00159-2014-0032
Технически редакции | ||
24.11.2014 15:01 ч. : | 24/11/2014 14:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.11.2014 15:01 ч. : | 24/11/2014 14:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Добрич: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Добричка, ул.Независимост 20, За: Детелина Иванова, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 601311;058 600889, E-mail: obshtina@dobrichka.bg, Факс: 058 600180
Място/места за контакт: Даниела ТодороваИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dobrichka.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://dobrichka.bg/index.php?s=sc&id=600.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в селата Ловчанци и Фелдфебел Дянково” с две обособени позиции
Възлагане на обществена поръчка
Обект на настоящата обществена поръчка е доставката на стоки по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 1. Предметът на възлаганата обществена поръчка е „Доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в селата Ловчанци и Фелдфебел Дянково” с две обособени позиции. 2. Предметът на възлаганата обществена поръчка включва следните обособени позиции: 2.1. обособена позиция №1 – обект с.Ловчанци: детски съоръжения - доставка и монтаж на комбинирани детски съоръжения, клатушки и люлки; паркови елементи - доставка и монтаж на пейки с облегалка, кошчета за боклук и ограда. 2.2. обособена позиция №2 – обект с.Фелдфебел Дянково: детски съоръжения - доставка и монтаж на комбинирани детски съоръжения, клатушки и люлки; паркови елементи - доставка и монтаж на пейки с облегалка, кошчета за боклук и беседка.
37535200
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обособена позиция №1 – обект с.Ловчанци - 1.Доставка и монтаж на КДС за игра на деца (0 - 3 г.) - 1 бр.; 2.Доставка и монтаж на КДС за игра на деца (4 - 12 г.) - 1 бр.; 3.Доставка и монтаж на детска пружинна клатушка Папагал (0 - 3 г.) - 1 бр.; 4.Доставка и монтаж на детска люлка тип „везна” (4 - 12 г.) за 2 деца - 1 бр.; 5.Доставка и монтаж на детска люлка тип „махало” (седалки тип „кош”) (0 - 3 г.) за 2 деца - 1 бр.; 6.Доставка и монтаж на детска люлка тип „махало” (4 - 12 г.) - 1 бр.; 7.Доставка и монтаж на пейка с облегалка - 5 бр.; 8.Доставка и монтаж на кош за отпадъци - 5 бр.; 9.Доставка и монтаж на ограда за детска площадка - 40,40 м. Обособена позиция №2 – обект с.Фелдфебел Дянково - 1.Доставка и монтаж на КДС за игра на деца (0 - 3 г.) - 1 бр.; 2.Доставка и монтаж на КДС за игра на деца (4 - 12 г.) - 1 бр.; 3.Доставка и монтаж на детска пружинна клатушка Папагал (0 - 3 г.) - 1 бр.; 4.Доставка и монтаж на детска люлка тип „везна” (4 - 12 г.) за 2 деца - 1 бр.; 5.Доставка и монтаж на детска люлка тип „махало” (седалки тип „кош”) (0 - 3 г.) за 2 деца - 1 бр.; 6.Доставка и монтаж на детска люлка тип „махало” (4 - 12 г.) - 1 бр.; 7.Доставка и монтаж на пейка с облегалка - 6 бр.; 8.Доставка и монтаж на кош за отпадъци - 5 бр.; 9.Доставка и монтаж на паркова беседка - 2 бр.
НЕ
30
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка в размер на 1% (един процент) както следва: обособена позиция №1 – обект с.Ловчанци – 85,02 (осемдесет и пет и 0,02) лева без вкл. ДДС; обособена позиция №2 – обект с.Фелдфебел Дянково – 103,49 (сто и три и 0,49) лева без вкл. ДДС. 1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на община Добричка: IBAN – BG 87 SOMB 9130 3310 0200 01, BIC код SOMBBGSF, при Общинска Банка АД, клон Добрич или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането й по реда на чл. 61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата с посочена обособена позиция за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата и обособената позиция, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 1.5. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на Възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, Възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. 2. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Добричка: IBAN – BG 87 SOMB 9130 3310 0200 01, BIC код SOMBBGSF, при Общинска Банка АД, клон Добрич или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на договора (след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи). 2.2. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата и обособената позиция, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Плащането на доставката се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 15 (петнадесет) дни от представянето на оригинална фактура и след извършена проверка за съответствие на изпълнената площадка с изискванията за безопасност по реда на Наредба № 1 от 12 януари 2009 г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра.
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице.
Определеният за изпълнител участник се задължава да извърши дейностите по предмета на поръчката, след одобрение на всички обществени поръчки за избор на изпълнител, съгласно утвърдената от изпълнителният директор на Държавен фонд „Земеделие” „Процедура за осъществяване на предварителна проверка и последващ контрол върху процедури за обществени поръчки за одобрени инвестиционни разходи, финансирани изцяло или частично със средства от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони”, проведени по Договор № 38/3/3220813/04.08.2014 г.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
В случай, че участник желае изпращане на документацията, искането му трябва да е придружено с платежен документ, данни за издаване на фактура и адрес за обратна връзка. Цената на документацията е 5 (пет) лева, а изпращането е за сметка на участника. Сумата се превежда по банкова сметка на Възложителя – Общинска Банка, клон Добрич; BIC: SOMBBGSF; IBAN: 22 SOMB 9130 8410 0201 44. В платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката и код на плащане 447000 - други неданъчни приходи
Български
90
град Добрич, ул.Независимост 20, зала 108
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Неприсъствието на горепосочените лица не е основание за отлагане на процедурата.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата откритата процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Доставка и монтаж на детски съоръжения и паркови елементи в селата Ловчанци и Фелдфебел Дянково” с две обособени позиции се провежда в изпълнение на сключен Договор № 38/3/3220813/04.08.2014 г. между ДЪРЖАВЕН ФОНД ”ЗЕМЕДЕЛИЕ”, СДРУЖЕНИЕ „МИГ ДОБРИЧКА” и ОБЩИНА ДОБРИЧКА за отпускане на финансова помощ и се финансира по Мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепени от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).
Община Добричка предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която се публикува на интернет адреса на Възложителя: http://dobrichka.bg/, раздел „Профил на купувача”: http://dobrichka.bg/index.php?s=sc&id=600, до изтичане на срока за получаване на документацията, посочен в поле ІV.3.3) от настоящото обявление. Информацията за часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде публикувана на официалния интернет адрес на община Добричка - http://www.dobrichka.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението подлежи на обжалване от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Срокът за обжалване на решението за откриване тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.
24.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка и монтаж на детски съоръжения - доставка и монтаж на комбинирани детски съоръжения, клатушки и люлки; паркови елементи - доставка и монтаж на пейки с облегалка, кошчета за боклук и ограда
37535200
Описание:
1.Доставка и монтаж на КДС за игра на деца (0 - 3 г.) - 1 бр.; 2.Доставка и монтаж на КДС за игра на деца (4 - 12 г.) - 1 бр.; 3.Доставка и монтаж на детска пружинна клатушка Папагал (0 - 3 г.) - 1 бр.; 4.Доставка и монтаж на детска люлка тип „везна” (4 - 12 г.) за 2 деца - 1 бр.; 5.Доставка и монтаж на детска люлка тип „махало” (седалки тип „кош”) (0 - 3 г.) за 2 деца - 1 бр.; 6.Доставка и монтаж на детска люлка тип „махало” (4 - 12 г.) - 1 бр.; 7.Доставка и монтаж на пейка с облегалка - 5 бр.; 8.Доставка и монтаж на кош за отпадъци - 5 бр.; 9.Доставка и монтаж на ограда за детска площадка - 40,40 м.
Избраният за изпълнител извършва доставката, предмет на тази процедура, след получаване на възлагателното писмо от Възложителя със заявено количество и вид, както и за дата и час на доставката.
Доставка и монтаж на детски съоръжения - доставка и монтаж на комбинирани детски съоръжения, клатушки и люлки; паркови елементи - доставка и монтаж на пейки с облегалка, кошчета за боклук и беседка
37535200
Описание:
1.Доставка и монтаж на КДС за игра на деца (0 - 3 г.) - 1 бр.; 2.Доставка и монтаж на КДС за игра на деца (4 - 12 г.) - 1 бр.; 3.Доставка и монтаж на детска пружинна клатушка Папагал (0 - 3 г.) - 1 бр.; 4.Доставка и монтаж на детска люлка тип „везна” (4 - 12 г.) за 2 деца - 1 бр.; 5.Доставка и монтаж на детска люлка тип „махало” (седалки тип „кош”) (0 - 3 г.) за 2 деца - 1 бр.; 6.Доставка и монтаж на детска люлка тип „махало” (4 - 12 г.) - 1 бр.; 7.Доставка и монтаж на пейка с облегалка - 6 бр.; 8.Доставка и монтаж на кош за отпадъци - 5 бр.; 9.Доставка и монтаж на паркова беседка - 2 бр.
Избраният за изпълнител извършва доставката, предмет на тази процедура, след получаване на възлагателното писмо от Възложителя със заявено количество и вид, както и за дата и час на доставката.