Версия за печат

00164-2015-0008

BG-София: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, главна дирекция Инфраструктура на отбраната, ул. Дякон Игнатий 3, За: инж. Милена Иванова, полк. инж. Милен Христов, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220703; 02 9220746, E-mail: m.d.ivanova@mod.bg, Факс: 02 9220704

Място/места за контакт: Главна дирекция Инфраструктура на отбраната, отдел Инвестиции в сигурността на НАТО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.md.government.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg/.

Електронен достъп до информация: http://pp.mod.bg/MO-GDInfrO-4-2015-2.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнител на строително-монтажни работи с цел адаптиране на инфраструктурата за разполагане на Националния мобилен комуникационен модул на НАТО (DCM-F) по проект 3HQ31001 „Съоръжения за КИС модули на НАТО за развръщане” във войсково формирование 28 860 – Горна Малина от Допълнение 4 към Пакет от способности СР 0A0149 „Гарнизонни съоръжения за развръщащ се комуникационно-информационен модул“, финансиран частично по Програмата на НАТО за инвестиции в сигурността (NSIP)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Горна Малина
Код NUTS: BG412
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Основен ремонт и преустройство на блок „В“ (източното крило) на сграда № 69 и основен ремонт на сграда № 34, с цел разполагане на личен състав и техника на националния мобилен комуникационен модул в района в съответствие с изискванията на Допълнение 4 към СР 0A0149 и действащата в страната нормативна уредба.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45216200, 45454000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради на отбраната и на военни съоръжения
Строителни работи по преустройство

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнение на строително-монтажни работи с цел адаптиране на инфраструктурата за разполагане на Националния мобилен комуникационен модул на НАТО (DCM-F)

Стойност, без да се включва ДДС
4000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

180

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1.1. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума в лева по набирателната сметка на Министерството на отбраната: Българска Народна Банка, IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01, BIC: BNBGBGSF. В основанието за плащане да бъде посочено: „Проект 3HQ31001 „Съоръжения за КИС модули на НАТО за развръщане” по Програмата на НАТО за инвестиции в сигурността (NSIP)“. 1. 2. Оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция в лева, издадена от банка на територията на Република България в полза на Министерството на отбраната. 2. Гаранция за участие. Представянето, задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 60 - 62а от ЗОП. Размерът на гаранцията за участие е 40 000 /четиридесет хиляди/ лева, със срок на валидност минимум 180 /сто и осемдесет/ календарни дни, считано от датата на крайния срок за получаване на заявленията за участие. 3. Гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му, без ДДС, съгласува се предварително с Възложителя и се представя преди подписването на договора. Същата обезпечава и гаранционното поддържане на предмета на поръчката, за което от гаранцията за изпълнение на договора се задържат 20%. Сумата, задържана за гаранционно обслужване се освобождава в пълен размер след изтичане на 5 години от датата на въвеждане на обекта в експлоатация, ако през този период не са настъпили обстоятелства, изискващи гаранционна поддръжка, или ако е имало такива Изпълнителят е изпълнил своите задължения, произтичащи от договора. Текстът на гаранцията за изпълнение се съгласува предварително с Възложителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение на договора е 30 дни след въвеждане на обекта в експлоатация съгласно Наредба № 2 от 31.07.2003 г. 4. Когато кандидатът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Плащанията по ДОГОВОРА за изпълнение на обществената поръчка се извършват по банков път в лева, с платежно нареждане за превеждане на дължима сума. 2. Всички плащания се извършват без ДДС. Първичните финансови документи се оформят без начисляване на ДДС. 3. Всички плащания по договора ще бъдат извършвани по банков път до 30 (тридесет) дни след получаване в Министерството на отбраната на: 3.1. Оригинал на фактура на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3.2. Подробна количествено-стойностна сметка за действително извършените строително-монтажни работи, установени след измерване на място, заверена от консултанта на обекта. 3.3. Тристранно подписан протокол между представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и на КОНСУЛТАНТА на обекта за остойностяване на извършените строително-монтажни работи, съгласно количествено-стойностната сметка. 3.4. Съответните протоколи и актове съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (Наредба № 3 на МРРБ) 4. При възникване на допълнителни количества или непредвидени видове СМР, в рамките на приетата стойност за непредвидени работи в Приложение № 10 от Документацията, същите се изпълняват само след вписване в заповедната книга на строежа. Същите се заплащат, както следва: 4.1. В случаите, когато действително изпълнените количества строителни и монтажни работи надвишават изброените в количествено-стойностната сметка (Приложение № 2 към Договора), същите се заплащат по посочените от Изпълнителя единични цени в количествено-стойностната сметка. 4.2. В случаите при възлагане на други видове строителни и монтажни работи, извън тези в количествено-стойностната сметка, същите се заплащат по единична цена, формирана при показателите на ценообразуване, посочени в т. 2 от Ценовото предложение (Приложение № 1 към Договора). 5. В случай, че е офериран аванс, плащането се извършва до 90 дни след сключване на договор и представяне от страна на изпълнителя на 100% банкова гаранция и фактура, предварително съгласувано с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в зависимост от осигуряването на финансови средства от страна на НАТО. Срокът на валидност на банковата гаранция е 30 дни след въвеждане на обекта в експлоатация. 6. Размерът на оферираният аванс не може да надвишава 20 % от стойността на проекта, без ДДС.

ІІІ.1.4) Други особени условия за изпълнението на поръчката, по-специално по отношение на сигурността на доставките и сигурността на информацията

Изпълнението на обществената поръчка е свързано с достъп до класифицирана информация като кандидатът следва да има достъп до такава на ниво най-малко „Поверително“ при изрично спазване на изискванията на т. III.2.3.1 от обявлението.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Всеки отделен документ в заявлението трябва да бъде подписан, подпечатан и датиран-актуален към датата, краен срок за подаването му. Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се прилагат изискванията на чл.56, ал.3 от ЗОП.В Заявлението кандидатите трябва да представят следните документи: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата. 2. Представяне на кандидата (Приложение №1 от документацията). Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се попълва за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 3. При участници обединения–копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 4. Декларация по чл. 327, ал. 1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВС на РБ)(Приложение №2 към документацията). 5. Декларация по чл. 327б, ал.1 и 2 от ЗОВС на РБ (Приложение №3 към документацията). 6. Декларации по чл. 47, ал.9 от ЗОП (Приложение №4 към документацията). Подава се една декларация, подписана от лицата, които представляват кандидата. Кръгът на лицата, които следва да подпишат декларацията е съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП.Когато кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, декларацията се подава от всяко физическо и юридическо лице, включено в него 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Приложение №8 към документацията). 8. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума в лева по набирателната сметка на Министерството на отбраната съгласно т. III.1.1. от обявлението. 9. Пакт за почтеност (Приложение №9 към документацията).Неподписването му не води до отстраняване от процедурата. 10. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП (Приложение №14 към документацията).При обединения, декларацията се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги. 11. Декларация по чл. 56, ал., т.8 от ЗОП (Приложение № 6 към документацията) за участието или не на подизпълнители. 12.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение №15 от документацията). 13. Заверено копие от Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи първа група, трета категория или в друг съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. ЗАБЕЛЕЖКА: Когато кандидат е обединение, което не е юридичеаско лице или е предвидено участие на подизпълнители, изискването се отнася само за тези участници в обединението, съответно подизпълнители, които ще извършват на строително-монтажните работи. 14. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

В случай, че ще се използват подизпълнители, същите задължително представят на кандидата за включване в заявлението му следните документи: 1. Декларация по чл. 327б, ал.1 и 2 от ЗОВС на РБ (Приложение №3 към документацията). 2. Декларации по чл. 47, ал.9 от ЗОП (за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5) (Приложение №4 към документацията).За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП, като в този смисъл, същите декларират единствено обстоятелствата по т. I и т. III, а останалите се зачертават. 3. Декларация за съгласие (Приложение № 7 към документацията). 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение №15 от документацията).

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Документ, удостоверяващ финансовото и икономическото състояние на кандидата съгласно чл. 50 от ЗОП, както следва: 1. удостоверениe от банкa, или 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Забележка: Кандидат може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Кандидатът да разполага с финансов ресурс в размер на 50 000 лева.

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Не се изисква.

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Изпълнението на обществената поръчка е свързано с достъп до класифицирана информация. С цел защитата й от нерегламентиран достъп, кандидатът трябва да представи копия на следните валидни документи: 1.1. Удостоверение за индустриална сигурност съгласно Глава шеста, Раздел VI от ЗЗКИ на ниво най-малко „Поверително“. 1.2. Разрешения за достъп до класифицирана информация на ниво най-малко „Поверително“ на лицата, както следва: • заемащи ръководни длъжности (на всички, които управляват и представляват кандидата – на управителите и членовете на Управителния съвет или Съвета на директорите); • на които кандидатът предвижда да бъде възложено непосредственото изпълнение на договора; • на работещите в административното звено за сигурност на кандидата. 1.3. Сертификат на регистратурата за класифицирана информация на ниво най-малко „Поверително“. Кандидатът изпълнява изискванията по т. 1.1., 1.2. и 1.3. за всичките си декларирани подизпълнители ако се предвиждат такива. 2. Копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001/2008 или еквивалентен на него национален стандарт, издаден от акредитирани лица с обхват, съответстващ на предмета на поръчката (строителство/строително-монтажни работи). 3. Декларация (Приложение №5 към документацията) със списък на строителството, изпълнено през последните 5 години считано от датата, на подаване на заявлението и за строителството - еднакво или сходно с предмета на поръчката. За строителството, което е сходно или еднакво с предмета на поръчката, кандидатът следва да представи доказателство по чл. 51, ал. 1, т.2, буква "а", "б" или "в" от ЗОП. Кандидатът може да прилага или да се позовава на едно или повече от посочените в чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП доказателства. Кандидатът посочва конкретните документи, които прилага, или конкретни регистри, на които се позовава. Забележка: Кандидат може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Кандидатът да притежава достъп до класифицирана информация (удостоверение за индустриална сигурност, разрешения, регистратура) на ниво най-малко "Поверително". Документите трябва да са валидни поне 6 месеца, считано от крайния срок за подаване на заявлението за участие. При условие, че валидността изтича преди това, кандидатът следва да представи в заявлението си декларация, че е предприел съответните мерки, за да продължи валидността им при спазване изискванията на чл. 107 от ЗЗКИ. Чуждестранните физически или юридически лица представят Потвърждение от ДАНС на издадено вече разрешение или удостоверение от съответния компетентен орган на друга държава или международна организация и след извършено проучване в Република България. Възложителят признава разрешенията за достъп до класифицирана информация, издадени в съответствие със законодателството на държавата - членка на Европейския съюз, в която кандидатът е установен, при наличието на влязъл в сила международен договор или двустранно споразумение за защита на класифицираната информация, по което Република България е страна. 2. Кандидатът да има внедрена система за управление на качеството. 3. Кандидатът да има изпълнени поне 3 обекта по предмета на поръчката (строителство/строително-монтажни работи).

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Изпълнението на обществената поръчка е свързано с достъп до класифицирана информация. С цел защитата й от нерегламентиран достъп, подизпълнителите трябва да представят копия на следните валидни документи: 1.1. Удостоверение за индустриална сигурност съгласно Глава шеста, Раздел VI от ЗЗКИ на ниво най-малко „Поверително“. 1.2. Разрешения за достъп до класифицирана информация на ниво най-малко „Поверително“ на лицата, както следва: • заемащи ръководни длъжности (на всички, които управляват и представляват подизпълнителя – на управителите и членовете на Управителния съвет или Съвета на директорите); • на които подизпълнителя предвижда да бъде възложено непосредственото изпълнение на договора; • на работещите в административното звено за сигурност на подизпълнителя. 1.3. Сертификат на регистратурата за класифицирана информация на ниво най-малко „Поверително“.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Подизпълнителите трябва да притежават достъп до класифицирана информация (удостоверение за индустриална сигурност, разрешения, регистратура) на ниво най-малко "Поверително". Документите трябва да са валидни поне 6 месеца, считано от крайния срок за подаване на заявлението за участие. При условие, че валидността изтича преди това, подизпълнителят следва да представи в заявлението си декларация, че е предприел съответните мерки, за да продължи валидността им при спазване изискванията на чл. 107 от ЗЗКИ. Чуждестранните физически или юридически лица представят Потвърждение от ДАНС на издадено вече разрешение или удостоверение от съответния компетентен орган на друга държава или международна организация и след извършено проучване в Република България. Възложителят признава разрешенията за достъп до класифицирана информация, издадени в съответствие със законодателството на държавата - членка на Европейския съюз, в която кандидатът е установен, при наличието на влязъл в сила международен договор или двустранно споразумение за защита на класифицираната информация, по което Република България е страна.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
04.04.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

I. Достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, е осигурен на следният Интернет адрес: http://www.mod.bg/bg/EXT/IO/index.html II. Най-малко един ден преди датата за провеждане на публичното заседание по отваряне на заявленията/офертите, възложителят ще публикува на интернет страницата си в профила на купувача, информация за точния час, дата и място на провеждането му. III. Отстраняване на кандидатите. 1. До разглеждане в предварителен подбор на кандидатите ще бъдат допуснати единствено заявления, които отговарят на законовите изисквания и изискванията предвидени в настоящата документация. 2. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата всеки кандидат, за който се установят обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2а, 4, 5 и 6 и ал. 5 от ЗОП. 3. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 или някое от обстоятелствата по ал. 2, т. 1, 2а, 4, 5 и 6 от ЗОП. 4. Когато кандидатът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката и по отношение на подизпълнителите не са изпълнени изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, кандидатът се отстранява от процедурата. 5. Кандидат, който е подал самостоятелно заявление за участие и в същото време е посочен като участник в обединение или като подизпълнител в заявлението на друг кандидат и е представил декларация за съгласие да участва като подизпълнител. 6. При нарушаване на условията за надеждност от гледна точка на сигурността по ЗЗКИ и/или когато не са спазени изискванията относно защитата на класифицираната информация. 7. Съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Закона), на дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица, се забранява пряко или косвено участие в процедурата, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен при наличие на обстоятелства по чл. 4 от цитирания Закон. Обстоятелствата свързани със забраната по чл. 3, т. 8 от Закона се удостоверяват с декларация (Приложение №15 от документацията). 8. От процедурата ще бъде отстранен кандидат, който не представи някой от изискуемите документи, при спазване на изискванията на ЗОП. 9. От процедурата ще бъде отстранен кандидат, който представи оферта със заявлението за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и чл. 121 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ