04792-2014-0002

BG-с.Динката: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Сдружение с нестопанска цел с наименование Народно читалище „Пробуда– 1914г.“ с.Динката, ул.Първа №42, За: Илинка Митова, Р.България 4458, с.Динката, Тел.: 0879 980301, E-mail: chitalishte_probuda@abv.bg

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.lesichovo.bg/dinkata/chitaliste.

Адрес на профила на купувача: http://www.lesichovo.bg/dinkata/chitaliste.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване при изпълнение на проект 13/321/01460 за Народно читалище „Пробуда– 1914г.“ с.Динката, общ.Лесичово, обл.Пазарджик със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане при изпълнение на проект 13/321/01460 за Народно читалище „Пробуда– 1914 г.“ с.Динката, общ.Лесичово, обл.Пазарджик Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на оборудване при изпълнение на проект 13/321/01460 за Народно читалище „Пробуда– 1914 г.“ с.Динката, общ.Лесичово, обл.Пазарджик.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: сграда, в която се помещава Народно читалище „Пробуда – 1914г.“ с.Динката, общ.Лесичово, обл.Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

По Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане при изпълнение на проект 13/321/01460 за Народно читалище „Пробуда– 1914 г.“ с.Динката, общ.Лесичово, обл.Пазарджик: В рамките на проекта се предвижда закупуването на следното обзавеждане: Шкаф без врати от МДФ18мм фурнир, гръб фазер 4мм, кант:фурнир 800/350/1900Н 26 бр. Шкаф без врати от МДФ 18мм фурнир, гръб фазер 4мм, кант:фурнир 800/350/800Н 11 бр. Шкаф без врати от МДФ 18мм, гръб фазер 4мм, кант:фурнир 800/350/1450Н 24 бр. Шкаф без врати от МДФ 18мм фурнир, гръб фазер 4мм, кант:фурнир 600/350/1900Н 2 бр. Гардероб с врати от МДФ 18мм фурнир, гръб фазер 4мм, кант фурнир 800/600/1900Н 3 бр. Работно място Г - образно от МДФ18мм фурнир, помощно бюро с осем чекмеджета, кант корпус фурнир 1600/700/750Н 800/400/750H 1 бр. Бюро за двама от МДФ18мм фурнир кант корпус фурнир 1200/600/750Н 12 бр. Работен стол MEDAN с дамаска 1 бр. Посетителски стол еко кожа TAUROS 22 бр. Маса за гардеробна с повдигащ се плот за преминаване от МДФ 18мм фурнир, кант корпус фурнир 3000/600/900Н 1 бр. Гардероб без врати от МДФ18мм фурнир, гръб фазер 4мм, кант:фурнир 1000/400/1800Н 9 бр. Стол за кино 290 бр.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39200000

Описание:

Обзавеждане

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
102000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Качествени и функционални характеристики на предложените продукти; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение на поръчката, при минимален срок за изпълнение 10 дни; тежест: 10
Показател: Цена за изпълнение (предложена от участника цена в лева без ДДС); тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 610984 от 26.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор №1/16.02.2015г.
V.1) Дата на сключване договора
16.02.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.12.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Школснаб 2001 ЕООД, ЕИК 175448634, ул.Росица No5, Р.България 1320, гр.Банкя, Тел.: 02 8723316, Факс: 02 8723316

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 102000 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ЕТ„Школснаб 2001- Антоанета Христова” гр.София 1111 кв.„Гео Милев“, ул.„105“ №3 Кооперация „ПАНДА” гр.София 1784 бул.„Цариградско шосе“ № 139 „Панов” ЕООД гр.Варна 9000 бул.„Ян Хунияди“, №31 „Система” ЕООД гр.София район Панчарево Автомагистрала „Тракия” 1-ви километър ЕТ „Александър Йотин- Йотин” гр.Кюстендил 2500 ул„Петър Берон” № 28 Мебелна фабрика


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор