Версия за печат

00826-2014-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Диана Стойнева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Диана Стойнева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Диана Стойнева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Диана Стойнева

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Диана Стойнева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Диана Стойнева

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, ул."Д-р Любен Русев"№1, За: Красимира Корчева, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702108, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Красимира Корчева

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти за нуждите на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София 1113, ул."Д-р Любен Русев"№1, склад
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти за нуждите на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София”, съгласно утвърдена спецификация, както и доставка при необходимост на възложителя на други, непосочени в спецификацията, хигиенни материали и дезинфектанти, за които участникът е представил обвързващо предложение.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24455000, 33631600, 33741300, 33741100, 39830000, 39542000, 18424000, 33711900, 33760000, 39525800, 33763000, 39514300, 33770000

Описание:

Дезинфектанти
Антисептични средства и дезинфектанти
Дезинфектанти за ръце
Почистващи продукти за ръце
Почистващи продукти
Парцали
Ръкавици
Сапун
Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса
Почистващи кърпи
Хартиени кърпи за изтриване на ръце
Кърпи за бърсане на ръце във вид на руло
Хартия за санитарна употреба

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и обемът са посочени в техническата спецификация на документацията

Прогнозна стойност без ДДС
69000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е 690 (шестстотин и деветдесет) лева. Гаранцията за участие може да се внесе в брой в касата на възложителя или по банков път, или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София: 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе в брой в касата на възложителя, по банков път, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, или касов ордер при неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Срокът за доставка, след извършване на заявка в изпълнение на сключения договор е 5 /пет/ работни дни за обикновена поръчка и 2 /два/ работни дни за спешна поръчка. Заявките ще се правят по телефон, като Изпълнителят носи отговорност за тяхното точно възпроизвеждане и съответствието им с доставката. 2. Заплащането се осъществява след извършване на всяка доставка, по банкова сметка на Изпълнителя, в тридесет дневен срок, след представяне от страна на Изпълнителя на оригинал на данъчна фактура и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписан от представители на Изпълнителя и Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, регламентирани със Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в обявлението и в документацията за участие. В случай, че участникът, избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице, или да се регистрира в Регистъра БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите. Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите в офертата – оригинал, в свободна форма. 2. Представяне на участника - Административни сведения – оригинал, по образец; 3. Представяне на участника - удостоверение за вписване в регистър БУЛСТАТ – за участниците, които нямат ЕИК и не са вписани в Търговския регистър – заверено от участника копие; 4. Представяне на участника - удостоверение за актуално състояние – за участниците, които не са вписани в Търговския регистър, но подлежат на вписване в съдебен регистър – заверено от участника копие; 5. при участник обединение – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият обединението ; 6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато офертата не е подписана от представляващия участника). 7. Представяне на участника - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по: чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 5 от ЗОП и чл. 47, ал. 1, т. 2-4, ал. 2, т. 1, ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП – оригинал, по образец 8. Представяне на участника - Документ за регистрация по ЗДДС или декларация, че участникът не е регистриран по ЗДДС - заверено от участника копие; 9. Списък на доставките които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата – оригинал по образец; 10. доказателства за извършените доставки в списъка по т. ІХ.3.8. - референции или удостоверения добро изпълнение за най-малко три броя изпълнени доставки/договори за доставка, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка – заверени копия, когато изпълнението не се доказва с вписване в публичен регистър; 11. Заверено копие на валидно Разрешение за търговия на едро с медицински изделия от ИАЛ или друг документ, удостоверяващ правото на участника да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава; 12. Сертификати за качество /СЕ марка/и произход на дезинфектантите; 13. Документи за регистрация на медицинските изделия в ИАЛ; 14. Оригинални проспекти на препаратите с официален превод на български език; 15. Информационен лист за безопасност за всеки от дезифектантите; 16. Заверено копие на валидно Разрешение за пускане на пазара на биоцид, включен в спецификацията на настоящата поръчка, издадено по реда на Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси (ЗЗВВХС); 17. декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 – оригинал по образец; 18. Декларация за приемане условията на проект на договор, оригинал по образец 19. Декларация за ползването на подизпълнители – оригинал, по образец 20. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, в случаите, в които участникът ще ползва подизпълнители - оригинал по образец; 21. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на платежен документ или оригинал на банковата гаранция за участие. 22. Списък на представените мостри на дезинфектантите и почистващите препарати, посочени под номера от 1 до 10 (Дезинфектанти) и от 11 до 16 (Почистващи препарати), съгласно Техническата спецификация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Участниците в настоящата процедура следва да ПРИТЕЖАВАТ ОПИТ В ИЗВЪРШВАНЕТО НА доставки с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка (на хигиенни материали и дезинфектанти) – участникът да има изпълнени минимум три доставки (договори). б) Участниците, следва да притежават разрешение за пускане на пазара на всеки биоцид, включен в техническата спецификация на настоящата обществена поръчка, издадено от министъра на здравеопазването в съответствие със Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси; в) Участниците, следва да притежават разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадени от Изпълнителния директор на Изпълнителната агенция по лекарствата в съответствие със Закона за медицинските изделия; г) Сертификат за произход и качество на предлаганите дезинфектанти и почистващи препарати, както и указания за приложение, и информационен лист за безопасност. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените по- горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за технически възможности и квалификация на участника: а) Участниците в настоящата процедура следва да ПРИТЕЖАВАТ ОПИТ В ИЗВЪРШВАНЕТО НА доставки с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка (на хигиенни материали и дезинфектанти) – участникът да има изпълнени минимум три доставки (договори). б) Участниците, следва да притежават разрешение за пускане на пазара на всеки биоцид, включен в техническата спецификация на настоящата обществена поръчка, издадено от министъра на здравеопазването в съответствие със Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси; в) Участниците, следва да притежават разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадени от Изпълнителния директор на Изпълнителната агенция по лекарствата в съответствие със Закона за медицинските изделия; г) Сертификат за произход и качество на предлаганите дезинфектанти и почистващи препарати, както и указания за приложение, и информационен лист за безопасност. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените по- горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ID.00034

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.12.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Място и срок за получаване на документацията за участие Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, адрес: гр. София, ул. „Любен Русев” 1 от 08:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението за обществената поръчка. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Цена на документацията за участие Цената на документацията е 10 (десет) лева с ДДС. Начин на плащане на документацията за участие Сумата от десет лева с ДДС следва да бъде внесена в касата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД или преведена по следната банкова сметка: Банка: Уникредит Булбанк АД Клон София IBAN: BG51UNCR7000 1522 0699 96 BIC КОД: UNCRBGSF • Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията. От деня на публикуване на обявлението, Възложителя осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация на обществената поръчка на следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/other.php?id=6

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.01.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.01.2015 г.  Час: 10:30
Място

Учебна зала ДКБ на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София”, на адрес: гр. София, ул. “Д-р Любен Русев” № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ