00564-2014-0014
Технически редакции | ||
29.09.2014 16:16 ч. : | 29/09/2014 14:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.09.2014 16:16 ч. : | 29/09/2014 14:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Панагюрище: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Панагюрище, Република България, Област Пазарджик, гр. Панагюрище, пл. „20 април” № 13, За: Стоян Кеков- тел. за връзка 0357/60077, Република България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 60041, E-mail: obstina@abv.bg, Факс: 0357 63068
Място/места за контакт: Република България, Област Пазарджик, гр. Панагюрище, пл. „20 април” № 13Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.panagyurishte.org.
Адрес на профила на купувача: www.panagyurishte.org.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изграждане, поддържане и текущ ремонт на мрежите и съоръженията за улично осветление на територията на Община Панагюрище”
Възлагане на обществена поръчка
А). Предмет: Предмет на поръчката е: „Изграждане, поддържане и текущ ремонт на мрежите и съоръженията за улично осветление на територията на Община Панагюрище”. Б). Описание на предмета на поръчката Обхватът на обществената поръчка включва изпълнението на всички мероприятия по изграждането, текущата поддръжка, експлоатация и ремонт на уличното осветление на мрежите и съоръженията за улично осветление в гр. Панагюрище и съставните селища на Община Панагюрище. Основните дейности, включени в предмета на поръчката са: - Контрол, мониторинг на състоянието и грижа за безопасна експлоатация на съществуващи съоръжения; - Офериране и изграждане на нови трасета от мрежата за улично осветление; - Откриване и отстраняване на кабелни повреди на улично осветление; - Направа на съединителни муфи до 1 kV; - Откриване и отстраняване на повреди по въздушни мрежи за улично осветление; - Доставки и монтаж на нови осветителни тела за улично осветление; - Ремонт на осветителни тела; - Подмяна на осветители и осветителни тела за улично осветление; - Настройка на часовници за улично осветление; - Доставка и монтаж на часовници за улично осветление; - Въвеждане на инновации за часовници за улично осветление; - Ремонт на комутационна апаратура в касетки и електрически табла за улично осветление; - Извършване на текущ ремонт и профилактика на улично осветление; - Осигуряване на аварийни групи и дежурства по време на почивни и официални празнични дни; - Извършване на проучвателна дейност с цел възстановяване на съществуващи не работещи стари съоръжения за улично осветление и във връзка с изграждане на нови. – Други видове дейности свързани с изграждането и поддръжката на улично осветление (при необходимост и по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ).
50000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
„Изграждане, поддържане и текущ ремонт на мрежите и съоръженията за улично осветление на територията на Община Панагюрище”.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 1500,00 лева без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Община Панагюрище или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере да използва банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е посочено, че е за настоящата Общ. поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това се извършва с платежно нареждане, в което се посочва Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата се внася на името на Възложителя на следната сметка: IBAN: BG75RZBB91553320057007 ; BIC: RZBBBGSF, при „Райфайзенбанк България” ЕАД Клон Панагюрище, или в касата на общината. а.Възложителят освобождава гаранциите за участие: Отстранените кандидати или участници-срок 5 раб. дни след изтичането на срока за обж. на решението на възл. за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; Класираните на първо и второ място участници-след сключване на договора за общ. поръчка. За останалите кл. участници-в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата - гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за пр. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. б. Възложителят задържа гаранцията за участие: до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. в. Възложителят усвоява гаранцията за участие, ако участникът: Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора за общ. поръчка без ДДС.Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи като банкова гаранция. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това се извършва с платежно нареждане, в което се посочва Общ. поръчка, за изпълнението на която се представя гаранцията. Сумата се внася на името на Възложителя по сметка: IBAN: BG75RZBB91553320057007; BIC: RZBBBGSF, при „Райфайзенбанк България” ЕАД-клон Панагюрище, или в касата на общината.Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранциите да не бъде по-малък от размера, който е определен в настоящите указания. Разходите по евентуалното усвояване на гаранциите са за сметка на Възложителя.
Плащането на цената се извършва на части, посредством авансово плащане и окончателно плащане, които се дължат, както следва: 1. Междинни плащания – те се извършват след приключване на текущия месец въз основа на представени фактури и съответните документи, удостоверяващи извършените видове дейности и работи. Междинните плащания се извършват на база действително извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ видове дейности и работи, остойностени по съответните единични цени, посочени в количествено-стойностната сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след извършване на проверка от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за съответствие. Междинните плащания се осъществяват в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на подписване на представената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, след извършване на документална проверка и проверка на място по отношение на количеството, качеството и съответствието на извършените дейности и видове работи, удостоверено с приемането и подписването на документите от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или на упълномощени негови представители. В случай на несъответствия на документацията с реално извършените дейности и видове работи по отношение на актувани количества, изисквания за качество и др., съответното междинно плащане се извършва след отстраняването на несъответствията. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да посочва във фактурите, издадени във връзка с разходи по изпълнение на договора, освен задължителната информация и реквизити, съгласно Закона за счетоводството, и следните данни – предмета и номера на договора за възлагане на обществената поръчка. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ – останалата част от стойността на договора, дължимо в срок от 14 дни след окончателното приемане на изпълнената услуга. Всички плащания се извършват с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в посочените по – горе срокове след представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура, която следва да задържа следната задължителна информация: В описателната им част следва да впише следният текст: „Изграждане, поддържане и текущ ремонт на мрежите и съоръженията за улично осветление на територията на Община Панагюрище”. Фактурите за междинни и окончателно плащане, задължително трябва да бъдат придружени с Приемно – предавателен протокол за приемане на извършените дейности.
Няма изискване за създаване на юридическо лице
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Заинтересуваните лица могат да получат документацията за участие на електронен адрес - www.panagyurishte.org- профил на купувача, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя – www.panagyurishte.org Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка по пощата или с куриер. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената за нейното отпечатване и размножаване е 10 /десет/ лева без ДДС. Цената на документацията се заплаща предварително в касата на Община Панагюрище или по банков по следната банкова сметка: Банка:" Райфайзен банк България" ЕАД IBAN: BG79RZBB91553120057000 BIC: RZBBBGSF
Български
180
Административна сграда на Община Панагюрище,Област Пазарджик, гр. Панагюрище, Площад „ 20 април” № 13
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалби могат да се подават в 10 дневен срок от узнаването решението на Възложителя, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
29.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ