Версия за печат

00571-2014-0035

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕАД, кв. Победа, бул. "Владимир Вазов" № 3, За: юрк. Йорданка Керанкова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871442, E-mail: jkerankova@vik-burgas.com, Факс: 056 842979

Място/места за контакт: юрк. Йорданка Керанкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-burgas.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-burgas.com/contracts/16/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на инертни материали за нуждите на дружеството за период от 3 години” Обособена позиция 1 – район Централен включващ: Бургас – „Меден Рудник”, Бургас – Изток, Средец, Камено. Обособена позиция 2 – район Север включващ: Поморие, Несебър, Обзор. Обособена позиция 3 – район Запад включващ: Айтос, Руен, Карнобат, Сунгурларе. Обособена позиция 4 – район Юг включващ: Малко Търново, Царево, Созопол, Приморско. Обособена позиция 5 – Направление „Пречистване” включващ: ПСОВ „Равда”, ПСОВ „Китен”, ПСОВ „Поморие”, ПСОВ “Бургас“, ПСОВ “Обзор“, ПСОВ “Царево“, ПСОВ “Средец“, ПСОВ “Люляково“, ПСОВ “Лозенец“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на инертни материали за нуждите на дружеството за период от 3 години” Обособена позиция 1 – район Централен включващ: Бургас – „Меден Рудник”, Бургас – Изток, Средец, Камено. Обособена позиция 2 – район Север включващ: Поморие, Несебър, Обзор. Обособена позиция 3 – район Запад включващ: Айтос, Руен, Карнобат, Сунгурларе. Обособена позиция 4 – район Юг включващ: Малко Търново, Царево, Созопол, Приморско. Обособена позиция 5 – Направление „Пречистване” включващ: ПСОВ „Равда”, ПСОВ „Китен”, ПСОВ „Поморие”, ПСОВ “Бургас“, ПСОВ “Обзор“, ПСОВ “Царево“, ПСОВ “Средец“, ПСОВ “Люляково“, ПСОВ “Лозенец“. подробно описани в техническата спецификация към документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14210000

Описание:

Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съобразно потребностите на възложителя за целия срок на договора - 3 години.

Прогнозна стойност без ДДС
770000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Вид и размер на гаранциите: Парична сума или банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника. Сумите да се превеждат по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC – CECBBGSF. Гаранция за участие: на основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП възложителят не изисква гаранция за участие в процедурата. Гаранция за изпълнение: 2% от прогнозната стойност на договора по съответната обособена позиция при сключването му. При наличие на обособени позиции, за всяка отделна обособена позиция се представя отделен документ (заверено копие на платежен документ при парична сума и оригинал на банкова гаранция) удостоверяващ представянето на гаранция за изпълнение. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихви за периода, в който средствата са престояли законно при него.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Процедурата се финансира със собствени средства от Възложителя. Всички плащания се извършват в лева по банков път по сметка на изпълнителя, срещу издадена фактура (лв./тон и/или лв./тон с включен транспорт франко обекта) и приложени към нея приемателно-предавателни протоколи и/или експедиционни/кантарни бележки с точните количества в тонове на доставените инертни материали. ВЪВ ФАКТУРАТА СЕ ПОСОЧВА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО № НА ДОГОВОРА И СЪОТВЕТНАТА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ. Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактурата, по цени съгласно Ценовата оферта на Изпълнителя по съответната обособена позиция.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като юридическо лице, но определеният участник следва да спазва разпоредбата на чл.49 от ППЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата следва да съдържа: І. ПЛИК №1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР” 1. Образец Оферта – Образец №1, с приложен списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника - Образец №2, който включва посочване на единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът/ участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата. * Когато участникът в процедурата е обединение което не е юридическо лице документа се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. ** Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документа се представя в официален превод, при спазване изискванията на чл.56, ал.4 от ЗОП. *** Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.2 се представят за всеки от тях. **** Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат и удостоверения за актуално състояние (оригинал или заверено от участника копие). Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 3. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато Участникът е обединение, което не се е регистрирало като юридическо лице преди подаването на Офертата, се представя и регистрация съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат (ЗРБ). В договора за обединение задължително се посочва разпределението на задълженията между партньорите съгласно предмета на обществената поръчка, както и ангажимент същите лица да останат в обединението до крайния срок на изпълнение на договора. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП – Образец №3. 5. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП – Образец №4. 6. Декларация по чл.47, ал.8 за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП за подизпълнител – Образец №4.1 7. Декларация за участие на подизпълнител – Образец № 5. 8. Декларация за съгласие на подизпълнител - Образец №6. 9. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП относно приемане клаузите на проекто – договора - Образец №9 10. Доказателства за техническите възможности и/ или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени в обявлението за обществената поръчка. 11. Проект на договор Образец №11 - не се прилага. ІІ. ПЛИК № 2 "ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА" за всяка обособена позиция. ІІІ. ПЛИК № 3 "ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА" за всяка обособена позиция.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

неприложимо.

ІІІ.2.3) Технически възможности

10. Доказателства за техническите възможности и/ или квалификация по чл.51 от ЗОП: 10.1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган (съдържащо дата и подпис на издателя и данни за контакт), или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 10.2. Доказателства (документи, договори и др.) за наличие на складова или кариерна база (собствена и/ или наета или ползвана на друго основание) от участника. 10.3. Документи и/или декларация, удостоверяващи, че участника е производител, оторизиран дистрибутор или е сключил договор за дистрибуция и продажба на стоките, които са предмет на поръчката, със срок не по-кратък от срока на действие на договора за изпълнение на обществената поръчка Минималните изисквания за всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка са както следва: Участникът в процедурата трябва да е изпълнил или да е участвувал в изпълнението на минимум 3 (три) поръчки от подобен характер, сходен с предмета на поръчката, през последните три години назад (считано от датата на крайния срок за подаване на офертите). Представената информация за изпълнени договори ще докаже признат опит, конкурентноспособност и пазарните позиции на участника. За изпълнение на поръчката е необходимо участникът да експлоатира кариера и да е производител; оторизиран дистрибутор; или да е сключил договор за дистрибуция и продажба на стоките, предмет на поръчката със съответния производител.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Id номер 16

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 587406 от 24.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.11.2014 г.  Час: 10:30
Място

Конферентна зала, ет. 4 в сградата на „В и К” ЕАД, гр. Бургас, кв. Победа, ул. „Генерал Владимир Вазов” №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Когато участникът лично присъства на действията на комисията, следва да се представи лична карта и документ, удостоверяващ, че е законен представител на съответния участник, ако присъства упълномощен представител следва да се представи заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

2017 година

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в процедурата е безплатна, като Възложителят предоставя пълен достъп до нея по електронен път на Интернет адрес: www.vik-burgas.com в раздел Профил на купувача/ Обществени поръчки. При поискване от заинтересовано лице възложителят изпраща безплатно документацията за сметка на лицето, отправило искането. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • лично – срещу подпис; • чрез куриерска служба; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; • чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция район Централен включващ: Бургас – „Меден Рудник”, Бургас – Изток, Средец, Камено.
1) Кратко описание

Обособена позиция 1 – район Централен включващ: Бургас – „Меден Рудник”, Бургас – Изток, Средец, Камено. франко следните обекти: гр. Бургас „Меден Рудник” - франко район “Меден Рудник“; гр. Бургас Изток - франко КПС 2; гр. Средец - франко КПС; гр. Камено - франко Център.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14210000

Описание:

Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали

3) Количество или обем

според нуждите на Възложителя за целия срок на договора.

Прогнозна стойност, без ДДС
300000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция район Север включващ: Поморие, Несебър, Обзор.
1) Кратко описание

Обособена позиция 2 – район Север включващ: Поморие, Несебър, Обзор. франко следните обекти: гр. Поморие - франко КПС 7; гр. Несебър - франко КПС 10; гр. Обзор - франко ПСОВ “Обзор“.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14210000

Описание:

Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали

3) Количество или обем

според нуждите на Възложителя за целия срок на договора.

Прогнозна стойност, без ДДС
50000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция район Запад включващ: Айтос, Руен, Карнобат, Сунгурларе.
1) Кратко описание

Обособена позиция 3 – район Запад включващ: Айтос, Руен, Карнобат, Сунгурларе. франко следните обекти: гр. Айтос - франко р-н ВиК; гр. Руен - франко р-н ВиК; гр. Карнобат - франко р-н ВиК; гр. Сунгурларе - франко р-н ВиК.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14210000

Описание:

Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали

3) Количество или обем

според нуждите на Възложителя за целия срок на договора.

Прогнозна стойност, без ДДС
170000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция район Юг включващ: Малко Търново, Царево, Созопол, Приморско.
1) Кратко описание

Обособена позиция 4 – район Юг включващ: Малко Търново, Царево, Созопол, Приморско. франко следните обекти: гр. Малко Търново - франко р-н ВиК; гр. Царево - франко р-н ВиК, франко КПС “Ахтопол“; гр. Созопол - франко ПС “Отманли“; гр. Приморско - франко р-н ВиК, франко КПС “Китен“, франко с. Ново Паничарево.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14210000

Описание:

Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали

3) Количество или обем

според нуждите на Възложителя за целия срок на договора.

Прогнозна стойност, без ДДС
200000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Направление „Пречистване” включващ: ПСОВ „Равда”, ПСОВ „Китен”, ПСОВ „Поморие”, ПСОВ “Бургас“, ПСОВ “Обзор“, ПСОВ “Царево“, ПСОВ “Средец“, ПСОВ “Люляково“, ПСОВ “Лозенец“
1) Кратко описание

Обособена позиция 5 – Направление „Пречистване” включващ: ПСОВ „Равда”, ПСОВ „Китен”, ПСОВ „Поморие”, ПСОВ “Бургас“, ПСОВ “Обзор“, ПСОВ “Царево“, ПСОВ “Средец“, ПСОВ “Люляково“, ПСОВ “Лозенец“ - франко посочените обекти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14210000

Описание:

Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали

3) Количество или обем

според нуждите на Възложителя за целия срок на договора.

Прогнозна стойност, без ДДС
50000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36