Версия за печат

00826-2015-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Диана Стойнева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Диана Стойнева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://svnaum.com/bg/?option=com_content&view=article&id=258&Itemid=295.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Диана Стойнева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Диана Стойнева

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Диана Стойнева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Диана Стойнева

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Красимира Корчева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702108, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Красимира Корчева

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка н хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП”Св.Наум”ЕАД, гр. София по шест обособени позиции, както следва: І. Мляко и млечни продукти, ІІ. Хляб, хлебни и тестени изделия, ІІІ. Месо, птици, риба и яйца, ІV. Плодове, зеленчуци и варива; V. Консерви, конфитюр и лютеница, VІ. Захар, олио и други хранителни продукти”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София 1113, ул."Д-р Любен Русев"№1, Болнична кухня
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „Доставка н хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП”Св.Наум”ЕАД, гр. София по шест обособени позиции, както следва: І. Мляко и млечни продукти, ІІ. Хляб, хлебни и тестени изделия, ІІІ. Месо, птици, риба и яйца, ІV. Плодове, зеленчуци и варива; V. Консерви, конфитюр и лютеница, VІ. Захар, олио и други хранителни продукти”, съгласно утвърдена техническа спецификация, както и доставка при необходимост на възложителя на други, непосочени в спецификацията, хранителни продукти, за които участникът е представил обвързващо предложение.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и обемът са посочени в техническата спецификация на документацията

Прогнозна стойност без ДДС
174000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в отделните позиции е както следва: І позиция - Мляко и млечни продукти – 400 лв. ІІ позиция - Хляб, хлебни и тестени изделия – 400 лв. ІІІ позиция - Месо, птици, риба и яйца – 200 лв. ІV позиция - Плодове, зеленчуци и варива – 300 лв. Vпозиция - Консерви, конфитюр и лютеница – 90 лв. VІ позиция - Захар, олио и други хранителни продукти – 90 лв. Гаранцията за участие може да се внесе в брой в касата на възложителя или по банков път, или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София: Уникредит Булбанк АД Клон София IBAN: BG51UNCR7000 1522 0699 96 BIC КОД: UNCRBGSF При представяне на гаранция в касовия ордер, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. „Гаранция за участие в процедура с идентификационен номер .................. (попълва се идентификационен номер на процедурата от РОП)”. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи копие от документ за внесена парична сума или оригинал на учредена банкова гаранция в полза на възложителя. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София, че е със срок на валид¬ност 180 дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Срок на доставка – до 24 часа след получаване на заявка от МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД за необходимите количества. Заявките ще се правят по телефон, като Изпълнителят носи отговорност за тяхното точно възпроизвеждане и съответствието им с доставката. 2. Място на изпълнение на доставките – болнична кухня при МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София 1113, р-н Изгрев, ул. “Д-р Любен Русев” № 1. 3. Условия и начин на плащане: а) Условия на плащане – плащането се извършва в лева в четиридесет и пет дневен срок, след представяне на: - фактура, сертификат от производителя, доказващ произхода на предлаганите продукти , сертификати за съответствие с пазарните стандарти на ЕО, приемо - предавателен протокол за предаване на стоките на Възложителя. б) начин на плащане – плащането се извършва след представяне на документите по т. 3, буква „а” по банкова сметка на изпълнителя, в срока на отложено плащане, посочен в договора за изпълнение на поръчката. 4. Възложителят не е длъжен да заяви за доставка цялото количество посочено в спецификацията на обществената поръчка, а има право да заявява количества, съобразно действителните си нужди, но не повече от посоченото. 5. Доставяните хранителни продукти трябва да отговарят на нормативно установените изисквания за качество и европейски стандарти и да са опаковани със съответната маркировка за производител и партидни номера, а маркировка ще се поставя на всеки кашон, съответно - на всяка опаковка. 6. При изпълнение на доставките, изпълнителят ще представя сертификати за качество, произход и годност на производителя с остатъчен срок на годност на продуктите, не по-малък от 75% към момента на доставката. 7. При констатиране на продукти несъответстващи на изискванията към момента на доставка, ще се заменят от изпълнителя за негова сметка със съответното качество и количество в срок от 1 час от установяването им. 8. При констатиране на продукти несъответстващи на изискванията след доставката, ще се заменят от изпълнителя за негова сметка със съответното качество и количество в срок от 1 час, от подаване на сигнал за установеното несъответствие. 9. За обезпечаване изпълнението на договора за възлагане на обществената поръчка преди подписването на договора изпълнителят ще предоставим на възложителя гаранция в размер на 3 (три) на сто от цената за изпълнение на договора без ДДС, посочена в Ценовата оферта. Гаранцията ще бъде предоставена под формата на депозит на парична сума или банкова гаранция. Изпълнителят трябва да осигури валидност на банкова гаранция, когато гаранцията е под такава форма, 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на срока на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, регламентирани със Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в обявлението и в документацията за участие. В случай, че участникът, избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице, или да се регистрира в Регистъра БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите. Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Нормативни изисквания за изпълнение на поръчката - При изпълнение предмета на поръчката, следва да се спазват изискванията на Закона за храните, Наредбата за изискванията за етикирането и представянето на храните, Наредба № 16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци, Наредба № 5 от 25.05.2006 г. за хигиената на храните и други наредби по прилагане на Закона за храните и всички други нормативни актове и разпоредби, гарантиращи качественото изпълнение на предмета на поръчката и качеството и годността за консумация на хранителните продукти, предмет на поръчката. Условия и изисквания към учасниците - Общи изисквания съгласно ЗОП - В обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, регламентирани със Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в обявлението и в документацията за участие. Изисквания за подбор на възложителя - Участниците в настоящата процедура следва да притежават опит в извършването на доставки с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка (на хранителни продукти) – участникът да има изпълнени минимум три доставки (договори). Участниците следва да разполагат с най – малко 1 (един) собствен или нает обект за производство, търговия на едро и/или дребно за храни, съответстващи на тези включени в съответната обособена позиция от настоящата поръчка за която се участва, регистриран/и в БАБХ-ОДБХ, за който следва да притежават удостоверение по чл. 12 от Закона за храните за регистрация на обекта/тите, с които участника разполага за производство, търговия на едро и/или дребно за храни, съответстващи на тези, включени в съответната обособена позиция от настоящата поръчка за която се участва, издадено от БАБХ-ОДБХ. Участниците в обособена позиция №1 „Мляко и млечни продукти” и обособена позиция №3 „Месо, птици, риба и яйца” следва да разполагат с удостоверение за регистрация на поне 1 (един) хладилен автомобил, издадени от ОДБХ за превоз на хранителни продукти от животински произход – на името на участника, съгласно чл.246, ал.4 от Закона за ветеринарномедицинската дейност. Едно превозно средство може да бъде използвано за изпълнение на доставките по повече от една обособена позиция, само ако има валидно Удостоверение за регистрация от ОДБХ за превоз на храни по обособените позиции за които е посочено. Участниците, следва да притежават разработена и внедрена система за управление безопасността на храните – НАССР или еквивалент, с област на приложение предмета на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на доставките които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата – оригинал по образец; Доказателства за извършените доставки са референции или удостоверения добро изпълнение за най-малко три броя изпълнени доставки/договори за доставка, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка – заверени копия, когато изпълнението не се доказва с вписване в публичен регистър; 2. Заверени копия на валидно Удостоверение по чл. 12 от Закона за храните за регистрация на обекта/тите, с които участника разполага за производство, търговия на едро и/или дребно за храни, съответстващи на тези, включени в съответната обособена позиция от настоящата поръчка за която се участва, издадено от БАБХ-ОДБХ. Забележка: В случай на наето помещение към удостоверението се прилага заверено копие на договор за наем на помещението. В случай, че се представи договор, чиито срок изтича преди крайния срок на договора за изпълнение на настоящата поръчка, участникът представя декларация, с която поема ангажимент да осигури продължаването му до изтичане на срока на изпълнение на договора с предмет доставките по настоящата процедура; 3. Заверени копия на Удостоверения за регистрация на транспортните средства, издадени от ОДБХ за превоз на хранителни продукти от животински произход за участниците в обособена позиция №1 „Мляко и млечни продукти” и обособена позиция №3 „Месо, птици, риба и яйца” Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, то следва да покрива минималното изискване за всяка от позициите.Учасникът може да посочи в офертата, че едно превозно средство ще бъде използвано за изпълнение на доставките по повече от една обособена позиция, само ако има валидно Удостоверение за регистрация от ОДБХ за превоз на групите храни по обособените позиции, за които е посочено. Когато участникът ще използва наети транспортни средства или транспортни средства на лизинг към Удостоверенията за регистрация се прилагат заверени копия на договор за наем и/или, лизинг на транспортните средства. В случай, че се представи договор за ползване, чиито срок изтича преди крайния срок на договора за изпълнение, участникът представя декларация, с която поема ангажимент да осигури продължаването му до изтичане срока на договора по настоящата процедура. 4. Декларация за разработена и внедрена система за управление безопасността на храните – НАССР или еквивалент, с област на приложение предмета на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участниците следва да притежават опит в извършването на доставки на хранителни продукти. За опит се признава изпълнението на минимум три доставки(договори), изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 2.Участниците следва да разполагат с най – малко 1 (един) собствен или нает обект за производство, търговия на едро и/или дребно за храни, съответстващи на тези включени в съответната обособена позиция от настоящата поръчка за която се участва, регистриран/и в БАБХ-ОДБХ, за който следва да притежават удостоверение по чл. 12 от Закона за храните за регистрация на обекта/тите, с които участника разполага за производство, търговия на едро и/или дребно за храни, съответстващи на тези, включени в съответната обособена позиция от настоящата поръчка за която се участва, издадено от БАБХ-ОДБХ. 3.Участниците в обособена позиция №1 „Мляко и млечни продукти” и обособена позиция №3 „Месо, птици, риба и яйца” следва да разполагат с удостоверение за регистрация на поне 1 (един) хладилен автомобил, издадени от ОДБХ за превоз на хранителни продукти от животински произход – на името на участника, съгласно чл.246, ал.4 от Закона за ветеринарномедицинската дейност. Едно превозно средство може да бъде използвано за изпълнение на доставките по повече от една обособена позиция, само ако има валидно Удостоверение за регистрация от ОДБХ за превоз на храни по обособените позиции за които е посочено.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ID.00039 в Профил на купувача

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.03.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Място и срок за получаване на документацията за участие Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, адрес: гр. София, ул. „Любен Русев” 1 от 08:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението за обществената поръчка. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Цена на документацията за участие Цената на документацията е 10 (десет) лева с ДДС. Начин на плащане на документацията за участие Сумата от десет лева с ДДС следва да бъде внесена в касата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД или преведена по следната банкова сметка: Банка: Уникредит Булбанк АД Клон София IBAN: BG51UNCR7000 1522 0699 96 BIC КОД: UNCRBGSF • Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията. От деня на публикуване на обявлението, Възложителя осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация на обществената поръчка на следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/other.php?id=6

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.03.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.03.2015 г.  Час: 10:30
Място

Учебна зала ДКБ на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София”, на адрес: гр. София, ул. “Д-р Любен Русев” № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка на мляко и млечни продукти по стандарт, мярка, опаковка и в прогнозни количества посочени в техническата спецификация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули в обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация на документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
48000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Хляб, хлебни и тестени изделия
1) Кратко описание

Доставка на хляб, хлебни и тестени изделия по стандарт, мярка, опаковка и в прогнозни количества посочени в техническата спецификация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000, 15850000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Тестени изделия

3) Количество или обем

Отделните артикули с прогнозното количество са подробно посочени в техническата спецификация на документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
46300 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Месо, птици, риба и яйца
1) Кратко описание

Доставка на месо, птици, риба и чайца по стандарт, мярка, опаковка и в прогнозни количества посочени в техническата спецификация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000, 15200000

Описание:

Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули в обособената позиция са посочени в техническата спецификация на документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
32200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Плодове, зеленчуци и варива
1) Кратко описание

Доставка на плодове, зеленчуци и варива по стандарт, мярка, опаковка и в прогнозни количества посочени в техническата спецификация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули в обособената позиция са посочени в техническата спецификация на документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
28400 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Консерви, конфитюр и лютеница
1) Кратко описание

Доставка на консерви, конфитюр и лютеница по стандарт, мярка, опаковка и в прогнозни количества посочени в техническата спецификация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15897200

Описание:

Консервирани хранителни продукти

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули са посочни в техническата спецификация на документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
9500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Захар, олио и други хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставка на захар, олио и други хранителни продукти по стандарт, мярка, опаковка и в прогнозни количества посочени в техническата спецификация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15400000, 15830000, 15870000, 15612100

Описание:

Животински или растителни масла и мазнини
Захар и свързани с нея продукти
Хранителни подправки и сосове
Пшеничено брашно

3) Количество или обем

Количеството и обема на отделните артикули в обособената позиция са посочени в техническата спецификация на документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
9600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12