01026-2014-0015
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.10.2014 17:05 ч. : | 17/10/2014 17:03 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.10.2014 17:05 ч. : | 17/10/2014 17:03 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Искър: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Искър, област Плевен, община Искър, град Искър, ул. „Георги Димитров” № 38, За: Бистра Минковска, инж. Николина Горанова, Република България 5868, Искър, Тел.: 06516 2424, E-mail: iskar@atlantis.bg, Факс: 06516 2196
Място/места за контакт: Дирекции ОПИТО и СИРТСУИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://iskarbg.com/op-0101.
Адрес на профила на купувача: http://iskarbg.com/op-0101.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Реконструкция на улица „Александър Стамболийски”, гр. Искър”.
Възлагане на обществена поръчка
Съгласно изготвения и одобрен инвестиционен проект, реконструкцията на улица "Александър Стамболийски" в гр. Искър обхваща участъка от ОТ 160 до ОТ 231 с обща дължина 552 м. Улицата е от второстепенната улична мрежа – VА клас – събирателна. Съществуващата пътна конструкция е изградена от баластра – 25 см, трошен камък – 15 см и асфалтово покритие с дебелина 8 см, което е силно амортизирано и на много места - износено и разрушено, а ограничителните бетонови бордюри - с размери 18/35/100 см, на много места са потънали, имат малка видима част - от 5 до 7 см и на отделни места са счупени и разрушени.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
Строително-монтажните работи следва да бъдат извършени по приложена Количествена сметка (КС) в съответствие с техническия инвестиционен проект, настоящата Техническа спецификация, издаденото разрешение за строеж, Плана по безопасност и здраве и при спазване на действащото законодателство, строителните, техническите и технологични правила, нормативи и стандарти в страната, и правилата за безопасност, хигиена на труда и пожарна безопасност. Проектната разработка предвижда: демонтаж на старите бетонови бордюри и превоза им на депо; доставка и полагане на бетонови бордюри 15/25/100 см; разкъртване, натоварване и извозване на напукания и разрушен стар асфалтобетон, а върху откритата съществуваща трошенокаменна настилка се добавя несортиран трошен камък със зърнометрия 0–56 мм. Материалът се профилира и уплътнява, като с него се оформят проектните надлъжни и напречни наклони. След доказване на проектния еластичен модул ще се продължи доизграждането на пътната конструкция чрез полагане на два пласта асфалтобетон – неплътен – 4 см и плътен с дебелина 4 см. За зауствания със съседните улици, на места след фрезоване се доставя и полага плътен асфалтобетон с дебелина 5 см. Неплътният асфалтобетон и плътния за зауствания се полагат след изпълнение на битумен разлив върху профилирания несортиран трошен камък. По време на изпълнение на СМР да се спазва Плана за безопасност и здраве. Всички работници да бъдат инструктирани от техническия ръководител на обекта, съобразно специфичните условия на работа на обекта. При изпълнение на строителните работи, работниците да носят специални сигнални жилетки с цел предпазване от злополука и нещастни случаи. При извършване на СМР обекта да се сигнализира съгласно Наредба №3 от 16.08.2010 г. за временна организация на движението при извършване на строително-ремонтни работи по пътищата и улиците. Напречните наклони на улицата ще бъдат 2,5 %. Надлъжният профил е съобразен със съществуващата дворна регулация и застрояване, като при изготвяне на нивелетата е спазен минимален надлъжен наклон от 0,37% при напречен наклон 2,5%, което гарантира добро повърхностно отводняване. Максималният надлъжен наклон е 2,64%. Нивелетното решение е максимално близко до съществуващото. Пътната конструкция е следната: - плътен асфалтобетон – 4 см, Е = 1 200 МРа - неплътен асфалтобетон – 4 см, Е = 1 000 МРа - несортиран трошен камък 0 – 56 мм – 15 см, Е = 350 МРа - баластра – 25 см, Е = 200 МРа - земна основа – Е = 30 МРа. Тротоарите са в сравнително добро експлоатационно състояние. На този етап не се предвижда тяхната реконструкция. Показани са детайли за понижаване на бордюрите пред входовете на имотите. Отводняването на улицата се осъществява чрез надлъжните и напречните наклони. Изготвен е проект за хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация. Пътните знаци са І-ви типоразмер. По време на изпълнението на ремонтните работи да не се засягат други комуникации и съоръжения. Изпълнителят следва да изготви екзекутивна документация за извършените СМР съгласно чл. 175, ал.1 от ЗУТ.
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Участникът следва да представи с офертата и оригинал или заверено копие на документ за внесена/учредена гаранция за участие (без ДДС) в размер на 2 000.00 лв. (Две хиляди лева);Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (образец № 15.1 или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Искър: IBAN: BG09 TTBB 9400 3318 0086 08, BIC: TTBB BG22, при банка: СЖ „Експресбанк” АД, гр. Плевен, пл. „Възраждане” № 1. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за участие в ОП с предмет: „Реконструкция на улица „Александър Стамболийски”, гр. Искър”.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата.Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя по реда на чл.62 от ЗОП.Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, при наличие на някое от обстоятелствата по чл. 61, ал. 2 от ЗОП. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (Образец № 15.2 или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Искър: IBAN: BG09 TTBB 9400 3318 0086 08, BIC: TTBB BG 22, при банка: СЖ "Експресбанк” АД - гр. Плевен, пл.“Възраждане” № 1. В нареждането за плащане следва да бъде посочен следния текст: „Гаранция за изпълнение на ОП: „Реконструкция на улица „Александър Стамболийски”, гр. Искър”.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Искър и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора.Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение превеждана по банков път следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато избрания изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение.
Строителството, предмет на настоящата поръчка, се финансира от бюджета на Община Искър, област Плевен. Плащането на цената се извършва както следва: 1. Авансово плащане в размер 50 % от общата сума се заплаща в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на влизане в сила на договора. 2. Окончателно плащане – в срок до 15 (петнадесет) работни дни, след подписване на Акт обр.15 от Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството и ЗДДС (когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е данъчно задължено лице по този закон). Плащането по договора ще се извършва по банков път по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в представените от него фактури.
При подаване на оферта, ако участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват договор за обединение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: а) всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; б) всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; В договора за създаване на обединение/консорциум участниците задължително включват клаузи, определящи кои участници в него коя част от дейностите и в какъв обем ще изпълняват. Участниците в обединението/консорциума следва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението. Когато в договора за създаването на обединение/консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е предложено за подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. а) и б. б) от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква "в" от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.Декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности свързани със СМР.
Срокът на изпълнение на настоящата поръчка започва да тече от датата на влизане в сила на договора между община Искър и избрания изпълнител на настоящата обществена поръчка. Срокът за изпълнение на поръчката е по предложение на участника, но не повече от 60 (шестдесет) календарни дни и не по-малко от 20 (двадесет) календарни дни. Предложения със срок на изпълнение по-кратки от минималния срок, който е 20 (двадесет) календарни дни и по-дълги от максималния, който е 60 (шестдесет) календарни дни, ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Участниците задължително изработват предложенията си при съблюдаване на изискванията на възложителя и приложимото българско законодателство. Всеки участник следва да предложи гаранционен срок, който да е съобразен с минималните гаранционни срокове, които са определени в Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.Участници, предложили гаранционен срок, по-кратък от минималния и по-дълъг от максималния, ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Обменът на информация между Възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) връчване лично срещу подпис, или б) по пощата или по куриер - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участник адрес; в) по ел. поща; г) факс. д) чрез комбинация от тези средства.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
От датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки (РОП), Възложителят - община Искър, публикува в профила на купувача документацията за участие в процедурата и предоставя пълен достъп по електронен път до нея на интернет адрес: www.iskarbg.com, раздел „Профил на купувача”. Желаещите да я получат могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Искър www.iskarbg.com, Раздел „Профил на купувача”: http://iskarbg.com/op-0101. При поискване от заинтересовано лице, възложителят изпраща документацията на хартиен носител за сметка на лицето, отправило искането. В този случай възложителят предоставя документацията срещу заплащане, което е в размер на 19.10 лв. с ДДС, след представяне на документ, че същата е платена. Документацията за участие може да се закупи и получи и в сградата на община Искър от 9.00 часа до 17.00 часа, всеки работен ден от датата на публикуване на обявлението за обществената поръчка в Регистъра на обществените поръчки до 17.11.2014 г. на адрес: гр. Искър, община Искър, обл. Плевен, ул. „Георги Димитров” № 38, ст. 207. Сумата може да бъде внесена в касата на община Искър, Център за услуги и информация – І-ви етаж, гише № 2 или с платежен документ по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG93 TTBB 9400 8418 0085 91 вид плащане: 447000 BIC: TTBB BG22 при банка: СЖ „Експресбанк” АД, клон Плевен На посоченият интернет адрес, Възложителят ще публикува и писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача.
Български
180
Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:00 часа, в сградата на Община Искър, град Искър, п.к. 5868, ул."Георги Димитров" № 38, етаж втори, Заседателна зала.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Искър. Същото важи и при отваряне на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Ако при разглеждане на офертите от Възложителя бъдат установени елементи свързани с предлаганата цена, поставени извън плик 3, офертата ще бъде отхвърлена, а участникът който я е подал – отстранен от по-нататъшно участие по смисъла на чл. 69 ал. 1, т.4 от ЗОП.Участник, който постави Ценовото си предложение в прозрачен плик, с видими цифрови показатели (стойност на предложената цена) ще бъде отстранен от участие в процедурата! Приложение № 1 към Ценовото предложение се представя попълнено от участника на хартиен носител и на електронен носител (компактдиск) във формат „Exsel” или “xls”!. Хартиения и електронния носител трябва да бъдат с еднакви показатели!!!В случай на разминаване, Комисията ще взема предвид показателите посочени на хартиения носител. Участник, който не е представил Приложение №1, съгл. условията на настоящата поръчка, и/или не е представил Анализи на ед. цени ще бъде отстранен от участие в процедурата. Ако участник или член на обединение, или техен управител, респективно член на управителния му органи, а в случай че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства, или представи нередовен/подправен/ документ или такъв с невярно съдържание, и това се установи от комисията по чл. 34 ЗОП в хода на процедурата по избор на изпълнител, този участник ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. Към отстраняване се пристъпва след като Комисията е приложила чл. 68, ал. 8 - 11 от ЗОП; Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата и участник: - който, не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; - за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 4 и т. 5 от ЗОП, а именно: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. нац. закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; -е лишен от правото да извършва строително-монтажни работи,свързани с реконструкция на улична мрежа, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; -е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравосл. и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от НК против труд. права на работниците; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на проц.за възлагане на общ поръчки; -който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; -който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; -за когото по реда на чл. 68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор. Забележки:1. Участник, който не опише към своето Техническо предложение Технологичната последователност на строителството и не приложи Линеен календарен график и Диаграма на работната ръка, ще бъде отстранен от участие в процедурата! 2. Технически инвестиционен проект с приложена КС, освен приложен към документацията за участие, също така е на разположение на участниците в настоящата процедура за преглед и запознаване с детайлите по него, всеки работен ден до изтичане на срока за закупуване на документацията за участие в сградата на общинска администрация на община Искър, гр. Искър, п.к. 5868, ул. „Георги Димитров” № 38, тел.: 06516 2424, Факс: 06516 2196, лица за контакт: Бистра Минковска и инж. Николина Горанова.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.1 и т.4 и ал. 7 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
17.10.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ