00485-2014-0010
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.12.2014 14:42 ч. : | 29/12/2014 13:58 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.12.2014 14:42 ч. : | 29/12/2014 13:58 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Завет: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Завет, ул. "Лудогорие" № 19, За: Зюлфие Алиосманова Исмаил - заместник - кмет на община Завет, Република България 7330, Завет, Тел.: 08442 2020, E-mail: zavet@zavet-bg.com, Факс: 08442 2016
Място/места за контакт: Община ЗаветИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.zavet-bg.com.
Адрес на профила на купувача: www.zavet-bg.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Проект за подобряване на системата за сметосъбиране и сметоизвозване в община Завет“ по три обособени позиции
Възлагане на обществена поръчка
„Проект за подобряване на системата за сметосъбиране и сметоизвозване в община Завет“ по три обособени позиции, както следва: - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „Доставка на 1 /един/ брой нов специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване с обем 15+1,5 куб.м.” - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „Доставка на 1 /един/ брой нов специализиран автомобил - мини челен товарач /с базово оборудване/ за почистване на нерегламентирани сметища, обществени терени, тротоарни площи“ - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 „Доставка на 60 /шестдесет/ броя контейнери тип ”Бобър” 1.1 куб.м.”.
34144511, 43250000, 44613800
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Общата прогнозна стойност на обществената поръчка е 250 000,00лв. (двеста и петдесет хиляди лева) без включен ДДС и 300 000,00лв. (триста хиляди лева) с включен ДДС Прогнозни стойности по обособени позиции, както следва: - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „Доставка на 1 /един/ брой нов специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване с обем 15+1,5 куб.м.” - 157 533,33 лева /сто петдесет и седем хиляди петстотин тридесет и три лева и тридесет и три стотинки / без ДДС. - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „Доставка на 1 /един/ брой нов специализиран автомобил - мини челен товарач /с базово оборудване/ за почистване на нерегламентирани сметища, обществени терени, тротоарни площи” - 66 666,67 лева /шестдесет и шест хиляди шестстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки/ без ДДС. - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 „Доставка на 60 /шестдесет/ броя контейнери тип ”Бобър” 1.1 куб.м.” - 25 800 лева /двадесет и пет хиляди и осемстотин лева/ без ДДС .
НЕ
45
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие - 1% от прогнозната стойност на всяка една обособена позиция по която участника кандидатства, в български лева, както следва: Обособена позиция № 1 – 1575.33 лв. /хиляда петстотин седемдесет и пет лева и тридесет и три стотинки/. Обособена позиция № 2 - 666.66 лв. /шестстотин шестдесет и шест лева шестдесет и шест стотинки/. Обособена позиция № 3 – 258.00 лв. /двеста петдесет и осем лева/. Гаранциите се представят под формата на парична сума - внесена на касата в община Завет, всеки работен ден от 9,00 до 16,30 часа или по банковата сметка на община Завет BG50IORT81163300600000 BIC IORTBGSF, „Инвестбанк” АД – клон Разград , офис Завет. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция. Банковата гаранция е със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка и в настоящата документация. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение (консорциум и др.), което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора, без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение (консорциум и др.), което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност един месец след изтичане срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
За финансиране на тази обществена поръчка община Завет ще използва безлихвен заем от ПУДООС (Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда). Плащанията към Изпълнителя по настоящата поръчка ще бъдат както следва: 1.Авансово плащане - не се предвижда. 2.Междинно плащане - не се предвижда. 3.Окончателно плащане - плащането ще се извърши в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на фактура за стойността на действително изпълнената доставка и приемо – предавателен протокол, подписан от Кмета на община Завет или от друго определено лице и от Изпълнителя.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът кандидатства като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно по Закона за задълженията и договорите и че са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора. В договора трябва да се посочва точното и ясно разпределение на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението, като разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението. Участниците в обединението трябва да посочат задължително физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, да подписва всички документи от името на обединението, както и че представляващият обединението е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя. Упълномощеното лице на обединението е упълномощено да получава указания за и от името на всеки член на обединението, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на упълномощеното лице на обединението. Всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Срокът на обединението да е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен договор за създаване на обединение или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от процедурата.
І. Не може да участва в процедура за възлагане на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, който: 1. Е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. Е обявен в несъстоятелност; 3. Е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. ІІ.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници: 1. При които лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла &1, т.23а от Допълнителната разпоредба на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. Които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. ІІІ.Наличието на обстоятелства по чл.3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и при наличие на хипотезата по чл.5, т.3 от същия закон са основание за отстраняване на участника от процедурата по възлагане на обществената поръчка.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят представя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в обществената поръчка, която може да бъде намерена и получена от Интернет адреса на Възложителя: http://www.zavet-bg.com/, „Профил на купувача”/Обществени поръчки/.
BG
180
Общинска администрация - Завет, гр.Завет, ул."Лудогорие" № 19, заседателна зала № 201
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средства за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Завет, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Съгласно Закона за обществените поръчки
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от Закона за обществените поръчки.
ОБЩИНА ЗАВЕТ, ул."Лудогорие" №19, Република България 7330, Завет, Тел.: 08442 2020, E-mail: zavet@zavet-bg.com, Факс: 08442 2016
29.12.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване
34144511
Описание:
Спецификацията и количествата по обособената позиция са посочени в документацията по процедурата.
Доставка на мини челен товаряч
43250000
Описание:
Спецификацията и количествата са посочени подробно в документацията на поръчката.
Доставка на нови контейнери тип ”Бобър” 1.1 куб.м.
44613800
Описание:
Спецификацията и количествата са посочени подробно в документацията на поръчката.