00272-2014-0011
Технически редакции | ||
14.10.2014 13:41 ч. : | 14/10/2014 13:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.10.2014 13:41 ч. : | 14/10/2014 13:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Ружинци: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Ружинци, ул. "Георги Димитров" 31, За: Евтим Евтимов, България 3930, с. Ружинци, Тел.: 09324 2283, E-mail: rujinci@abv.bg, Факс: 09324 2604
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina-ruzhintsi.com.
Адрес на профила на купувача: http://obshtina-ruzhintsi.com/obshtestveni-porychki?start=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Упражняване на независим строителен надзор при изпълнение на строителството на обект: „Реконструкция и актуализация на вътрешна водопроводна мрежа с. Дреновец – второстепенни клонове, община Ружинци, област Видин”
Възлагане на обществена поръчка
Строителен мениджмънт, строителен надзор на договор за изпълнение на „Строително-монтажни работи за реконструкция и актуализация на вътрешна водопроводна мрежа с. Дреновец – ВТОРОСТЕПЕННИ КЛОНОВЕ, Община Ружинци, област Видин”, като периодът на отговорност на Консултанта (Строителния мениджър) ще продължи съобразно изискванията на Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за извършени строително-монтажни работи, считано от датата на издаване на разрешително за въвеждане в експлоатация, съгласно българския Закон за устройство на територията. Осъществяване на контрол за съответствие на изпълнението на обекта с условията на съответният договор и действащите нормативни актове; Осъществяване на контрол за спазване на българското законодателство в областта на строителството и на безопасността на труда, както и по отношение на докладите и молбите за разрешителни, които също следва да бъдат изготвяни в съответствие с действащите нормативни актове; Изготвяне на ежедневни, ежеседмични и месечни системи за докладване на изпълнението на договора по проекта. Изготвяне и изпълнение на система за осигуряване на качество на съоръжения и материали, използвани по време на строителството, съвместно с изпълнителя, където е необходимо; Изготвяне на доклади за напредък, както и други доклади, когато е необходимо;
71520000, 71521000
Описание:
НЕ
НЕ
Консултантът трябва: Да осъществява прецизна и качествена организация на цялостния строителен процес. Да оказва съдействие на Възл., във всички случаи, когато е необходимо при изпълнението на проекта. Да дискутира с Възл. всички възможни проблеми, които могат да възникнат при строителството на обекта, както и начините за тяхното преодоляване и решаването им, преди всеки ключов етап от строителството Да се среща поне веднъж седмично с представители на Възложителя за обсъждане на напредъка на изпълнение на проекта и въпроси, свързани с безопасността на строителството. Да осъществява строителен надзор на договор за строителство, като носи отговорност за: законосъобразно започване на строежа; пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, контрол на влаганите в строежа строителни продукти, координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация и изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията към строежите по чл. 169, ал. 1, ал. 2 и ал. 3 на ЗУТ, както и в съответствие с Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти; Да бъде запознат с всички изисквания на Наредба №2 от 22.03.2004 г. за ЗБУТ при извършване на строителни и монтажни работи, както и нейните изменения, да изпълнява и следи за изпълнението на всички нейни разпоредби. Да контролира изпълнението на работната програма на изпълнителят по Проекта, вкл. количество и качество на извършените СМР:- създаване на система за текущо отразяване на всички извършени работи, промени в стойности, промени в проектното решение, плащания, резултати от изпитвания на материали, проби на съоръженията, както и всички открити и предизвикани аварии по съществуващите елементи на техническата инфраструктура; - проверяване на съответствието и подписване на количествените сметки представени от изпълнителя на извършените СМР и осигури предаването им на Възл.; - ежемесечно уточняване с изпълнителят по Проекта, фронта на извършваните СМР; Да изготвя професионално и своевременно необходимите заповеди за изменение, да администрира договора за строителство до окончателното приемане на обекта с акт за установяване годността им и издаването на Разрешително за ползване съгласно Закон за устройство на територията и Наредба № 2 от 31.07.2003 г.; Да осъществява контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със ЗООС и наредбите към него; Да осигурява присъствието на авторския надзор по съответните части на техническите проекти на обекта по време на изпълнение на строително-монтажните дейности; Да организира ежемесечни срещи на обекта, с участие на строителя и Възл., включващо доклад на по-важни обстоятелства, проблемни казуси, посещения на обектите; протоколиране на срещите; Да дава инструкции за точното и качествено изпълнение на строително-монтажните работи (СМР) и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; Да обсъжда с изпълнителят строително-монтажните дейности, възникналите проблеми във връзка със СМР и да уведомява незабавно Възл. и ДНСК за всяко нарушение на нормативно установените изисквания не по-късно от три дни след констатиране на нарушението; Да изисква от строителят, в предвидените от закона случаи, изготвянето на екзекутивна и друга техническа док. по изпълнение на строително-монтажните дейности; Да подписва съвместно със строителят изготвената екзекутивна документация и я представя на съответните органи съгласно чл. 175 и следващите от ЗУТ; Да изготви технически паспорт на строежа, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 от 28.12.2006г. за техническите паспорти на строежите. Да съдейства на Възложителя, след завършване на строително-монтажните работи и приключване на приемните изпитания да регистрира пред органа, издал разрешението за строеж, въвеждането на обекта в експлоатация, съгласно изискванията на ЗУТ.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 50 лв. /петдесет лева/ без ДДС. 1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Ружинци IBAN: BG88IABG74963300268000, BIC: IABGBGSF, Банка Интернешънъл Асет Банк АД, гр. София, клон Видин или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция по Приложение 5 , издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и/или усвояването й по реда на чл.61 от ЗОП. Участниците могат да представят банкова гаранция по образец на банката, но съдържаща същите или по-добри условия за Възложителя. 1.2. Банковата гаранция по образец се представя в оригинал или се представя копие на съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. В случаите по чл. 61, ал. 2 от ЗОП Възложителят усвоява гаранцията за участие. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС и е със срок на валидност от 120 дена след въвеждане на обекта в експлоатация. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Ружинци IBAN: BG88IABG74963300268000, BIC: IABGBGSF, Банка Интернешънъл Асет Банк АД, гр. София, клон Видин или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция по Приложение 5А, издадена от банка в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ. Участниците могат да представят банкова гаранция по образец на банката, но съдържаща същите или по-добри условия за Възложителя; 2.3. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.4. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.5. Гаранцията за изпълнение се задържа в следните случаи: Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя 3 /три/ дни след подписване на констативен акт обр.15 за установяване годността за приемане на строежа. 3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Заплащането на услугите, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършва, със средства от бюджета на общината, съгласно условията на проекта на договора - авансово и окончателно, както следва: - Авансово плащане: Едно плащане в размер на 50 % (петдесет процента) от цената на договора, платимо след представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса. - Окончателно плащане: Окончателното плащане е в размер до остатъка от стойността по договора след окончателното приспадане на авансовото плащане и се извършва след приключване на всички дейности, подписване на Акт образец № 16, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на Договора за изпълнение на СМР – Приложение № 15.
1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който е: а/ осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б/ обявен в несъстоятелност; в/ в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г/ при които лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д/ които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; ж/ който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; з/ който е осъден с влязла в съда присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; и/ който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; /й/ има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци и вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 2. Изискванията по буква „а”, „г“ и буква „и” и „й” по-горе се прилагат, както следва: 1. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 6. при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; 7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника; 8. в случаите по т. 1 - 7 - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 3. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т.2а и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (б. „б”, „в”, „д”, „е”, „ж“ и „з”), когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Продължава в Раздел Допълнителна информация
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложиеля е предоставил пълен достъп до настоящата документация в профила на купувача на община Ружинци: http://obshtina-ruzhintsi.com/obshtestveni-porychki. Лицата, които искат да получат документацията на хартиен носител слева да я закупят, като сумата за закупуването на документацията може да бъде внесена в сградата на община Ружинци, на 2-ви етаж, каса или преведена по следната банкова сметка: Банка: Интернешънъл Асет Банк АД, клон гр. Видин, банков код IABGBGSF, с/ка BG20IABG74968400268100, ВИД ПЛАЩАНЕ 447000. Когато плащането е извършено по банков път, съответният участник, по факса или на електронния адрес за кореспонденция на Община Ружинци, публикувани в обявлението, трябва да уведоми възложителя за това и да изпрати копие от платежното нареждане. При поискване за изпращане на документацията, съответният участник трябва да укаже актуални телефон, факс, електронен адрес, пощенски адрес за кореспонденция, както и пълни данни на заинтересованото лице с цел издаване на фактура за закупуване на документацията. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я получат. Възложителят ще изпрати обявлението по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид ще предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата.
Български
180
Заседателна зала в сградата на Община Ружинци, с.Ружинци, ул."Георги Димитров" №31, обл.Видин
По време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която ще се извършва отварянето. Неприсъствието на някой участник при отваряне на пликовете не е основание за отлагане на процедурата.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
4. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по т. 2.1. и т. 2.2. по-горе се прилагат и за подизпълнителите. 5. При подаване на заявлението за участие или офертата кандидатът или участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по т. 2.1. по-горе с декларация. 6. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по букви „а”, „б”, „в”, „е”, „з”, „и”. 7. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по букви „а”, „б”, „в”, „е”, „ж”, „з”, „и” и „й” . 8. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по букви „а”, „б”, „в”, „е”, „з”, „и”, „й”, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в съответната чужда държава не се издават документите по букви „е”, „з”, „и” и „й” или когато те не включват всички случаи по букви „а”, „б”, „в”, „е”, „з”, „и”, „й”, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. 9. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 10. Участниците са длъжни да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата в 7-дневен срок от настъпването им. Възложителят има право по всяко време да проверява заявените от участника данни в представената оферта. 11. Ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, Участник, за когото e налице някое от следните обстоятелства: Подадената оферта е представена в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. По отношение на участника е налице някое от обстоятелства по чл. 47 ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, и посочените от Възложителя в обявлението обстоятелства по чл. 47 ал. 2 от ЗОП. Представената оферта, включително и отделни нейни части в техническото и ценово предложение, не отговаря на предварително обявените в обявлението и в тази документация условия. Не е представен някой от документите, съгласно чл. 56 от ЗОП и изискванията на настоящата документация. По отношение на участника се установи неизпълнение на минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, както и технически възможности и квалификация съгласно предварително обявените в обявлението и в тази документация условия. Не е представил документ за представена гаранция за участие. Гаранцията за участие е представена под формата на банкова гаранция със срок на валидност, по-кратък от срока на валидност на офертата. Сроковете в процедурата са съкратени на основание чл. 64, ал. 1 и 3 от ЗОП, предвид следното: - 1. Възложителят прилага опростените правила предвидени в ЗОП; 2.Обявлението е изпратено по електронен път за вписване в Регистъра на обществените поръчки от представител на Възложителя, идентифициран чрез електронен подпис. 3. Възложителят осигурява пълен достъп по електронен път на документацията за участие в процедурата на адрес: http://obshtina-ruzhintsi.com/obshtestveni-porychki.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
14.10.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ