00851-2014-0004

BG-Пирдоп: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пирдоп, пл. Тодор Влайков № 2, За: инж. Стоил Карагьозов, Република България 2070, Пирдоп, Тел.: 07181 5242, E-mail: obshtina_pirdop05@abv.bg, Факс: 07181 5701

Място/места за контакт: Община Пирдоп

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pirdop.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане при изпълнение на проект 23/321/01490 за Читалище „Напредък“ гр.Пирдоп и за Читалище „Светлина“ с.Душанци.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Пирдоп
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

оборудване и обзавеждане за читалище „Напредък“ гр.Пирдоп Театрален стол с клепваща седалка, тапициран с негорим плат / монтиран върху метална носеща стойка 50/45 с вис. 45 см / Завеса от негорим плат Чиги с механизъм Брактикабли с капаци 200/100 Задна вана - сценично осветление Озвучителна и осветителна техника с пулт за управление Посетителски / конферентен/ стол, еко кожа, метална рамка / височина 81 см, ширина на седалката 53 см, дълбочина 43 см / Офис маса с масивни крака от ПДЧ Маса от ПДЧ / височина 74 см, дължина 120 см, широчина 40 см / Офис шкаф / ширина 90, дълбочина 45см, височина 140 см / Закачалка за дрехи стояща /Здрава метална стойка, размери на закачалката 34/170 см/ Огледала за гримъорни - тройни с дървени рамки 120/100 Огледало за цял ръст 100/200 Огледала за репетиционна зала. доставка на оборудване и обзавеждане за читалище „Светлина“ с.Душанци Театрален стол с клепваща седалка, тапициран с негорим плат /монтиран върху метална носеща стойка 50/45 с вис. 45 см / Завеса от негорим плат Чиги с механизъм Брактикабли с капаци 200/100 Стъпала двойка 200/30/17 Стъпала тройка 200/30/17 Задна вана - сценично осветление Озвучителна и осветителна техника с пулт за управление Посетителски / конферентен/ стол, еко кожа, метална рамка / височина 81 см, ширина на седалката 53 см, дълбочина 43 см / Офис маса с масивни крака от ПДЧ Маса от ПДЧ / височина 74 см, дължина 120 см, широчина 40 см / Масивна маса за ритуална зала / височина 74 см, дължина 200 см, широчина 68 см / Секция за библиотека / ширина 80, дълбочина 45см, височина 220 см / Офис шкаф / ширина 90, дълбочина 45см, височина 140 см / Рафтове за книги / ширина 120 см, дълбочина 45 см, височина 220 см / Хоризонтален държач в зала репетиции / тръбна ръкохватка с дължина 7 м / Закачалка за дрехи стояща /Здрава метална стойка, размери на закачалката 34/170 см/ Огледала за гримъорни - тройни с дървени рамки 120/100 Огледало за цял ръст 100/200

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39112000, 39122100, 39200000

Описание:

Столове
Шкафове
Обзавеждане

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
227000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 612457 от 30.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-40 / Обособена позиция №: / Заглавие:Избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане при изпълнение на проект 23/321/01490 за Читалище „Напредък“ гр.Пирдоп и за Читалище „Светлина“ с.Душанци.
V.1) Дата на сключване договора
06.11.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.10.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Динакорд-България" ЕИК 831252990, ул. Ангел Кънчев № 10, Република България 1000, София, Тел.: 02 9782025, E-mail: office@pro-technica.com, Факс: 02 9785870

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 231688.53 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 227000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Динакорд - България" ЕООД -ГР.СОФИЯ 1528, БУЛ.“ИСКЪРСКО ШОСЕ“ №7, ТЦ „ЕВРОПА“ 2. ЕТ „ШКОЛСНАБ 2001 – АНТОАНЕТА ХРИСТОВА“ , ГР.СОФИЯ, ЖК „ГЕО МИЛЕВ“, УЛ.“105“ №3 3. „ПАНОВ“ ЕООД - ГР.ВАРНА 9000, БУЛ.“ЯН ХУНИЯДИ“ №31, ОФИС 306 4. „ЕЛИС КОНСУЛТ“ ЕООД - ГР.БОЖУРИЩЕ 2227, УЛ.“ДАЛИЯ“ №6


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор