00841-2014-0017
Технически редакции | ||
28.11.2014 13:03 ч. : | 28/11/2014 11:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.11.2014 13:03 ч. : | 28/11/2014 11:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с.Ковачевци: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Ковачевци, Община Ковачевци, За: Бойка Лозанова, Република България 2450, с.Ковачевци, Тел.: 0886 747178, E-mail: oba_kovachevtsi@abv.bg
Място/места за контакт: Община КовачевциИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: kovachevtsi.com.
Адрес на профила на купувача: http://kovachevtsi.com/?page_id=223.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Реконструкция на улична мрежа и улично осветление в населени места в община Ковачевци“
Възлагане на обществена поръчка
„Реконструкция на улична мрежа и улично осветление в населени места в община Ковачевци“, финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ №14/322/00847 от 06.11.2013 г. по мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
45000000, 45233142, 45233252, 45211360
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
„Реконструкция на улична мрежа и улично осветление в населени места в община Ковачевци“
НЕ
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник следва да представи гаранция за участие в процедурата в размер на 17 000,00 лв. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума; - банкова гаранция. Важно: При представяне на банкова гаранция за участие в процедурата, същата трябва да се приложи в оригинал. При представяне на гаранция за участие под формата на парична сума, се представя копие от документа за внесена гаранция, под формата на парична сума. Гаранцията за участие се освобождава, задържа и усвоява при условията посочени в чл.61-62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора : Преди подписването на договора, участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС в една от следните форми: - гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Ковачевци: Банка: Интернешънъл Асет Банк банкова сметка IBAN: BG28IABG74783300575900 BIC: IABGBGSF; оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя по указания образец (съгласно приложение към документацията). Банкова гаранция за сума в лева в размер на 3% от общата стойност на поръчката със срок на валидност 2 (два) месеца, след датата на приключване на проекта. Гаранцията трябва да бъде безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части в зависимост от претендираното обезщетение. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката гарант, да извърши безусловно плащане, при първо писмено искане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, в случай че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не е изпълнил някое от задълженията си по договора, в съответствие с определеното в него.
- Авансовото плащане е в размер на 30% от договорената стойност по чл.2. Авансът се изплаща в срок до 30 календарни дни след подписване на договора, след представяне на фактура и безусловна и неотменима банкова гаранция за 100% от стойността на авансовото плащане за възстановяване на предоставения аванс. Гаранцията ще се освободи при достигане на стойността на актуваните и действително извършени дейности, одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на 30 % от стойността на договора - Междинно плащане в размер на 20%, платимо в срок до 10 дни след подписване на съответните протоколи съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му за приемане изпълнението на съответните СМР и издаване на фактура от избрания изпълнител за стойността на плащането. -Окончателно плащане в размер на останалата част от договореното възнаграждение, платимо в срок до 30 (тридесет) дни след окончатено отчитане на проекта и след одобрение на разходите и осигуряване на финансов ресурс от страна на Държавен фонд „Земеделие“. Приемането на работата се извършва с приемо-предавателен протокол между изпълнителя и възложителя.
В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в офертата в нотариално заверено копие или оригинал. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Определен е представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на сайта на община Ковачевци. За закупуване на хартиен носител на документацията се заплащат 15 лв.по сметка на община Ковачевци, посочена в документацията за участие. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Лицата могат за получат документацията по куриер за тяхна сметка, след подаване на искане с приложено сканирано копие на платежен документ по поща, факс или на е-mail: oba_kovachevtsi@abv.bg
Български
180
сградата на община Ковачевци
Съгласно чл.68, ал.3 отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
финансова помощ по мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, договор с №14/322/00847 от 06.11.2013 г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата е 10 /десет/ дневен, съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП жалбата се подава до КЗК.
28.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ