05028-2014-0001
BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари
Услуги
Министерство на икономиката, Славянска №8, За: Джорджия Ненкова - главен експерт, дирекция "ВОП, България 1052, София, Тел.: 02 9407240; 02 9407694, Факс: 02 9872190
Място/места за контакт: дирекции "ВОП" и "ФУС"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.mi.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.mi.government.bg/bg/competitions/osiguryavane-na-samoletni-bileti-za-prevoz-na-patnici-i-bagaj-i-sapatstvashti-uslugi-pri-slujebnite-p-936-c341-1.html?p=e30=.
Електронен достъп до информация: www.mi.government.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
НЕ
"Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж и съпътстващи услуги при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката"
Обявлението обхваща обществена поръчка
Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж и съпътстващи услуги при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката
60440000, 55110000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Поръчката не обхваща обособени позиции
НЕ
НЕ
24
1. Гаранция за участие в процедурата, която може да бъде под формата на: - парична сума, платима по банкова сметка на Министерството на икономиката, или - банкова гаранция в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция следва да бъде на български език. Банковата гаранция за участие следва да бъде със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Размерът на гаранцията за участие е: 10 000 лв. (десет хиляди лева) - 1 % от прогнозната стойност на поръчката, без ДДС. При внасяне на гаранцията, в платежното нареждане изрично се посочва видът на гаранцията и наименованието на процедурата, за която се внася тя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа, съответно усвоява при условията на чл. 61 от Закона за обществените поръчки и се освобождава при условията на чл. 62 от същия. Възложителят освобождава гаранцията за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранция за изпълнение на договора - При сключването на договора, участникът, определен за изпълнител на поръчката, представя гаранция за изпълнение на договора, която може да бъде под формата на: - парична сума, платима по банкова сметка , или - безусловна и неотменяема банкова гаранция за добро изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция за изпълнение на договора следва да бъде на български език. Размерът на гаранцията за изпълнение е 5% от прогнозната стойността на поръчката без ДДС, а именно: 50 000 лв., без ДДС (петдесет хиляди лева). Гаранцията за изпълнение трябва да е представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. *Паричната гаранция за участие в процедурата на участника, с когото Възложителят сключи договор, може да се трансформира в гаранция за изпълнение на договора, като изпълнителят представя преди подписването му платежно нареждане за внесена допълнителна сума в размер, равен на разликата между определената гаранция за изпълнение и внесената гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава, съгласно условията на договора, без Възложителят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранциите за участие / изпълнение са за сметка на участника / изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът / изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура/договор.
Поръчката се финансира от бюджета на Министерството на икономиката. Плащането ще се извършва в срок до 15 дни след представяне в МИ на следните документи: 1. за самолетните билети: а) оригинална фактура за стойността на такса обслужване веднъж месечно; б) протокол за стойността на всеки издаден самолетен билет; в) копие/отрязък от агентския купон; г) разпечатка на историята на направената и потвърдена резервация с калкулация на цената на билета, включваща и дължимите летищни такси и други такси; д) за служители на МИ, на които пътните разходи са за сметка на Европейската комисия и Европейския съюз следва да се издава INVOICE за стойността на билета с включени летищни и други такси; 2. за хотелско настаняване - фактура за плащане и „ваучер” за хотелско настаняване; 3. за медицинските застраховки - копие на застрахователна полица; 4. за карго багаж - товарителница и оригинална фактура за стойността на извършения карго превоз с разбивка на отеделните стойности – елементи на превоза /навло, летищни такси и др. видове такси (ако се дължат)/.
Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създване на юридическо лице. Когато участва обединение, задължително се представя договор /споразумение или др./ за създаване на обединението, в оригинал или нотариално заварено копие, с разпределение на задълженията между партньорите в обединението и задължение да останат в него за срока за изпълнение на поръчката. В договора / споразумението или др./ се определя лицето, което го представлява.
НЕ
Участникът следва да е регистриран като туроператор или туристически агент съгласно Закона за туризма, да отговаря на изискванията на чл. 9 и чл. 46 ЗОП и предварително обявените условия от възложителя. Да представи следните документи: 1. Оферта на участника - по образец; 2. Документ за регистрация на участника: Копие на документ за регистрация или посочване на единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (заверено от участника копие), а при чуждестранни граждани – документът се представя в официален превод на български език. 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП – по образец ; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 56, ал. 1, т. 6 от Закона за обществените поръчки - по образец ; 5. Декларация за съгласие от подизпълнител/ите (ако се ползват такива) - по образец ; 6. Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор - по образец; 9. Оригинал или нотариално заверено копие на пълномощно на лицето, подписващо офертата. 10. Документ за внесена/представена гаранция за участие в процедурата. 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
няма
няма
1. Заверено от участника копие от документ / сертификат, удостоверяващ членство или акредитацията на участника в IATA. 2. Актуално извлечение от BSP линк за броя оторизирани чрез BSP линк авиокомпании, за които участникът е одобрен агент по продажба на самолетни билети към датата на подаване на офертата.Задължително в извлечението от BSP линк трябва да присъстват всички авиокомпании с директни полети от България до Европа. 3. Заверено от участника копие на документ (договор или извлечение от него, сертификат или друго), доказващ правото на участника да резервира, издава и продава самолетни билети чрез глобална резервационна система („АМАДЕУС” /Amadeus/, „Галилео” /Galileo/, Уърлдспан” /Worldspan/, „Сейбър” /Sabre/ или еквивалент) към датата, посочена като краен срок за получаване на оферти. 4. Заверено от участника копие на документ, удостоверяващ професионалната отговорност на IATA агентите по продажба на пътнически въздушен превоз – валидна застрахователна полица към момента на подаване на офертата г. или договор за задължителна застраховка към ИАТА към момента да подаване на офертата и декларация /свободен текст/, подписана от представляващия участника, за осигуряване на професионалната отговорно на IATA агентите за целия срок на договора. 5.Заверено от участника копие на документ, удостоверяващ че участникът притежава валидна регистрация в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти за извършване на туроператорска и/или туристическа агентска дейност, или да е лице по чл. 62 от Закона за туризма 6. Декларация, че участникът разполага с онлайн резервационна система с възможност за резервации на хотели в страната и чужбина и че участникът разполага с възможност да предлага най-малко 3 /три/ броя оферти по конкретното запитване. 7. Заверено от участника копие на сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден на името на участника, с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка, издаден от акредитирани лица. 8. Заверено от участника копие на сертификат за въведена система за управление на сигурността на информацията ISO/IEC 27001:2005 или еквивалентен сертификат, издаден на името на участника, с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка, издаден от акредитирани лица; 9. Списък на лицата, които ще участват при изпълнение на предмета на поръчката, придружен с автобиографии.
Да осигури възможност за приемане и изпълнение на заявки в работно и извънработно време, през почивните и празнични дни. по т.1. Участниците трябва да бъдат членове на IATA или да бъдат акредитирани от IATA за продажба на самолетни билети. по т.2. Участниците следва да притежават валидна оторизация за работа в системата Billing Settlement Plan (BSP) – България. по т.3 Участниците трябва да имат право да резервират, издават и продават самолетни билети чрез глобална резервационна система („АМАДЕУС” /Amadeus/, „Галилео” /Galileo/, Уърлдспан” /Worldspan/, „Сейбър” /Sabre/ или еквивалент) към датата, посочена като краен срок за получаване на оферти. по т.4. Всеки участник следва да има валидна застрахователна полица за 2014г. или договор за задължителна застраховка към ИАТА за 2014 г. по т.5. Участниците трябва да са регистрирани съгласно Закона за туризма. по т.6. Участниците в процедурата трябва да разполагат с онлайн резервационна система с възможности за резервации на хотели. по т.7. Всеки участник следва да има валиден сертификат за управление на качество по стандарт ISO 9001 или еквивалентен такъв, в чийто обхват е включена услугата, предмет на поръчката. по т.8. Всеки участник следва да има валиден сертификат за въведена система за управление на сигурността на информацията ISO/IEC 27001:2005 или еквивалентен сертификат, издаден на името на участника, с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка, издаден от акредитирани лица. по т.9: 9.1. Участникът следва да разполага с минимум две лица, извършващи резервации и продажби на самолетни билети, всяко от които да отговаря на следните изисквания – да притежава сертифика за работа с Амадеус или друга еквивалентна резервационна система и IATA квалификация; да има две години опит /от последните три/ като агент по продажба на самолетни билети. 9.2. Участникът трябва да разполага с минимум две лица за работа с резервационната система за хотелски резервации, всяко от които да отговаря на следните изисквания – да има две години опит /от последните три/ като агент по продажба на туристически услуги.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
Решение № РД 16-1578/15.12.2014г. за откриване на процедурата
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
София, ул.Славянска №8
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
Документацията е безплатна. Достъпна е на официалната интернет страница на възложителя, раздел "Профил на купувача", посочена в обявлението. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти два дни предварително на интернет адреса си. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, крайният срок за получаване на офертите е намален с 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП
15.12.2014 г.