01419-2015-0002
Технически редакции | ||
22.01.2015 14:46 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
22.01.2015 14:45 ч. : | 22/01/2015 14:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.01.2015 14:45 ч. : | 22/01/2015 14:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Плевен:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Басейнова дирекция за управление на водите в Дунавски район с център Плевен, ул. "Чаталджа" № 60, За: Елица Дякова, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 885100, E-mail: dunavbd@bddr.org, Факс: 064 803342
Място/места за контакт: Басейнова дирекция за управление на водите в Дунавски район с център ПлевенИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bd-dunav.org.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Околна среда
В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Обществената поръчка е с предмет: „Провеждане на обучения за повишаване на квалификацията и професионализма и изпълнение на дейности за информация и публичност по проект „Усъвършенстване на професионалните умения на служителите от Басейнова дирекция за управление на водите Дунавски район с център гр. Плевен” по Договор за безвъзмездна финансова помощ №14-22-7/29.09.2014 г., Бюджетна линия BG051РО002/14/2.2-16 на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.
Предмета на поръчката е „Провеждане на обучения за повишаване на квалификацията и професионализма и изпълнение на дейности за информация и публичност по проект „Усъвършенстване на професионалните умения на служителите от Басейнова дирекция за управление на водите Дунавски район с център гр. Плевен” по Договор за безвъзмездна финансова помощ №14-22-7/29.09.2014 г., Бюджетна линия BG051РО002/14/2.2-16 на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”. Поръчката включва провеждане на обучения за повишаване на квалификацията и професионализма и изпълнение на дейности за информация и публичност както следва: Обучение №1: Обучение на тема „Прилагане на европейското и национално законодателство в процеса на управление на водите на басейново ниво” Обучение №2: Обучение на тема „Интегрирано управление на водите в Дунавски район” Обучение №3: Обучение на тема „Управление на информацията” Обучение №4: Обучение на тема „Взаимодействие с обществеността” Задача №1: Организиране и провеждане на 2 пресконференции Задача №2: Изработване на 1 бр. банер Задача №3: Изработване и разпространение на 500 информационни брошури
55120000, 80511000, 79820000, 79952000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Р-ОПАК-01/13.01.2015г.
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
642349
13.01.2015 г.
ІV: ПРЕКРАТЯВАМ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Настоящата открита процедура се прекратява поради неспазване на чл.16г от ЗОП, като част от обхвата на поръчката е включен в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания , утвърден с решение на Министерски съвет и не е отделена в обособена позиция. Нарушението не може да бъде отстраненено , без това да промени условията , при които е обявена процедурата.
ДА
V: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
22.01.2015 г.
Възложител