Версия за печат

00797-2014-0088

BG-Бургас: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

Община Бургас, ул. "Александровска" №26, За: Боряна Балабанова; инж. Чанка Коралска, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 907460; 056 907204, E-mail: b.balabanova@burgas.bg, Факс: 056 841996

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Електронен достъп до информация: http://www.burgas.bg/index.php/bg/notice/details/62/20469.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОЕЖ ЗА ОБЕКТ: РЕКОНСТРУКЦИЯ МОДЕРНИЗАЦИЯ В СЕЛИЩНО ОБРАЗУВАНИЕ „РИБАРСКО СЕЛИЩЕ – ЧЕНГЕНЕ СКЕЛЕ“, В ЗЕМЛИЩЕТО НА КВ. КРАЙМОРИЕ, ОБЩИНА БУРГАС“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
В землището на кв. "Крайморие", Община Бургас
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Определяне на изпълнител за проектиране и изграждане(инженеринг) на обект: „Реконструкция и модернизация на Рибарско пристанище в селищно образувание “Рибарско селище –Ченгене скеле“, в землището на кв. Крайморие, Община Бургас, в това число: 1. Изработване на технически проект по прието техническо задание с Протокол - решение №30 от 08.10.2014 г. на Експертен съвет по устройство на територията /ЕСУТ/ 2. Изпълнение на предвидените в проекта СМР за реконструкция и модернизация на пристанището. В това число: предварителни проучвания по преценка на проектанта; изработване на инвестиционен проект във фази технически проект; извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с компетентните органи; получаване на разрешение за строеж; упражняване на авторски надзор по време на строителството и изработване на работни детайли; временно строителство; демонтажни работи; доставка на необходимите материали, оборудване и обзавеждане, машини и съоръжения; строително – монтажни работи; единични, комплексни и 72-часови изпитвания; изработване на изпълнителна и екзекутивна документации.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71220000, 45240000, 45241100, 45241300, 45241400, 45241500

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на кейове
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на пирсове
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на докове
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на пристани

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Изработване на технически проект по прието техническо задание с Протокол - решение №30 от 08.10.2014 г. на Експертен съвет по устройство на територията /ЕСУТ/ 2. Изпълнение на предвидените в проекта СМР за реконструкция и модернизация на пристанището.В това число: предварителни проучвания по преценка на проектанта;изработване на инвестиционен проект във фази технически проект; извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с компетентните органи;получаване на разрешение за строеж;упражняване на авторски надзор по време на строителството и изработване на работни детайли;временно строителство;демонтажни работи;доставка на необходимите материали, оборудване и обзавеждане, машини и съоръжения;строително – монтажни работи;единични, комплексни и 72-часови изпитвания;изработване на изпълнителна и екзекутивна документации.Изработването на технически и работен проект следва да е в следните части: За територията на пристанището и хидротехническите съоръжения в акваторията: Геодезия; Хидротехническа; Конструктивна; Пътна; Вертикална планировка и озеленяване; Площадкови Водоснабдяване и Канализация; Площадкови Ел. инсталации; План за безопасност и здраве; Пожарна безопасност; План за управление на строителни отпадъци. За всички сгради и съоръжения на територията на пристанището: Архитектурна; Конструктивна; Геодезия; Вътрешни ВиК инсталации; Вътрешни Ел.инсталации; Вътрешни ОВК инсталации; Пожарна безопасност; Енергийна ефективност; План за управление на строителни отпадъци. Изпълнителят следва да извърши предвидените СМР по предмета на поръчката въз основа на изготвените в рамките на тази процедура, съгласувани и одобрени технически инвестиционни проекти. Подробното описание е съгласно заданието за проектиране и документацията за участие публикувани в профила на купувача.

Стойност, без да се включва ДДС
11500000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

660

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя - Община Бургас: IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501,BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. • Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 50 000 лв. (петдесет хиляди лева). Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него, на: • отстранените участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; • класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка; • останалите класирани участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), представляващия участника следва да завери съответния документ с подпис и печат. При положение, че участникът е физическо лице, посочената заверка се извършва само с полагане на подпис. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, Възложителят освобождава гаранциите за участие на всички участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя - Община Бургас е: IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501,BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 2 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. Тя следва да бъде със срок на валидност най - малко 60 (шестдесет) календарни дни след срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложител на обществената поръчка е Община Бургас. Обект № 2270 от Разчет за финансиране на КР на Община Бургас. Осигуряването на финансиране за реализация на обекта ще става при условия и ред, утвърдени в Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство“ /2014 – 2020г./ или от собствени бюджетни средства с решение на Общински съвет. Обектът представлява трета категория строеж, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 б). от ЗУТ и чл. 6, ал. 2 , т. 9 от Наредба № 1/2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка е в размер на 11 500 000.00 лв. (единадесет милиона и петстотин хиляди лева) без включен ДДС или 13 800 000.00лв. (тринадесет милиона и осемстотин хиляди лева), с включен ДДС. При изготвянето на ценовите предложения, участниците следва да оферират крайна цена, като същата не следва да надвишава максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя. При изготвяне на своята оферта всеки участник следва да се съобрази с условията на финансиране. Плащанията по настоящия договор ще се извършват в български лева, по посочената от Изпълнителя банкова сметка. 1. Плащането на стойността на проекта ще се извърши в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на разрешение за строеж и представяне на фактура за стойността на плащането. Приемането на техническия инвестиционен проект става с приемно-предавателен протокол подписан от представител на изпълнителя и от страна на Община Бургас от Директор дирекция „Строителство”. При констатиране на грешки и непълноти в представената проектна документация същите се отстраняват за сметка на Изпълнителя в указан от Възложителя срок. 2. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка Възложителят превежда 20 % (двадесет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи, след представяне на фактура/и от Изпълнителя. Авансовата сума се приспада пропорционално при следващи плащания при всеки акт за действително извършена работа. 3. Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура за приетата по надлежния ред с протокол от инвеститорски контрол извършена работа, подлежаща на заплащане и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. 4. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР, предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след приемане на обекта, съгласно чл. 177 ЗУТ и представяне на фактура от Изпълнителя по посочена от Изпълнителя банкова сметка Окончателно плащане ще се извърши след Подписване на Акт обр.15 съгласно Наредба №3 за актове и протоколи по време на строителството.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не е поставил изискване за създаване на ЮЛ в случай, че участникът определен за изпълнител е обединение от ФЛ и/ или ЮЛ.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата (бланка за административни и други данни) (Пр.№ 2) и прил.към нея се изготвят по представените в документацията образци. Офертата задължително съдържа следните документи:Списък на документите, и информ. съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника, в оригинал (Прил. № 2.1.);Администр. сведения за участника (Пр. № 1) ;Представяне на участника, което включва: Информация/Документ, удостоверяваща правосубектност, а именно:посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията, съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП, а именно: Участниците следва да са вписани в ЦПРС на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – четвърта група, минимум ІІІ-та категория. Това обстоятелство се доказва с декл. или удостоверение за наличието на такава регистрация. За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право, за което се представя документ, доказващ еквивалентното право и/или декл., че чуждестранният участник притежава съответното право.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично волеизявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Когато някой от документите се подписва от пълномощник, в пълномощното следва изрично да се посочи документа, за който се прави упълномощаването. Декл.в офертата не могат да бъдат подписвани от пълномощник. Тези правила се отнасят и за подизпълнителите.Декл.по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предл. първо), т. 2а (предл. първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения образец към настоящата документация (Пр. №6). Декл. се подписва от лицата съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл. 47, ал. 2, т. 1 – 5 ЗОП с една декл., подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. За подизпълнителите се прилагат изискванията по чл. 56, ал. 2 ЗОП във връзка с чл.45а, ал.2, т.1, чл. 45а, ал.3 и чл.134, ал.1 от ЗОП. Когато декл. е чуждестранен гражданин и декл.се представя на език, различен от българския, тя се представя и в превод на бълг. език. Продължава в Раздел VІ.3 "Допълнителна информация".

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

По т.1 – Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, а именно на Проектиране на сгради с обществено-обслужващо предназначение и Реконструкция и модернизация на рибарско пристанище или за хидротехнически, укрепителни, брегоукрепителни съоръжения (брегоукрепване, дамби, язовирни стени, кейови стени, пирсове, речни прагове, бентове, корекции на реки, противоерозионни конструкции, противосвлачищни конструкции и др.). (Приложение №11А) с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга. По т.2 - Списък на строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка. (Приложение № 11Б). Доказателствата за извършеното строителство се предоставят под формата на: Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт или Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. 3. Справка-декларация за екипа от технически лица /проектанти и ръководни служители/, отговарящи за изпълнението на поръчката (Приложение № 14); Автобиографии на екипа от технически лица /проектанти и ръководни служители/ по образец (Приложение № 15) с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за изпълнение на поръчката; За всеки от техническите лица /проектанти и ръководни служители/, включени в екипа за изпълнение на поръчката, трябва да се представи Декларация за съгласие за участието му, съгласно Приложение № 15.1. от документацията за участие, подписана от същия. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Забележка: Оттеглянето, замяната и привличането на експерти, различни от изброените в списъка, представен в офертата на участника е допустимо само с писмено съгласие на Възложителя. В случай на замяна на експерти, участникът трябва да предложи лица с равностойни опит и умения или по-добри специалисти в сравнение със заменените. 4. Валиден сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството. Обхвата на сертификацията следва да е за областта на строителството.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да имат опит в проектирането, изпълнено през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата на: - Сгради с обществено-обслужващо предназначение и - Реконструкция и модернизация на рибарско пристанище и/ или за хидротехнически, укрепителни, брегоукрепителни съоръжения (брегоукрепване, дамби, язовирни стени, кейови стени, пирсове, речни прагове, бентове, корекции на реки, противоерозионни конструкции, противосвлачищни конструкции и др.) 2.Участниците трябва да имат опит в изпълнението на СМР/ строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж/, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата на: Под строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: - Сгради с обществено-обслужващо предназначение и - Реконструкция и модернизация на рибарско пристанище и/или за хидротехнически, укрепителни, брегоукрепителни съоръжения (брегоукрепване, дамби, язовирни стени, кейови стени, пирсове, речни прагове, бентове, корекции на реки, противоерозионни конструкции, противосвлачищни конструкции и др.). 3. За изпълнение на проектните дейности: – най-малко по 1 (един) проектант, притежаващ пълна проектантска провоспособност по всички проектни части, посочени в заданието за проектиране, неразделна част от документацията по настоящата обществена поръчка. Забележка: При изпълнение на предмета на поръчката всички дейности трябва да се извършват от лица, притежаващи съответната професионална квалификация и правоспособност, отговаряща на нормативните изисквания за конкретната дейност. Да бъде спазено изискването на чл.7 ал.9 от ЗКИИП. Към момента на сключване на договор, за всеки един от проектантите следва да се представят удостоверения за пълна проектантска правоспособност за 2014г., издадени от КАБ или КИИП, а за участници чуждестранни лица – еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, както и документи, удостоверяващи квалификацията им. 4. За изпълнение на строителството: Ръководни служители: – 1 (един) брой Ръководител на екипа за изпълнение на инженеринга – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер „Магистър“ или еквивалент, специалност ХТС, ПГС или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Опит: като ръководител на строителни обекти от хидротехническото строителство. Горепосоченият ръководител следва да ръководи цялостното изпълнение на обекта, координира изработването на отделните части на проекта/проучването, съобразно Техническото задание за проектиране и приложимото българско законодателство, подпомага и информира заинтересованите страни в договора, ръководи и координира всички дейности по изпълнението на строителството. – 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството - Професионална област /квалификация/: мин.средно специално техническо образование и да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент – 1 (един) брой Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно. 5. Валиден сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Обосновка на проектантската задача ; тежест: 15
Показател: Методология за решаване на проектантската задача; тежест: 15
Показател: Работна програма за изпълнение на строителството ; тежест: 30
Показател: Предлагана цена за изпълнение на договора ; тежест: 30
Показател: Срок за изработване на инвестиционен проект във фаза „технически проект”; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

93-ОП-154

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 238 - 418176 от 10.12.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.02.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
03.02.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.02.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. Бургас, ул. "Александровска" №26, етаж 1, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Бургас. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка. Сроковете са съкратени на основание чл. 64 ал.3 от ЗОП. Възложителят е предоставил пълне достъп по електронен път до документацията в процедурата на интернет адрес посочен в раздел І.1- профил на купувача.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

„Програма за морско дело и рибарство 2014-2020“

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва в процедурата за възл. на обществената поръчка чужд. ФЛ. или ЮЛ, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обст. по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4 ЗОП или някое от посочените в обявл. за настоящата процедура обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП. При предст. на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по предходното изречение с декл. по чл. 47, ал. 9 ЗОП. Когато законодателството на държавата, в която участникът е установен, не предвижда включването на някое от обстоятелствата, посочени по-горе в публ. безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя, при подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи:1. документи за удост. липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4 ЗОП и на посочените в обявл. обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП, издадени от компетентен орган, или 2. извлечение от съдебен регистър, или 3. еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен.Когато в държавата, в която участникът е установен, не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декл., ако такава декл. има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декл. няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен.Следва да се има предвид, че само лишаване от упражн. на професиите и дейностите, свързани с проектиране и строителни работи на сгради с обществено-обслужващо предназначение и реконструкция и модернизаци на рибарско пристанище или за хидротехнически, укрепителни, брегоукрепителни съоръжения (брегоукрепване, дамби, язовирни стени, кейови стени, пирсове, речни прагове, бентове, корекции на реки, противоерозионни конструкции, противосвлачищни конструкции и др/, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 (предл. първо) от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура.Декл. за приемане на условията в проекта на договора, подписана от участника (Прил. № 5) в оригинал.Декл. по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПД , свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Прил.№7). Декл. се попълва и подписва по приложения образец към настоящата документация. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декл. се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП .Декл. по чл. 4 от ЗИФОДРЮПД, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – когато е приложимо ( Прил.№ 8). В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декл. се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.Декл. за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива (оригинал). Когато участникът предвижда участието на подизп. при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизп. и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Прил. № 9). Декл. за съгласие за участие като подизп.,в оригинал (Прил. №10) . Декл., че са спазени изискванията за закрила на заетосттавключително мин. цена на труда и усл. на труд (Прил. № 12)Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, са посочени в документацията. Декл. за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по образец (Прил. № 13). Декл. за направен предварителен оглед на обекта и за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката - свободен текст.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 т.1 и ал.7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ