00579-2014-0003
Технически редакции | ||
13.10.2014 13:53 ч. : | 13/10/2014 13:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.10.2014 13:53 ч. : | 13/10/2014 13:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.04.2015 17:04 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
BG-Струмяни: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Струмяни, Община Струмяни, пл. “7-ми Април” № 1, За: Станислава Тачева, Република България 2825, Струмяни, Тел.: 07434 3108, E-mail: strumyani_oba@yahoo.com, Факс: 07434 3105
Място/места за контакт: Община Струмяни, пл. “7-ми Април” № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.strumyani.org.
Адрес на профила на купувача: http://www.strumyani.org/subsection-148-op_613102014.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа и подобряване на уличната настилка на с. Струмяни, община Струмяни”
Възлагане на обществена поръчка
Работата по подмяната на водопроводната мрежа включва реконструкция на Главен водопроводен клон I водопроводни клонове 1-4 и 6-36 и водопроводния клон за с. Микрево. Основните видове работи по реконструкцията на водопроводната мрежа включват изрязване и разваляне на асфалтови и бетонови настилки, направа на неукрепен тесен изкоп, извозване на излишната земна маса, доставка на пясък за легло и засипване около тръбите, полагане на пясъчна подложка по водопровода, уплътняване с ръчна тръмбовка, обратно засипване на земни почви, полагане и уплътняване на баластрена основа за легло, доставка и полагане на сигнална и детекторни ленти, доставка и монтаж на тръби от полиетилен висока плътност РЕ100 за налягане PN10 с диаметър DN 250, DN 200, DN 110, DN 90 и DN 75 и всички придружаващи операции, включително изпитване и дезинфекция. Частта по подобряването на уличната настилка включва: 1. Земни работи: изкопи, включително натоварване транспортиране, разтоварване на депо и оформянето му; фрезоване на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително натоварване транспортиране и разтоварване на депо; разваляне на съществуваща трошенокаменна настилка, вкл. изкопаване, натоварване, транспортиране и разтоварване на депо; разваляне на съществуваща бетонова настилка, вкл. натоварване, транспортиране и разтоварване на депо. 2. Пътни работи: доставка и полагане на трошен камък с непрекъсната зърнометрия за основа с различна широчина и дебелина на пласта, повдигане на съществуващи ревизионни шахти, повдигане на съществуващи дъждоприемни шахти; повдигане на съществуващ напречен отводнител. 3. Асфалтови работи: доставка и полагане на плътен асфалтобетон с дебелина в уплътнено състояние 4 см; доставка и полагане на порьозен асфалтобетон /биндер с минимална технологична дебелина 6см. за профилиране и изравняване на пластове с различна дебелина и ширина/; направа на първи свързващ битумен разлив за връзка с различна ширина; направа на втори свързващ битумен разлив за връзка с различна ширина.
45332000, 45233252, 45233330
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Настоящата обществена поръчка включва реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа и възстановяване на асфалтовата настилка на следните улици в с. Струмяни, Община Благоевград: ул. „Св.св. Кирил и Методий“, ул. „Долна Белица“, ул „Христо Ботев“, ул. „Васил Друмев“, ул. „Хан Кубрат“, ул. „Пирин“, ул. „Струма“, ул. „Горемско възстание“, ул. „Цар Симеон Велики“, ул. „Хан Пресиан“. Работата по подмяната на водопроводната мрежа включва реконструкция на Главен водопроводен клон I водопроводни клонове 1-4 и 6-36 и водопроводния клон за с. Микрево. Основните видове работи по реконструкцията на водопроводната мрежа включват изрязване и разваляне на асфалтови и бетонови настилки, направа на неукрепен тесен изкоп, извозване на излишната земна маса, доставка на пясък за легло и засипване около тръбите, полагане на пясъчна подложка по водопровода, уплътняване с ръчна тръмбовка, обратно засипване на земни почви, полагане и уплътняване на баластрена основа за легло, доставка и полагане на сигнална и детекторни ленти, доставка и монтаж на тръби от полиетилен висока плътност РЕ100 за налягане PN10 с диаметър DN 250 – 647 м. за главен водопроводен клон, DN 200 – 397м., DN 110 - 356, DN 90 – 9046м. и DN 75 – 56м. и всички придружаващи операции, включително изпитване и дезинфекция. Частта по подобряването на уличната настилка включва: 1. Земни работи: изкопи в размер на 3429м3, включително натоварване транспортиране, разтоварване на депо и оформянето му; фрезоване на съществуваща асфалтобетонова настилка в размер на 1332м3, включително натоварване транспортиране и разтоварване на депо;разваляне на съществуваща трошенокаменна настилка 364м3, вкл. изкопаване, натоварване, транспортиране и разтоварване на депо. 2. Пътни работи: доставка и полагане на трошен камък с непрекъсната зърнометрия за основа с различна широчина и дебелина на пласта – 3571м3, повдигане на 39бр. съществуващи ревизионни шахти, повдигане на 17 бр. съществуващи дъждоприемни шахти; повдигане на 1бр. Съществуващ напречен отводните. 3. Асфалтови работи: доставка и полагане 26683м2 на плътен асфалтобетон с дебелина в уплътнено състояние 4 см; доставка и полагане на порьозен асфалтобетон /биндер с минимална технологична дебелина 6см. за профилиране и изравняване на пластове с различна дебелина и ширина/ 3948т.; направа на първи свързващ битумен разлив за връзка с различна ширина – 26683м2; направа на втори свързващ битумен разлив за връзка с различна ширина – 26683м2.
НЕ
10
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие (“ГУ“), съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път при БАНКА: ИА БАНК АД, клон Сандански, офис Струмяни IBAN: BG69IABG76483350128400 BIC: IABGBGSF. Гаранцията за участие е в размер на 33 000 /тридесет и три хиляди/ лева. Възложителят до решаване на спора ще задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществената поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят ще усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществената поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници ще бъдат освободени в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят ще освобождава гаранциите за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществената поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката) или по образец на банката издател. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 10 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. Гаранцията за изпълнение следва да бъде с валидност до 45 работни дни след окончателното изпълнение на договора. Допустими са и банкови гаранции по образец на съответната банка, само ако същата съдържа цялата изискуема информция и условия. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато избраният за изпълнител участник избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка, посочена и по-горе - БАНКА: ИА БАНК АД, клон Сандански, офис Струмяни IBAN: BG69IABG76483350128400 BIC: IABGBGSF.
Финансирането на обекта на обществената поръчка се осигурява въз основа на Договор №01/321/00243 от 11.05.2010г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР). Плащането ще се извършва както следва: 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово определен % (според офертата на участника, но не повече от 50 %) от цената по офертата, в срок до 30 календарни дни след одобрение на проведената обществена поръчка за избор на изпълнител от РА - ДФЗ и представяне на фактура. Стойността на аванса се приспада пропорционално от всеки следващ акт, фактура и плащане. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности за всеки месец (когато е приложимо) от стартиране на изпълнението на работите по договора на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор дейности, актове и протоколи по Наредба № 3 на Министерството на регионалното развитие и благоустройството /МРРБ/ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и одобрени от лицето от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол. Срокът за одобряване на Протокол за приемане на извършени СМР и Сметка 22 от страна на Възложителя е 7 календарни дни. При забележки от страна на Възложителя, Изпълнителят следва да ги отстрани. Стойността на плащанията по т. 1 и 2 не може да надвишава 90 % от стойността на договора. 3. Единичните цени на СМР, посочени в количествено-стойностните сметки от Ценовата оферта са окончателни и не подлежат на корекция при изпълнението на договора. 4. При възникване в процеса на работа на непредвидени обстоятелства, довели до необходимост от отпадане на количества и видове СМР, както и при замяна на едни количества и видове с отпадналите, същите се изпълняват без непредвидени СМР и на база на изготвени заменителни таблици, до размера на стойността, посочена в договора. Когато действително изпълнените количества и обеми СМР надвишават тези по договора и не могат да бъдат заменени с отпаднали такива, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ги заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по единичните цени, посочени в неговата оферта, след сключване на отделен договор, който ще се финансира от Община Струмяни. При изпълнение на други видове СМР, извън изброените в Количествено стойностните сметки от ценовата оферта на изпълнителя, които не могат да бъдат заменени с отпаднали видове и количества СМР, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ги заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по единични цени, формирани в съответствие с посочените от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ценови показатели в Ценовата оферта след сключване на отделен договор, който ще се финансира от Община Струмяни. 5. Окончателно плащане се извършва след подписване без забележки на протокол образец 15 за установяване годността на обекта и разрешение за ползване в срок от 30 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицата осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. и Сметка 22), доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура. Възлож. извършва окончат. плащане по договора, за който има сключени договори за подизпълнение, когато е приложимо, след като получи от изпълн. доказателства, че е заплатил на подизпълн. всички приети от възлож. работи в присъствието на изпълн. и на подизпълн. В случаите, когато при приемането на работата изпълн. представи на възлож. доказателства, че договорът за подизпълн.е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя, възлож. извършва оконч. плащане по договор за настоящата обществена поръчка, за който има сключени договори за подизпълнение, без да получи от изпълнителя, посочените в предходното изречение доказателства.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Община Струмяни,с. Струмяни, пл. “7-ми Април” № 1, сградата на Община Стумяни
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп в сградата, където се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Финансирането на обекта на обществената поръчка се осигурява въз основа на Договор №01/321/00243 от 11.05.2010г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).
Сроковете за получаване на оферти са намалени поради наличие на обстоятелства по чл. 64, ал. 3 ЗОП, съответно със 7 и 5 дни. Указание 3 от поле III.2.1 относно източниците на информация: Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд са Национална агенция за приходите; Национален статистически институт; Национален осигурителен институт; Министерство на околната среда и водите и съответните му регионални инспекции; Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ и Агенция по заетостта, и двете към Министерството на труда и социалната политика. Документацията е безплатна. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: http://www.strumyani.org/subsection-43-profil_na_kupuvachazo.html, в раздел "Профил на купувача". Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; чрез куриерска служба; по факс; по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис и чрез комбинация от тези средства. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на ЗЕДЕП. Максималният срок за изпълнение на поръчката е 10 календарни месеца. Предложения, които са над 10 календарни месеца ще бъдат предложени за отстраняване от процедурата. Минималните гаранционни срокове на изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти за конкретния строеж са съгласно чл. 20, ал. 4, т. 1, 3, 4 и 7 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Община Струмяни, Община Струмяни, пл. “7-ми Април” № 1, Република България 2825, Струмяни, Тел.: 07434 3108, E-mail: strumyani_oba@yahoo.com, Факс: 07434 3105
Интернет адрес/и:
URL: http://www.strumyani.org.
13.10.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ