01073-2015-0001
Технически редакции | ||
07.01.2015 09:47 ч. : | 06/01/2015 17:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.01.2015 09:47 ч. : | 06/01/2015 17:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Мъглиж: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Мъглиж, пл. Трети март № 32, За: Зорница Светославова, Р. България 6180, Мъглиж, Тел.: 04321 2120, E-mail: ob_maglizh@mail.bg, Факс: 04321 2255
Място/места за контакт: Мъглиж, пл. Трети март № 32Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.maglizh.com/.
Адрес на профила на купувача: http://maglizh.bg/page/obshtestvena_porachka_s_predmet_predostaviane_na_uslugi_po_smetoizvozvane_na_tvardi_bitovi_otpadatci-545-1.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ ПО СМЕТОИЗВОЗВАНЕ НА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ ОТ СЪДОВЕ ЗА СМЕТ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА МЪГЛИЖ”
Възлагане на обществена поръчка
Община Мъглиж ще проведе открита процедура съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Предоставяне на услуги по сметоизвозване на твърди битови отпадъци от съдове за смет на територията на община Мъглиж”. Общото количество отпадъци, които се очаква да се генерират за една година са около 6000 тона. За периода на изпълнение на договора се очаква да бъдат генерирани около 18 000 тона отпадъци. Посочената стойност не е константна за периода на изпълнение на договора и не ангажира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с достигането или завишението й. Сметоизвозването ще се извършва както на територията на град Мъглиж, така и в селата в община Мъглиж, описани подробно в техническите спецификации, неразделна част от настоящата обществена поръчка. Извозването на ТБО ще се извършва на територията на депото в град Гурково, намиращо се на 27 км от гр. Мъглиж (Общински център). Сметосъбиратането ще се извършва със съдове осигурени от Възложителя, като изпълнителят следва да осигури определен брой резервни съдове за събиране на отпадъци в случай на установени унищожени, изгубени или повредени съдове. Предвиденият минимален брой съдове с които ще се осъществява поръчка и предвидената честота на обслужване на съдовете на всяко населено място са посочени в техническите спецификации.Изпълнителят извършва дейността по сметоизвозване със собствена собствена и/или наета и/или ползвана на друго правно основание техника и механизация. Пълно описание на предмета на настоящата обществена поръчка се съдържа в Разлед II. Технически спецификации, неразделна част от документацията за възлагане на обществената поръчка. Важно!!! При подписване на договор с избрания за изпълнител на обществена поръчка с предмет„Предоставяне на услуги по сметоизвозване на твърди битови отпадъци от съдове за смет на територията на община Мъглиж” същият, съгласно чл. 42, ал.1, т.4 от ЗОП следва да представи Копие на валиден Регистрационен документ съгласно разпоредбите на чл. 12, ал. 4 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО / отм.) или копие на валидно Разрешение за извършване на дейности по чл. 35 от ЗУО, даващ му право да извършва дейност по сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци на територията на Община Мъглиж.
90000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Община Мъглиж ще проведе открита процедура съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Предоставяне на услуги по сметоизвозване на твърди битови отпадъци от съдове за смет на територията на община Мъглиж”. Общото количество отпадъци, които се очаква да се генерират за една година са около 6000 тона. За периода на изпълнение на договора се очаква да бъдат генерирани около 18 000 тона отпадъци. Посочената стойност не е константна за периода на изпълнение на договора и не ангажира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с достигането или завишението й.Общ брой жители на територията на общината - 10 803 хил. души. Посочената стойност не е константна за периода на изпълнение на договора и не ангажира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с достигането или завишението й. Сметоизвозването ще се извършва както на територията на град Мъглиж, така и в селата в община Мъглиж, описани подробно в техническите спецификации, неразделна част от настоящата обществена поръчка. Извозването на ТБО ще се извършва на територията на депото в град Гурково, намиращо се на 27 км от гр. Мъглиж (Общински център). Сметосъбиратането ще се извършва със съдове осигурени от Възложителя, като изпълнителят следва да осигури определен брой резервни съдове за събиране на отпадъци в случай на установени унищожени, изгубени или повредени съдове. Предвиденият минимален брой съдове с които ще се осъществява поръчка и предвидената честота на обслужване на съдовете на всяко населено място са посочени в техническите спецификации. Изпълнителят извършва дейността по сметоизвозване със собствена собствена и/или наета и/или ползвана на друго правно основание техника и механизация. Пълно описание на предмета на настоящата обществена поръчка се съдържа в Разлед II. Технически спецификации, неразделна част от документацията за възлагане на обществената поръчка. Прогнозната стойност на поръчката е 375 000лв. (триста седемдесет и пет хиляди) без ДДС. Финансирането на дейностите по договора се осигурява от приходи такса „битови отпадъци”. Финансирането на тези дейности и плащането по договора за изпълнение на обществената поръчка ще са в рамките на приетата съгласно чл. 66, ал. 1 от ЗМДТ от Общински съвет Мъглиж план-сметка за всяка календарна година от действието на договора.
НЕ
36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3 700,00 BGN (три хиляди и седемстотин) лева.Гаранцията за участие може да се внесе в брой на касата на Община Мъглиж, град Мъглиж, може да се представи по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Мъглиж (в лева): Инвестбанк АД,кл. София – Арсеналски, BG 49 IORT 8038 3300 3885 00 При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. В банковата гаранция следва изрично да е посочено, че тя е: безусловна и неотменима; в полза на Община Мъглиж; със срок на валидност 180 дни от датата, посочена за краен срок за получаване на офертите, съгл. Обявлението за обществена поръчка; за настоящата обществена поръчка. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от цената на договора без ДДС. Същата може да се внесе в брой, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Мъглиж. Инвестбанк АД, кл. София – Арсеналски BG 49 IORT 8038 3300 3885 00 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е: безусловна и неотменима; в полза на Община Мъглиж; със срок на валидност най-малко 60 дни след срока на изпълнение на договора; При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него.
Финансирането на дейностите по договора се осигурява от приходи такса „битови отпадъци”. Финансирането на тези дейности и плащането по договора за изпълнение на обществената поръчка ще са в рамките на приетата съгласно чл. 66, ал. 1 от ЗМДТ от Общински съвет Мъглиж план-сметка за всяка календарна година от действието на договора. Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на конкретно извършената работа за изтекъл период от един месец на база реално извършена работа по приетите единични цени на услугите, след подписване на протокол за приемане на извършената работа и представяне на фактура. Плащанията се осъществяват в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всеки отчетен период и след представяне от Изпълнителя на първични счетоводни документи . Всички плащания по изпълнението на обществената поръчка ще се извършват по банков път в български лева, съгласно представените от кандидатът, избран за изпълнител калкулации с елементи на ценообразуване и след издаване на съответната фактура.
Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Когато Участникът е обединение при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, се прилагат за всички съдружници на обединението. За обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно декларирането им от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Важно!!! При подписване на договор с избрания за изпълнител на обществена поръчка с предмет„Предоставяне на услуги по сметоизвозване на твърди битови отпадъци от съдове за смет на територията на община Мъглиж” същият, съгласно чл. 42, ал.1, т.4 от ЗОП следва да представи Копие на валиден Регистрационен документ съгласно разпоредбите на чл. 12, ал. 4 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО / отм.) или копие на валидно Разрешение за извършване на дейности по чл. 35 от ЗУО, даващ му право да извършва дейност по сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци на територията на Община Мъглиж.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес http://maglizh.bg/page/obshtestvena_porachka_s_predmet_predostaviane_na_uslugi_po_smetoizvozvane_na_tvardi_bitovi_otpadatci-545-1.html – раздел „Профил на купувача ”. Ако лицата, желаят да получат документацията на хартиен носител, същата може да бъде предоставена от 08:30 часа до 15:00 часа, всеки работен ден в сградата на Община Мъглиж до изтичане на срока за получаване на офертите на адрес: Община Мъглиж гр. Мъглиж пл. „Трети март” №32 срещу заплащане на сумата от BGN 10.00 (десет лева) без ДДС. Документацията за участие се заплаща по банков път по сметка: Инвестбанк АД, кл. София – Арсеналски тръжни документи BG 78 IORT 8038 8400 3886 00 Документът за размножаване на документацията не е изискуем документ като съдържание на Плик №1 от офертата на участниците. При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на доказателство за извършено плащане по посочената банкова сметка на сумата по нейното размножаване.
Български
180
Община Мъглиж, гр. Мъглиж
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Документацията за участие не се закупува. Желаещите да получат документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да изтеглят същата от сайта на Община Мъглиж, раздел "Профил на купувача" -http://maglizh.bg/page/obshtestvena_porachka_s_predmet_predostaviane_na_uslugi_po_smetoizvozvane_na_tvardi_bitovi_otpadatci-545-1.html В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да качи на сайта си променената документация. Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64, ал. 1, във връзка с чл. 14, ал. 3, т.2 от ЗОП и е намалил срока за получаване на офертите, както и от правото на чл. 64 ,ал. 3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на оферти със 7 /седем/ дни, поради изпращане на настоящото обявление по електронен път и с 5 /пет/ дни поради предоставяне на пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на сайта на Община Мъглиж, раздел "Профил на купувача" -http://maglizh.bg/page/obshtestvena_porachka_s_predmet_predostaviane_na_uslugi_po_smetoizvozvane_na_tvardi_bitovi_otpadatci-545-1.html, поради което срокът за подаване на оферти е намален от 40 дни на 28 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби е съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
06.01.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ