00701-2014-0006
Технически редакции | ||
05.11.2014 15:24 ч. : | 05/11/2014 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.11.2014 15:24 ч. : | 05/11/2014 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Сливо поле: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Сливо поле, площад Демокрация № 1, За: Юлия Методиева Николова, Снежанка Николова Билева, България 7060, Сливо поле, Тел.: 08131 2795, E-mail: slivopole@ru-se.com, Факс: 08131 2876
Място/места за контакт: град Сливо поле, площад Демокрация № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.slivopole.ru-se.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.slivopole.ru-se.com/index.php?page=83&selected=154&parent_id=138.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Сливо поле, площад Демокрация № 1, За: Надиде Бейтиева Ахмед, България 7060, Сливо поле, Тел.: 08131 2795, E-mail: slivopole@ru-se.com, Факс: 08131 2876
Място/места за контакт: град Сливо поле, площад Демокрация № 1Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.slivopole.ru-se.com/index.php?page=83&selected=154&parent_id=138.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Строителство на обект «Създаване на зона за отдих и развлечение, УПИ III-547, кв.38, с.Бръшлен“, представляващ обособена част от строителство на обекти по Проект с наименование „Подобряване на средата на живот в населените места от Община Сливо поле, разположени по поречието на р. Дунав и подобряване на достъпа до крайбрежната зона на гр. Сливо поле“
Възлагане на обществена поръчка
Целите на проекта са свързани с инвестиции в дребномащабна инфраструктура за подобряване средата на живот на територията на Община Сливо поле, като част от МИРГ „Главиница–Тутракан–Сливо поле”. С настоящата поръчка се предвижда Създаване на зона за отдих и развлечение, УПИ ІІІ-547, кв.38 с. Бръшлен – Обект на инвестиц. проект е намиращ се в кв. 38 на с. Бръшлен парцел от 4498 кв.м. с разположена в него сграда. Парковата част е богато озеленена, с катерушки и съоръжения за деца, както и малък плитък басейн. Предвидени са и летен басейн; доп. оборудване със съоръжения на детска площадка; изграждане на външни ВиК връзки, верт. планировка и благоустрояване на терена, външно осветление, зазем. инсталация, реконструкция на съществ. басейн; озеленяване на дворното пространство, засаждане на храстови и дървесни видове; изграждане на детска площадка с ударопоглъщаща настилка, доставка и монтаж на комб. детски съоръжения, пързалки и люлки.
45236210, 45231300, 45212212, 45112700, 34928520, 34928510, 34928500, 31527200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обект на инвестиционния проект е намиращ се в квартал 38 на село Бръшлен парцел от 4498 кв.м. с разположена в него двуетажна сграда, в близост до главен път Русе – Силистра. Проектът има за цел в парковата част да се изгради зона за отдих и развлечение. Парковата част е богато озеленена, тук са разположени няколко катерушки и съоръжения за деца, както и малък плитък басейн. Вляво от входа е предвиден летен басейн – къпалня с размери 5,00/10,00 м. За ползване от посетителите на центъра и външни клиенти. Предвидено е допълнително оборудване със съоръжения (люлки, катерушки и др. подобни) на детска площадка за по – малките деца. В откритото дворно пространство се предвижда: изграждане на външни ВиК връзки, ще се извърши вертикална планировка и благоустрояване на терена, изграждане на външно осветление, заземителна инсталация, реконструкция на съществуващия басейн, поради това, че същия е повреден. Предвижда се озеленяване на дворното пространство, засаждане на иглолистни и широколистни храстови и дървесни видове, съобразени с видовия състав на съществуващите. Ще бъде изградена детска площадка с ударопоглъщаща настилка, доставка и монтаж на комбинирани детски съоръжения, пързалки и люлки. Предвижда се ремонт на повредена ограда с размер на повредената част – 150 см. дължина и 100 см. височина. В дворното място ще бъдат поставени пейки и кошчета за отпадъци. Така изградената зона за отдих в имот III-547, кв. 38 е предназначена за ползване от жителите на село Бръшлен и от гостите на Общината, създаване на място, подходящо за провеждане на обществени мероприятия.
НЕ
31.07.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на Община Сливо поле в ТБ "Инвестбанк АД"- клон Русе, IBAN: BG34 IORT 7379 3300 0900 00; BIC: IORTBGSF, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане или усвояване, предвидени в ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертите. Размерът на гаранцията за участие е 1500,00 лв. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на Община Сливо поле в ТБ "Инвестбанк АД"- клон Русе, IBAN: BG34 IORT 7379 3300 0900 00; BIC: IORTBGSF, или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена в полза на възложителя. Срок на валидност - 30 (тридесет) дни след определената крайна дата за приключване изпълнението на СМР на обекта, съгласно договора. Размерът на гаранцията за изпълнение представлява 3 % от стойността на обществената поръчка без ДДС, посочена в договора. Гаранцията се представя към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранциите под формата на парична сума, преведена по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва уникалният номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки или наименованието на обществената поръчка, за която се внася.
Изпълнението на работите по проекта се финансира от Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство“ на Република България, финансирана от Европейския фонд за рибарство за програмен период 2007 – 2013 г., съгл. Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, с рег. № на договора: № 196/ 07.06.2013 година, изменен с Анекс № 2 от 19.09.2014 година, по мярка 2.1. „Повишаване на конкурентноспособността на рибарската област, чрез публични инвестиции за подобряване средата на живот в областта” – Компонент 1, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG2.1-01-01/2011 „Публични инвестиции за подобряване средата на живот в рибарската област” от Местна стратегия за развитие на МИРГ „Главиница – Тутракан – Сливо поле”. Договорената цената на строителните работи, ще се изплаща от възложителя на изпълнителя по следния начин: Междинно плащане в размер стойността на извършените строителни работи, но не повече от 30 % (тридесет процента) включително от общата стойност на договора – в срок до 20 (двадесет) календарни дни от изпълнението. За завършени и подлежащи на разплащане се считат само актуваните действително извършени видове строителни работи; Окончателно плащане в размер стойността на извършените останали строителни работи – в срок до един месец от изпълнението. За завършени и подлежащи на разплащане се считат само актуваните действително извършени видове строителни работи. При липса на искане за междинно плащане, чрез представяне на фактура за междинното плащане в посочения за това срок, цялата дължима сума по договора се изплаща при условията за окончателно плащане. За плащане на извършени видове строителни работи, Изпълнителят представя на Възложителя следните документи: 1. Оригинални документи за извършена работа, съгласно образец към договора (Акт за извършени СМР за съответния период – образец – приложение № 2); 2. Актове и протоколи, съставяни за изтеклия период на строителството, съгласно Наредба 3 на МРРБ от 31.07.2003 г., обн. ДВ, бр.72/15.08.2003 г. Възложителят извършва одобрение на документите в срок от 10 (десет) работни дни от получаването им. Възложителят извършва окончателно плащане на цената на извършените СМР след одобрение на всички документи, удостоверено чрез изготвяне на протокол за предаване, респективно приемане на извършените работи без забележки. Всички плащания в полза на изпълнителя се извършват след представяне на оригинална фактура, издадена след подписване на протокола за приемане на извършените работи, включваща само приетите без забележки работи и оформена съгласно изискванията на нормативните актове.
Не.
1. Прогнозната стойност на поръчката общо за всички дейности е 195642,29 лева без включен ДДС, съответно 234770,75 лева с включен ДДС, от които: 1. За СМР, включени в КСС за БФП - в размер на 106085,26 лв. без ДДС и 127302,31 лв. с ДДС; 2. За СМР, включени в КСС за Съфинансиране - 89557,03 лв. без ДДС и 107468,44 лв. с ДДС. При ценово предложение, надвишаващо някоя от посочените максимално допустими за финансиране суми (общата сума, сумата за БФП и/ или сумата за Съфинансиране), офертата на участника ще бъде отстранена от участие. 2. Срокът за изпълнение на строителството е най – малко 2 (два) и най – много 4 (четири) месеца от датата на протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (Съобразно предложеното в офертата на участника), като крайната дата, до която договорът трябва да бъде изпълнен е най – много до 31.07.2015 година. 3. Възложителят се е възползвал от правото си по чл.64, ал.3 от ЗОП и е намалил законоустановения срок за получаване на оферти от 40 дни преди крайния срок, поради изпращане на обявлението по електронен път до АОП за вписване в РОП. Срокът е намален с шест дни, което е в рамките на възможния срок за намаляване (седем дни).
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
Заседателната зала на Общината, в град Сливо поле, площад Демокрация № 1, втори етаж.
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Посочените лица могат да присъстват при извършване на действията на комисията по чл.68, ал.4 и ал.5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите предложения, след като удостоверяват качеството, в което желаят да присъстват, както и самоличността си.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Поръчката се финансира съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, с рег. № на договора: № 196/ 07.06.2013 година, сключен въз основа на проектно предложение № BG-2012-GTS-2.1.01-003. Договорът за безвъзмездна финансова помощ е изменен с Анекс № 2 от 19.09.2014 година, като промяната е свързана с изменение на срока за реализация на целия проект, с оглед наличието на неизпълнен договор за една от обособените позиции по първоначално обявената процедура, в която настоящата поръчка е представлявала обособена позиция № 5. Проектното предложение е подадено и одобрено по: мярка 2.1. „Повишаване на конкурентноспособността на рибарската област, чрез публични инвестиции за подобряване средата на живот в областта” – Компонент 1, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG2.1-01-01/2011 „Публични инвестиции за подобряване средата на живот в рибарската област” от Местна стратегия за развитие на МИРГ „Главиница – Тутракан – Сливо поле”, Съответно мярка 4.1. „Развитие на рибарските области“, подмярка 4.1.А „Финансова подкрепа за прилагане на местните стратегии за развитие и покриване на текущите разходи на рибарските групи“ по Приоритетна ос № 4 „Устойчиво развитие на рибарските области“ от Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство“ на Република България“, финансирана от Европейския фонд за рибарство за програмен период 2007 – 2013 г.
Ако е посочен ЕИК, не се изисква доказването на обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и представянето на актове, обявени в него.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, опредлен в чл. 120, ал. 7 от ЗОП.
05.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ