01502-2014-0001

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Институт по биология и имунология на размножаването "Акад. Кирил Братанов" при Българска академия на науките /ИБИР-БАН/, бул."Цариградско Шосе" № 73, За: Илза Филипова - пом. директор, ИБИР-БАН, Република България 1113, София, Тел.: 02 8720018, E-mail: ibir@abv.bg, Факс: 02 8720022

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ibir.bas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://ibir.bas.bg/%D0%B7%D0%B0%D0%B8%D0%B1%D0%B8%D1%80/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0-Content291bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: наука, научноизследователска дейност.Друго (моля пояснете): наука, научноизследователска дейност.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«Доставка на материали /реактиви/ и консумативи по обособени позиции».

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Институт по биология и имунология на размножаването, адрес: бул. „Цариградско шосе” № 73, гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на Канцеларски материали и тонери. Артикули и количества: - Съвместим или Рециклиран тонер за зареждане на черно/бял лазерен принтер Lexmark E120n - 20 броя. - Съвместим или Рециклиран тонер за зареждане на черно/бял лазерен принтер Hewlett-Packard LJ 1018 - 25 броя. - Хартия формат А4; 500 листа/опак.; 80 гр / кв.м. - 95 броя. - флаш памет/външни дискове минимум 130 GB, USB - 7 броя. флаш памет 8 GB, USB - 40 броя. - Папки – класьор 7-8 см. с 2 ринга и метални ръбове - 100 броя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30234600, 30197642, 30125110

Описание:

Флашпамети
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Тонер за лазерни принтери/факс машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3349.1 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: "Срок на доставка” – Пд. Съгласно Техническата оферта на участника.; тежест: 10
Показател: „Време за реакция при рекламация” – Пр. Съгласно Техническата оферта на участника.; тежест: 10
Показател: Показател: „Цена”- Пц. Взема се предвид общата цена за съответната обособена позиция, съгласно ценовата оферта на участника.; тежест: 80
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 609748 от 20.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 39 История / Обособена позиция №:39 / Заглавие:"Канцеларски материали и тонери”.
V.1) Дата на сключване договора
21.11.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.10.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Хорека Логистик” ООД. ЕИК: 201718799., район Красно село, ж.к. Борово, бл. 231, ет. 14, ап. 69., Република България 1680., София., Тел.: 0359 878383064, E-mail: Info.horeka@mail.bg, Факс: 02 4789776

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4275 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3349.1 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект BG051PO001-3.3.06 -0059 - "Фундаментално и приложно обучение на докторанти, постдокторанти, специализанти и млади учени в интердисциплинарни биологични направления и иновационни биотехнологии". Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез “Европейския социален фонд“.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби: съгласно чл. 120 и следващите от Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки /ЗОП/. Сроковете за подаване на жалби са посочени по-долу. 1) На обжалване по реда на Глава единадесета от Закона за обществените поръчки подлежи всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществената поръчка. Решенията по предходното изречение се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 2) На обжалване по реда на Глава единадесета от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по т. 1). 3. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 3.1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или публикувано решение за промяна; 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки. 5. Жалбата по т. 2) се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Участник 1 - „Хорека Логистик” ООД. ЕИК: 201718799. Седалище и адрес на управление: Република България, гр. София 1680, район Красно село, ж.к. Борово, бл. 231, ет. 14, ап. 69. Оферта рег. № 437-НО / 11.08.2014г. 14:28 часа. Участник 2 - „Биопласт” ЕООД. ЕИК 200797338. Седалище и адрес на управление: Република България, гр. София 1574, район Слатина, ул. “Мъдрен” № 16, ет. 4, ап. 13. Оферта рег. № 439-НО / 11.08.2014 г. 15:07 часа. Участник 3 - "Смарт Бизнес Къмпани” ЕООД – гр. Габрово. ЕИК 201741844. Седалище и адрес на управление: Република България, гр. Габрово 5300, ул. "Столетов" № 127, ет. 1, ап. 1. Оферта рег. № 444-НО / 11.08.2014 г. 16:00 часа.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор