелски материали и услуги; ПОЗИЦИЯ 5 - Други материали по поддръжка на казармено-жилищния фонд; Обществената поръчка е с възможност за участие по една или няколко обособени позиции.
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка на материали и услуги за поддръжка на казармено-жилищния фонд във ВВМУ “Н.Й. Вапцаров” по следните обособени позиции: ПОЗИЦИЯ 1 - Строителни материали; ПОЗИЦИЯ 2 - В и К материали; ПОЗИЦИЯ 3 - Електрически материали; ПОЗИЦИЯ 4 - Дърводелски материали и услуги; ПОЗИЦИЯ 5 - Други материали по поддръжка на казармено-жилищния фонд; Обществената поръчка е с възможност за участие по една или няколко обособени позиции.
44000000, 44100000, 44190000
Описание:
ДА
НЕ
173333.32
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
На основание чл.59, ал.5 т.2 от ЗОП, Възложителят НЕ ИЗИСКВА гаранции за участие. Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора по всяка обособена позиция поотделно в размер на 3% (три процента) от стойността на договора, които следва да се внесат от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция преди подписването на договора.
Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от Бюджета на ВВМУ“Н.Й.Вапцаров“ за съответната календарна година. Заплащането ще се извърши въз основа на двустранно подписани приемо-предавателни протоколи за доставените материали и представен оригинал на фактура от Изпълнителя.
(1)За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка, за което ЗОП позволява да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП, последните ще могат да получат информация в профила на купувача на посочените в раздел I интернет адреси. (2)В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП датата, часът и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени в профила на купувача на посочените в раздел I интернет адреси, не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти. (3)Срок за искане на разяснения по документацията за участие – до 17:00 часа на 04.05.2015г. (4)Възложителят изпраща разяснението до всички лица, които са посочили електронен адрес за кореспонденция в деня на публикуването им в профила на купувача, без да отбелязва в отговора лицето, направило запитването. Разяснението се прилага и към документацията, която предстои да се предоставя на други участници. (5)Всички решения по чл.27а от ЗОП, както и променената документация, в случаите по чл.27а, ал.1 от ЗОП, съобщения, включително отговори по поискани от участниците разяснения, ще бъдат публикувани в профила на купувача на посочените в раздел I интернет адреси. (6)Сроковете за провеждане на процедурата са определени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП. (7)Комуникацията между Възложителя и участниците се осъществява само в писмен вид.Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на ЗЕДЕП или чрез комбинация от тези средства. (8)Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в деловодството на ВВМУ, на адрес: гр. Варна, ул.„Васил Друмев”№73. При подаване на офертите, участниците следва да предвидят необходимото технологично време за обработване и регистриране на офертите, което е в рамките на 10 минути. (9)Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгласно чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 (с изключение на т.2, т.2а, и т.6) от ЗОП. (10) В случаите, в които при критерий „най-ниска цена“ е предложена еднаква най-ниска цена в две или повече оферти и при критерий „икономически най-изгодна оферта“ не може да се приложи чл. 71, ал. 4 от ЗОП, класирането на допуснатите оферти се извършва чрез жребий, проведен по реда и условията на чл.71, ал.5 от ЗОП. (11) На заседанието на комисията за провеждане на жребий следва да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители и имат право да присъстват представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. (12) Възложителят уведомява лицата, които имат право да присъстват за датата, часа, мястото на отваряне и реда за провеждане на жребия, със съобщение публикувано в Профила на купувача, на адресите посочени в раздел I от обявлението, най-малко два работни дни преди провеждане на жребия.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане по Банка: Societe Generale Експресбанк Получател: ВВМУ „Н. Й. Вапцаров“ Адрес: гр. Варна, ул. „Васил Друмев“ № 73 IBAN: BG41 TTBB 9400 3315 0686 41 BIC: TTBBBG22IBAN
Български
150
административната сграда на ВВМУ - гр.Варна ул."В.Друмев"№73
На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност ; • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно ; • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие ; • За други лица - при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
30.03.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на строителни материали за нуждите на ВВМУ
44000000
Описание:
При изпълнение на Обособена позиция №1, следва да се извършва доставка на строителни материали съгласно списък на необходимите материали, посочени в Приложение №1, неразделна част от документацията за участие.
Доставка на ВиК материали за нуждите на ВВМУ
44000000
Описание:
При изпълнение на Обособена позиция №2,следва да се извърши доставка на ВиК материали, съгласно списък на необходимите материали, посочени в Приложение №2, неразделна част от документацията за участие.
Доставка на ВиК материали за нуждите на ВВМУ
44000000
Описание:
При изпълнение на Обособена позиция №3,следва да се извърши доставка на ел. материали, съгласно списък на необходимите материали, посочени в Приложение №3, неразделна част от документацията за участие.
Доставка на дърводелски материали и услуги за нуждите на ВВМУ
44000000
Описание:
При изпълнение на Обособена позиция №4,следва да се извърши доставка на дърводелски материали и услуги, съгласно списък на необходимите материали, посочени в Приложение №4, неразделна част от документацията за участие.
Доставка на други материали по поддръжка на казармено-жилищния фонд на ВВМУ
44000000
Описание:
При изпълнение на Обособена позиция №5,следва да се извърши доставка на други материали по поддръжка на казармено-жилищния фонд, съгласно списък на необходимите материали, посочени в Приложение №5, неразделна част от документацията за участие.