Версия за печат

01098-2015-0003

BG-Силистра: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение - Силистра АД, ул. Петър Мутафчиев №80, За: Г.Георгиев, РБългария 7500, Силистра, Тел.: 086 818447

Място/места за контакт: Г.Георгиев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://mbal-silistra.bg/tender/%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%85%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8-2/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Транспортиране на хемодиализирани лица от адреса им по местоживеене на територията на област Силистра до ОХД при „МБАЛ – Силистра” АД и обратно, съгласно поименен списък и график ”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
Място на изпълнение: ОХД при „МБАЛ – Силистра” АД
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Транспортиране на хемодиализирани лица от адреса им по местоживеене на територията на област Силистра до ОХД при „МБАЛ – Силистра” АД и обратно, съгласно поименен списък и график ”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000

Описание:

Пътни транспортни услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Транспортиране на хемодиализирани лица от адреса им по местоживеене на територията на област Силистра до ОХД при „МБАЛ – Силистра” АД и обратно, съгласно поименен списък и график ” по три основни направлевия, описани подробно в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
114791.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие – в размер на 1000 лв; Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от неговата стойност без ДДС. Гаранциите се представят в една от формите, съгласно член 60 от ЗОП: -парична сума, преведена по банкова сметка на „МБАЛ Силистра” АД, а именно:„ДСК” ЕАД гр. Силистра - IBAN BG34STSA93000000582642; BIC /SWIFT/ STSABGSF; -оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на „МБАЛ -Силистра” АД.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Със собствени средства в срок 60 календарни дни считано от първо число на месеца следващ месеца за извършения транспорт.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Представяне на участника /по образец/, което да включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал.9 от ЗОП по образец. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал.7 - по образец.Декларация за приемане на условията в проекта на договора – свободен текст.Заверени копия на рег. талони на автомобилите с които ще се извършва обществената поръчка /включително и на двата резервни/; договори за наем ако МПС не са собствени –заверени копия.Декларация от участника, че при подписване на договора ще представи: - копия на валидни застрахователни полици „Гражданска отговорност” и „Злополука на пътниците в обществения транпорт” /включително и на двата резервни/ на автомобилите посочени в офертата; - валиден лиценз / заверено копие/ с вписани в него автомобилите съгласно офертата с които ще извършва транспорта в случай, че след подаване на офертата изтича срока на валидност на действащия лиценз . - копие от документа за преминат технически преглед /включително и на двата резервни/.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не е поставено изискване.
Минимални изисквания: Не е поставено изискване.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът да притежава и представи лиценз по НАРЕДБА № 33 от 3.11.1999 г. за обществен превоз на пътници на територията на Република България – представя се заверено копие. Превозните средства, с които ще се извършва транспортирането на пациентите - да бъдат вписани в лицензия за превоз на пътници по Наредба № 33/1999г. Участникът да притежава собствени МПС, видно от представените документи, с цел обезпечаване на транспорта по трите основни направления.
Минимални изисквания: Участникът да притежава и представи лиценз по НАРЕДБА № 33 от 3.11.1999 г. за обществен превоз на пътници на територията на Република България – представя се заверено копие. Превозните средства, с които ще се извършва транспортирането на пациентите - да бъдат вписани в лицензия за превоз на пътници по Наредба № 33/1999г. Участникът да притежава минимум 3 собствени МПС, видно от представените документи, с цел обезпечаване на транспорта по трите основни направления.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.03.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Посочената цена е за лица поискали да получат същата на хартиен носител. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това: в брой в Административната сграда на „МБАЛ- Силистра” етаж втори стая „Каса”; фактурира в счетоводството на „МБАЛ Силистра” АД, гр. Силистра, ул.”Петър Мутафчиев” № 80 или по банкова сметка на Възложителя : „МБАЛ Силистра” АД, а именно: „ДСК” ЕАД гр. Силистра -IBAN BG34STSA93000000582642; BIC /SWIFT/ STSABGSF - с платежно нареждане в оригинал /като възложителят изпраща документацията за сметка на лицето поискало същата/.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.03.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. Силистра, ул. “Петър Мутафчиев»” № 80 "Административна сграда" ет.2. при "МБАЛ-Силистра" АД.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите и ценовите оферти, могат да присъстват лица съгласно чл.68 ал.3 и чл.69а ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

04.2016г.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

04.2016г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Всяка информация свързана с настоящата обществена поръчка, Възложителят ще обявява чрез публикация на интернет адреса си - www.mbal-silistra.bg в раздел - Профил на купувача. Посочените срокове са намалени на основание чл. 64, ал. 1 от ЗОП във връзка с чл. 14 ал.3 прилагане на опростени правила.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ