01605-2014-0045
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.11.2014 10:50 ч. : | 13/11/2014 10:15 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.11.2014 10:50 ч. : | 13/11/2014 10:15 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" №3, За: инж. Ирена Лозанова; инж. Иванка Шишева, Р. България 1080, София, Тел.: 0884 280913; 0885 397498, E-mail: irena_bdz@mail.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки" при "Холдинг БДЖ" ЕАД ; отдел "Ремонт на ТПС" при "БДЖ- Пътнически превози" ЕООДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: www.bdz.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на 52 комплекта спирачни диска за „Якобс” талига на ДМВ серия 10, собственост на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД”
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка на 52 комплекта спирачни диска за „Якобс” талига на ДМВ серия 10, собственост на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД” за едногодишен период
44000000, 44200000
Описание:
НЕ
НЕ
Количествата са подробно описани по видове в Спецификация на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ - Приложение №II от документацията за участие.
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка /оригинал/, в размер на 2100 лв. Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на неотменяема банкова гаранция по приложения образец към документацията за участие или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF, със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертата в деловодството на Възложителя.
Условията и срок на плащане: - В лева, по банков път; - Плащането ще се извършва, не по-рано от 20 /двадесет/ дни и по-късно от 30 /тридесет/ дни от датата на приемане на необходимите документи /фактура в оригинал, приемо-предавателен протокол, сертификат за качество и сертификат за произход, или друг документ, доказващ произход и качество/, представени, за всяка конкретна доставка. .
Документи съгласно чл.50, ал.1от ЗОП- годишен финансов отчет или посочване на публичен регистър, където е достъпен същия.
Изискваните документи, Технически изисквания на Възложителя - Приложение № I от документацията за участие. 1. Списък на доставките /копие, заверено от участника/, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на заявлението, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен от минимум една препоръка за добро изпълнение на доставка на резервни части, сходни с резервните части предмет на обществената поръчка. 2. Когато кандидатът не е производител, представя оригинален документ /или нотариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото на същия да предлага и извършва доставка на продукцията му през 2014 г. и 2015 г. /оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др./ 3. Сертификат по ISO 9001: 2008 или еквивалент за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя – копие заверено от участника. 4. Образец на сертификат за качество на предлаганите резервни части, издаван от производителя, изготвен с възможност за отразяване на данните от изпитанията и вписване данните от маркировката им – копие заверено от кандидата. 5. Ако кандидатът предлага оригинални резервни части по каталожни и чертожни номера от каталога на производителя на ДМВ серия 10 трябва да представи Техническо предложение на предлаганите резервни части, в съответствие с настоящата Спецификация за доставка на Възложителя, с посочени каталожни и чертожни номера, в което се удостоверява, че предлаганите резервни части отговарят по предназначение, технически характеристики и присъединителни размери на резервните части от каталога на производителя на ДМВ серия 10, същото да е заверено от производителя за производство и доставка през 2014 и 2015 година с оригинален подпис и печат. 6. Ако кандидатът предлага резервни части, съответстващи по технически характеристики, материал, функции, надеждност, габаритни и присъединителни размери на оригиналните (от каталога на производителя на ДМВ серия 10), трябва да представи: Техническо предложение на предлаганите резервни части, в съответствие с настоящата Спецификация с приложени към нея чертежи, разработка на производителя и заверено от него за производство и доставка през 2014 и 2015 година с оригинален подпис и печат. Декларация от производителя за пълно съответствие по технически характеристики, материал, функции, надеждност, габаритни и присъединителни размери на предлаганите от него резервни части с тези от каталога на производителя на ДМВ серия 10.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие е достъпна на сайта на БДЖ www.bdz.bg , раздел "Профил на купувача", "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД. Горепосочената цена се заплаща, в случай че някое лице поиска документацията да му бъде изпратена от Възложителя, за сметка на същото лице, съгласно чл.28, ал.7 от ЗОП. Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр.София, ул.Иван Вазов №3, ет.2, стая 219 или по банков път по сметка на възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в лева в Банка ОББ, клон "Света София", IBAN : BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF и се получава в деловодството, всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа.
Български
ул."Иван вазов" № 3, 1080 гр.София, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
Кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията на комисията по чл.88, ал.2 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
1. На основание чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП са приложени опростените правила за провеждане на обществени поръчки, поради което срока за получаване на оферти е намален на 30 дни. 2. Цялата документация за участие в обществената поръчка е достъпна на електронната страница: http://bdz.bg, раздел Проекти и търгове, Обществени поръчки и търгове.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
13.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ