00689-2014-0018
Технически редакции | ||
08.12.2014 17:23 ч. : | 08/12/2014 17:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.12.2014 17:23 ч. : | 08/12/2014 17:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Ямбол: 24 - Образователни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1, За: Галина Иванова - началник отдел "Обществени поръчки", Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки", ет. 3, стая 309Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzha.net.
Адрес на профила на купувача: http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община "Тунджа", пл. "Освобождение" № 1, За: Нейка Кожухарова - деловодител, Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684209, E-mail: contact@tundzha.net, Факс: 046 661575
Място/места за контакт: ДеловодствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.tundzha.net.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Организиране и провеждане на обучения във връзка с реализацията на проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения” по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”. Обособена позиция 2: „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”.
Възлагане на обществена поръчка
Обществената поръчка се възлага във връзка с реализацията на дейности по проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения”, по Договор за предоставяне на БФП с регистрационен номер № М13-22-83/26.08.2014 г., който се реализира с подкрепата на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14. Обща цел на проекта: Повишаване на уменията и компетенциите на общинските служители за предоставяне на по-ефективни и качествени административни услуги за гражданите и бизнеса. Специфични цели на проекта: - Повишаване на капацитета на служителите за предоставяне на административни услуги чрез подобряване на квалификацията им. - Стимулиране организационното развитие на административните структури за по-ефективна работна среда. Постигането на общата и специфичните цели на проекта следва да способства за постигане стратегическата цел на Оперативната програма „Административен капацитет”, а именно „Подобряване на работата на държавната администрация за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост”. Предметът на поръчката е„Организиране и провеждане на обучения във връзка с реализацията на проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения” по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”. Обособена позиция 2: „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”. Обособена позиция 1 „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции” , включва три изнесени тридневни обучения по следните теми: Първа тема: Обучение по практическо прилагане на Семейния кодекс, Закона за гражданската регистрация, Закона за нотариусите и нотариалната дейност и Закона за наследството. Втора тема: Законови изисквания при изготвяне на индивидуални и нормативни административни актове. Трета тема: Умение за учене чрез предаване на знания, принципи на наставничеството, изграждане на ефективен екип, вземане на управленски решения, преодоляване на конфликти, дипломация в комуникацията с гражданите и бизнеса. Обособена позиция 2 „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”
80000000, 80500000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
„Организиране и провеждане на обучения във връзка с реализацията на проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения” по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”, Обособена позиция 2: „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”. Обособена позиция 1: „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”, включва три изнесени тридневни обучения по следните теми: Първа тема: Обучение по практическо прилагане на Семейния кодекс, Закона за гражданската регистрация, Закона за нотариусите и нотариалната дейност и Закона за наследството -в обучението следва да бъдат включени общо 50 кметове, кметски наместници и служители, осъществяващи административното обслужване на населението. Втора тема: Законови изисквания при изготвяне на индивидуални и нормативни административни актове - в обучението следва да бъдат включени 25 служители. Трета тема: Умение за учене чрез предаване на знания, принципи на наставничеството, изграждане на ефективен екип, вземане на управленски решения, преодоляване на конфликти, дипломация в комуникацията с гражданите и бизнеса- в обучението следва да бъдат включени 50 служители. Обособена позиция 2 „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”-в обучението следва да бъдат включени 50 служителя, обособени в две групи по 25 служителя.
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
На основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие в откритата процедура. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора по съответната позиция и може да се внесе като парична сума по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване като в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Община „Тунджа”: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р. България Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG70943300435600 Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определения за Изпълнител да представи гаранция за изпълнение. Внесената гаранция за изпълнение се освобождава в срок до 30 дни след изпълнение на договора и подписване на констативен протокол за окончателно изпълнение на всички дейности по предмета на договора, като Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да усвои гаранцията за изпълнение при разваляне на договора по вина на Изпълнителя. Възложителят има право да приспадне от внесената гаранция за изпълнение всички дължими суми за неустойки по договора и за претърпени вреди в следствие виновно неизпълнение на договора от Изпълнителя. В случаите, когато участникът, определен за изпълнител, при сключване на договора избере представяне на банкова гаранция за изпълнение, същата трябва да отговаря на условията по приложения в документацията Образец №18 - приложим за обособени позиции 1 и 2. * Образецът на банкова гаранция е примерен и в случай, че съответната банка ползва свой образец е достатъчно да отговаря на изискванията на ЗОП и условията на Възложителя.
Обществената поръчка за изпълнение на услуга с предмет:„Организиране и провеждане на обучения във връзка с реализацията на проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения” по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”. Обособена позиция 2: „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация” се финансира съгласно Договор за предоставяне на БФП с регистрационен номер № М13-22-83/26.08.2014 г., който се реализира с подкрепата на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Начин на плащане Плащането по обособени позиции 1 и 2 ще се извърши в български лева по банков път на посочена от Изпълнителя банкова сметка по следният начин: За обособена позиция 1 - Авансово плащане в размер на 20 % /двадесет процента/ от стойността на договора, в срок до 10 (десет) работни дни след представяне на фактура-оригинал. Авансът се приспада пропорционално от всяко следващо плащане. - Междинни плащания в размер до 80 % (осемдесет процента) от стойността на договора в срок до 10 (десет) работни дни след представяне на доклад с приемо-предавателен протокол и фактура-оригинал за съответното обучение. - Окончателно плащане в срок до 20 (двадесет) работни дни след приключване на всички дейности, удостоверено с констативен протокол и представена фактура-оригинал. За обособена позиция 2 - Авансово плащане в размер на 20 % /двадесет процента/ стойността на договора, в срок до 10 (десет) работни дни след представяне на фактура-оригинал. - Окончателно плащане в срок до 20 (двадесет) работни дни след приключване на всички дейности по договора и представяне на доклад, констативен протокол и фактура-оригинал. * Във всяка фактура трябва да се посочи, че разходът се извършва по Договор № М13-22-83 от 26.08.2014 г. По Проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения” по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията е публикувана в Профила на Купувача http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html, от където може да бъде изтеглена и нейното закупуване не е задължително условие за участие в настоящата обществена поръчка. При поискване от заинтересуваното лице, възложителят е длъжен да му я предостави или изпрати за сметка на лицето, отправило искането. В тези случаи искането следва да бъде придружено от платежен документ. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, че е закупена. Сумата следва да бъде внесена в касата на община „Тунджа” на първи етаж или по банков път на следната сметка: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р.България Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG83IABG70943100438300
Български
180
в заседателна зала на община „Тунджа”, пл. „Освобождение” № 1, гр. Ямбол.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Обществената поръчка за изпълнение на услуга с предмет: „Организиране и провеждане на обучения във връзка с реализацията на проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения” по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”. Обособена позиция 2: „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация” се финансира съгласно Договор за предоставяне на БФП с регистрационен номер № М13-22-83/26.08.2014 г., който се реализира с подкрепата на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
..продълж. от раздел III.2.1.Декл. по чл.56, ал.1,т.11 от ЗОП,че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд-Обр. № 10-прил. за обос. позиции 1 и 2;*За изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд от НAП, НОИ, АСП, АЗ, MOСВ;Договор/споразумение за създаване на обединение за участие в обществ. поръчка-копие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението–и документ, подписан от лицата в обединението,в който се посочва представляващия;Дек. от всички членове на обединението/консорциума-Обр.№ 11-прил. за обос. поз.1 и 2.Декл. по чл.56, ал. 1,т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор–Обр.№ 12- прил. за обос. позиции 1 и 2;Декл. по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСИТДС– Обр.№13-прил. за об. поз. 1 и2;Декл. по чл.6 ,ал.2 от ЗМИП-прил. за поз. 1 и 2 - обр.№14;Декл. за липсата на обстоятелствата по чл.106,ал.1, чл.107,ал.1 и чл.109,ал. 1,б. “а” и„б” от Регламент (ЕО, Евратом) №966/2012 на ЕП и ЕС относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза- Обр.№15-прил. за об. поз. 1 и2; Нот. заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал) (когато не е подписана от лицето, което представлява участника).* Когато участник в процедурата е обединение, което не е юрид. лице документите по чл.56, ал.1,т.1, буква „а” и буква „б” от ЗОП се представят за всяко физ. или юрид. лице, включено в обединението, а документите по чл.56,ал.1,т.1,б. „в” и т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т. 6 от ЗОП, а декларации по чл.56, ал.1,т.11 от ЗОП се представят само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности свързани със услугата* Офертата се подписва от представляващия участника или от надлежно упълномощено (с нотариално заверено пълномощно), като в офертата се прилага оригинала на пълномощното от представляващия участника. Всички разходи по подготовката и представянето на офертата са за сметка на участниците.Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техн. предл. по Обр.№16 – прил. за Об. позиция 1 и техн. предл.-Образец № 16а-прил. за Об. позиция 2 и ако е приложимо-декларация (във формат по избор на участника) по чл.33, ал.4 от ЗОП. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа Цен. предл. на участника - Обр.№17 - прил. за об. позиция 1 и Обр. №17а - прил. за об. позиция 2.За об. поз. 1 - Участникът следва да предложи обща цена за изпълнение на услугата в лева без включен ДДС, която е сбор от стойността на дейностите за организирането и провеждането на обученията по всички теми, съобразно предложените единични цени за участник.За обос. поз. 2 - Участникът следва да предложи обща цена за изпълнение на услугата в лева без включен ДДС, която е произведение от броя на участниците и предложената единична цена за участник.Максимално допустимата предлагана единична цена за един участник е до размерана посочената единична прогнозна стойност.Предложената от участниците крайна цена за изпълнение на поръчката по позиции, както и предложените единични цени не могат да надхвърлят посочените от Възложителя максимално допустими стойности. В случай, че ценовото предложение надхвърля максимално допустимата единична прогнозна стойност, съответно крайна цена за изпълнение на поръчката по позиции, участникът ще бъде отстранен от процедурата.* Когато участник подава оферта и за двете обособени позиции, плик №2 и 3 се представят за всяка от двете позиции. Тъй като документите и информацията, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за двете обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по първа позиция.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1, Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574
Интернет адрес/и:
URL: www.tundzha.net.
08.12.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обществената поръчка се възлага във връзка с реализацията на дейности по проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения”, по Договор за предоставяне на БФП с регистрационен номер № М13-22-83/26.08.2014 г., който се реализира с подкрепата на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14., и следва да осъществи: 1.1.1. Обща цел на проекта: Повишаване на уменията и компетенциите на общинските служители за предоставяне на по-ефективни и качествени административни услуги за гражданите и бизнеса. 1.1.2. Специфични цели на проекта: - Повишаване на капацитета на служителите за предоставяне на административни услуги чрез подобряване на квалификацията им. - Стимулиране организационното развитие на административните структури за по-ефективна работна среда. Постигането на общата и специфичните цели на проекта следва да способства за постигане стратегическата цел на Оперативната програма „Административен капацитет”, а именно „Подобряване на работата на държавната администрация за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост”. Предметът на поръчката за Обособена позиция 1 „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции”. Обособена позиция 1 „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции” , включва три изнесени тридневни обучения по следните теми: Първа тема: Обучение по практическо прилагане на Семейния кодекс, Закона за гражданската регистрация, Закона за нотариусите и нотариалната дейност и Закона за наследството -в обучението следва да бъдат включени общо 50 кметове, кметски наместници и служители, осъществяващи административното обслужване на населението. Втора тема: Законови изисквания при изготвяне на индивидуални и нормативни административни актове - в обучението следва да бъдат включени 25 служители. Трета тема: Умение за учене чрез предаване на знания, принципи на наставничеството, изграждане на ефективен екип, вземане на управленски решения, преодоляване на конфликти, дипломация в комуникацията с гражданите и бизнеса- в обучението следва да бъдат включени 50 служители.
80000000, 80500000
Описание:
Обособена позиция 1 „Специализирани обучения за придобиване на нови знания и компетенции” , включва три изнесени тридневни обучения по следните теми: Първа тема: Обучение по практическо прилагане на Семейния кодекс, Закона за гражданската регистрация, Закона за нотариусите и нотариалната дейност и Закона за наследството -в обучението следва да бъдат включени общо 50 кметове, кметски наместници и служители, осъществяващи административното обслужване на населението. Втора тема: Законови изисквания при изготвяне на индивидуални и нормативни административни актове - в обучението следва да бъдат включени 25 служители. Трета тема: Умение за учене чрез предаване на знания, принципи на наставничеството, изграждане на ефективен екип, вземане на управленски решения, преодоляване на конфликти, дипломация в комуникацията с гражданите и бизнеса- в обучението следва да бъдат включени 50 служители.
Обществената поръчка се възлага във връзка с реализацията на дейности по проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения”, по Договор за предоставяне на БФП с регистрационен номер № М13-22-83/26.08.2014 г., който се реализира с подкрепата на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14., и следва да осъществи: 1.1.1. Обща цел на проекта: Повишаване на уменията и компетенциите на общинските служители за предоставяне на по-ефективни и качествени административни услуги за гражданите и бизнеса. 1.1.2. Специфични цели на проекта: - Повишаване на капацитета на служителите за предоставяне на административни услуги чрез подобряване на квалификацията им. - Стимулиране организационното развитие на административните структури за по-ефективна работна среда. Постигането на общата и специфичните цели на проекта следва да способства за постигане стратегическата цел на Оперативната програма „Административен капацитет”, а именно „Подобряване на работата на държавната администрация за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост”. Предметът на обществената поръчка за Обособена позиция 2 е „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”
80000000, 80500000
Описание:
Обособена позиция 2 „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”-в обучението следва да бъдат включени 50 служителя, обособени в две групи по 25 служителя.