01026-2014-0016
Технически редакции | ||
![]() |
||
31.10.2014 17:10 ч. : | 31/10/2014 16:57 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
31.10.2014 17:10 ч. : | 31/10/2014 16:57 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Искър: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Искър, област Плевен, община Искър, град Искър, ул. „Георги Димитров” № 38, За: Бистра Минковска, инж. Николина Горанова, Република България 5868, Искър, Тел.: 06516 2424, E-mail: iskar@atlantis.bg, Факс: 06516 2196
Място/места за контакт: Дирекции ОПИТО и СИРТСУИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://iskarbg.com/op-0102.
Адрес на профила на купувача: http://iskarbg.com/op-0102.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изграждане на сградни канализационни отклонения на ул. „Отец Паисий” и ул. „Петър Берон”, гр. Искър”.
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за извършване на СМР на обект: „Изграждане на сградни канализационни отклонения на ул. „Отец Паисий” и ул. „Петър Берон”, гр. Искър”. Чрез реализиране на настоящата обществена поръчка ще се обнови частично инженерната инфраструктура, както и ще се подобрят условията и качеството на живот на част от населението в гр. Искър. Строително-монтажните работи следва да бъдат извършени по приложена Количествена сметка (КС) и при спазване на действащото законодателство, строителните, техническите и технологични правила, нормативи и стандарти в страната, и правилата за безопасност, хигиена на труда и пожарна безопасност.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
Предвидени за изграждането са 23 броя сградни канализационни отклонения. Видовете строително-монтажни работи, чрез които ще се изпълнят тези сградни канализационни отклонения, са: рязане и разкъртване на асфалтова настилка; изкоп – ръчен и машинен с натоварване и извозване на земните маси; неплътно укрепване и разкрепване на изкопа; доставка и полагане на гофрирани тръби ф160 от РР за канализационни отклонения – 184 м, полагане на пясък под и около тръбопровод ф160, направа на връзки към съществуваща канализация и обратно засипване с нестандартна баластра, която се уплътнява на пластове от 20 см до ниво настилка. Предлаганите строителни продукти и материали следва да отговарят на изискванията на чл. 169а от Закона за устройство на територията и на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти. При реализирането на проекта да се спазва Наредбата за строителство и експлоатация на водопроводни и канализационни мрежи и съоръжения. По време на изпълнение на СМР да се спазва Закона за здравословни и безопасни условия на труд. Всички работници да бъдат инструктирани от техническия ръководител на обекта, съобразно специфичните условия на работа на обекта. При изпълнение на строителните работи, работниците да носят специални сигнални жилетки с цел предпазване от злополука и нещастни случаи. При извършване на СМР, обекта да се сигнализира съгласно Наредба № 3 от 16.08.2010 г. за временна организация на движението при извършване на строително-ремонтни работи по пътищата и улиците.
НЕ
30
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Участникът следва да представи с офертата заверено копие от платежния докум ент или оригинал на банковата гаранция за участие в размер на 200.00 лв. (Двеста лева) без ДДС.Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (образец № 15.1 или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Искър: IBAN: BG09 TTBB 9400 3318 0086 08, BIC: TTBB BG22, при банка: СЖ „Експресбанк” АД, гр. Плевен, пл. „Възраждане” № 1. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "ГУ в ОП с предмет: „Изграждане на СКО на ул. „Отец Паисий” и ул. „Петър Берон”, гр. Искър”.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата.Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие.Гаранциите за участие се освобождават от възложителя по реда на чл.62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (Образец № 15.2 или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Искър: IBAN: BG09 TTBB 9400 3318 0086 08, BIC: TTBB BG 22, при банка: СЖ "Експресбанк” АД - гр. Плевен, пл.“Възраждане” № 1. В нареждането за плащане следва да бъде посочен следния текст: „ГИ на ОП: „Изграждане на СКО на ул. „Отец Паисий” и ул.„ Петър Берон”, гр. Искър”.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Искър и със срок на валидност – 30 дни след издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежа.Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, преди подписването на договора, представя оригинал на банковата гаранция или заверено копие на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение, преведена по банков път, следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато избрания изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за изпълнение.
Строителството, предмет на настоящата поръчка, се финансира от бюджета на Община Искър, област Плевен. Плащането на цената се извършва както следва: 1. Авансово плащане в размер 50 % от общата сума се заплаща в срок до 3 (три) календарни дни, считано от датата на подписване на договора. 2. Окончателно плащане – в срок до 10 (десет) календарни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол за приемане на извършената работата. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството и ЗДДС (когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е данъчно задължено лице по този закон). Плащането по договора ще се извършва по банков път по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в представените от него фактури.
При подаване на оферта, ако участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват договор, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че:всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора;всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.Договора за създаване на обединението / консорциума задължително да включва клаузи, определящи кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Когато в договора за обединение не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, тогава се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението. Когато в договора за създаване на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. а) и б. б) от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. в) от ЗОП - доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности свързани със СМР. Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка.
Срокът за изпълнение на поръчката е по предложение на участника, но не повече от 30 (тридесет) календарни дни и не по-малко от 10 (десет) календарни дни.Предложения със срок на изпълнение по-кратки от минималния срок, който е 10 (десет) календарни дни и по-дълги от максималния, който е 30 (тридесет) календарни дни, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.Срокът на изпълнение започва да тече от датата на съставяне и подписване на Протокол обр.2а за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Участниците следва да се съобразят с обстоятелството, че част от дейностите ще се изпълняват и през зимния сезон. Всеки участник следва да предложи гаранционен срок, който да е съобразен с минималните гаранционни срокове, които са определени в Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (Наредба № 2). Участниците нямат право да предлагат гаранционен срок за изпълнените строително-монтажните работи под предвидения минимален срок в Наредба № 2 (чл. 20, ал. 4, т. 7) и над 2 (два) пъти минималния гаранционен срок по цитираната Наредба. Участници, предложили гаранционен срок, по-кратък от минималния и по-дълъг от максималния, ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Обменът на информация между Възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) връчване лично срещу подпис или б) по пощата или по куриер - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участник адрес; в) по ел. поща; г) факс. д) чрез комбинация от тези средства.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
От датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки (РОП), Възложителят - община Искър, публикува в профила на купувача документацията за участие в процедурата и предоставя пълен достъп по електронен път до нея на интернет адрес: www.iskarbg.com, раздел „Профил на купувача”. Желаещите да я получат могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Искър www.iskarbg.com, Раздел „Профил на купувача”, 1. ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ: http://iskarbg.com/op-0102. При поискване от заинтересовано лице, възложителят изпраща документацията на хартиен носител за сметка на лицето, отправило искането. В този случай възложителят предоставя документацията срещу заплащане, което е в размер на 16.56 лв., след представяне на документ, че същата е платена. Документацията за участие може да се закупи и получи и в сградата на община Искър от 9.00 часа до 17.00 часа, всеки работен ден от датата на публикуване на обявлението за обществената поръчка в Регистъра на обществените поръчки до 11.12.2014 г. на адрес: гр. Искър, община Искър, обл. Плевен, ул. „Георги Димитров” № 38, ст. 207. Сумата може да бъде внесена в касата на община Искър, Център за услуги и информация – І-ви етаж, гише № 2 или с платежен документ по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG93 TTBB 9400 8418 0085 91 вид плащане: 447000 BIC: TTBB BG22 при банка: СЖ „Експресбанк” АД, клон Плевен На посоченият интернет адрес, Възложителят ще публикува и писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача.
Български
120
Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:00 часа, в сградата на Община Искър, град Искър, п.к. 5868, ул."Георги Димитров" № 38, етаж втори, Заседателна зала.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Искър. Същото важи и при отваряне на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължение от III.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професиални или търговски регистри: Изискуеми документи и информация: - ПЛИК №3 „Предлагана цена” - Ценово предложение и приложена към него КСС - попълва се Приложение №1 от документацията за участие (на хартиен и електронен носител - CD). Към КСС се прилагат и анализи на единичните цени.* Офиц. превод е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на офиц. преводи. Към отстраняване се пристъпва след като Комисията е приложила чл. 68, ал. 8 - 11 от ЗОП; Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата и участник: 1. Който, не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; 2. За когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2 /е лишен от правото да извършва строително-монтажни работи, свързани с изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на канализационни мрежи, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението/, т. 4 и т. 5 от ЗОП; 3. Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. Който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. За когото по реда на чл. 68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор. Забележка:1. Участник, който не опише към своето Техническо предложение технологичната последователност на изпълнение на строителството и не приложи Линеен календарен график и Диаграма на работната ръка, ще бъде отстранен от участие в процедурата! Независимо от факта, че прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка не е в обхвата на стойностите прагове на чл. 14, ал.1, т.1 от ЗОП, водещо при избора на процедурата е обстоятелството, че Възложителят е възложил и други поръчки със сходен характер през настоящата календарна година.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.1 и т.4 и ал. 7 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
31.10.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ