Версия за печат

00122-2014-0005

BG-Червен бряг: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Червен бряг, ул."Антим I" №1, За: инж. Евгения Николова - гл.експерт, България 5980, Червен бряг, Тел.: 0659 92340, E-mail: evgeniq_nikolova17@abv.bg, Факс: 0659 92351

Място/места за контакт: Община Червен бряг

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chervenbryag.bg.

Адрес на профила на купувача: http://chervenbryag.bg/bg/index.php?option=com_content&view=category&id=53&Itemid=72.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Физическа охрана по обособени позиции: Обособена позиция 1: Дневна физическа охрана на обект: административна сграда - Община Червен бряг и Обособена позиция 2: Нощна физическа охрана на обект: градски стадион - гр.Червен бряг.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
Място на изпълнение: гр. Червен бряг
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Физическа охрана по обособени позиции: Обособена позиция 1: Дневна физическа охрана на обект: административна сграда - Община Червен бряг и Обособена позиция 2: Нощна физическа охрана на обект: градски стадион - гр.Червен бряг. Предмет на настоящата поръчка е осъществяване на физическа охрана, съгласно указанията на възложителя, охрана от кражба и други престъпни посегателства, като дейността се извършва при съобразяване с действащото в страната законодателство, което я регламентира.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозна стойност на поръчката за срока на договора – общо до 60 000 лв. (шестдесет хиляди лева) лв. без ДДС, а по обособени позиции, както следва: 1. Максимална прогнозна стойност за Обособена позиция 1 - до 30 000лв. без ДДС. 2. Максимална прогнозна стойност за Обособена позиция 2 - до 30 000лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
60000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие – може да бъде представена в една от двете форми - банкова гаранция или парична сума в следния размер: 1. Гаранцията за участие за съответната обособена позиция в процедурата е в размер на 1% от прогнозната стойност на всяка обособена позиция, както следва: 1.1. Гаранцията за участие зо Обособена позиция № 1 е в размер на 300 /триста/ лева. 1.2. Гаранцията за участие по Обособена позиция № 2 е в размер на 300 /триста/ лева. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части, както и да съдържа задължение на банката – гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност да е минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Също така гаранцията следва да съдържа всички условия за усвояване по чл. 61 от ЗОП. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, тя следва да се извърши по банков път по следната банкова сметка: Банка: "Търговска банка Д" АД BIC: DEMIBGSF IBAN: BG58DEMI92403300081716 При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция в изискуемия размер. Участникът ще бъде отстранен от участие от процедурата, ако в банковата гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите и че е изрично издадена във връзка с участието в настоящата обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение - Участникът, избран за изпълнител на обществената поръчка, следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, размер на 3% (три процента) от стойността на договора. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: • е безусловна и неотменима; • е в полза на Възложителя; • е със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора; • има възможност за нейното усвояване на части. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането и плащането за извършената услуга се извършва от Община Червен бряг. За извършените през всеки месец услуги изпълнителя издава и представя оригинална фактура за стойността в срок до 10 дни от изтичане на съответния месечен период.Дговорът ще бъде подписан при наличие на финансов ресурс в бюджет - 2015г.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят се възползва от съкратен срок за провеждане на процедурата съгласно чл.64, ал.3 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата на участника трябва да съдържа следните документи: Съдържание на Плик № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР” 1) Подробен списък на документите и информацията, поставени в офертата, подписан от представляващия участника. Списъкът следва да съдържа номерата на страницата/ите, на която/ито се намират; 2) Оферта по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (без посочване на определящи показатели относими към Плик № 2 и Плик № 3) – попълва се Образец № 1. 3) Посочване на Единен идентификационен код (ЕИК) – декларация по Образец № 2, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато участникът в процедурата е обединение, Декларацията за регистрация по ЗТР се представят за всички членове на обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. 4) Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. При обединение - ако в договора за създаване на обединение няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата процедура; 5) Договор за обединение уреждащ отношенията им по смисъла на чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП за участие в обществената поръчка - съгласно изискванията на указанията (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – заверено копие. 6) Декларация от членовете на обединението/консорциума – попълва се Образец № 3; 7) Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка и се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни станали му известни, във връзка с поръчката – попълва се Образец № 4; 8) Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП - попълва се Образец № 5; 9) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – попълва се Образец № 6; 10) Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – Образец № 7; 11)Доказателства и информация за технически възможности и квалификация на участника. 12)Декларация за запознаване с обекта - /образец №9/ 13)Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки - /образец №10/ 14) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, когато за изпълнение на обществената поръчка се предвижда участие на подизпълнител/и - /образец №11/ 15) Оригинал на банкова гаранция за участие(примерен образец №12а) или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 16) Декларация за приемане условията на проекта на договор по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП/образец №13/ Съдържание на Плик № 2 – „Предложение за изпълнение на поръчката”: В Плик 2 се поставя Техническото предложение/ Образец № 14а; Образец № 14б/ и ако е приложимо – Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, заедно с документите, свързани с изпълнението на поръчката, както следва: 1. Методология и организация: Концепция на участника и платформа за осъществяване на охранителната дейност, включващ план за охрана на всеки един от обектите по обособени позиции Съдържание на Плик №3 "Предлагана цена" Плик 3 съдържа Ценово предложение /Образец № 15а; Образец № 15б/ Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма изискване
Минимални изисквания: Няма изискване
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък - декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката/образец №8/. Към Списъка задължително следва да се приложат доказателства за извършената услуга; Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. - Копие от валиден Лиценз за извършване на частна охранителна дейност съгласно Закона за частната охранителна дейност или еквивалентен документ издаден от организация, установена в др.държава - членка на Европейския съюз.
Минимални изисквания: Да е изпълнил минимум 1 договор за извършване на физическа охрана през последните три години (2011, 2012, 2013 г.) Когато участникът е обединение минималните изисквания се прилагат за обеднението като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценови критерий; тежест: 30
Показател: Техническа оценка; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.01.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата може да бъде получена на следният интернет адрес: – http://chervenbryag.bg/bg/index.php?option=com_content&view=category&id=53&Itemid=72 в раздел „Профил на купувача” от датата на публикуване на обявлението. Желаещите да им бъде изпратена документация за участие следва да депозират искане до Възложителя, като в този случай документацията за участие се предоставя след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена. Възложителят ще представи документацията на всяко лице поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Цена на документацията за участие при наличие на искане от участник за изпращане документация за участие. Начин на плащане на документацията за участие при наличие на искане от участник за изпращането й: Цената на документацията е 12.00 лв.(дванадесет лв.) с вкл. ДДС. Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в брой в касата на общинска администрация Червен бряг ул. "Антим I" № 1 или по банков път, по приходната сметка на Община Червен бряг в "Търговска банка Д" АД: IBAN: BG82DEMI92408400081712, BIC:DEMIBGSF, код на плащане:447000, когато лицето е поискало документацията да му се даде на хартиен носител или е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя. Искането за изпращане на документация следва да съдържа информация за валиден телефонен номер, адрес за връзка и e-mail.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.01.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.01.2015 г.  Час: 11:00
Място

Община Червен бряг, ет.6, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При извършване на действията на комисията по чл.68, ал.4 и ал.5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти по чл.69а, ал.3 от ЗОП, могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се провежда отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Следващото обявление ще бъде публикувано през месец декември 2015г.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Следващото обявление ще бъде публикувано през месец декември 2015г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие в откритата процедура е предоставен на електронната страница на Община Червен бряг: www.chervenbryag.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Дневна физическа охрана на обект: административна сграда - Община Червен бряг
1) Кратко описание

Дневна физическа охрана на обект: административна сграда - Община Червен бряг

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Максимална прогнозна стойност за Обособена позиция 1 - до 30 000лв. без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие - 300.00лв.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Нощна физическа охрана на обект: градски стадион - гр.Червен бряг.
1) Кратко описание

Нощна физическа охрана на обект: градски стадион - гр.Червен бряг.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Максимална прогнозна стойност за Обособена позиция 2 - до 30 000лв. без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие - 300.00лв.