Версия за печат

00073-2014-0017

BG-Велико Търново:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Теодора Минкова,Русанка Александрова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 229; 062619 231, E-mail: mov_vt@abv.bg, Факс: 062619 251

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Договаряне без обявление по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РД 24-25 от 14.04.2014 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00073-2014-0017
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка обхваща наемане от Община Велико Търново на два броя сметосъбиращи и сметоизвозващи автомобили за нуждите на ОП"Зелени системи".


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 1 от 29.04.2014 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

Инвестстрой-92" ЕООД, ЕИК: 814191534, ул."Росица" №1, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062625 927, E-mail: investstroi@abv.bg, Факс: 062621 839

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Наем на сметосъбиращи автомобили по позиции: Позиция 1: Сметосъбиращ камион; марка: IVECO; модел ML 100Е18К; рама ZCFA1AD042611236; Вътрешен номер 1001010861.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

21.09.2018 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
118000 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е предсрочно прекратен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

02.10.2014 г. 

ІV.2) Причини за прекратяване на договора

Във връзка със Становище за осъществен предварителен контрол по чл.19, ал.2, т.24 от ЗОП от АОП на процедура на договаряне без обявление, открита с Решение № РД 24-25/14.04.2014 г. и уникален № в РОП 00073-2014-0017, с изводи за незаконосъобразност на избора на процедура, при следните мотиви: Процедурата на договаряне без обявление е с обект „доставка“, а не „услуги“ и за него не намира приложимост разпоредбата на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП.

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
10148 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

31.10.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Инж. Даниел Димитров Панов
Длъжност: Кмет на Община Велико Търново