01026-2014-0012
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.09.2014 13:20 ч. : | 29/09/2014 13:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.09.2014 13:20 ч. : | 29/09/2014 13:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Искър: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Искър, област Плевен, община Искър, град Искър, ул. „Георги Димитров” № 38, За: Бистра Минковска, инж. Николина Горанова, Република България 5868, Искър, Тел.: 06516 2424, E-mail: iskar@atlantis.bg, Факс: 06516 2196
Място/места за контакт: Дирекции ОПИТО и СИРТСУИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://iskarbg.com.
Адрес на профила на купувача: http://iskarbg.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Реконструкция на общинска сграда в общински туристически център по проект: „Общински център – местен бит и култура, община Искър”.
Възлагане на обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка, има за цел да допринесе за развитието на интегриран селски туризъм на територията на община Искър, чрез разнообразяване и подобряване на туристическата инфраструктура, атракциите и съоръженията за посетителите на общината. Сградата, която ще се реконструира е построена в началото на 70-те години на двадесети век и е ползвана за общински нужди. В момента е занемарена и разграбена, липсва външното ел. захранване, дограмите и ламперията, ограждала подпокривното пространства. Същата се намира се на традиционен туристически маршрут, по който ще се изгражда екопътека. Целта на проекта е да се приюти наличната общинска колекция, състояща се от автентични народни носии, както и забравени предмети от бита и местните занаяти. Реконструкцията на сграда е с оглед на новите й фунции. Предвижда се реконструкция на покрива, както и нов над откритата тераса, която ще бъде изцяло на разположение на посетителите. На ремонт и реконструкция подлежат всички помещения. Строителните работи се сътоят в обработка на пукнатините, мазилки, боядисване, настилки и дограми. Покрива се реконструира от двускатен в четирискатен с дървена покривна конструкция-покритие керемиди, лягаща на стоманобетонови пояси. Над терасата се предвижда нов трискатен покрив, чиято конструкция е комбинирана от судено огънати стоманени профили и дърво. Фасадните обработки се състоят от частично „изкърпване“ на мазилки, допълнителни топлоизолации върху които се изпълняват нови мазилки и облицовки. Предвижда се на възтановяване на външното ел. захранване, монтиране на три броя химически тоалетни, водоноска за битови нужди, както и изгребна септична яма от полипропилен. Същата ще се разположи подземно. Предвижда се изпълнение на обслужващи пътеки, алеи и малък паркинг.
45000000, 45212100
Описание:
НЕ
НЕ
Възстановяването на сградата, предназначена за общински туристически център ще се извърши с оглед на новите й функции, съгласно проектното решение. Сградата е със застроена площ от 132 м2, разгъната засторена площ от 276.95 м2, от които терасата заема 57.95 м2. Предвижда се реконструкция на покрива на съществуващата сграда, както и нов над откритата тераса - дървена и метална покривна конструкция върху 175 м2. Покривът се преработва от двускатен в четирискатен с дървена покривна конструкция-покритие керемиди, лягаща на стоманобетонови пояси. Над терасата се предвижда нов трискатен покрив, чиято конструкция е комбинирано от студено огънати стоманени профили и дърво. На ремонт и възстановяване подлежат всички помещения в обем и количесво съгласно приложената количествена сметка. Строителните работи се състоят в укрепване на пукнатините, вътрешни мазилки и боядисване - 810 м2, вътрешни настилки: ламинат - 65 м2 и гранитогрес - 140 м2, PVC дограма, цвят златен дъб 51 м2. Фасадните обработки се състоят частично „изкърпване” на мазилки, след което се монтира топлоизолация от EPS - 8 см и се прави нова фасадна мазилка - силикатна - 100 м2; декоративна драскана мазилка - 100 м2 и облицовка от цепен камък- златист гнайс - 2 см по фасади 90 м2. Проекта предвижда възстановяване на външното ел. захранване. За персонала на Общински туристически център и туристите са предвидени да бъдат монтирани 3 (три) броя химически тоалетни, водоноска за битови нужди както и изгребна септична яма от полипропилен. Предвиждат се обслужващи пътеки от цветен гнайс 3 см на бетонова основа - 174 м2, алеи и зелени площи - 1.5 дка и малък паркинг, изграден от трошено-каменна настилка. В проектното решение не се предвижда внасяне на нови растителни видове, а се прилагат мерки за възстановяване на зелените площи след строително-монтажните работи /СМР/ по сградата и настилките. В проекта се предлагат само естествени материали за настилки. Предлага се естествен камък около сградата на водонепропусклива армирана бетонова основа и трошено-каменна настилка за транспортния достъп. Проектното решение включва направата на следните видове ел. инсталации: осветителни инсталации - общо и фасадно осветление; силови инсталации - ел. контакти, ел. захранване на технологични консуматори, мълниезащитна инсталации, съгласно изготвения Технически инвестиционен проек.
НЕ
150
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие в процедурата не се изисква - чл. 59 ал.5 т.2 от ЗОП. 1. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (Образец № 15.1 или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума преведена по сметка на община Искър IBAN: BG09 TTBB 9400 3318 0086 08, BIC: TTBB BG 22, при банка: СЖ "Експресбанк” АД - гр. Плевен, пл.“Възраждане” № 1. В нареждането за плащане следва да бъде посочен следния текст: „Гаранция за изпълнение на ОП за СМР по проект № 15/313/00253/12.12.2013 г. на ПРСР”; Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Искър и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение превеждана по банков път следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.Когато избрания изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане под формата на банкова гарация по образец /Образец № 15.2 / или Запис на заповед /Образец 15.3/ в размер 50 % от стойността на договора.
Настоящата обществена поръчка се финансира по Мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности“ от „Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г.“, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)”, Договор за отпускане на финансова помощ с рег. № 15/313/00253 от 12.12.2013 г., сключен между Община Искър и Държавен фонд „Земеделие” и Анекс № I от 16.09.2014 год. към него. Начина на плащането ще се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и е уреден в чл.3 на Договора за строително-монтажни работи: 1. Авансово плащане – 50 % от общата сума се заплащат след влизане в сила на договора за СМР и след предоставяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция за изплатения аванс под формата на банкова гаранция или запис на заповед. Последните се предтставят в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на получено известие/уведомление от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за одобрение от ДФЗ на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. а) Възложителят пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане (в зависимост от вида, в който е представена), в случай че договорът е бил прекратен по каквато и да е причина и изпълнителят не е извършил никаква работа по договора или извършената и приета работа е на стойност по-малка от стойността на изплатения аванс. В последния случай усвояването/реализирането на представената гаранция за авансово плащане е до размера на неусвоения аванс. В случай че избраният изпълнител доброволно е изплатил обратно на Възложителя дължимата сума по авансовото плащане при негово поискване, мотивирано от гореописаните условия, Възложителят не пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане, а оригиналът на същата се връща на Изпълнителя в срок до 10 работни дни след постъпване на дължимата сума по сметката на Възложителя; б) Оригиналът на банковата гаранция за авансово плащане/запис на заповед се връща на изпълнителя след като той е извършил работа, равностойна на аванса и срещу подписан от Възложител, Изпълнител и Строителен надзор (или техни представители) тристранен протокол за приемане на работата на изпълнителя и съответно издадена фактура за стойността на извършената работа в срок до 10 работни дни от подписване на протокола. 2. Окончателно плащане – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на тристранен протокол, съгласно условията на договора за строителство за приемане на работата и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура, получен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ безлихвен заем от централния бюджет съгласно ПМС № 59 от 2011 г. за финансиране на разходи за окончателни плащания по одобрени проекти по ПРСР и за тяхното възстановяане и получени средства за финансиране на разходи за ДДС от ДФЗ, но не повече от окончателно одобрените от ДФЗ разходи за изпълнение на обекта. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството и ЗДДС. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на настоящия договор, текста: „Разходът е по договор за отпусната финансова помощ № 15/313/00253 от 12.12.2013 г. с ДФЗ”.
При подаване на оферта, ако участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват договор за обединение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: а) всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; б) всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; В договора за създаване на обединение/консорциум участниците задължително включват клаузи, определящи кои участници в него коя част от дейностите и в какъв обем ще изпълняват. Участниците в обединението/консорциума следва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението. Когато в договора за създаването на обединение/консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е предложено за подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. а) и б. б) от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.Декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности свързани със СМР.
Срокът за изпълнение на строително-монтажните работи по настоящата поръчка започва да тече след датата на влизане в сила на договора за строителство и откриване на Строителната площадка с Протокол образец 2. Договора за СМР влиза в сила при получено одобрение от Държавен Фонд „Земеделие„ - Разплащателна агенция на настоящата проведена открита процедура по реда на чл. 14, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Възложителя – Община Искър е длъжен да уведоми писмено в 14 (четиринадесет) дневен срок (считано от датата на полученото одобрение от Държавен фонд „Земеделие“ - Разплащателна агенция), избрания Изпълнител. Участници, предложили срокове за изпълнение на поръчката по-кратки от минималния срок, който е 60 (шестдесет) календарни дни и по-дълги от максималния, който е 150 (сто и петдесет) календарни дни, ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Възложителя обръща внимание че дейностите, предмет на СМР следва да бъдат приключени и обекта да бъде въведен в експлоатация не по–късно от 15.07.2015 г. Участниците задължително изработват предложенията си при съблюдаване на изискванията на възложителя и приложимото българско законодателство. Всеки участник следва да предложи гаранционен срок, който да е съобразен с минималните гаранционни срокове, които са определени в Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.Участници, предложили гаранционен срок, по-кратък от минималния и по-дълъг от максималния, ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Обменът на информация между Възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) връчване лично срещу подпис, или б) по пощата или по куриер - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участник адрес; в) по ел. поща; г) факс. д) чрез комбинация от тези средства.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
От датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки (РОП), Възложителят - община Искър, публикува в профила на купувача документацията за участие в процедурата и предоставя пълен достъп по електронен път до нея на интернет адрес: www.iskarbg.com, раздел „Профил на купувача”. Желаещите да я получат могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Искър www.iskarbg.com, Раздел „Профил на купувача”: http://iskarbg.com/обществени-поръчки/. При поискване от заинтересовано лице, възложителят изпраща документацията на хартиен носител за сметка на лицето, отправило искането. В този случай възложителят предоставя документацията срещу заплащане, което е в размер на 20.73 лв. с ДДС, след представяне на документ, че същата е платена. Документацията за участие може да се закупи и получи и в сградата на община Искър от 9.00 часа до 17.00 часа, всеки работен ден от датата на публикуване на обявлението за обществената поръчка в Регистъра на обществените поръчки до 24.10.2014 г. на адрес: гр. Искър, община Искър, обл. Плевен, ул. „Георги Димитров” № 38, ст. 207. Сумата може да бъде внесена в касата на община Искър, Център за услуги и информация – І-ви етаж, гише № 2 или с платежен документ по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG93 TTBB 9400 8418 0085 91 вид плащане: 447000 BIC: TTBB BG22 при банка: СЖ „Експресбанк” АД, клон Плевен На посоченият интернет адрес, Възложителят ще публикува и писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача.
Български
180
Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:00 часа, в сградата на Община Искър, град Искър, п.к. 5868, ул."Георги Димитров" № 38, етаж втори, Заседателна зала.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Искър. Същото важи и при отваряне на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проект „Общински център – местен бит и култура, община Искър” в това число и настоящата обществена поръчка се финансира по Мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности“ от „Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.“, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), съгласно Договор за отпускане на финансова помощ с рег. № 15/313/00253 от 12.12.2013 г., сключен между Община Искър и Държавен фонд „Земеделие” и Анекс № I от 16.09.2014 год. към него.
Ако при разглеждане на офертите от Възложителя бъдат установени елементи свързани с предлаганата цена, поставени извън плик 3, офертата ще бъде отхвърлена, а участникът който я е подал – отстранен от по-нататъшно участие по смисъла на чл. 69 ал. 1, т.4 от ЗОП.Участник, който постави Ценовото си предложение в прозрачен плик, с видими цифрови показатели (стойност на предложената цена) ще бъде отстранен от участие в процедурата! Приложение В1 към Ценовото предложение се представя попълнено от участника на хартиен носител и на електронен носител (компактдиск) във формат „Exsel” или “xls”!. Хартиения и електронния носител трябва да бъдат с еднакви показатели!!!В случай на разминаване, Комисията ще взема предвид показателите посочени на хартиения носител. Участник, който не е представил Приложение В1, съгл. условията на настоящата поръчка, и/или не е представил Анализи на ед. цени ще бъде отстранен от участие в процедурата. Ако участник или член на обединение, или техен управител, респективно член на управителния му органи, а в случай че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства, или представи нередовен/подправен/ документ или такъв с невярно съдържание, и това се установи от комисията по чл. 34 ЗОП в хода на процедурата по избор на изпълнител, този участник ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. Към отстраняване се пристъпва след като Комисията е приложила чл. 68, ал. 8 - 11 от ЗОП; Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата и участник: - който, не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; - за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 4 и т. 5 от ЗОП, а именно: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. нац. закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; -е лишен от правото да извършва строително-монтажни работи, свързани с изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на жилищни и смесени сгради, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; -е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравосл. и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от НК против труд. права на работниците; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на проц.за възлагане на общ поръчки; -който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; -който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; -за когото по реда на чл. 68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор. Забележки:1. Участник, който не опише към своето Техническо предложение Технологичната последователност на строителството и не приложи Линеен календарен график и Диаграма на работната ръка, ще бъде отстранен от участие в процедурата! 2. Технически инвестиционен проект „Общински център – местен бит и култура, община Искър” с приложени КС, освен приложен към документацията за участие, също така е на разположение на участниците в настоящата процедура за преглед и запознаване с детайлите по него, всеки работен ден до изтичане на срока за закупуване на документацията за участие в сградата на общинска администрация на община Искър, гр. Искър, п.к. 5868, ул. „Георги Димитров” № 38, тел.: 06516 2424, Факс: 06516 2196, лица за контакт: Бистра Минковска и инж. Николина Горанова.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. - Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.1 и т.4 и ал. 7 от ЗОП; - Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
29.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ