02711-2015-0060
Технически редакции | ||
18.02.2015 16:44 ч. : | 18/02/2015 16:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.02.2015 16:44 ч. : | 18/02/2015 16:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Добрич: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Държавно горско стопанство-Добрич ТП на СИДП ДП гр.Шумен, ул.Марин Дринов 5, За: инж.Ренета Назърова, адв.Цветан Георгиев, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600678, E-mail: dgs.dobritch@dpshumen.bg, Факс: 058 600658
Място/места за контакт: инж.Цанко НиколовИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dgsdobritch.dpshumen.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://dgsdobritch.dpshumen.bg/?p=300.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: ловно и горско стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи
Възлагане на обществена поръчка
1. Предмет на поръчката 1. Предмета на настоящата процедура е: „Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи ” 2. Изисквания към изпълнението на поръчката и качеството. - Изпълнителят трябва да има възможност да извърши доставките предмет на поръчката. - място на изпълнение на поръчката следва да е в търговски обект на изпълнителя /собствен или нает/ находящ се в гр.Добрич, или на адреса на възложителя, чрез доставка до административната му сграда в гр.Добрич, ул.”Марин Дринов”5, за сметка на изпълнителя. - работното време на търговския обект да е не по-малко от 8 часа през деня; - доставките се извършват в рамките на един час от заявката на възложителя. - да се доставят нови канцеларски материали и консумативи които да съответстват на качеството на посочените в спецификацията. - доставките по видове канцеларски материали и необходимите количества ще се изпълняват по заявки от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката и до размера на финансовия ресурс, който може да осигури за изпълнение на поръчката. Посочените количества в спецификацията са прогнозни и не обвързват възложителя, който може да закупи по-малко, или по-голямо количество от посоченото за даден артикул. - Стойността на всяка заявка се определя въз основа на единични цени съгласно финансовото предложение на участника, като същите са фиксирани и не подлежат на завишаване през периода на изпълнение на договора, в рамките на предвидения от възложителя финансов ресурс. 3.Изисквания към документацията, съпровождаща изпълнението на поръчката. - За извършеното плащане, изпълнителят издава фактура, а изпълнените доставки –стокови разписки. 5. Краен срок на договора. Крайният срок на договора е до 31.12.2015 г., с опция същия да бъде продължен по желание на възложителя и през 2016 г. при същите условия и до изчерпване на финансовия ресурс на възложителя за 2015 г.
30192000, 30197000, 30199000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
съгласно посочените прогнозни бройки в техническата спецификация
Опция за автоматичното продължаване на срока на договора и през 2016 г. до изчерпване на ресурса.
30.12.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Не се изискват на основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП
Финансиране от стопанската дейност на Възложителя. Плащане по банков път, в срок до 30 дни от издаване и получаване на фактура за платените количества по техническата спецификация.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цената на документацията е 5.00 (пет) лева без вкл. ДДС и се заплаща по банков път по сметка BG38BUIB78771013961800 или в касата на стопанството при закупуване на документите, единствено ако участник желае да закупи хартиено копие. Ползването на документацията от профила на купувача е БЕЗПЛАТНО.
Български
90
административната сграда на Възложителя по адрес на регистрация
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
декември 2015 г.
декември 2015 г.
НЕ
Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по в сайта на възложителя - раздел " профил на купувача".
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцият, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
18.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ